Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LinS
    replied
    Panevėžio aplinkkelio tiltas virto betono krūva
    Jau netrukus ant Panevėžio aplinkkelio ims dygti naujas, europinius standartus atitinkantis viadukas. Senąjį sueižėjusį po magistralinio kelio rekonstrukcijos teko visiškai nugriauti kaip keliantį rimtą pavojų. Tačiau naujojo tilto statybos dar tik pradėtos, o jų peripetijos – jau teisme.


    Planuojama ties rekonstruojamu viaduku kelio važiuojamosios dalies plotį padidinti iki 17 metrų, papildomai įrengiant 2 eismo juostas bei 2 persirikiavimo juostas skirtingomis kryptimis. Po rekonstrukcijos paties viaduko plotis sieks 20,1 metro. Bus įrengta 4 eismo juostų važiuojamoji dalis ir techniniai šaligatviai.



    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=86273521
    Paskutinis taisė LinS; 2021.01.20, 12:53.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Ne visur korupcija, kur ją norisi įžvelgti, kai kur tiesiog pasirinkimo kriterijai ir jų svoriai gali nesutapti su jusiškiais. Labai gali būti kad būtent dabartinių sprendimų pakaks dešimtmečiams ir nebūtinai visi puls daryti 2+2 iškart pabaigus likusias atkarpas, kurios irgi dar bala žino kada bus pabaigtos.
    Na dėl 2+2 nepradėkim gal, tikrai reikia daryti 2+2 be vieno lygio sankryžų: dabar saugumas ir karinis mobilumas, vėliau prasidės autonominis transportas ir pan.
    Visumoj didesni projektai yra gerai visiems: ir kelininkams, ir jų draugams valdininkams
    Manau šiuo konkrečiu atveju tiesiog neturėjo potencijos pasiruošti projektui ir/ar gauti finansavimą. CEF pinigų tikrai buvo, o kad neparuošė tinkamo projekto, tai patys kalti

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
    Ne visur korupcija, kur ją norisi įžvelgti, kai kur tiesiog pasirinkimo kriterijai ir jų svoriai gali nesutapti su jusiškiais. Labai gali būti kad būtent dabartinių sprendimų pakaks dešimtmečiams ir nebūtinai visi puls daryti 2+2 iškart pabaigus likusias atkarpas, kurios irgi dar bala žino kada bus pabaigtos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
    O kas ten bus po dešimtmečių? fūrų padaugės 5 kartus? Automobilių skaičius ir taip didžiausias europoje (vienam gyventojui). Nėra problemos ten dabar važiuojant 2+1 ir netgi nesutikčiau su manual kad ten yra labai ką aplenkinėti. Greičio ribojimas 90, fūros spaudžia iki ribotuvo 90, lenkia tik "skubantys". Na aišku kartais koks traktorius išvažiuoja.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Nėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.

    Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.
    Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Nėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.

    Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.

    Komentuoti:


  • Calabria
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    O tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...
    Viadukas 2+2 bus.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    O tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Vilniaus šalia nėra, todėl ir nedaro. Transporto srautų žemėlapiai puikiai parodo kur turi būti 2+2. Nereikia čia būt dideliu specialistu. Krovininis transportas ne visada užtikrina rekomenduotiną srauto greitį. Kitą kartą techniškai neįmanoma to greičio palaikyt, todėl arkliui aišku kam reiktų antros juostos. Net nekalbu apie jungiamuosius kelius, kuriuos seniai buvo galima tiest. Dabar rugiapjūtė ir Pagrindinėje Baltijos Tigrų arterijoje velkiesi paskui Classus, John Deerus, ir Fendtus, kartu su latviais, estais, suomiais ir rusais.

    Click image for larger version

Name:	unnamed.jpg
Views:	1408
Size:	70,4 kB
ID:	1854428
    Paskutinis taisė VNS; 2021.01.14, 10:11.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tiek auto, tiek fūrų intensyvumas labai panašus. Klausimas, kodėl nedarė Panevėžio aplinkkelyje 2+2 kelio, kur susikerta net keli keliai apart tos pačios Via Baltikos? Gautųsi toks savotiškas kaklelis.

    https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...krovininis.jpg
    https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...19_bendras.jpg
    Tai kad nemažai kur ten ir yra 2+2, tik kai kur susiaurėja iki 1+1. Bet kadangi ten nėra perėjų, šviesaforų ir pan tai kamščiu nebūna ties susiaurėjimais (bent mano patirtimi) neskaitant užkoncervuoto viaduko remonto.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Lygtais buvo planas nuo Panevėžio iki Latvijos daryti 2+2, visgi srautai ten didesni nei tarp Panevėžio ir Kauno.
    Tiek auto, tiek fūrų intensyvumas labai panašus. Klausimas, kodėl nedarė Panevėžio aplinkkelyje 2+2 kelio, kur susikerta net keli keliai apart tos pačios Via Baltikos? Gautųsi toks savotiškas kaklelis.

    https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...krovininis.jpg
    https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...19_bendras.jpg

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.
    Beje, ką latviai planuoja?
    Lygtais buvo planas nuo Panevėžio iki Latvijos daryti 2+2, visgi srautai ten didesni nei tarp Panevėžio ir Kauno.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Nieko super įdomaus, bet vis judesiukas: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...mo-221-1435182



    Įdomesni sakiniai gale. Reik tikėtis, kad užteks proto bent iki Panevėžio projektuoti 2+2 automagistralę:




    Jei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.
    Beje, ką latviai planuoja?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Visgi rangovai teigia, jog vairuotojams kliūčių ruožas išliks dar iki kito rudens
    Liūdna, kai darbai tokiais tempais vyksta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sekundė 2020.11.10
    Viadukas – ant kelio į teismą
    Prieš metus baigta Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija ir toliau gaišina skubančius vairuotojus. Dabar painokas kliūčių ruožas atsirado po Nausodės viaduku, kuris neatlaikė ant jo vykdytų darbų ir sutrūkinėjo.


    Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) skelbia, kad pajudėjęs viaduko remontas bus baigtas dar šįmet. Visgi rangovai teigia, jog vairuotojams kliūčių ruožas išliks dar iki kito rudens
    „Jau dveji metai vairuotojai ten turi kliūčių, dar metus teks pakentėti“, – teigė viaduką tvarkančios įmonės „Tilsta“ direktoriaus pavaduotojas Eduardas Grinaveckas.

    Negana to, ši įmonė nusiteikusi su LAKD bylinėtis ir dėl darbų kainos.

    https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...-kelio-teisma/

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LAKD 2020.11.05
    Keičiasi eismo organizavimo tvarka per Nausodės viaduką


    Kelių direkcijos PiaRo skyrius kažkodėl antraštėje nerašo kelių numerių - jie, matyt, galvoja, kad visa Lietuva žino Nausodę.
    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka

    Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
    - Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
    - Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viadukoi r Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
    - Nereikės gudrauti aplenkiant šviesoforą ant viaduko apsisukinėjant ties "Orlen" degaline ar ties"Babilonu".

    Apdairiai nenurodyta, kada bus pastatytas Nausodės viadukas.
    O gal jo išvis nebereikia?
    Neaišku kiek galima remtis informacija pateikta eismoinfo.lt, bet kuriuo atveju ten terminai yra:
    Kelio remontas
    Data
    2020-11-05 00:00 - 2021-07-30 23:00
    Vieta
    A17 (Panevėžio aplinkkelis) 10.6 - 11.5km
    Eismo apribojimai
    Eismas draudžiamas
    Ribojamas greitis, km/h (50)
    Eismas draudžiamas
    Viaduko remontas. Eismas draudžiamas ir kreipiamas jungiamaisiais keliais Nr. 0009002007, 0009002006, 0009002008, 0009002009 (kai važiuojama iš Vilniaus) bei jungiamaisiais keliais Nr. 0009002014, 0009002012, 0009002010, 0009002001, 0009002003,

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LAKD 2020.11.05

    Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
    - Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
    - Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viadukoi r Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
    Nesutikčiau, kad tokiam eismo organizavimui tinka teiginys "galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17". Nuo Vilniaus į Šiaulius tokį ratą sukti bus ypač nepatogu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2020.11.05
    Keičiasi eismo organizavimo tvarka per Nausodės viaduką
    Nuo šių metų lapkričio 6 d. keičiasi eismo organizavimo tvarka važiuojantiems per A17 Panevėžio aplinkkelyje esantį Nausodės viaduką: iki šiol šviesoforu reguliuojama viena eismo juosta vykęs eismas bus kreipiamas sankryžos jungiamaisiais keliais, žiedinės sankryžos eismo organizavimo principu. Vairuotojų prašome sekti informacines nuorodas, vadovautis kelio ženklais.

    „Dabartinis eismo reguliavimo sprendimas leis išvengti iki šiol viaduko prieigose besiformuojančių didesnių spūsčių ir užtikrins sklandesnį susisiekimą visomis kryptimis, o įgyvendinus viaduko rekonstrukcijos darbus bus visiškai baigtas dar vienas „Via Baltica“ – intensyvaus tarptautinio transporto koridoriaus, rekonstravimo etapas. Susisiekimas Panevėžio aplinkkeliu taps saugesnis bei patogesnis tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui“, – sako VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius.


    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka
    Kelių direkcijos PiaRo skyrius kažkodėl antraštėje nerašo kelių numerių - jie, matyt, galvoja, kad visa Lietuva žino Nausodę.
    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka

    Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
    - Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
    - Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viadukoi r Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
    - Nereikės gudrauti aplenkiant šviesoforą ant viaduko apsisukinėjant ties "Orlen" degaline ar ties"Babilonu".

    Apdairiai nenurodyta, kada bus pastatytas Nausodės viadukas.
    O gal jo išvis nebereikia?

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Panevėžio aplinkkelyje vietoje laukimo galima ir išmintingiau pasielgti – nusukti į dešinę link Babilono (važiuojant nuo Vilniaus) arba link Orlen (važiuojant nuo Rygos) ir pirmoje sankryžėlėje apsisukti. Na, nebent važiuoji su sunkiasvore transporto priemone, tada nesisukinėsi.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Sudėtinga pervaža + žvyruoti kelkraščiai. Puiki kombinacija važiuojant per Panevėžį +belekaip suženklintos juostos.

    Komentuoti:

Working...
X