Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Dvi juostos vienoje pusėje, atitvaras su skiriamąją juosta ir viena juosta kitoje pusėje. Kai kur, ten kur trūks vietos, pvz., tam tikrų gyvenviečių ribose liks tik 1+1, bet visas likęs ruožas bus 2+1.

    Dėl žemės išpirkimo neaišku.
    Gal turi paveikslėlį kaip tai atrodo, nes sunkoka įsivaizduoti.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kas tas 2+1?
    <..>
    Beje, žemę išpirkinės iš karto 2x2 juostoms ar po 10 metų vėl darys procesą su žemių išpirkimais?..
    Dvi juostos vienoje pusėje, atitvaras su skiriamąją juosta ir viena juosta kitoje pusėje. Kai kur, ten kur trūks vietos, pvz., tam tikrų gyvenviečių ribose liks tik 1+1, bet visas likęs ruožas bus 2+1.

    Dėl žemės išpirkimo neaišku.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Naujienos apie Via Baltic'ą. Ruošiamasi rekonstruoti A10 į 2+1. Turbūt šiais metais planuojami paskelbti A10 rekonstrukcijos konkursai susiję su būtent šiais planais.

    http://gamta.lt/files/Atrankos%20i%C...lys%20Riga.pdf
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Pasirodo, kad A17 ir A8 taip pat planuoja rekonstruoti į 2+1. Dokumentai, kuriuos pavyko rasti Aplinkos apsaugos agentūros tinklapyje.

    http://gamta.lt/files/2015-01-30_atr...2855747436.pdf
    Kas tas 2+1?
    - Ištisinė juosta ir 2 juostos į vieną pusę 1 į kitą , paskui atvirkščiai
    - Ar po vieną juostą šonuose, viena neaiški per vidurį (kaip kokioje Rusijos "trasoje" 198x metais ir vis važinėja 2+2 neužmiršdami užminit ant kelkraščių

    Beje, žemę išpirkinės iš karto 2x2 juostoms ar po 10 metų vėl darys procesą su žemių išpirkimais?..

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prasidės ir dar vienos Via Baltica atkarpos rekonstrukcija:

    II. PIRKIMO OBJEKTAS:
    II.1. Pirkimo pavadinimas: Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    III.2. Laimėjusio dalyvio pavadinimas ir įmonės kodas arba vardas ir pavardė: AB "Panevėžio
    keliai" (įmonės kodas 147710353)

    III.3. Numatoma bendra sutarties vertė (eurais ir litais arba kita valiuta) (su/be PVM): 22 793 164,39 Eur arba 78 700 238,04 Lt su PVM

    III.4. Priežastys, dėl kurių pasirinktas šis laimėtojas: Ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas
    http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...#content_19104

    Skelbimas apie sutarties sudarymą: čia

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
    Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
    pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
    kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
    Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
    ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
    sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
    įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
    Be to, prie Pasvalio bus įrengtas žiedas:

    Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2

    Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupės pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su grupės atsakingu partneriu AB „Panevėžio keliai“.

    Darbai apims:
    <...>
    - valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 38,7 km sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas rekonstravimą į žiedinę.

    Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. rugpjūčio mėnesį.
    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_2/19328

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pasirodo, kad A17 ir A8 taip pat planuoja rekonstruoti į 2+1. Dokumentai, kuriuos pavyko rasti Aplinkos apsaugos agentūros tinklapyje.

