Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sirrolaz
    replied
    Na, jei gerai pamenu švedišką variantą, tai trijų juostų kelias, porą kilometrų dvi juostos į vieną pusę, po to dvi juostos į priešingą pusę. Nu žodžiu pavažiavai kilometrą paskui fūrą ir turi galimybę aplenkt, atsiranda antra juosta.
    Paskutinis taisė sirrolaz; 2010.09.23, 21:36.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Gal kas galit plačiau pakomentuoti, kas yra tas reversinis kelias?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LTV „Šiandien“, www.lrt.lt
    2010 rugsėjo mėn. 23 d. 19:37

    Zina Paškevičienė
    Ketinama rekonstruoti avaringą Panevėžio aplinkkelį

    Susisiekimo ministerija ir Automobilių kelių direkcija ketina pradėti avaringo Panevėžio aplinkkelio rekonstrukciją, tačiau parengti tik techniniai siūlymai, o lėšų kol kas nėra.
    Viename avaringiausių – Panevėžio aplinkkelyje – vien per penkerius metus įvyko per 30 avarijų, žuvo 18 žmonių, beveik 60 buvo sužeista. Šiauriniu ir pietiniu aplinkkeliu per parą pravažiuoja per 10 tūkst. automobilių, 70 proc. jų – sunkiasvoriai.

    Nuspręsta, kad trumpinant projektavimo ir statybos terminus bei vengiant ilgai trunkančių žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūrų, efektyviausia būtų ant esamos kelio sankasos suformuoti Lietuvoje naują, bet Skandinavijoje dažną taip vadinamąjį reversinį kelią. Žadama panaikinti galimybę sukti į kairę septyniose sankryžose, dar tris – panaikinti, apsisukti vairuotojai galės vienoje iš keturių naujų modernių žiedinių sankryžų.

    Planuojama ateinančiais metais įvertinti techninius pasiūlymus ir tik tuomet spręsti, iš kur gauti lėšų.
    „Jau dabar akivaizdžiai matosi, kad kai kurios transporto šakos nesugebės visų tų pinigų išnaudoti, tuo metu kelininkai jas labai aktyviai naudoja, ir būtent tos lėšos – apie 60–70 mln. litų, kurios būtų reikalingos pilnai šito aplinkkelio rekonstrukcijai – bus naudojamos iš europinių pinigų“, – teigia susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

    Gavus lėšas, aplinkkelio rekonstrukcija prasidėtų 2013-aisiais
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=36842695

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Panevėžyje bus pristatomi miesto aplinkkelio tvarkymo planai
    2010-09-22 13:19 AINA

    Rytoj, rugsėjo 23 dieną, 13.30 val. susisiekimo ministras Eligijus Masiulis ir Lietuvos automobilių kelių direkcija žiniasklaidos atstovams pristatys planus avaringumui Panevėžio miesto aplinkkelyje mažinti.

    Praėjusią vasarą šiame kelio ruože įvykio kelios skaudžios avarijos, kuriose nebuvo išvengta žmonių žūčių. 2005-2010 m. Panevėžio aplinkkelyje įvyko 38 avarijos, kurių metu žuvo 18 žmonių, 59 buvo sužeisti.

    Susitikimas su žurnalistais vyks viešbutyje „Šermutas", Šilagalio kaime, Panevėžio rajone. Viešbutis yra ties kelių Vilnius-Panevėžys ir Kaunas-Panevėžys sankryža.

    "AINA"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelių direkcijos PiaR 2010-08-03

    Nauji darbai avaringame Panevėžio aplinkkelyje
    Liepos mėnesį vakariniame Panevėžio aplinkkelyje įvyko trys skaudžios avarijos, kurios pasiglemžė 4 žmonių gyvybes.
    (...)
    Panevėžio aplinkkelis – „Via Baltica“ magistralinio kelio dalis, valstybinės reikšmės kelias A17, transeuropinio kelio 22 km ilgio ruožas. Pirmąja aplinkkelio juosta eismas prasidėjo 1994 metais.

