Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Važiuojant nuo siauliu ir įvažiuojant i a17, greitis ribojamas iki 50. Kodėl, kai reikia gazu duoti?
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKaip tokio intensyvaus sunkiojo transporto eismo keliuose išvis galima projektuoti 2+1 juostų kelią.
Negi jie nepasimokė iš A17, kuris neatitiko transporto srautų dar nepradėjus statybų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Esamas A17 yra daug geriau už prieš rekonstrukciją buvusį. Geriau kas yra nei 10-20 metų važinėt ankstesniu nesaugiu keliu. Taip ir dėl likusios Viabalticos. Gal geriau 2+1 netempiant laiko su žemės paėmimu ir t.t. nei dešimtmečius tampytis su generaline rekonstrukcija ir žudytis esamam kelyje...
2. Atkarpoje Panevėžio aplinkelis-Kėdainiai yra žymiai didesnis žemės ūkio technikos srautas. Todėl 2+1 būtų kažkos nesusipratimas. Tokiame kelyje tarp atitvarų greičius reguliuos traktoriai ir kombainai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKaip tokio intensyvaus sunkiojo transporto eismo keliuose išvis galima projektuoti 2+1 juostų kelią.
Negi jie nepasimokė iš A17, kuris neatitiko transporto srautų dar nepradėjus statybų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąA10 ir A8 planuotas toks pat 2+1 kaip ir padaryta A17.
Sakoma, kad dėl didelio sunkiasvorio transporto dalies 2+1 yra nesaugus. Gal darys 2+2.
Negi jie nepasimokė iš A17, kuris neatitiko transporto srautų dar nepradėjus statybų.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Gal kas pamenat - berods nuo Panevėžio aplinkkelio iki valstybės sienos buvo net ir projektas padarytas, ar čia nėra grįžimas į ankstesnį etapą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2021.10.27
Bus rengiamos „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos plėtros studijos
Komentuoti:
-
15min.lt 2021.10.27
Bus rengiamos „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos plėtros studijos
Pasak LAKD pranešimo, spalį taip pat planuojama pasirašyti sutartį dėl 57 kilometrų ilgio „Via Baltica“ ruožo nuo Panevėžio iki Latvijos sienos plėtros galimybių studijos rengimo. Konkurso laimėtojo direkcija neskelbia, tačiau BNS, remdamasi teismo nutartimi, skelbė, kad jį laimėjo bendrovė „Plentprojektas“, o būsimos sutarties vertė – maždaug 629 tūkst. eurų.
http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve...ja-221-1588236
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Naujas viadukas nuvedė į teismą
Vairuotojai džiaugiasi pagaliau atnaujintu eismu kelyje Panevėžys–Šiauliai per Nausodės viaduką. Tačiau šis projektas nebaigtas – jį nuo rudens tęs teismas.
Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...nuvede-teisma/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė LukasJuk Rodyti pranešimąKažkaip niekas nepasidalino, kad jau pilnai atidarytas tiltas. Kiek žinau antradienį dar nebuvo, o penktadienį važiuojant net pasimečiau, kur čia nusukt reikia, kad statybas apvažiuot, bet jau buvo viskas sutvarkyta ir atidaryta (kada tiksliai nežinau).
Puikios žinios, ačiū, kad pasidalinai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkaip niekas nepasidalino, kad jau pilnai atidarytas tiltas. Kiek žinau antradienį dar nebuvo, o penktadienį važiuojant net pasimečiau, kur čia nusukt reikia, kad statybas apvažiuot, bet jau buvo viskas sutvarkyta ir atidaryta (kada tiksliai nežinau).
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Aišku. Tada keista, kad parašyta, jog bus papildomai įrengiamos juostos. Kita vertus, jei lėtėjimo/greitėjimo juostos būtų įrengiamos už viaduko, vis tiek būtų galima turėti 2+2 kelią. Kaip matau iš Google maps, dobile vietos taip padaryti lyg ir pakanka.
Aš manau, kad viskas okey su tuo pločiu, jeigu kažkada bus prisiruošta daryti magistralę tai tuomet šalia pastatys antrą tokį viaduką. Pastačius šešių juostų naudos iš papildomo pločio dabar būtų mažai, o ateityje vis tiek netemptų iki normalaus standarto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Parašyta kad važiuojamoji dalis bus 17 metrų. Magistralę statant pagal naujausius standartus vis tiek šešių juostų juostų viaduko nepakaktų, reiktų aštuonių arba atsisakyti dobilo.
Komentuoti:
-
Gi planuojama visą Via Baltica 2+2 daryt, negi vėliau vėl perstatys? O gal šone paliks vietą naujam?
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Gal turima omeny, kad važiuojamoji dalis bus 20 m pločio? Gal čia straipsnis netikslus. Nes Jei bus papildomai įrengtos 2 paprastos ir persirikiavimo juostos, tai bendras juostų skaičius bus 6.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą20 m pločio viadukas su persirikiavimo juostomis neskamba kaip 2+2 kelio dalis. Reikės antro tokio jeigu kada nors ten darys magistralinį kelią.
Komentuoti:
-
Ties viaduku bus praplatinama 2 juostom ir 2 nuvažiavimais, o viadukas statomas 4 juostom. aš taip tekstą supratau.
Komentuoti:
-
20 m pločio viadukas su persirikiavimo juostomis neskamba kaip 2+2 kelio dalis. Reikės antro tokio jeigu kada nors ten darys magistralinį kelią.
Komentuoti:
-
Pagaliau atviru tekstu pamačiau parašyta, kad bus 2+2 viadukas. Gal kas ir brėžinių matė ir gali pasidalint?
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: