Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
    Tai gal palaukim kol ES skirs milijonų to paveldo - plačiausio Europoje tinklo atstatymui, tada jau tą tinklą platindami ir pastatysim virš jo Via Balticos viaduką? Kol kas, gi, kaip rašo Al1, tas tinklas nenaudojamas...
    Gali ir neskirti. Bet tada privalo įrengti pervažą Čia esminė vieta - primityviai brutualus užasfaltavimas bėgių. Taip nesielgiama teisinėje valstybėje.

    Komentuoti:


  • Jemelia
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tam kad tai XXI amžius; paveldą gerbti yra gražu; o ASG tinklas būtų plačiausias Europoje.
    Tai gal palaukim kol ES skirs milijonų to paveldo - plačiausio Europoje tinklo atstatymui, tada jau tą tinklą platindami ir pastatysim virš jo Via Balticos viaduką? Kol kas, gi, kaip rašo Al1, tas tinklas nenaudojamas...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tam kad tai XXI amžius; paveldą gerbti yra gražu; o ASG tinklas būtų plačiausias Europoje.

    Komentuoti:


  • Jemelia
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai pervažos ir dabar ten nėra, bet bėgiai po asfaltu yra. Šiaip tai kairė nežino ką daro dešinė. Tipinis atvejis. Jei jau numatyta tokio lygio aplinkkelio rekonstrukcija, galėjo ir viaduką virš geležinkelio pastatyti. Tai ne šiaip geležinkelis, o paveldo objektas. Kas darė vertinimus, nusiplovė rankas, o turėjo pareikalauti išspręsti problemą. Ir visai nesvarbu, kad geležinkelio eismo nėra. Viadukas nebūtų didelis, tai ne platusis geležinkelis, taip aukštai ir plačiai kelti nereikėtų. Būtų pakakę gal ir gofruotos pralaidos tipo pravažiavimo geležinkeliui po keliu.
    Kam reikalingas viadukas virš po asfaltu palaidotų geležinkelio bėgių?
    Paskutinis taisė Jemelia; 2016.11.14, 21:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai pervažos ir dabar ten nėra, bet bėgiai po asfaltu yra. Šiaip tai kairė nežino ką daro dešinė. Tipinis atvejis. Jei jau numatyta tokio lygio aplinkkelio rekonstrukcija, galėjo ir viaduką virš geležinkelio pastatyti. Tai ne šiaip geležinkelis, o paveldo objektas. Kas darė vertinimus, nusiplovė rankas, o turėjo pareikalauti išspręsti problemą. Ir visai nesvarbu, kad geležinkelio eismo nėra. Viadukas nebūtų didelis, tai ne platusis geležinkelis, taip aukštai ir plačiai kelti nereikėtų. Būtų pakakę gal ir gofruotos pralaidos tipo pravažiavimo geležinkeliui po keliu.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.13, 08:20.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ten sudėtinga. Lygi vieta, reikia kelti kelio lygį 4-5 metrus tam, kad kelias praeitų virš geležinkelio. Jei nerašo, tai taip ir liks.
    Kelprojekto viešintoje medžiagoje ([Čia (13 psl)] jokios pervažos nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten sudėtinga. Lygi vieta, reikia kelti kelio lygį 4-5 metrus tam, kad kelias praeitų virš geležinkelio. Jei nerašo, tai taip ir liks.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Tėra tokia užuomina:
    Numatomas rekonstruoti kelias kerta vieną kultūros paveldo vertybę Nr. 21989 – siaurojo geležinkelio infrastruktūros kompleksą.
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=314010

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kaip su siauruko pervaža?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A17. Aplinkkelio 10,50-22,06 km

    Pirkimas 314010 (2016.11.11)
    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 2. Techninės specifikacijos

    Brėžiniai nėra pateikti.




    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=314010

    Kelio rekonstrukcijai žemė nebus superkama.
    Gausis pusiau skustas, pusiau luptas (t.y., pigus kompromisinis) variantas:
    - Nuo kelio A9 Panevėžys - Šiauliai iki Vynupės gatvės apie 2,5 km (10,53-12,90 km) išliks 1+1 juostų kelias.
    - Toliau apie 6 km bus 2+1 kelias (12,9-18,8 km)
    - Paskutinius 3 kilometrus (18,80-22,06 km) bus 2+1 kelias.

