Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    A17 Panevėžio vakarinis aplinkkelis

    Šiek tiek pasenusi naujiena

    2008-10-07

    Panevėžio miesto savivaldybės administracijos užsakymu UAB „Kelprojektas“ Panevėžio skyrius pradeda rengti Panevėžio pramonės parko susisiekimo komunikacijų (J.Janonio g. dalis) ir Panevėžio pramonės parko susijungimo su „Via Baltica“ aplinkkeliu detalųjį planą.
    Detaliojo plano rengimo darbus numatome pradėti 2008 m. III ketvirtyje, baigti – 2008 m. IV ketvirtyje. Detalųjį planą žadama baigti iki 2008 gruodžio mėnesio.

    Su preliminariais sprendiniais iki 2008 spalio 24 d.
    http://www.panevezys.lt/DesktopDefau...72&ItemID=6144

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga

    Kelias prieš porą metų kapitaliai suremontuotas

    Nedidelis remontas ties Saločiais.
    Sankryžos platinimas. O gal rekonstrukcija į "prancūzišką" žiedinę sankryžą (apie tai informacijos neteko matyti)




    Paskutinis kilometras Lietuvoje.


    Buv. pasienio punktas Saločiai/Grenctale


    Dešinėje - Lietuvos muitinė (paskutiniais metais ji neveikė, nes visos tarnybos dirbo LV pusėje)


    Už mūsų muitinės - pasienio stulpas
    Kairėje - latvių Grenctalė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A17 Panevėžio vakarinis aplinkkelis

    Panevėžio aplinkkelyje savaitgaliais šalutinime 195 kelyje Panevėžys-Krekenava-Kėdainiai dažnai susikaupia eilės. Sunku jiems prašokti pro "Via Balticos" srautą.

    Panevėžio aplinkkelio pabaiga ties Rygos plentu A10 ir A17 sankryža
    Savaitgalį teko pastovėti nedideliame kamštyje. Turbūt būna ir didesnių.

    Kada nors čia turėtų būti dviejų lygių sankryža
    Paskutinis taisė Romas; 2008.08.19, 20:57.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė Meier Rodyti pranešimą
    ..Niekada nesutiksiu, kad tokia filosofija vadovaujantis reikia infrastruktūrą statyti...
    O as manau kad tik taip ir reikia statyti. Geriau viena syki padaryti gerai, kad ir maziau, kad uztektu ilgam, nei statyti prastai, kad ir daugiau, bet po metu vel tureti problemas...
    Cia kaip keliu/gatviu lopijimas... vienam sezonui. Pasiziurekit kokios tragiskos gatves Kaune.... klausimai?

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    žiedinė sankryža, 2 viadukai ir apskritai jei šitam reikalui reikia 8 ha žemės, tai matyt tikrai didelis objektas nusimato.

    O jei palyginti - Vilniuje Lazdynuose pėsčiųjų tiltelis - 20 000 000 Lt...
    Čia yra totally crazy. Už 1xx milijonų vos ne iš naujo Radviliškis-Šiauliai kelią nuties, o čia vienos sankryžos rekonstravimas - 70 mln.

    Niekada nesutiksiu, kad tokia filosofija vadovaujantis reikia infrastruktūrą statyti: pasižiūrėję į neseniai sutvarkytus kelius pamatome, jog viskas daroma idealiai: išlaižomos apylinkės, sustatomi langai gyventojams, apsodinama žolytė, įrengiama 101 sluoksnio kelio danga, pakeičiama viskas kas įmanoma. O kad šalia kita sankryža taip ir lieka nesutvarkyta, nors pinigų tam daug ir nereikia, tai nėra svarbu... Va taip ir gyvename, kad vienoj pusėj blizga kelias, o šalia kitas toks, kuriame ratą galima pamesti.

    O didžiausias mūsų planuotojų virtuoziškumo pavyzdys - Kaunas-Marijampolė greitkelis. Net 8 metų vaikui aišku, kad ten reikėjo ir reikia bent 4 juostų kelią diegti, o ne 2 plačių juostų ir kad padarius vos metru kitu platesnį kelią nereikėtų dar daugelį metų jo platinti. Bet ką aš čia...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    O jei palyginti - Vilniuje Lazdynuose pėsčiųjų tiltelis - 20 000 000 Lt...
    Kur čia tokia kaina buvo skelbta ? Kiek esu skaitęs, tai lyg ir kažkas panašaus į 3,5 mln. buvo minėta.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    žiedinė sankryža, 2 viadukai ir apskritai jei šitam reikalui reikia 8 ha žemės, tai matyt tikrai didelis objektas nusimato.

    O jei palyginti - Vilniuje Lazdynuose pėsčiųjų tiltelis - 20 000 000 Lt...
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2008.03.19, 16:15.

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    70 mln.???

