Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar tas variantas buvo svarstytas ir kokios priežastys nusvėrė tada nusvėrė link argumento "prieš"?
    Teko skaityti kelininkų komentarą, kad vienas iš argumentų buvo žemės paėmimo problemos. 2+1 be viadukų telpa į dabartinę kelio juostą. Buvo galima arba daryti 2+1 su žiedais, arba n metų stumdyti popierius tiek dėl žemės paėmimo, tiek dėl finansavimo...

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kaip visada - nusvėrė finansai. Ir, berods, visą Via Baltica trasą iki Panevėžio planuoja paversti 2+1.
    Gaila ir keista. Net viadukai ties Kėdainiais kadaise pastatyti taip, kad ten tilptų 2X2.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Aha, man irgi keistas tas netoliaregiškas žiūrėjimas. Panevėžio aplinkkelyje susikerta A2 su Via Baltica, kažkada ten vis tiek reikės daryti 2X2. Įdomu, ar tas variantas buvo svarstytas ir kokios priežastys nusvėrė tada nusvėrė link argumento "prieš"?
    Kaip visada - nusvėrė finansai. Ir, berods, visą Via Baltica trasą iki Panevėžio planuoja paversti 2+1.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Aha, man irgi keistas tas netoliaregiškas žiūrėjimas. Panevėžio aplinkkelyje susikerta A2 su Via Baltica, kažkada ten vis tiek reikės daryti 2X2. Įdomu, ar tas variantas buvo svarstytas ir kokios priežastys nusvėrė tada nusvėrė link argumento "prieš"?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Tik ką grįžau iš šio maršruto. Kažkaip keistai atrodo tie žiedai tranzitiniame kelyje. Nejaugi taip ir pritrūkom garo padaryti viadukus ties Aplinkkeliu ir Pasvaliu, kad reikia stabdyti tranzitą ties tais žiedais? Suprantu, kad žiedai normalu vietiniame miestelių susisiekime, bet ne tokiuose keliuose. Sovietai sugebėjo ir Utenos kelyje viadukų pastatyt, o dabar mes ten irgi žiedus statom.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    „Via Baltica“ trasoje pradedami Panevėžio miesto aplinkkelio rekonstrukcijos darbai
    PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
    2017.05.30





    Šią savaitę AB „Panevėžio keliai“ pradeda valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio, sutampančio su magistralės „Via Baltica“ trasa, I etapo, apimančio aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro, rekonstrukciją. Darbus 10,53 kilometro ilgio ruože numatoma atlikti nenutraukiant eismo, tik jį apribojant.

    Pradedamas rekonstruoti ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.

    „Šiuo metu rengiama statybvietė, pradedami vykdyti parengiamieji darbai. Važiuojamosios dalies šie darbai kol kas nepalies, taigi ir reikšmingų eismo ribojimų artimiausias savaites nebus“, – informavo AB „Panevėžio keliai“ Panevėžio filialo direktoriaus pavaduotojas statybai Saulius Stravinskas.

    Nuo Šilagalio sankryžos Šiaulių link kelias bus keturių eismo juostų su skiriamąja juosta. 2-jame Panevėžio aplinkkelio kilometre, ties posūkiu į „Devold“ gamybos kompleksą, bus įrengta turbo žiedinė sankryžą. Eismo juostų pasikeitimo vieta, kai keturių eismo juostų kelias susilies į tris eismo juostas (2+1 eismo organizavimo schema), numatyta jau įveikus turbo žiedinę sankryžą. Eismui Šiaulių kryptimi numatyta viena eismo juosta, Vilniaus ir Kauno kryptimi – dvi.
    Toliau rekonstruojamą aplinkkelio ruožą 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 195 Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Siekiant užtikrinti eismo saugumą, ši sankryža bus rekonstruota į žiedinę. Nuo šios sankryžos eismas pasikeis, Šiaulių kryptimi judančiam transportui bus skirtos dvi eismo juostos, Vilniaus ir Kauno kryptimi – viena.
    Dar kartą eismo juostų išsidėstymas keisis aplinkkelio sankirtoje su Panevėžio miesto K. Naruševičiaus gatve. Šiaulių link judėsime viena juosta, Vilniaus ir Kauno kryptimis – dviem eismo juostomis. Aplinkkelio sankirtoje su K. Naruševičiaus gatve bus palikti tik dešinieji posūkiai, o sankryža su Pamolainių gatve bus uždaryta. Planuojama 4 esamas nuovažas rekonstruoti, o 9 nuovažas panaikinti, siekiant užkirsti kelią ypatingai lėto ūkinio transporto išvažiavimui tiesiogiai į aplinkkelį. Nuovažos bus apjungtos privažiavimo keliu ir nukreiptos į artimiausias sankryžas. Suplanuoto statyti jungiamojo kelio ilgis – 783 metrai.
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcijos I etape AB „Panevėžio keliai“ įsipareigojo suprojektuoti ir pastatyti tunelinį pravažiavimą aplinkkelio 9,05 kilometre, sutvarkyti 4,5 kilometre esančią sunkiojo transporto svėrimo aikštelę.

