Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dariukas
    replied
    Važiuojant nuo siauliu ir įvažiuojant i a17, greitis ribojamas iki 50. Kodėl, kai reikia gazu duoti?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kaip tokio intensyvaus sunkiojo transporto eismo keliuose išvis galima projektuoti 2+1 juostų kelią.
    Negi jie nepasimokė iš A17, kuris neatitiko transporto srautų dar nepradėjus statybų.
    Gal dėl to ir daro naują studiją nes pasimokė?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Esamas A17 yra daug geriau už prieš rekonstrukciją buvusį. Geriau kas yra nei 10-20 metų važinėt ankstesniu nesaugiu keliu. Taip ir dėl likusios Viabalticos. Gal geriau 2+1 netempiant laiko su žemės paėmimu ir t.t. nei dešimtmečius tampytis su generaline rekonstrukcija ir žudytis esamam kelyje...
    1. Esamas A17 gal ir geriau, bet pagal investuojamus pinigus to gėrio sukuriama ne tiek ir daug. Kodėl nebuvo galima daryti 4 juostų nesuprantu. Aplinkelis nuo magistralės prasideda keturiomis juostomis, pereina į tris, bet apsauginės tvoros kaip eina tokiu pačiu pločiu tolyn taip eina. Pylimo praplatinimui vietos iki tvoros liko.
    2. Atkarpoje Panevėžio aplinkelis-Kėdainiai yra žymiai didesnis žemės ūkio technikos srautas. Todėl 2+1 būtų kažkos nesusipratimas. Tokiame kelyje tarp atitvarų greičius reguliuos traktoriai ir kombainai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kaip tokio intensyvaus sunkiojo transporto eismo keliuose išvis galima projektuoti 2+1 juostų kelią.
    Negi jie nepasimokė iš A17, kuris neatitiko transporto srautų dar nepradėjus statybų.
    Esamas A17 yra daug geriau už prieš rekonstrukciją buvusį. Geriau kas yra nei 10-20 metų važinėt ankstesniu nesaugiu keliu. Taip ir dėl likusios Viabalticos. Gal geriau 2+1 netempiant laiko su žemės paėmimu ir t.t. nei dešimtmečius tampytis su generaline rekonstrukcija ir žudytis esamam kelyje...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    A10 ir A8 planuotas toks pat 2+1 kaip ir padaryta A17.
    Sakoma, kad dėl didelio sunkiasvorio transporto dalies 2+1 yra nesaugus. Gal darys 2+2.
    Kaip tokio intensyvaus sunkiojo transporto eismo keliuose išvis galima projektuoti 2+1 juostų kelią.
    Negi jie nepasimokė iš A17, kuris neatitiko transporto srautų dar nepradėjus statybų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Gal kas pamenat - berods nuo Panevėžio aplinkkelio iki valstybės sienos buvo net ir projektas padarytas, ar čia nėra grįžimas į ankstesnį etapą?
    A10 ir A8 planuotas toks pat 2+1 kaip ir padaryta A17. Sakoma, kad dėl didelio sunkiasvorio transporto dalies 2+1 yra nesaugus. Gal darys 2+2. Gal net švedišką 2x2 variantą be kelkraščių ir siaura asfalto skiriamąja juosta, atskirta atvaro. Spėčiau, kažkoks miksas A14 netoli Vilniaus ir A17 netoli Šilagalio (A2/A8) sankryžos Labai laukiu šių ruožų parengtų projektų

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    15min.lt 2021.10.27
    Bus rengiamos „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos plėtros studijos
    Gal kas pamenat - berods nuo Panevėžio aplinkkelio iki valstybės sienos buvo net ir projektas padarytas, ar čia nėra grįžimas į ankstesnį etapą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2021.10.27
    Bus rengiamos „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos plėtros studijos
    Pasak LAKD pranešimo, spalį taip pat planuojama pasirašyti sutartį dėl 57 kilometrų ilgio „Via Baltica“ ruožo nuo Panevėžio iki Latvijos sienos plėtros galimybių studijos rengimo. Konkurso laimėtojo direkcija neskelbia, tačiau BNS, remdamasi teismo nutartimi, skelbė, kad jį laimėjo bendrovė „Plentprojektas“, o būsimos sutarties vertė – maždaug 629 tūkst. eurų.

    http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve...ja-221-1588236

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Naujas viadukas nuvedė į teismą

    Vairuotojai džiaugiasi pagaliau atnaujintu eismu kelyje Panevėžys–Šiauliai per Nausodės viaduką. Tačiau šis projektas nebaigtas – jį nuo rudens tęs teismas.

    Click image for larger version

Name:	download (3).jpg
Views:	1922
Size:	11,8 kB
ID:	1906752

    Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...nuvede-teisma/

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė LukasJuk Rodyti pranešimą
    Kažkaip niekas nepasidalino, kad jau pilnai atidarytas tiltas. Kiek žinau antradienį dar nebuvo, o penktadienį važiuojant net pasimečiau, kur čia nusukt reikia, kad statybas apvažiuot, bet jau buvo viskas sutvarkyta ir atidaryta (kada tiksliai nežinau).
    LAKD PR skyrius gal atostogose
    Puikios žinios, ačiū, kad pasidalinai.