    „Via Baltica“ magistralinio kelio Panevėžio aplinkkeliu automobiliai iš visos Europos važinėja jau beveik 20 metų. Per visą tą laiką dideliu avaringumu šis kelias nepasižymėjo, eismo įvykių padaugėjo pastaraisiais metais, o 2010 metų liepa pateikė liūdniausią statistiką.Pastebėta, kad labai dažnai į eismo įvykius aplinkkelyje patenka tranzitinių vilkikų vairuotojai, ypač iš Latvijos bei Rusijos.

    (...)
    Esminė problema ta, kad aplinkkelyje nepaisoma leistino greičio ir lenkimo taisyklių. Tuo akivaizdžiai teko įsitikinti liepos 28 dieną, kai ekspertų grupė iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, VĮ „Panevėžio regiono keliai“, Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato kelių policijos biuro tyrinėjo kiekvieną šio aplinkkelio sankryžą, kiekvieną šalutinį kelelį, vos ne kiekvieną šio pavojingu tapusio kelio ruožo metrą, kad galėtų imtis skubių saugaus eismo priemonių.
    Buvo praėjusios tik dvi dienos po paskutinio tragiško įvykio šiame aplinkkelyje. Apie 11 val. iš Lietuvos–Latvijos pasienio Panevėžio aplinkkeliu važiavo 4 mašinų kolona – priekyje lengvasis automobilis, paskui jį dar 3 sunkiasvoriai vilkikai. Matyt nutaręs, kad važiuoja per lėtai, paskutinysis vilkikas pradėjo lenkti koloną. Tokiam manevrui reikėjo laiko ir laisvos priešpriešinio eismo juostos. Ir aišku – papildomo greičio. Judriame kelyje dažniausiai nebūna nei vieno, nei kito. Kai priešpriešinėje eismo juostoje pasirodė lengvasis automobilis, jam beliko, lyg pabaidytam žvėreliui, skubiai nerti į kelkraštį.
    Kiek trūko iki ketvirtosios tragedijos šiame ruože? Kiek tokių situacijų įvyksta kasdien?
    (...)

    Kad eismo dalyviai šiame kelyje būtų saugūs, su rajoniniais keliais keturšalėse sankryžose kelininkai įdiegė daug saugumą užtikrinančių inžinerinių priemonių: šiuolaikiškai įrengė keturšales sankryžas su rajoniniu keliu į Krekenavą, su keliu į Bernatonių gyvenvietę, abi sankirtos tamsiu paros metu apšviestos. Ateityje Bernatonių ir Krekenavos sankryžose kelininkai įrengs keturšales žiedines sankryžas.

    Šios eismo saugumo priemonės privers vairuotojus sulėtinti greitį. Tokios žiedinės sankryžos transporto visiškai nesustabdo ir yra pakankamai pralaidžios. To ir siekiama šiuo inžineriniu įrenginiu. Kur pastaraisiais metais Lietuvos kelininkai įrengė tokio tipo žiedines sankryžas, nė vienoje nežuvo žmonės. Sumažėjo ir greičiai. Panevėžio aplinkkelyje vietomis kelių specialistai numatė greitį sumažinti iki 70–50 kilometrų per valandą. Daugelyje kelio ruožų bus atsisakyta posūkių į kairę.

    Dar šiais metais pavojingoje sankryžoje su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 3005 Panevėžys–Skaistgiriai–Pušalotas planuojama apriboti maksimalų leistiną greitį iki 50 km/val. ir įrengti greičio matavimo prietaisą, pavojingose kelio kreivėse uždrausti lenkti krovininėms transporto priemonėms.
    Prieš pavojingas sankryžas važiuojamoje kelio dalyje bus įrengtos vairuotojus įspėjančios triukšmo juostos, lankstūs, šviesą atspindintys stulpeliai pagrindiniame kelyje horizontaliu ženklinimu pažymėtose salelėse. Lietuvos policijos iniciatyva bus sustiprinta eismo kontrolė. (...)