    Jiems turbūt jau visai stogas nuvažiavo...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A10 Panevėžys-Ryga / A17 Panevėžio aplinkkelis

    Sekundė
    200X m. birželio 19
    Sankryža Ūtos kaime taps saugesnė
    Po kelerių metų Panevėžio aplinkkelio ir kelio Panevėžys–Ryga sankirtoje bus įrengta moderni dviejų lygių sankryža. (...) Preliminariais skaičiavimais, sankryžos Ūtos kaime rekonstrukcija kainuos maždaug 70 milijonų litų. Iš aštuoniolikos žemės savininkų numatoma visuomenės poreikiams nusavinti apie 8 hektarus žemės.
    (...)
    Kelprojekto“ bendrovės projekto vadovė Sigita Striukienė atkreipė dėmesį, kad sankryža Ūtos kaime nėra saugi, be to, eismas nuolat intensyvėja.
    Pasak S.Striukienės, vykdant rekonstrukciją esami keliai bus palikti, bus pastatyti du viadukai, nuo aplinkkelio į Panevėžį bus įrengtas 40 metrų skersmens žiedas. Šalia magistralinių kelių bus nutiesti įvažiavimo į sklypus keliai. Vadovė pabrėžė, kad kol kas sujungti Pasvalio ir Kupiškio kelius projekte nenumatoma
    http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=33548

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    "Via Balticos" plėtra ties Panevėžiu
    http://www.info.lt/index.php?page=na...jiena&id=90150
    [2006-11-23]

    2004-2006 m. laikotarpiu vykdant tarptautinių kelių plėtrą Lietuvoje įgyvendinti 5 projektai. Tarp jų - I transporto koridoriaus ("Via Baltica") kelio plėtra.

    Šių darbų pabaigtuvės iškilmingai paminėtos lapkričio 17 d. kelio Panevėžys-Pasvalys 20-ajame kilometre. Jose dalyvavo Lietuvos Respublikos Seimo pirmininko pavaduotojas Alfredas Pekeliūnas, Susisiekimo ministerijos sekretorius Rimvydas Gradauskas, Latvijos ambasadorius Lietuvoje Hardijus Baumanis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas, Panevėžio apskrities viršininkė Gema Umbrasienė, aplinkinių rajonų savivaldos atstovai.

    Modernizacija

    Projekto užsakovas - Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. Teisę atlikti darbus įgijo konkursą laimėjusi akcinė bendrovė "Panevėžio keliai". Bendra projekto vertė - 94 mln. 307 tūkst. litų, iš jų ES Sanglaudos fondo parama - 69 mln. 412 tūkst. litų.

    Atlikti "Via Balticos" plėtros darbai reikšmingi keletu aspektų.

    Iš 2006 metais priimtų naudoti septynių bendrai ES Sanglaudos fondo ir Lietuvos finansuojamų projektų šis yra didžiausias. Be to, Lietuvai atgavus nepriklausomybę pirmą kartą šiame objekte įgyvendinti visi reikalingi darbai, vienas jų - įrengta šiuolaikiška dangos konstrukcija, kuri atlaikys didėjančius sunkiojo transporto su 11,5 t ašies apkrova srautus. Anksčiau dėl didžiulės lėšų stokos net ir svarbiausiuose šalies keliuose dangos būdavo tvirtinamos minimaliai. Vėliau, įrengiant kelius, vietoj asfaltbetonio pagrindo reikėdavo tenkintis tik plonu dėvėjimosi sluoksniu.

    2005 metų duomenimis, automobilių srautas šiame "Via Balticos" ruože siekė vidutiniškai 6 tūkst. automobilių per parą. Kai kuriais mėnesiais šis skaičius pakyla iki 8-9 tūkstančių. Dėl šios priežasties ir vadovaujantis Europos Sąjungos patirtimi rekonstrukcijos metu buvo numatyta papildomų eismo saugos priemonių.

    Darbai

    2005 m. rugsėjo 15 d. buvo baigti darbai pagal projekto "I transporto koridoriaus ("Via Baltica") plėtra 2004-2005 metais" pirmąją sutartį. Tuomet buvo sustiprinta ir paplatinta 10,3 kilometro dangos kelio Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruože, sustiprinta kelio Kaunas-Marijampolė-Suvalkai danga - nuo jo pradžios iki 6,8 kilometro ir nuo 94-ojo iki 95,2 kilometro. Atliktų darbų vertė - 34 mln. 867 tūkst. litų.

    2005 m. liepos mėn. buvo pasirašyta antroji minėto projekto sutartis. Ją įgyvendinus sustiprinta 15,5 kilometro kelio dangos, sustiprinta bei paplatinta 18,9 km dangos kelio Panevėžys-Pasvalys ruože nuo 14-ojo iki 32,9 kilometro.

    Antrojo etapo atliktų darbų vertė - beveik 59,5 mln. litų.

    Per dvejus metus ir tris mėnesius kelininkai Panevėžio ir Pasvalio rajonuose įrengė 2,54 kilometro takų pėstiesiems ir dviratininkams, pastatyta 12,7 kilometro apsauginių tinklo tvorų nuo žvėrių, 89 namams sudėti sandarūs langai.

    "Via Balticos" plėtros metu 8 metrų pločio kelio asfaltbetonio danga buvo išplatinta iki 11,5 metro, senoji asfaltbetonio danga pašalinta ir pakloti du sluoksniai naujojo. Be to, ant kelio dangos išpilta bitumo ir skaldelės.

    Siekiant užtikrinti pėsčiųjų saugumą Panevėžio rajone įrengtas apšvietimas Ramygalos gyvenvietėje, Pasvalio rajone - Talačkonių ir Pumpėnų gyvenvietėse. Apšviestos ir dvi sankryžos prie Pasvalio, ten, kur "Via Baltica" susikerta su Kiemelių bei su Vabalninko keliais. Iš viso naujai apšviesta daugiau kaip 4 kilometrai kelio.

    Antanas Gelgaudas

    Dienraštis "Lietuvos žinios"

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    [E67]"Via Baltica" [A10] Panevėžys-Ryga, [A17] Panevėžio aplinkkelis

    Baigtas rekonstruoti kelio "Panevėžys–Pasvalys" ruožas
    | 2006 11 17 19:09:47 |
    http://www.omni.lt/?i$9359_84776$z_382834

    Baigtas rekonstruoti pirmojo tarptautinio transporto koridoriaus – „Via Baltica“ kelio – Panevėžys–Pasvalys ruožas. Paskaičiuota, kad šiame ruože per parą vidutiniškai pravažiuoja apie 6-8 tūkst. automobilių. Todėl kelininkai įrengė papildomų eismo saugos priemonių – buvo praplatinta ir sustiprinta kelio danga, pranešė LTV naujienų tarnyba.

    Siekiant užtikrinti pėsčiųjų saugumą ties gyvenvietėmis ir sankryžomis įrengtas apšvietimas.

    Per dvejus metus kelininkai Panevėžio ir Pasvalio rajonuose įrengė takus pėstiesiems ir dviratininkams, pastatė apsauginius tinklus nuo žvėrių.

    Bendra šio projekto suma – daugiau kaip 94 mln. Lt, iš jų 64 mln. Lt – Europos Sąjungos parama, pranešė LTV naujienų tarnyba.

    Komentuoti:


  • Edmas
    replied
    Teko važiuoti tom atkarpom, gražu. Džiaugiuosi, kad pagaliau nuims greičio apribojimus.

    O kas darosi Latvijos pusėj... Visas kelias nuo Saločių/Grencstalės iki Salacgryvos (netoli Estijos) išknistas. Į Latviją geriau važiuoti kitu keliu (pro Biržus/ Skaistkalnę). Ir taip bus bent iki 2006 m. rudens

    Komentuoti:


  • [E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

    www.DELFI.lt
    2005 spalio mėn. 4 d. 16:24



    AB „Panevėžio keliai“ baigė I-ojo transporto koridoriaus (tarptautinės automagistralės „VIA Baltica“) rekonstrukcijos pirmojo etapo darbus Panevėžio apskrityje, teigiama bendrovės pranešime žiniasklaidai.
    Antradienį (10.04) komisija, vadovaujama Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, pripažino tinkamais naudoti rekonstruotus „Via Baltica“ ruožus Panevėžio ir Pasvalio rajonuose.

    Rekonstrukcijos metu buvo atnaujintas 4,5 kilometro kelio Panevėžys-Pasvalys–Ryga ruožas ties Įstros gyvenviete Panevėžio rajone: nuo sankirtos su Panevėžio aplinkkeliu Pasvalio link. Antrasis, 5,8 kilometro magistralės ruožas buvo rekonstruotas Pasvalio rajone: nuo Talačkonių gyvenvietės iki sankirtos su Vabalninko keliu ties įvažiavimu į Pasvalį.

    Taip pat buvo rekonstruoti tiltai per Įstros ir Svalios upes, įrengta 2,54 kilometro takų pėstiesiems ir dviratininkams, pastatyta 12,7 kilometro apsauginių tinklo tvorų nuo žvėrių, 89 namams sudėti sandarūs langai.

    „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbai valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai buvo priimti rugsėjo 15 d.

    Sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl „Via Baltica“ plėtros 2004-2005 metais darbų vykdymo buvo pasirašyta 2004 metų rugpjūčio 11 d. Kauno, Marijampolės ir Panevėžio apskrityse atliktų darbų vertė - 29,57 milijono litų. 85 proc. iš jų finansavo Europos Sąjungos sanglaudos fondas.

    Kitas „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapas, apimantis 2005-2006 metus, pradėtas rugsėjo mėnesio pabaigoje. Bendra sutarties kaina – 59,4 milijono litų. Iš jų ES sanglaudos fondo finansuojama dalis – 40,2 milijono litų.

    Šio etapo metu Panevėžio kelininkai kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga sustiprins ir praplatins kelio dangą 17 kilometrų ruože, įdiegs eismo saugumo gerinino priemones.

    Įvairūs kelio gerinimo darbai bus atlikti ir Kaunas–Marijampolė-Suvalkai ruože: stiprinama kelio danga, rekonstruojami viadukai, estakada bei tiltas.
Working...
X