    A17:





    http://gamta.lt/files/2015-01-30_atr...2855747436.pdf
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.20, 23:58.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šiek tiek daugiau informacijos apie planuojamą A10 rekonstrukciją:

    Projektiniuose pasiūlymuose numatyti šie sprendiniai:

    • bus įrengtas IIa kategorijos kelias su važiuojamąja dalimi 2+1 (3-jų eismo juostų) ir atitvarais 1,25 m pločio skiriamojoje juostoje;

    • bus įrengta naują asfalto dangos konstrukcija;

    • pagal eismo saugos reikalavimus bus įrengta/ rekonstruota 20 sankryžų, numatant jose kairiojo posūkio, apsisukimo ir juostų 2+1 reversus;

    • rekonstruotą kelio ruožą sudarys 26 reversiniai (eismo juostų pasikeitimo) ruožai: 19 ruožų su (2+1) eismo juostomis (vidutinis ruožo ilgis 2,5 km); 1 ruožas su (2+2) eismo juostomis (ruožo ilgis 1,6 km); 6 ruožai su (1+1) eismo juostomis (vidutinis ruožo ilgis 1,0 km); pastarieji (1+1) ruožai numatomi per gyvenvietes (Paįstrys, Pumpėnai, Talkoniai, Talačkoniai, Puškoniai, Saločiai); (1+1) ruožuose kelio ašyje bus įrengti atitvarai;

    • numatoma uždaryti vietinio, ypač lėtaeigio transporto, įvažiavimą per nuovažas tiesiogiai į A10 kelią;

    • nuovažos bus sujungtos privažiavimo keliais, eismas iš nuovažų bus nukreiptas į artimiausias sankryžas arba, jei yra tokia galimybė, numatomi alternatyvūs maršrutai;

    • pėsčiųjų/ dviratininkų judėjimo trasų susikirtimo su keliu A10 vietas numatoma rekonstruoti į dviejų lygių (viadukai arba tuneliai);

    • kelių A10 ir A17 (Panevėžio miesto aplinkkelis susijungimo vietoje numatytas transporto mazgas su žiedine sankryža ir dviejų lygių kelių A10 ir A17 susikirtimais;
    http://gamta.lt/files/Atrankos%20i%C...lys%20Riga.pdf
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.07, 22:20.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Naujienos apie Via Baltic'ą. Ruošiamasi rekonstruoti A10 į 2+1. Turbūt šiais metais planuojami paskelbti A10 rekonstrukcijos konkursai susiję su būtent šiais planais.

    ATRANKOS IŠVADA dėl Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga (Via Baltica) nuo 9,1 km iki 66,1 km rekonstravimo, poveikio aplinkai vertinimo

    Planuojama ūkinė veikla – Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga (Via Baltica) nuo 9,1 km iki 66,1 km rekonstravimas.

    Numatoma planuojamos ūkinės veiklos vieta – Numatomas rekonstruoti kelio ruožas nutiestas Panevėžio rajono savivaldybės Panevėžio seniūnijos, Paįstrio seniūnijos ir Pasvalio rajono savivaldybės Pumpėnų, Pasvalio apylinkių ir Saločių seniūnijų teritorijose. Bendras kelio ruožo ilgis - 57,0 km.

    Trumpas planuojamos ūkinės veiklos aprašymas – Esamas kelias yra dviejų eismo juostų, II kategorijos, kelio dangos tipas - asfaltas, dangos plotis - 12,0-13,0 m, kelio ruože yra 5 tiltai. Kelio sklypas suformuotas ir įregistruotas VĮ Registrų centre. Didžiojoje ruožo dalyje pakelės yra melioruotos, daugelyje vietų drenažo linijos eina lygiagrečiai keliui ir jį kerta. Rekonstruojamą kelią kerta ryšių, elektros oro linijos, RAIN šviesolaidis, vidutinio slėgio ir magistralinis dujotiekis.
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga (Via Baltica) nuo 9,1 km iki 66,1 km rekonstravimo darbai bus vykdomi esamos kelio juostos ribose, rekonstruoto kelio trasa sutaps su esamu keliu. Numatoma įrengti IIa kategorijos kelią su 3-jų eismo juostų važiuojamąja dalimi (2+1). Prisijungimas prie inžinerinės infrastruktūros įrenginių nenumatytas. Kelio ruožas priklauso susisiekimo infrastruktūrai, jo paskirtis nesikeis.
    http://gamta.lt/files/Atrankos%20i%C...lys%20Riga.pdf