    Rekonstruojamame ruože bus atnaujintos dvi gelžbetoninės daudos ir 13 gelžbetoninių vandens pralaidų. Sankryžoms apšviesti bus paklota 4,258 km elektros tinklų, pokonstrukcinio kelio drenažo įrengimui prireiks net 24,865 km vamzdžių. Paviršinių (lietaus) nuotekų sistemos ilgis sieks 1,4 kilometro.
    AB „Panevėžio keliai“ įsipareigojo darbus atlikti iki 2018 m. liepos 4 dienos. Sutarties kaina su PVM – 14,2 mln. eurų.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.06.02, 07:56. Priežastis: Brėžinio dydis. Palikta nuoroda į originalų dydį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Koks šio kelio intensyvumas ir koks yra "slenkstis" tarp 2+1 ir 2+2 kelio rekomenduojamo intensyvumo?
    Reikėtų lyginti faktinius vidutinius paros eismo intensyvumus (VMPEI) 2015 metais.
    Normatyvus gal pakomentuos kelininkai - 2x2 kelias turbūt prasideda nuo 8.000-15.000 automobilių per parą.

    Panevėžio aplinkkellio A17 lengvojo ir sunkiojo transporto vidutinis paros intensyvumas (VMPEI)
    ...

    Aplinkkelio A17 pietrytinėje dalyje (tarp A2/A8 ir A9) VPMEI yra 11.259: 8501 lengvųjų automobilių ir 2758 sunkiojo transporto.

    Realiai Panevėžio aplinkkelio A17 dalyje iki A9 Šiaulių plento eismo intensyvumas gerokai didesnis nei autostradoje A2 į Vilnių ir net autostradoje A1 Žemaitijos viduryje, nes čia yra daugiau sunkiojo transporto. Turėtų būti kažkokie koeficientai sąlyginiam automobiliui perskaičiuoti. 1000 lengvųjų automobilių ir 1000 sunkiasvorių mašinų ne tas pats.

    VMPEI 2015 m. kai kuriose autostradų ir kituose 2x2 ruožuose
    A1 Kryžkalnis- Klaipėda (tarp Laukuvos ir Rietavo kryžkelių): 11.226: 9458 lengvieji + 1768 sunkieji
    A1 Kryžkalnis- Klaipėda (tarp Rietavo ir Endriejavo kryžkelių): 11.362 9651 lengvasis + 1711 sunkiųjų
    A2 Ukmergė - Panevėžys: 8496 7325 lengvieji +1171 sunkusis
    A11 Šiauliai - Kuršėnai: 8782: 7912 lengvųjų + 870 sunkiųjų
    A13 Klapėda - Palanga (ties Kretingos r. riba): 9109: 8557 lengvieji + 552 sunkieji
    A16 Vilnius - Trakai (numatoma 2*2): 13.079: 12269+ 810 sunkiųjų
    102 Vilnius - Nemenčinė: 10.425: 9711 lengvieji + 714 sunkiųjų

    Vidutinio metinio paros intensyvumo žemėlapiai
    http://lakd.lrv.lt/lt/veiklos-sritys...syvumas-2015-m

    Dar galima paieškoti 2006 metų intensyvumo žemėlapių - matysis fūrų eismo augimas Via Balticoje.