    Bus naikinami įvažiavimai, kairieji posūkiai
    Bus nauja žiedinė sankryža su įvažiavimu į pramonės parką
    Projektuojamas tunelinis pravažiavimas PK 195+92 su Dubagirio gatve

    Neradau, kokie sprendiniai bus 15,4 ir 16,1 km:
    Pk 154+20 sankryža su rajoninės reikšmės keliu Nr. 3005 Panevėžys–Skaistgiriai–Pušalotas (Draugystės g., Pušaloto g.); Pk 161+40 keturšalė sankryža su rajoniniu keliu Nr. 3046 Bernatoniai–Katkai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A17. Aplinkkelio 0,0-10,5 km

    Panevėžio aplinkkelio projektas
    Ruožas tarp Vilnaus (A2) ir Kauno (A2) sankryžos ir Šiaulių plento sankryžos (A9)

    Apie 2 km bus 2x2 kelias, po to - 2+1 juostos kelias

    Paspaudus- didesni brėžiniai

    2 km.
    Įvažiavimas į pramoninę zoną. Numatoma turbo žiedinė sankryža


    6 km.
    Sankryža su KK195 Panevėžys - Krekenava


    9 km.
    Sankryža su keliu Panevėžys - Berniūnai


    Šaltinis: Kelprojektas. Ženklų planas http://www.kelprojektas.lt/sites/def...20parasais.pdf

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema

    Kadangi kelio E67 "Via Baltica" tema viršijo 40 puslapių, brendo laikas atskirti temas.
    Pastaruoju metu temoje buvo daugiausia rašoma apie rekonstrukciją tarp Kauno ir Marijampolės.
    Panevėžio aplinkkelyje A17 prasideda rekonstrukcija, prie sankryžos su A10 bus įrengiamas turbo žiedas. Yra proga sukurti atskirą temą.

    Tema suskaidyta:
    - Senoje [E67] temoje liko pranešimai apie kelią A5 Kaunas-Marijampolė-Kalvarija-(Varšuva)

    Sukurtos dvi naujos temos:
    - A10 Panevėžys-Pasvalys-Saločiai-(Ryga) ir A17 Panevėžio aplinkkelis (ši tema)
    - A8 Sitkūnai - Aristava - Panevėžys
    Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 21:50.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Ar 2+1 reiškia kelią plačiais kelkraščiais ar tikrą 2+1?
    2+1 ir reiškia 2+1. Kelio profilis su plačiais asfaltuotais kelkraščiais nebenaudojamas dėl nesaugaus lenkimo tokio tipo keliuose.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Ar 2+1 reiškia kelią plačiais kelkraščiais ar tikrą 2+1?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied


    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Paskelbtas Panevėžio aplinkkelio, ruožo nuo 0,00 iki 10,53 km, rekonstravimo konkursas.
    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 1

    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožo nuo 0,00 iki 10,53 km rekonstravimas

    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2016-08-23 10:00

    Brėžiniai
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    A10/A17 sankryžos (turbo-žiedo) projekto vizualizacija. Tarp 0:57 ir 1:32.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    A10/A17 sankryža bus rekonstruojama į turbo žiedą, pasirašyta sutartis su "Panevėžio keliai". Vertė 4.6 mln. Eur.

    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožo nuo 65,19 iki 66,091 km rekonstravimo ir magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis trišalės sankryžos su magistraliniu keliu A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga rekonstravimo į turbožiedinę sankryžą techninių darbo projektų parengimas, projektų vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5aa.html&B=PPO

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Variantas būtų uždaryt aplinkkelį pilnai ir vienu ypu rekonstrukciją atlikti nukreipiant eismą per miestą.
    bet greciau bus reversiniai sviesoforai...

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    ...labai nustebau, kad tie rekonstrukcijos darbai nedaro kelią su skiriamąja juosta...
    Atrodo Lietuvoje dar nebuvo normalaus 2+1 kelio, neskaitant mažu atkarpeliu tipo Aleksoto tiltas. Pas mus keliai arba 1x1, arba 1x2, arba 2x2.... o tarpiniu variantu nera. Kai rekonstruos Panevezio aplinkkeli, atsiras kelias mums naujo tipo.

    Komentuoti:

Working...
X