    Visus projektavimo ir statybos darbus numatyta užbaigti 2010–2015 metais.
    http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/n...inkkelyje/7427

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Panevėžio aplinkkelyje pristatys greičio matuoklių
    Inga Smalskienė, "Sekundė"
    2010 liepos mėn. 29 d. 00:02


    Panevėžio rajone esančiam aplinkkeliui pirmadienį nusinešus dar vieną gyvybę, vakar į Panevėžį atvyko Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos atstovai. Kelių policijos biuro vadovas Virginijus Mačėnas sakė, kad šiame kelio ruože yra sustiprintas patruliavimas, artimiausiu metu ketinama pastatyti daugiau stacionarių greičio matuoklių. Kaip rodo praktika, greitį ribojantys ženklai vairuotojų nedrausmina.

    Jie kartu su Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos biuro pareigūnais apžiūrėjo avaringiausius aplinkkelio ruožus ir aptarė, kaip užkirsti kelią čia viena po kitos vykstančioms skaudžioms nelaimėms.

    „Daugelis vis tiek važiuoja greičiau, nei leidžiama. Kad ir paskutinis pavyzdys su degančiu automobiliu „Volkswagen Caravelle“. Su juo susidūrę latvių krovininių automobilių vairuotojai važiavo 90 kilometrų per valandą greičiu, nors leidžiamas greitis yra 70 kilometrų per valandą. Jeigu nebūtų viršiję greičio, tikėtina, susidūrimo būtų išvengę“, – kalbėjo jis.

    Statys greičio matuoklį

    Kaip tvirtino V.Mačėnas, jau anksčiau jie Policijos departamentui, o šis – Susisiekimo ministerijai ir Lietuvos automobilių kelių direkcijai pateikė siūlymus, kaip gerinti eismo saugumą aplinkkelyje.
    Siūloma įrengti šviesoforus arba žiedines sankryžas, greitį mažinančius kalnelius, panaikinti nelegalų išvažiavimą iš Ežerėlio gyvenvietės.

    „Būtų gerai įrengti žiedines sankryžas, tačiau tai daug kainuoja. Visų siūlymų greitai įgyvendinti neįmanoma. Artimiausiu metu planuojama pastatyti stacionarių greičio matuoklių“, – sakė Kelių policijos biuro vadovas.

    Avarijų daugėja

    Žmonių Bermudų trikampiu pramintame aplinkkelyje jau penkerius metus daugėja eismo įvykių, per juos nukenčia – yra sužalojami ar žūsta – nemažai žmonių.
    2005–2010 metais (iki šių metų liepos 14 dienos) aplinkkelyje registruoti 38 eismo įvykiai, žuvo 18 žmonių, 59 sužaloti.

    Šiemet liepos mėnesį čia įvyko trys avarijos, per jas žuvo 4 žmonės
    .
    Liepos 7 dieną Panevėžio aplinkkelyje susidūrė trijų latvių vairuojami automobiliai. Du vairuotojai žuvo, vienas buvo sužalotas.

    Liepos 13-ąją šiame aplinkkelyje, Bliudžių kaimo teritorijoje, 72 metų panevėžiečio vairuojamas automobilis „Citroen“ susidūrė su krovininiu automobiliu „Volvo“, kurį vairavo Latvijos pilietis. Lengvojo automobilio keleivis žuvo, jame buvusi keleivė buvo sužalota.

    Paskutinis eismo įvykis, kuris nusinešė žmogus gyvybę, įvyko liepos 26 dieną. Liepsnojantis ir nevaldomas automobilis „Volkswagen Caravelle“ susidūrė su dviem vilkikais. Žuvo automobilio vairuotojas 43 metų J.Č. Vieno vilkiko vairuotojas buvo sužalotas.

