Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VNS
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tai kad per Panevėžį 2x trumpiau ir 2x greičiau
    Reiškia navigacija meluoja dėl laiko, rodo panašų, dėl atstumo taip, gaunasi daugiau. Komfortą pamiršai. Be to nesinori trukdyt panevėžiečiams. Smėlynės gatvė irgi nestebuklas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tai kad per Panevėžį 2x trumpiau ir 2x greičiau

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Nori pasakyti kažkas į Rygą važiuoja per aplinkelį?
    Visada, n metų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kol dvi šalys ginčijasi, į Rygą lieka važiuoti pro Panevėžio miestą.
    Nori pasakyti kažkas į Rygą važiuoja per aplinkelį?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taip, yra, trimis pranešimais aukščiau.
    Dėkoju, nepastebėjau šios temos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taip, yra, trimis pranešimais aukščiau.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Gal yra kokių žinių dėl panevežio aplinkelio, nes ten viaduką virš plento į Šiaulius jau antri metai kaip užtvėrę ir niekas nevyksta. Kai daugiau eismo tai atlauki kokius 3-4 šviesaforo ciklus kol pravažiuoji. Negi taip ir paliks?

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    O čia nevertėtų 4 juostų iškart statyt? Ar gretimai antras viadukas būtų racionaliau?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    IMHO Via Baltica iš viso turėtų būti TOP 1 prioritetas. Ypač nuo Lenkijos iki Panevėžio. Ir kol nėra bent jau šis ruožas padarytas, tai pinigų skyrimas pvz A1 dėl +10 km/h padidinimo yra iškrypėliškas atvejis.
    p.s. nesu kaip nors suinteresuotas asmeniškai Via Baltica kokybe kitaip nei A1.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Apgailėtinas atvejis, kai pirmiau pradedam daryti, o paskui galvojama. Kažkuo primena atvejį Kaune, kai buvo susprogdintas tiltas, o tik paskui pradėta ieškoti pinigų kaip atstatyti naują. Analogiška situacija su papildomais darbais Rusnės estakadoje kažkaip išsisprendė taikiai.
    "Via Balticoje" tokios vietos laikymas po šviesoforu visus metus yra žemiau kritikos

    Iš antraštės ir paantraščių atrodo, kad rangovai balti ir pūkuoti, o Kelių direkcijos valdininkai vaizdujami labai nepalankioje šviesoje.
    Kas ten žino, kaip yra iš tikrųjų. Milijono eurų kainos skirumas konkurse nėra toks jau mažas.

    Kol dvi šalys ginčijasi, į Rygą lieka važiuoti pro Panevėžio miestą.


    Lrytas.lt 2020.08.28
    Pusiau skustą, pusiau luptą viaduko rekonstrukciją rangovas daryti atsisakė, o valdininkai tempia laiką
    Tarptautinės magistralės „Via Baltica“ dalimi esančio Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija buvo baigta dar pernai rudenį, tačiau viena jo dalis – virš kelio Šiauliai-Panevėžys esantis Nausodės viadukas iki šiol sunkiai pravažiuojamas.

    Viena šio viaduko eismo juosta išardyta, o judėjimą per kitą eismo juostą reguliuoja šviesoforai, prie kurių nutįsta didžiulės automobilių eilės. Dažniau šiuo viaduku važiuoti turintys vairuotojai kraipo galvą, kodėl čia darbai nevyksta jau beveik metus laiko.









    Objekto rangovo UAB „Tilsta“ direktorius Gediminas Gribulis sako, kad viskas yra kitaip – objektą įvertinę ekspertai nustatė, kad jam reikia kur kas rimtesnio remonto.