    Komentuoti:


  • LukasJuk
    replied
    Kažkaip niekas nepasidalino, kad jau pilnai atidarytas tiltas. Kiek žinau antradienį dar nebuvo, o penktadienį važiuojant net pasimečiau, kur čia nusukt reikia, kad statybas apvažiuot, bet jau buvo viskas sutvarkyta ir atidaryta (kada tiksliai nežinau).

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Tilto Panevėžys-Šiauliai rekonstrukcijos darbai.

    Click image for larger version

Name:	viadukas.jpg
Views:	2492
Size:	57,6 kB
ID:	1892161

    Click image for larger version  Name:	IMG_5074.JPG Views:	113 Size:	1,51 MB ID:	1892005

    Click image for larger version  Name:	IMG_5075.JPG Views:	114 Size:	1,52 MB ID:	1892006

    Click image for larger version  Name:	IMG_5076.JPG Views:	114 Size:	1,56 MB ID:	1892003

    Click image for larger version  Name:	IMG_5078.JPG Views:	114 Size:	1,55 MB ID:	1892007

    Click image for larger version  Name:	IMG_5080.JPG Views:	114 Size:	1,41 MB ID:	1892008

    Click image for larger version  Name:	IMG_5081.JPG Views:	114 Size:	1,87 MB ID:	1892010

    Click image for larger version  Name:	IMG_5082.JPG Views:	115 Size:	1,81 MB ID:	1892009

    Click image for larger version  Name:	IMG_5086.JPG Views:	115 Size:	1,23 MB ID:	1892002

    Click image for larger version  Name:	IMG_5087.JPG Views:	116 Size:	1,43 MB ID:	1892004


    Paskutinis taisė Audrys; 2021.06.10, 00:04.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Aišku. Tada keista, kad parašyta, jog bus papildomai įrengiamos juostos. Kita vertus, jei lėtėjimo/greitėjimo juostos būtų įrengiamos už viaduko, vis tiek būtų galima turėti 2+2 kelią. Kaip matau iš Google maps, dobile vietos taip padaryti lyg ir pakanka.
    Gali būti, klausimas ar to reikia kai iš vienos pusės 2+1, o iš kitos 1+1, pralaidumas nepadidės o turėti ilgas persirikiavimo juostas gali būti netgi patogiau ir sklandžiau.

    Aš manau, kad viskas okey su tuo pločiu, jeigu kažkada bus prisiruošta daryti magistralę tai tuomet šalia pastatys antrą tokį viaduką. Pastačius šešių juostų naudos iš papildomo pločio dabar būtų mažai, o ateityje vis tiek netemptų iki normalaus standarto.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Parašyta kad važiuojamoji dalis bus 17 metrų. Magistralę statant pagal naujausius standartus vis tiek šešių juostų juostų viaduko nepakaktų, reiktų aštuonių arba atsisakyti dobilo.
    Aišku. Tada keista, kad parašyta, jog bus papildomai įrengiamos juostos. Kita vertus, jei lėtėjimo/greitėjimo juostos būtų įrengiamos už viaduko, vis tiek būtų galima turėti 2+2 kelią. Kaip matau iš Google maps, dobile vietos taip padaryti lyg ir pakanka.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Gi planuojama visą Via Baltica 2+2 daryt, negi vėliau vėl perstatys? O gal šone paliks vietą naujam?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Gal turima omeny, kad važiuojamoji dalis bus 20 m pločio? Gal čia straipsnis netikslus. Nes Jei bus papildomai įrengtos 2 paprastos ir persirikiavimo juostos, tai bendras juostų skaičius bus 6.
    Parašyta kad važiuojamoji dalis bus 17 metrų. Magistralę statant pagal naujausius standartus vis tiek šešių juostų juostų viaduko nepakaktų, reiktų aštuonių arba atsisakyti dobilo.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    20 m pločio viadukas su persirikiavimo juostomis neskamba kaip 2+2 kelio dalis. Reikės antro tokio jeigu kada nors ten darys magistralinį kelią.
    Gal turima omeny, kad važiuojamoji dalis bus 20 m pločio? Gal čia straipsnis netikslus. Nes Jei bus papildomai įrengtos 2 paprastos ir persirikiavimo juostos, tai bendras juostų skaičius bus 6.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Ties viaduku bus praplatinama 2 juostom ir 2 nuvažiavimais, o viadukas statomas 4 juostom. aš taip tekstą supratau.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    20 m pločio viadukas su persirikiavimo juostomis neskamba kaip 2+2 kelio dalis. Reikės antro tokio jeigu kada nors ten darys magistralinį kelią.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Pagaliau atviru tekstu pamačiau parašyta, kad bus 2+2 viadukas. Gal kas ir brėžinių matė ir gali pasidalint?

    Komentuoti:

Working...
X