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Kelių direkcija pasirašė sutartį su Kelprojektu, kuris rengs Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcijos į IIa kategoriją (2+1) projektą. (...)
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...a8d.html&B=PPO
    Įdomu, ar iš karto rezervuotos žemes 2+2 pločio keliui

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kelių direkcija pasirašė sutartį su Kelprojektu, kuris rengs Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcijos į IIa kategoriją (2+1) projektą. Sutarties vertė 4,6 mlnt. Lt.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...a8d.html&B=PPO

    Daugiau detalių apie projektą:

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Rengiamasi Panevėžio aplinkkelio rekonstravimui į 2+1:

    Paslaugų pavadinimas – „Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas“.

    6.1. statybiniai inžineriniai, ekonominiai ir kiti tyrinėjimai ‒ 1 vnt.;
    6.2. aplinkos apsaugos reikalavimų įgyvendinimo dokumentecija (PAV ir kt.) ‒ 1 vnt.;
    6.3. statinio statybos projektas ‒ 1 vnt.
    7. Paslaugų teikimo terminai: 14 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo.

    2. Statinio statybos (kelio ruožo rekonstravimo) projektiniai duomenys:
    2.1. Kelio kategorija - IIa
    2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 22,80
    2.3. Kelio dangos tipas asflato danga
    2.4. Kelio plotis m 16,75
    2.5. Kelio dangos plotis m 13,75
    2.6. Važiuojamosios dalies plotis m 12,75
    2.7. Eismo juostų skaičius vnt. 3
    2.8. Kraštinės saugos juostos plotis vnt./m 2 po 0,5
    2.9. Žiedo tipo sankryža vnt. 2
    2.10. Viadukas vnt. 2
    2.11. Tiltas vnt. 2
    2.12. Tunelinis pravažiavimas vnt. 1
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Iš Kelių direkcijos pristatymo apie A14 rekonstrukciją. Nors pristatymas ir ne apie Via Balticą, bet užsiminta ir apie ją.



    http://www.lakd.lt/files/ppp/a14/pro...2014-09-03.pdf

    Manau, kad yra du variantai, kas galėtų būti ta 2+1 atkarpa.

    1 ) Panevėžio aplinkkelis, nes jau buvo paskelbtas jo rekonstrukcijos dokumentacijos parengimo konkursas.

    2) 35 km ilgio A8 atkarpa, nes LAKD 2014 m. planuojamų pirkimų sąraše buvo toks įrašas:

    "Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km".
    Žinoma, gali būti ir taip, kad planuojama vykdyti ir abu projektus jei jie telpa į tuos 400 mln. Lt. Ir šiaip įdomu kiek gali kainuoti 1 km 2+1 kelio, tuomet būtų aiškiau ar įmanoma įvykdyti abu projektus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Net nuotraukoje "Raubonys. Sankryža į Biržus" aiškiai matosi kelio numeris -A10. A8 Panevėžys - Sitkūnai gal?
    Ačiū už pastebėjimą
    Užrašą pataisiau. Bet nuotraukų jau netaisysiu...

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kelias A8 Panevėžys - Saločiai / Grenctāle - Ryga
    Foto 2014.08
    Atvaizdas


    Ruožas, kuriame panaikintas lenkimas.
    Padaryta salelė ir pastatyta tvora.
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Per vidurį raudonai pažymėta nelenkimo zona. Sumažinti kelkraščiai. Nugradant buvusias kelkraščio juostas sugadinta danga (išgamdyti grioviai - panašiai kaip kai kuriose Vilniaus gatvėse).
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Pasvalio rajono riba
    Atvaizdas


    Ten, kur yra platesni kelkraščiai, naudojamas "latviškas lenkimas" (nors važiuoji savo juosta, reikia trauktis į kelkraštį, nes iš priekio kas nors lenkia)
    Atvaizdas


    Raubonys. Sankryža į Biržus
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Saločių sakryža
    Atvaizdas


    Pasienis. Saločiai / Grenctāle
    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Net nuotraukoje "Raubonys. Sankryža į Biržus" aiškiai matosi kelio numeris -A10. A8 Panevėžys - Sitkūnai gal?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias A10 Panevėžys - Saločiai / Grenctāle - Ryga
    Foto 2014.08


    Ruožas, kuriame panaikintas lenkimas.
    Padaryta salelė ir pastatyta tvora.