    Vakar pareigūnai nekomentavo versijos, kad „Volkswagen“ vairuotojas pasirinko tokį savižudybės būdą, motyvuodami, kad dar vyksta ikiteisminis tyrimas.
    J.Č. artimieji atsisakė apie galimas tragiškos nelaimės priežastis kalbėtis su žurnalistais.

    Spąstai. Bermudų trikampiu pramintame aplinkkelyje jau penkerius metus daugėja eismo įvykių, per juos nukenčia, sužalojami ar žūsta – nemažai žmonių.

    "Sekundė"

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Na, tai magistralinis tik duoda kategoriją ir numeris tampa AXX. Aišku kelio pločio reikalavimai ir panašiai taip pat tikriausiai keičiasi.

    Komentuoti:


  • TAUchix
    replied
    Parašė John
    Iš kur tokia informacija?

    Sprendžiant pagal eismo intensyvumo žemėlapį KK122 eismo intensyvumas kiek didesnis tik prie Panevėžio. http://www.lra.lt/en.php/lithuanian_...c_volumes/1848
    Taip, ir man tai truputį keista, bet tokia info iš to paties http://www.panevezys.aps.gov.lt/stot...007%2001_z.jpg (žr. sutartiniai ženklai: "Esamas krašto kelias numatomas magistraliniu po planuojamo laikotarpio")

    Komentuoti:


  • TAUchix
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Galima kaltinti padangas, vairuotojus, slidžią dangą...
    Bet tas siauras Panevėžio aplinkkelis, ypač su tuo staigiu užsukimu ties A10 (Šeškais) ir konfliktiškomis sankryžomis jau tampa pavojingas.
    Tavo minima aplinkkelio atkarpa 2008 metais dar nebuvo įtraukta į avaringiausius kelio ruožus (http://www.panevezys.aps.gov.lt/stot...007%2001_z.jpg), įdomu kokia situacija šiandien.

    Šiame žemėlapyje (kuris paimtas iš 2008 metais atnaujinto Panevėžio apskrities bendrojo plano) puikiai matosi, kad planuojama pratęsti aplinkkelį link 122 ir 191 krašto kelių sankryžos. Tokiu atveju E67 ir A10 sankryža taptų dviejų lygių ir visos problemos šioje vietoje būtų išspręstos. Taip pat į E67 daug greičiau ir patogiau įsilietų srautas iš Daugpilio pusės, kuris yra gan intensyvus ir dėl to netgi planuojama 122 krašto kelią rekonstruoti į magistralinį.

    http://195.182.71.147/infostruktura/ (paimta iš 2008 m. patvirtinto Panevėžio rajono savivaldybės bendrojo plano) netgi nurodytas laikas kada planuojama nutiesti šią aplinkkelio dalį - 2018-2020 metai. Tik čia truputėlį suvelta E67 ir A10 kelių sankirta, šalia perspektyvinės 2 lygių sankryžos pavaizduota ir perspektyvinė žiedinė sankryža

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Aplinkelyje šalia Panevėžio - kraupi avarija
    http://www.lrytas.lt/-12785306721278...nuotraukos.htm

    Trijų Latvijos automobilių avarija blokavo "Via Baltica" ties Panevėžiu
    http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=34249069

    Galima kaltinti padangas, vairuotojus, slidžią dangą...
    Bet tas siauras Panevėžio aplinkkelis, ypač su tuo staigiu užsukimu ties A10 (Šeškais) ir konfliktiškomis sankryžomis jau tampa pavojingas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Jo, 118, bet nuo to jo būklė nepagerės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A10 Panevėžys - Pasvalys - LT/LV - Ryga

    Foto 2010.05
    Prie Pasvalio


    Raubonių sankryža su 125 keliu į Biržus






    Mitas apie puikius Lietuvos kelius, deja, blėsta.
    "Via Baltikoje" ar autostradoje A1 dar nedidelės provėžos, o 118 kelyje Utena - Kupiškis provėžos jau tampa kliūtimi saugiai važiuoti.
    Anksčiau tokių kelio ženklų ("kolejiny") buvo pilna Lenkijoje. Šį mėnesį nuo Lietuvos sienos iki Varšuvos toks ženklas dar buvo vienoje vietoje už Lomžos.
    Mums lieka didžiuotis tik lyginant su Latvijos keliais.