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Labai subjektyviai - kiek esu važiavęs šiuo aplinkkeliu, niekuomet nebuvo didelio intensyvumo, tad norėtųsi išvysti skaičius, jei tik tokie yra.
    Viskas priklauso nuo to, kada tenka važinėti Panevėžio aplinkkeliu.
    Fūrų eismas yra daugmaž tolygus, o lengvųjų - intesyvesnis vasarą, savaitgaliais ir ryte-vakare. Fūroms nėra sezoniškumo metų eigoje. Be to savaitgaliais "fūrų" eismas ribojamas.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.04.16, 20:29.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Koks šio kelio intensyvumas ir koks yra "slenkstis" tarp 2+1 ir 2+2 kelio rekomenduojamo intensyvumo?
    Labai subjektyviai - kiek esu važiavęs šiuo aplinkkeliu, niekuomet nebuvo didelio intensyvumo, tad norėtųsi išvysti skaičius, jei tik tokie yra.
    Intensyvumas nemažas, ypač fūrų:

    http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...15_bendras.jpg
    http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...krovininis.jpg
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.16, 19:58.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pompastiškas PiaRinis pavadinimas, bandantis iškišti tokio intensyvumo kelyje 2+1 sprendimą kaip kažką tooookio ir pridengti perspektyvos nenumatymą, skurdą bei įstatymų neįgalumą perimant žemes 2x2 keliui tiesti.
    Tarp A8 ir A9 yra būtinas 2x2 kelias. Tačiau nesigirdi apie pradėtas planavimo ar žemių paėmimo procedūras.
    Koks šio kelio intensyvumas ir koks yra "slenkstis" tarp 2+1 ir 2+2 kelio rekomenduojamo intensyvumo?
    Labai subjektyviai - kiek esu važiavęs šiuo aplinkkeliu, niekuomet nebuvo didelio intensyvumo, tad norėtųsi išvysti skaičius, jei tik tokie yra.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė Gator
    Tai būtent tą tau ir sako Jemelia apie repliką "virš Kauno tegul Latviai tiesia". Lenkai irgi galėtų sakyt, kad virš Balstogės Lietuviai tegul tiesia. Bet nesako. Tai kodėl mes turėtumėm taip sakyti?
    Manau, kad Jemelia tiesiog pratęsė mano ironišką mintį ką manau iš tiesų parašiau pirmoje sakinio dalyje "Nu jo, bent Panevežio aplinkkelyje galėjo padaryti 2x2,"

    Dabar jau tikrai offtopic gavosi

    Komentuoti:


  • Jemelia
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Šiauriau Kauno su Vilnium galėtų išvis neinvestuoti pinigų į kelius. Jeigu latviam kada nors prisireiks magistralės į Europą, galės už ją ir sumokėti
    Teisingai! O mes apmokėkim kelių tiesimą Lenkijoje šiauriau Baltstogės, jei norim į Europą papulti!

    Komentuoti:


  • Jemelia
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Šiauriau Kauno su Vilnium galėtų išvis neinvestuoti pinigų į kelius. Jeigu latviam kada nors prisireiks magistralės į Europą, galės už ją ir sumokėti
    Teisingai. O mes apmokėkim kelių tiesimą Lenkijoje šiauriau Baltstogės, jei norim į Europą papulti!

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Nu jo, bent Panevežio aplinkkelyje galėjo padaryti 2x2, bet iš tiesų tai kam ir tas 2+1. Šiauriau Kauno su Vilnium galėtų išvis neinvestuoti pinigų į kelius. Jeigu latviam kada nors prisireiks magistralės į Europą, galės už ją ir sumokėti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A17. 0-10,53 km (tarp A2/A8 ir A9)

    Pompastiškas PiaRinis pavadinimas, bandantis iškišti tokio intensyvumo kelyje 2+1 sprendimą kaip kažką tooookio ir pridengti perspektyvos nenumatymą, skurdą bei įstatymų neįgalumą perimant žemes 2x2 keliui tiesti.
    Tarp A8 ir A9 yra būtinas 2x2 kelias. Tačiau nesigirdi apie pradėtas planavimo ar žemių paėmimo procedūras.

    LR Kelių direkcijos PiaRas 2017.04.04
    „Via Baltica“ trasoje ties Panevėžiu – šiuolaikiški 2+1 eismo organizavimo sprendimai

    Sprendimas rekonstruoti aplinkkelį į 2+1 tipo kelią buvo priimtas remiantis gerąja Skandinavijos šalių praktika, kur tokio tipo keliai yra tapę norma“, – informavo LAKD vadovas Egidijus Skrodenis. Tokio būdu numatyta rekonstruoti visą aplinkkelio trasą.

    Rangos darbų sutartis dėl Panevėžio aplinkkelio I etapo rekonstrukcijos darbų, apimančių aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro, su viešųjų pirkimų konkursą laimėjusiu rangovu AB „Panevėžio keliai“ pasirašyta 2017 m. kovo 27 d.

    Pradedamas rekonstruoti ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.