    Per vidurį raudonai pažymėta nelenkimo zona. Sumažinti kelkraščiai. Nugradant buvusias kelkraščio juostas sugadinta danga (išgamdyti grioviai - panašiai kaip kai kuriose Vilniaus gatvėse).




    Pasvalio rajono riba


    Ten, kur yra platesni kelkraščiai, naudojamas "latviškas lenkimas" (nors važiuoji savo juosta, reikia trauktis į kelkraštį, nes iš priekio kas nors lenkia)


    Raubonys. Sankryža į Biržus




    Saločių sakryža


    Pasienis. Saločiai / Grenctāle


    Paskutinis taisė Romas; 2014.08.26, 19:51. Priežastis: A10

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
    Teorija ir praktika yra du skirtingi dalykai. Ir tik labai siauro mastymo žmogus gali nekreipti dėmesio į vieną ar kitą pusę ir vadovautis tik teorija arba tik praktika. Skaičiai kartais ne viską mato, tai yra tik sausa teorijos dalis.
    Tiesa. Nors galėtume ir įvykusius eismo įvykius paversti skaičiais. Kiekvienas žuvęs žmogus - nesumokėti mokesčiai ir nesukurtas BVP.

    Komentuoti:


  • GediminasJa
    replied
    Teorija ir praktika yra du skirtingi dalykai. Ir tik labai siauro mastymo žmogus gali nekreipti dėmesio į vieną ar kitą pusę ir vadovautis tik teorija arba tik praktika. Skaičiai kartais ne viską mato, tai yra tik sausa teorijos dalis.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Taip, Kaunas-Suvalkai-Varšuva jau turi būti automagistralė, nes eismo intensyvumas vis auga ir jau net 2+1 tipo kelio variantas su tvorele (nuoroda) ateityje taptų nepatogus ir avaringumas augtų). Manau toks kelias tiktų mažesnio intensyvumo magistraliniams keliams (tokiems, kaip Sitkūnai-Panevėžys, Panevėžys-Ryga), vėliau matant, kad analogiška situacija vystosi ir tuose ruožuose būtų rekonstruojami ir tie keliai
    Panevėžys - Ryga mažesnio intensyvumo ? Siūlyčiau neskleist dezinformacijos, nes A10 Panevėžys - Pumpėnai ruože srautas didesnis nei A5 dalyje nuo sienos su Lenkija iki sankryžos su A7. Tiesa, paėmus bendrą vaizdą, Panevėžys - Ryga, arčiau sienos su Latvija, jau gerokai mažiau intensyvesnis.



    2011 m., LAKD.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.18, 10:12.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    As niekada neperku to ko man nereikia...
    Jūs galite nepirkti, nieks Jums neliepia, bet žianat kai kurių lietuvaičių gobšumą, kai dėl ilgesnio lito gali blokuoti bet kokią plėtrą, nors ji būtų svarbi milijonui kitų žmonių, pradėti žemės išpirkimu pats laikas.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".
    As niekada neperku to ko man nereikia...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".
    Reiktų įvertinti dar ir tokį faktorių, jog pati infrastruktūra sukuria poreikius, o ne tik yra skirta esamiems poreikiams patenkinti. Kai kuriose šalyse plynuose laukuose tiesiamos gatvės ateities investicijoms.
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.01.08, 21:54.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
    Kaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".

    Komentuoti:

Working...
X