    Dar vienas įspėjimas apie provėžas


    Kryžkelė ties Saločių miesteliu




    Likus 1-2 km iki pasienio punkto Saločiai - Grenctāle.

    Šią savaitę ten, beje, veikė pasienio kontrolė dėl kažkokios konferencijos Rygoje
    Paskutinis taisė Romas; 2010.05.29, 00:05. Priežastis: Kelio Nr.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Tai taip, aš tą patį sakau. Kai lipdo po tokias mažas atkarpėles (berods link Panevėžio bus taip pat pirmiausia Ramygalos aplinkkelis ir taip po truputį) ir tai trunka taip ilgai, tai realu, kad visas ruožas Lietuvoje pavirs į automagistralę tik 2035 metais.

    Komentuoti:


  • Arunas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Man "Google Maps" tai visus 976 km rodo Tas 2035 metų terminas tai atrodo tikrai nekaip. Na, bet tai lipdant po kokius 25 kilometrus (pvz. Kaunas - Marijampolė, pradžia tik 2013 metais) ir tai darant po keletą metų, tai tikrai realus terminas tie 2035 metai...
    Del 2035: cia man atrodo sneka apie visa "via baltica". Lietuvoj Kaunas Marijampole apie 2015, Kaunas Panevezys apie 2020.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Man "Google Maps" tai visus 976 km rodo Tas 2035 metų terminas tai atrodo tikrai nekaip. Na, bet tai lipdant po kokius 25 kilometrus (pvz. Kaunas - Marijampolė, pradžia tik 2013 metais) ir tai darant po keletą metų, tai tikrai realus terminas tie 2035 metai...

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    „Via Baltica“ kelias turi tapti automagistrale
    AINA
    2009-12-28 11:25



    2007-2013 metais į „Via Baltica" plėtrą Lietuvos
    teritorijoje planuojama investuoti iki 509 mln. Lt.

    AB ”Panevėžio keliai” dviejuose tarptautinės magistralės “Via Baltica “ ruožuose baigė dangos stiprinimo darbus.

    Sutartys dėl šių darbų su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) prie LR Susisiekimo ministerijos buvo pasirašytos 2009 m. liepos 13 d. Projekto darbai finansuoti ES Sanglaudos fondo ir Lietuvos Respublikos lėšomis.

    Vadovaujantis pirmąja sutartimi už 6,6 mln. litų (su PVM) buvo stiprinama kelio danga kelio Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruože nuo 60,9 iki 65,19 kilometro, o sankryžoje 47,46 kilometre įrengta 323 metrų lėtėjimo-greitėjimo juostų.

    Vadovaujantis antrąja sutartimi, kurios apimtis pinigine išraiška siekė 15,6 mln. litų, darbai buvo vykdomi kelio Panevėžys-Aristava-Sitkūnai ruože nuo 23,36-44,55 kilometro. Kelio danga sustiprinta ruožuose, kurių bendras ilgis siekia 9,42 kilometro, įrengtas 3 kilometrų ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas, 5,02 kilometro tinklo tvoros.

    Į šį ruožą patenkančioje Ramygalos gyvenvietėje, susikirtimuose su vietinės reikšmės keliais, įrengtos trys sankryžos su iškiliomis salelėmis. Salelėms įrengti, vadovaujantis gera ES eismo saugumo priemonių diegimo praktika, naudotos raudonos spalvos trinkelės. Pasibaigus darbams kelio per Ramygalos gyvenvietę asfalto dangos plotis siekia 8 metrus, o prieš ir už gyvenvietės, kur perspektyvoje planuojamas Ramygalos aplinkkelio prisijungimas, asfalto danga siekia 9 metrų plotį. Dviejuose darbų ruožuose įrengta 15 vandens pralaidų.