    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/via-...imo-sprendimai
    https://www.facebook.com/susisiekimo...type=3&theater
    Paspaudus schemutę - didesnė schema

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Update iš LAKD

    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/magi...rokai-saugesne

    Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti:

    Dėl kelio A5 Kaunas–Marijampolė-Suvalkai (...)

    Dėl kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimo:
    Šių metų kovo 27 d. pasirašyta darbų sutartis dėl ruožo nuo 0,0 iki 10,53 km rekonstravimo. Darbų pabaiga – 2018 m. liepos 4 d.;
    Parengti pirkimo dokumentai, kelio ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km. Artimiausiu laiku bus skelbiamas pirkimas. Darbų pabaiga – 2018 m.

    Dėl kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruožo rekonstravimo:
    Šiuo metu vykdomi darbai šio kelio ruože nuo 65,19 iki 66,091 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
    Šiuo metu vykdomi sankryžos įrengimo darbai šio kelio 9,507 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
    Parengti techniniai sprendiniai kelio ruožo nuo 9,507 iki 65,19 km rekonstrukcijai 2+1 atlikti. Ieškoma galimų finansavimo šaltinių.


    Dėl kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstravimo (...):
    Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 21:38. Priežastis: Kopija iš temos apie A5

    Komentuoti:


  • VytautasRX
    replied
    Nesuprantu kam jie matuos distanciją tarp mašinų, juk nėra taisyklėse nurodyta, tik berods rekomendacija, dėl to ir bausti neįšeis.
    Na o lietuviam be baudų kažin tai rūpės.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Panevėžio aplinkkelyje planuojama turbožiedinė sankryža

    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74266876



    „Via Baltica“ kelyje prasideda ilgai lauktos statybos: atsiras papildoma juosta
    http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...oma-juosta.htm
    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.04.07, 11:45.

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Sveiki, forumieciai!
    Senokai seku pranesimus siame forume, prisijungiau ir as pagaliau prie jusu, prisidesiu ir pats info apie via baltica pletra, kuria vakar perskaiciau LAKD puslapyje,

    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/via-...imo-sprendimai
    Taigi geros naujienos, bus sutvarkyta kaip suprantu apie 10,5 km VIA BALTICA svarbi atkarpa panevezio aplinkelyje.

    Komentuoti:


  • Jemelia
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Taip nesielgiama teisinėje valstybėje.
    Nesielgiama teisinėje valstybėje? Įdomu... O kokius Lietuvos Respublikos teisės aktus pažeidė tų senų nenaudojamos linijos bėgių užasfaltavimas?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Po tragedijos „Via Baltica“ magistralėje – Lietuvoje nematyti radarai
    Pradės nuo žymėjimo E.Skrodenis pažymėjo, kad analizuojant tranzitinio transporto vairuotojų elgseną buvo pastebėta, jog daug automobilių, o ypač sunkvežimių, norėdami patekti į „oro maišą“ ir taip sutaupyti degalų važiuoja pernelyg arti vienas kito.

    „Tačiau taip jie trukdo kitiems eismo dalyviams, mat pastarieji negali saugiai jų aplenkti, o tuomet ir įvyksta skaudžiausios avarijos, – kalbėjo direkcijos vadovas. – Taip pat jiems nelieka laiko sureaguoti, jei priekyje važiuojantis automobilis stabdo.“

    Todėl „Via Baltica“ magistralėje vairuotojams bus aiškiai parodyta, kokio saugaus atstumo jie privalo laikytis. Kelininkai pradės nuo paprasčiausių ir pigiausių priemonių. Dar iki gruodžio 20 dienos magistralės dangoje sužymės specialius brūkšnius. Jie bus išdėstyti kas 50 metrų ir vairuotojas privalės laikytis tokio atstumo nuo priešais važiuojančio automobilio, kad visuomet matytų kitą brūkšnį.

    „Jie žymės saugų atstumą tarp transporto priemonių, be to, stovės ir įspėjamieji ženklai. Tai padės vairuotojui tinkamai įvertinti situaciją“, – sakė E.Skrodenis.

    Stebės ir lengvuosius automobilius

    Tačiau neketinama apsiriboti vien kelio žymėjimu. Vokietijos pavyzdžiu bus statomi radarai, kurie fiksuos atstumą tarp transporto priemonių.

    Šių radarų pirkimo procedūrą LAKD planuoja pradėti netrukus, o jau kitais metais šie prietaisai turėtų stebėti pavojingiausius ruožus.

    Komentuoti:

Working...
X