    Pasiūlė gerokai mažesnę kainą
    Vykdant Panevėžio aplinkkelio rekonstrukciją Nausodės viaduką buvo numatyta tik šiek tiek paremontuoti: nudažyti turėklus, pakeisti asfalto dangą. Tačiau įdėmiau viaduką apžiūrėję specialistai pastebėjo, kad jo laikančiosios konstrukcijos yra pažeistos ir turi didelių defektų. Kadangi šių defektų kosmetiniu remontu pašalinti nebuvo įmanoma, buvo nuspręsta atlikti viaduko rekonstrukciją: iš esmės jį perstatyti ir išplatinti. Pernai rudenį buvo paskelbtas viešas viaduko rekonstrukcijos darbų pirkimo konkursas, kurį pasiūliusi milijonu eurų mažesnę kainą laimėjo UAB „Tilsta“.
    (...)

    Brangina įmonės vardą
    Pasak UAB „Tilsta“ direktoriaus, ekspertams įdėmiai apžiūrėjus viaduką paaiškėjo, kad reikia keisti visas sijas. „Viešo pirkimo dalyviai turėjo vertinti tik LAKD nurodytus darbus, o per rekonstrukciją atsirasti galinčių papildomų darbų vertinti nereikėjo. Paaiškėjus, kad apverktinos būklės yra ir kitos viaduko sijos, kurių remontas kontrakte nenumatytas, mes atsidūrėme nepavydėtinoje situacijoje. Galėjome nesukti galvos ir atlikti LAKD nurodytus darbus – viaduko rekonstrukcija ta apimtimi, kuri nurodyta konkurso sąlygose, tikrai gali būti įgyvendinta. Tačiau tuomet vartotojas būtų gavęs pusiau skustą pusiau luptą produktą.
    (...)

    Viską spręs „įstatymų nustatyta tvarka“
    Paklaustas, kodėl Nausodės viadukas nėra rekonstruojamas naujasis LAKD vadovas R.Lipkevičius atsakė, kad buvo rengiamas techninis projektas, atliekamos techninės ekspertizės:
    „Kai projektas bus suderintas, darbai bus vykdomi toliau, kaip numatyta“. R.Lipkevičius tvirtino, kad šis projektas nėra paprastas. „Pagal techninę užduotį numatyta viaduką platinti, todėl reikėjo atlikti ir projektavimo darbus. Techninis projektas yra parengtas, jis buvo pateiktas ekspertizei. Buvo gautos pastabos. Į jas bus atsižvelgta, bus išimtas leidimas leidžiantis statybą ir bus vykdomi darbai. Čia yra normalu“, – sakė naujasis LAKD vadovas.
    Paklaustas apie ekspertų išvadas dėl viešame pirkime nenurodytų viaduko konstrukcijų avarinės būklės R.Lipkevičius patikino, kad „susitarimas jau pasiektas“, bet pabrėžė, kad už papildomus darbus mokėti nesiruošia.
    (..)

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...aika-16115687/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Užtat kaip bus lengva tokią PAV rengti, tik copy/paste ir jau yra, o pinigėliai tai kaip už naują ir gerą
    ---- Always look at the bright side of life
    Na nematau, kodėl tai galėtų būti šviesi gyvenimo pusė tokiu būdu delsti projektus.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vargu ar be objekto aprašymo (viaduko) nauja PAV atrankos išvada kuo nors daugiau skirsis nuo anksčiau patvirtintos PAV atrankos išvados, kuri buvo parengta, kai buvo planuojamas viso aplinkkelio rekonstrukcija.
    Užtat kaip bus lengva tokią PAV rengti, tik copy/paste ir jau yra, o pinigėliai tai kaip už naują ir gerą
    ---- Always look at the bright side of life

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkas su PAV procedūroms yra netvarkoje - turbūt nenumatytas toks atvejis, kai vieną nagrinėjamo didelio objekto elementą reikės papildomai tobulinti - tuo labiau, kad po rekonstrukcijos nenumatomi transporto intensyvumo pokyčiai (vidutiniški 7832 automobiliai per parą ir 2808 sunkiosios transporto priemonės).
    Man tai keista, kaip gali nepasikeisti intensyvumas, kai viadukas išplatinamas dvigubai. Gal suminis per parą važiuojančių automobilių srautas ir liks nepakitęs, tačiau momentiniai piko srautai tikrai išaugs.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Antrame etape buvo planuota viaduko per A9 rekonstrukcija, tik per bandymus išryškėjo problemos.

    Kažkas su PAV procedūroms yra netvarkoje - turbūt nenumatytas toks atvejis, kai vieną nagrinėjamo didelio objekto elementą reikės papildomai tobulinti - tuo labiau, kad po rekonstrukcijos nenumatomi transporto intensyvumo pokyčiai (vidutiniški 7832 automobiliai per parą ir 2808 sunkiosios transporto priemonės).

    Šiuo atveju procesas tampa panašus į procedūras dėl procedūrų.
    Vargu ar be objekto aprašymo (viaduko) nauja PAV atrankos išvada kuo nors daugiau skirsis nuo anksčiau patvirtintos PAV atrankos išvados, kuri buvo parengta, kai buvo planuojamas viso aplinkkelio rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Panevėžio aplinkkelio A17 viaduko per kelią A9 Panevėžys-Šiauliai dar teks palaukti.
    Šį mėnesį (2019.11.08) priduoti dokumentai atrankos dėl poveikio aplinkai vertimo išvadai.


    Kažkas yra netvarkoje su procedūromis.
    Pirmiau nutiestas visas aplinkkelis (beje apgailėtino formato, tik 2+1 juostų, visai neatitinkančiu net esamo eismo intensyvumo)
    Rekonstruojant kelią A17 išaiškėjo problemos su viaduku per kelią A9

    Kam reikalinga dar viena PAV atrankos išvada? Negi PAV vertinimas ar atrankos išvada nebuvo padarytą prieš porą metų - tiesiant patį kelią A17?
    O ar kas nors pasikeis, jei bus kitokios išvados - juk kelio vien dėl PAV'o niekas neperdarinės.

    Dėl prie viaduko esančios 242 metrų atkarpos beprasmėms procedūroms reikia sugaišti kelias savaites ar mėnesius.
    Per tas dienas, kol vyks "aplinkosaugos procedūros", mašinos dėl stovėjimo kamščiuose ir važinėjimo aplinkui pridarys daugiau žalos gamtai, nei sukurs naudos ta mažai kam reikalinga PAV atrankos išvada.
    Aplinkkelį tiesiant neplanavo esminės viaduko rekonstrukcijos. Dabar numatyta ne tik pakeisti susidėvėjusius elementus, bet ir išplatinti (planuojamas plotis 20 metrų, 4 eismo juostos) - spėju čia ir yra priežastis naujam PAV.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Panevėžio aplinkkelio A17 viaduko per kelią A9 Panevėžys-Šiauliai dar teks palaukti.
    Šį mėnesį (2019.11.08) priduoti dokumentai atrankos dėl poveikio aplinkai vertimo išvadai.
    Kažkas yra netvarkoje su procedūromis.
    Pirmiau nutiestas visas aplinkkelis (beje apgailėtino formato, tik 2+1 juostų, visai neatitinkančiu net esamo eismo intensyvumo)
    Rekonstruojant kelią A17 išaiškėjo problemos su viaduku per kelią A9

    Kam reikalinga dar viena PAV atrankos išvada? Negi PAV vertinimas ar atrankos išvada nebuvo padarytą prieš porą metų - tiesiant patį kelią A17?
    O ar kas nors pasikeis, jei bus kitokios išvados - juk kelio vien dėl PAV'o niekas neperdarinės.

    Dėl prie viaduko esančios 242 metrų atkarpos beprasmėms procedūroms reikia sugaišti kelias savaites ar mėnesius.
    Per tas dienas, kol vyks "aplinkosaugos procedūros", mašinos dėl stovėjimo kamščiuose ir važinėjimo aplinkui pridarys daugiau žalos gamtai, nei sukurs naudos ta mažai kam reikalinga PAV atrankos išvada.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Važiuosime dar nematytu Lietuvoje keliu: baigta rekonstruoti magistralės „Via Baltica“ dalis – Panevėžio aplinkkelis

    Baigtas rekonstruoti apie 22 km ilgio Panevėžio aplinkkelis „Via Baltica“ magistralėje. Jis praplatintas nuo 2 iki 3 eismo juostų, dėl reversinio eismo organizavimo sudarytos greitkeliui artimos eismo sąlygos, praneša Susisiekimo ministerija.

    Click image for larger version

Name:	6099_2b9dba6825c74e03a9d410053cbe1558.jpg
Views:	275
Size:	89,6 kB
ID:	1747422

    „Magistralėje „Via Baltica“ atlikti darbai ypač svarbūs eismo saugai ir važiavimo komfortui. Svarbiausioje šalies magistralėje Šiaurės–Pietų kryptimi sudarytos sąlygos važiuoti greičiau, kartu sumažinant eismo įvykių riziką“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

    Panevėžio aplinkkelis (kelias A17) praplatintas nuo 2 iki 3 eismo juostų, pirmieji 3 km – iki 4 eismo juostų. Rekonstrukcijos metu įrengti jungiamieji keliai, viadukas per geležinkelį, tunelinis viadukas ir tuneliniai pravažiavimai, rekonstruoti tiltai per Nevėžio ir Lėvens upes.

    Eismo saugai gerinti įrengtos dvi „turbo“ žiedinės sankryžos, pėsčiųjų ir dviračių takai, apšvietimas bei greičio valdymo ir įspėjimo sistemos – kintamos informacijos kelio ženklai.

    Visame aplinkkelyje naudojamas naujas eismo organizavimo būdas – įrengtos reversinės eismo juostos 2+1, t. y. dvi eismo juostos viena važiavimo kryptimi ir viena eismo juosta kita. Kas keli kilometrai tos pačios krypties juostų skaičius kinta iš vienos į dvi ir atvirkščiai.

    Tokio tipo kelias sudaro greitkeliui artimas eismo sąlygas, jame pasiekiamas didesnis važiavimo greičio tolygumas, užtikrinamas didesnis vidutinis greitis.

    „Didžiausias 2+1 kelio pranašumas yra tai, kad šiame kelyje yra atskiriami priešpriešiniai transporto srautai, taip eliminuojant vienus pavojingiausių – priešpriešinius susidūrimus. Tokio tipo kelyje taip pat sudaromos optimalios lėtesnio transporto aplenkimo sąlygos. Pagal užsienio šalių patirtį, įrengus 2+1 kelią, eismo įvykių su žūtimis reikšmingai sumažėja. Tai pirmasis toks kelio ruožas Lietuvos valstybinės reikšmės kelių tinkle“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

    Bendra projekto vertė – 44,6 mln. eurų. Darbai finansuoti Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) ir Lietuvos biudžeto lėšomis. Papildomo trečio etapo metu planuojama atlikti ‚Nausodės viaduko virš kelio A9 Panevėžys–Šiauliai kapitalinį remontą. Taip pat bus rekonstruota Panevėžio aplinkkelio (A17) 11,015 km esanti dviejų lygių sankryža ir atliktas kapitalinis kelio Panevėžys–Šiauliai ruožo nuo 5,0 iki 6,05 km remontas.

    Darbus, kurių bendra vertė 3,8 mln. eurų, planuojama atlikti 2020 m. Pastaruoju metu magistralėje „Via Baltica“ atliekami esminiai modernizavimo darbai. 2018 m. pabaigoje šios magistralės ruožas tarp Kauno ir Marijampolės baigtas platinti iki 4 eismo juostų, jame eismo sąlygos atitinka automagistralei keliamus reikalavimus.

    Šiuo metu rengiamasi tolesnei „Via Baltica“ rekonstrukcijai nuo Marijampolės iki Lietuvos ir Lenkijos valstybės sienos. Bendras „Via Baltica“ ilgis šalies teritorijoje yra 274 km. Magistralei „Via Baltica“ Lietuvoje suteiktas ypatingos valstybinės svarbos statusas.

    https://jp.lt/vaziuosime-dar-nematyt...o-aplinkkelis/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Paaiškėjo, kurie Panevėžio rajono keliai bus tvarkomi ir rekonstruojami


    Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2019 m. gegužės 15 d. nutarimu paskirstė 2019 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų rezervą valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, finansuoti. Panevėžio rajono savivaldybei skirta 294,8 tūkst eurų jungiamiesiems keliams nuo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio iki Panevėžio seniūnijos Paviešečių kaimo K. Naruševičiaus gatvės tiesti ir jungiamajam keliui nuo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio iki Panevėžio seniūnijos Vynupės kaimo Vynupės gatvės ir iki vietinės reikšmės kelio Nr. PAN-35 Vynupė–Panevėžio miesto riba tiesti.

    „Šiais metais Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos sprendimu buvo šiokių tokių pokyčių rengiant kelių plėtros ir priežiūros projektus, tačiau mes gana neblogai susitvarkėme su pokyčiais ir kai kur darbai Panevėžio rajono gyvenvietėse jau pajudėjo,“ – sakė Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Rimas Samkus.

    Dar teks pastovėti kamščiuose

    Kelių atnaujinimo darbai vyksta ne tik rajono gyvenvietėse, bet ir Panevėžio aplinkkelyje. Jei kam teko juo važiuoti, pastebėjo, kad nors šiuo metu eismo reguliavimo šviesoforų jau gerokai mažiau, neretai tenka užtrukti stoviniuojant automobilių virtinėje judančioje per viaduką esantį virš kelio „Panevėžys – Šiauliai“. Šiuo metu Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ įgyvendina jau antrąjį projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapą.

    Jo metu buvo planuota:
    • rekonstruoti 11,53 km kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožą nuo 10,53 iki 22,06 km, įrengiant papildomą reversinę eismo juostą (2+1);
    • įrengti apjungiamuosius kelius;
    • rekonstruoti viaduką per kelią A9 Panevėžys–Šiauliai (11,06 km), tunelinį viaduką (12,12 km) ir viaduką per geležinkelį (12,43 km);
    • rekonstruoti tiltus per Nevėžio upę (11,78 km) ir per Lėvenį (19,26 km);
    • įrengti tunelinį pravažiavimą (19,59 km);
    • rekonstruoti inžinerinius tinklus;
    • įrengti apšvietimą;
    • suprojektuoti ir įrengti tunelinius pravažiavimus 12,85 ir 16,14 km ir pėsčiųjų-dviračių taką;
    • suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 0,00 iki 22,06 km (25 vietose numatoma įrengti kintamos informacijos ženklus).

    Vykdant kelio zonoje esančių inžinerinių tinklų rekonstrukciją, dviejose vietose buvo rekonstruotas aplinkkelį kertantis dujotiekis, rekonstruotas esamas ir naujuose dviejų lygių sankryžose naujai įrengtas apšvietimas, rekonstruotas kelio zonoje esantis melioracijos tinklas. Be visų kelio rekonstrukcijos darbų, „Panevėžio keliai“ šiame projekte yra įsipareigojusi suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo bei įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože. Minėtos sistemos apima oro stebėjimo posto ir eismo intensyvumo matavimo posto įrengimą bei 25 kintamosios informacijos ženklų įrengimą.

    Pirmasis 2017 metais prasidėjusio projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapas atsiėjo 14,2 mln. eurų, antrasis – 30,43 mln. eurų. Viso aplinkkelio rekonstrukcijos darbai atsieis 44,63 mln. eurų. Šio projekto darbai finansuojami Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) ir Lietuvos biudžeto lėšomis. Konkreti darbų pabaigos data dar nėra tiksliai žinoma.

    https://jp.lt/paaiskejo-kurie-paneve...ekonstruojami/
    Paskutinis taisė Romas; 2019.07.09, 19:53. Priežastis: Pranešimas išskaidytas į dvi temas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2019.07.03
    Baigiamame rekonstruoti Panevėžio aplinkkelyje vienas taškas vairuotojus stabdys dar metus
    Beveik pasibaigusi Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija vis dar nedžiugina vairuotojų. Kol kas šiame kelyje vairuotojai dar negali mėgautis nepertraukiamu važiavimu, nes vyksta viaduko virš kelio Panevėžys–Šiauliai remontas. Tačiau į LRT.lt kreipęsis skaitytojas Juozas klausia – ar darbai tikrai vyksta? Kada bus baigta viaduko rekonstrukcija?

    Netoli rekonstruojamo viaduko gyvenantis Juozas sako, kad įveikdamas šią vietą su problemomis susiduria kasdien. Jis teigia, kad kiekvieną dieną, maždaug nuo 16 val., šioje vietoje formuojasi spūstys, kuriose įkalinami ir vietiniai gyventojai, ir tranzitu vykstantys vairuotojai. (...)
    „Šiuo metu yra remontuojamas viadukas virš kelio Panevėžys-Šiauliai. Jį pradėjo remontuoti tuo pačiu metu, kaip ir visą aplinkkelį, prieš metus. Vieną viaduko pusę suremontavo, o kita pusė kaip stovi, taip ir stovi. Yra šviesoforas eismui reguliuoti, bet jau įpusėjo vasara, o darbai nevyksta. Lyg ir būtų pats laikas“, – LRT.lt pasakoja Juozas.
    „Kiek pats domėjausi, lyg buvo rastas įtrūkimas viaduko konstrukcijoje. Tačiau keista, kad pusę darbo padarė ir tik tada pastebėjo šį defektą. Galbūt dabar vyksta kokie nors teismo procesai, nes trūkumą reikia pašalinti ir užsakovas nenori padengti šių išlaidų, kadangi reikia statyti naują viaduką arba tas defekto šalinimas labai brangus“, – svarsto Juozas.

    Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Saulius Jansonas patvirtino, kad darbai sustojo dėl darbų metu nustatyto defekto.
    „Kai buvo sutvarkyta dešinė tilto pusė ir įrengta asfalto danga ir tiltas apkrautas nuolatine apkrova, buvo nustatyta sijų plyšių. Rangovas informavo apie tokių plyšių atsiradimą, o Transporto kompetencijų agentūra atliko matavimus ir nustatė, kad plyšiai viršija leistinus dydžius.

    „Priimtas sprendimas skelbti naują konkursą rekonstravimo darbams atlikti, numatant ir perdangos, sijų pakeitimą. Pirkimas jau paskelbtas, vyksta pirkimų procedūros. Sutartį planuojama pasirašyti šiais metais. Kai bus pasirašyta sutartis, darbai ir su darbais susijusios paslaugos turės būti užbaigtos per 15 mėn.“ (...)

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...bdys-dar-metus
    Negi čia iš tiesų taip gaunasi, kad visa rekonstrukcija bus baigta, o ant viaduko dar metus stovės šviesoforas?...
    Atsižvelgiant į transporto srautą, Panevėžio aplinkelio remontas yra didesnis nesusipratimas, nei atvejis Kaune, kur pirmiau buvo susprogdintas Panemunės tiltas, o paskui pradėta ieškoti pinigų naujo tilto statybai.

    Turbūt teks važinėti per Panevėžį.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Ką ir kaip jie tada darys su dabartiniu Panevėžio aplinkkeliu?
    Man galva neišneša, kad tokios nesąmonės padaromos be jokio viešo pasiaiškinimo.
    Čia turbūt blogiau nei Rusijoj ar Nigerijoj su tokiu planavimu... Arba nebaudžiamumu.
    Pagal planą 2+1. Galbūt 2035 kai jau viskas bus pabaigta sugalvos upgreidinti iki 2+2

    Komentuoti:

Working...
X