    Minėti darbai buvo atlikti per rekordiškai trumpą keturių mėnesių laikotarpį.

    „Via Baltica" kelias yra viena intensyviausio eismo tarptautinių magistralių Lietuvoje ir kartu viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, turinčių ypač didelę įtaką šalies ekonomikai.

    2007-2013 metais į „Via Baltica" plėtrą Lietuvos teritorijoje planuojama investuoti iki 509 mln. Lt. Iki 2035 metų „Via Baltica" kelio parametrai turėtų atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus. Tai yra, priešingų krypčių eismo srautai automagistralėse turės atskiras važiuojamąsias dalis, atskirtas skiriamąja juosta, o eimas sankryžose bus organizuotas skirtingais lygiais.

    ****

    AB "Panevėžio keliai" magistralėje "Via Baltica" dirba nuo 1989 metų, kai buvo pradėta vykdyti Šilagalio sankryžos statyba. Tuo metu tarptautinės magistralės „Via Baltica" pavadinimas dar neegzistavo. Buvo vykdoma kelių Panevėžys-Ukmergė ir Panevėžys -Kėdainiai sankirtos rekonstrukcija, o darbus vykdė Panevėžio kelių statybos valdyba Nr. 5, kurios bazėje vėliau įsikūrė AB „Panevėžio keliai". Šilagalio sankryža buvo traktuojama kaip magistralės Vilnius-Panevėžys dalis.

    Tik 1994 metais Kretoje vykusioje transeuropinio transporto konferencijoje buvo patvirtinti 9 transeuropiniai transporto koridoriai Rytų Europos valstybių integracijai į Vakarų Europos kelių tinklą. Du iš šių koridorių kerta Lietuvos teritoriją: šiaurės-pietų krypties I koridorius arba „Via Baltica" (Helsinkis-Talinas-Ryga-Kaunas-Varšuva) ir lygiagreti IA atšaka arba „Via Hanseatica" (Ryga-Šiauliai-Kaliningradas-Berlynas).

    Trečiojoje transeuropinio transporto konferencijoje, kuri vyko 1997 m. Helsinkyje, buvo numatyta galimybė pagrindines Lietuvos magistrales prijungti prie tarptautinių koridorių. „Via Baltica" pagrindą sudaro jau esami keliai, kurių ruožai rekonstruojami ir platinami, tiesiami aplinkkeliai, didinamas eismo juostų skaičius, statomi viadukai ir sankryžos. Tai europinės kokybės kelias, palengvinantis prekybą ir susisiekimą tarp Suomijos, Estijos, Latvijos, Lietuvos, Lenkijos ir kitų Rytų bei Vakarų Europos šalių. Bendras „Via Baltica" ilgis - 649 kilometrai, per Lietuvą driekiasi 274 kilometrai.

    1995 metais AB „Panevėžio keliai" atidavė naudoti Panevėžio miesto pietinį aplinkkelį bei dalį vakarinio aplinkkelio, 1996 metais buvo baigtas statyti vakarinis aplinkkelis. Ir tuomet šios jungtys, nukreipiančios tranzitinį automobilių srautą nuo Panevėžio, oficialiai dar nesivadino tarptautinės magistralės dalimi.

    ES bankų lėšomis dalinai finansuojami darbai „Via Baltica" kelyje pradėti vykdyti 1997 metais. Rekonstruotas kelias Panevėžys-Kėdainiai-Cinkiškis, pastatytas Kėdainių aplinkkelis, darbai vyko kelyje Panevėžys-Pasvalys-Ryga. 1998 metais baigtas statyti Panevėžio miesto šiaurinis aplinkkelis, 2003 metais baigta kelio Vilnius-Ryga susikirtimo su keliu Panevėžys-Šiauliai rekonstrukcija į dviejų lygių sankryžą (Nausodės sankryža). Visus minėtus darbus vykdė AB „Panevėžio keliai".

    2004-2006 metais magistralės plėtros darbai buvo vykdomi Panevėžio, Kauno ir Marijampolės apskrityse. Plėtra vyko dviem etapais. Dviejų atskirų sutarčių, pasirašytų 2004 metų rugpjūčio ir 2005 metų liepos mėnesiais, tarp LAKD ir AB „Panevėžio keliai" vertė - 100,65 milijono litų (su PVM). Projektą finansavo ES Sanglaudos fondas (85% ) ir Lietuvos Respublika.

    „AINA“

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Iki žiemos nori baigti darbus
    Vilma KAIRIENĖ
    2009-10-05



    P.Luko nuotr. DARBYMETIS. Kelininkai turi užbaigti remonto darbus, kol neužklupo šalčiai.

    Keliams pinigų atsiranda

    Kai kuriose tarptautinės magistralės „Via Baltica“ vietose tiek daug kelininkų technikos, o darbai nenutrūksta ir savaitgalį, kad gali atrodyti, jog sunkmetis čia – nė motais. Panevėžio apskrityje dviejuose tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožuose ir prasidėjus rudeniui verda darbas.

    „Šiemet dėl du kartus tikslinto valstybės biudžeto nebuvo aiškus Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimas, todėl daug konkursų rangos darbams atlikti persikėlė į antrąją metų pusę, o kelininkams tenka didelės apimties darbus vykdyti per kelis likusius mėnesius. Tai būdinga ir Europos Sąjungos lėšomis iš dalies finansuojamiems projektams, nes visais atvejais būtinas kofinansavimas valstybės biudžeto lėšomis. Pernai per visą sezoną mūsų bendrovė pagamino ir paklojo apie 150 tūkst. tonų asfalto masės, o šiemet 126 tūkst. tonų paklosime per tris mėnesius“, – sakė AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė.

    Vienas iš tokių per labai trumpą laiką vykdomų projektų – stiprinti tarptautinės magistralės „Via Baltica“ du ruožus. Sutartys dėl šių darbų su Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašytos dar liepos mėnesį.

    Pasak R.Čepienės, už 6,5 milijono litų stiprinama danga kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože: nuo 60,9 iki 65,19 kilometro, o 46 ir 47 kilometre įrengta 323 metrai greitėjimo-lėtėjimo juostų. Pasvalio rajone pagrindiniai darbai jau atlikti, liko tik baigiamieji – apdaila, ženklinimas, pastatyti naujus kelio ženklus.

    Skuba išnaudoti gerą orą

    Didelės lėšos investuojamos į kelio ruožą Panevėžys–Aristava–Sitkūnai. Anot R.Čepienės, už 15,3 mln. litų bus atlikta darbų kelio ruože nuo 23,36 iki 44,55 kilometro. Visus darbus skubama užbaigti iki lapkričio 30 dienos.

    „Pusė numatyto laiko darbams atlikti jau praėjo, liko du mėnesiai iš keturių. Jau padaryta 8,8 mln. litų vertės darbų, tai sudaro 48 procentus visos vertės. Abiejuose kelio ruožuose jau įrengta 15 pralaidų“, – teigė Danielius Žigas, bendrovės „Panevėžio keliai“ projekto vadovas.

    Vykstantys Kauno link vairuotojai jau nuo Ramygalos miestelio turi pradėti paisyti eismo apribojimų. Ir taip iki pat Kėdainių rajono ribos. Kelio tvarkymo darbai šiame ruože virte verda. Eismą net keliose tvarkomos magistralės vietose reguliuoja laikinai įrengti šviesoforai.

    Siaurame ir nuolat mašinų pilname tarptautinės reikšmės kelyje net ir savaitgaliais susidaro spūstys, todėl dabar daugelis važinėjančių šia kryptimi vairuotojų vengia gaišaties ir mieliau suka į aplinkkelį, Kėdainius pasiekia važiuodami per Krekenavą.

    Bus saugiau

    Priversti kęsti važiavimo nepatogumus vairuotojai jau žiemą galės džiaugtis geresne kelio kokybe, kelionė bus saugesnė. Šiame ruože bus sustiprintas 9,42 kilometro kelio ruožas – nuo 23,36 iki 32,78 kilometro.

    Pagal projektą bus įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas, užtverta penkių kilometrų ilgio tinklo tvora. Į tvarkomą ruožą patenkančių Ramygalos miestelio gatvių susikirtimuose su vietinės reikšmės keliais bus įrengtos trys sankryžos, jos turės iškilias saleles. Joms įrengti, vadovaujantis pasiteisinusia Europos Sąjungos eismo saugumo priemonių diegimo praktika, bus naudojamos raudonos spalvos trinkelės.

    „Dabar intensyviai rengiamas kelio pagrindo sluoksnis iš skaldos, klojamas asfaltbetonio pagrindo sluoksnis. Šią savaitę pradėsime kloti ir viršutinius asfaltbetonio dangos sluoksnius. Ramygaloje jau rengiamos sankryžos, pradėti trijų kilometrų ilgio pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstravimo ir tinklo tvoros įrengimo darbai“, – sakė projekto darbus koordinuojantis D.Žigas.

    Po rekonstrukcijos kelio per Ramygalą asfalto dangos plotis sieks 8 metrus, o prieš miestelį ir už jo, kur ateityje planuojama sujungti aplinkkelį, asfalto danga sieks 9 metrų plotį.

    „Konkretesnės Ramygalos aplinkkelio tiesimo datos prognozuoti negalime, nes nėra aiškūs finansavimo šaltiniai, nėra ir projekto, tačiau kelias iš karto ruošiamas galimam aplinkkelio sujungimui“, – paaiškino R.Čepienė.

    Komentuoti:


  • kobe24
    replied
    Geras reportažas, Romai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    2009-04-17. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos paskelbė atvirus darbų pirkimo konkursus pagal du projektus.(...)
    Pagal projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos stiprinimo užbaigimas ir Marvelės sankryžos rekonstrukcija“ sutartį Nr. 3. numatoma darbus atlikti trijuose magistraliniuose keliuose:
    A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga, A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ir A17 Panevėžio aplinkkelis.
    Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože nuo 47,46 iki 65,19 km numatoma sustiprinti 4,29 km kelio dangos ir įrengti 0,323 km ilgio greitėjimo-lėtėjimo juostas.
    Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruože nuo 23,36 iki 44,55 km planuojama sustiprinti 9,42 km kelio dangos, įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką, tinklo tvorą, kanopinių gyvūnų praėjimą ribojančias grotas, nušokimo rampas.
    Kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 21,40 iki 21,85 km numatoma įrengti tinklo tvorą ir kanopinių gyvūnų praėjimą ribojančias grotas.

    Vokų su pasiūlymais atlikti darbus atplėšimas vyks gegužės mėnesį.
    http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...konkursai/5943

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    "Via Baltica" (E67) nuo Panevėžio aplinkelio iki Rygos žiedo

    2009.03.20

    Panevėžio vakarinis aplinkelis pažymėtas kaip A17 kelias. Dar 155 km iki Rygos/Riga


    Pabaiga 2x2 kelio


    Panevėžio aplinkelyje. Galima pasisveikinti su furomis, nes mes "Via Baltica" kelyje


    ES reklama prieš pastatyta viaduką su A9 į Šiaulius


    Lenkas priekyje


    "Statoil" mano mėgstamiausia degalinė


    Puiki kelio kokybė



    "Via Balticoje" galima sutikti ir vengrų vilkikų


    Paskutinis kilometras Lietuvoje


    Sveiki atvykę į Latviją. Sunervino, kad latvių pasieniečiai stabdo ir prašo paso...


    Pirmi kilometrai Latvijoje


    Latvijos nuotraukos - temoje [LV] Latvijos keliai
    Paskutinis taisė Romas; 2009.03.23, 21:36. Priežastis: Pranešimas padalintas pagal temas

    Komentuoti:

Working...
X