Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
LAKD 2020.11.05
Keičiasi eismo organizavimo tvarka per Nausodės viaduką
Nuo šių metų lapkričio 6 d. keičiasi eismo organizavimo tvarka važiuojantiems per A17 Panevėžio aplinkkelyje esantį Nausodės viaduką: iki šiol šviesoforu reguliuojama viena eismo juosta vykęs eismas bus kreipiamas sankryžos jungiamaisiais keliais, žiedinės sankryžos eismo organizavimo principu. Vairuotojų prašome sekti informacines nuorodas, vadovautis kelio ženklais.
„Dabartinis eismo reguliavimo sprendimas leis išvengti iki šiol viaduko prieigose besiformuojančių didesnių spūsčių ir užtikrins sklandesnį susisiekimą visomis kryptimis, o įgyvendinus viaduko rekonstrukcijos darbus bus visiškai baigtas dar vienas „Via Baltica“ – intensyvaus tarptautinio transporto koridoriaus, rekonstravimo etapas. Susisiekimas Panevėžio aplinkkeliu taps saugesnis bei patogesnis tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui“, – sako VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius.
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka
Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
- Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
- Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viadukoi r Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
- Nereikės gudrauti aplenkiant šviesoforą ant viaduko apsisukinėjant ties "Orlen" degaline ar ties"Babilonu".
Apdairiai nenurodyta, kada bus pastatytas Nausodės viadukas.
O gal jo išvis nebereikia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Panevėžio aplinkkelyje vietoje laukimo galima ir išmintingiau pasielgti – nusukti į dešinę link Babilono (važiuojant nuo Vilniaus) arba link Orlen (važiuojant nuo Rygos) ir pirmoje sankryžėlėje apsisukti. Na, nebent važiuoji su sunkiasvore transporto priemone, tada nesisukinėsi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sudėtinga pervaža + žvyruoti kelkraščiai. Puiki kombinacija važiuojant per Panevėžį+belekaip suženklintos juostos.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTai kad per Panevėžį 2x trumpiau ir 2x greičiau
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nori pasakyti kažkas į Rygą važiuoja per aplinkelį?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKol dvi šalys ginčijasi, į Rygą lieka važiuoti pro Panevėžio miestą.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, yra, trimis pranešimais aukščiau.
Komentuoti:
-
Gal yra kokių žinių dėl panevežio aplinkelio, nes ten viaduką virš plento į Šiaulius jau antri metai kaip užtvėrę ir niekas nevyksta. Kai daugiau eismo tai atlauki kokius 3-4 šviesaforo ciklus kol pravažiuoji. Negi taip ir paliks?
Komentuoti:
-
O čia nevertėtų 4 juostų iškart statyt? Ar gretimai antras viadukas būtų racionaliau?
Komentuoti:
-
IMHO Via Baltica iš viso turėtų būti TOP 1 prioritetas. Ypač nuo Lenkijos iki Panevėžio. Ir kol nėra bent jau šis ruožas padarytas, tai pinigų skyrimas pvz A1 dėl +10 km/h padidinimo yra iškrypėliškas atvejis.
p.s. nesu kaip nors suinteresuotas asmeniškai Via Baltica kokybe kitaip nei A1.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Apgailėtinas atvejis, kai pirmiau pradedam daryti, o paskui galvojama. Kažkuo primena atvejį Kaune, kai buvo susprogdintas tiltas, o tik paskui pradėta ieškoti pinigų kaip atstatyti naują. Analogiška situacija su papildomais darbais Rusnės estakadoje kažkaip išsisprendė taikiai.
"Via Balticoje" tokios vietos laikymas po šviesoforu visus metus yra žemiau kritikos
Iš antraštės ir paantraščių atrodo, kad rangovai balti ir pūkuoti, o Kelių direkcijos valdininkai vaizdujami labai nepalankioje šviesoje.
Kas ten žino, kaip yra iš tikrųjų. Milijono eurų kainos skirumas konkurse nėra toks jau mažas.
Kol dvi šalys ginčijasi, į Rygą lieka važiuoti pro Panevėžio miestą.
Lrytas.lt 2020.08.28
Pusiau skustą, pusiau luptą viaduko rekonstrukciją rangovas daryti atsisakė, o valdininkai tempia laiką
Tarptautinės magistralės „Via Baltica“ dalimi esančio Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija buvo baigta dar pernai rudenį, tačiau viena jo dalis – virš kelio Šiauliai-Panevėžys esantis Nausodės viadukas iki šiol sunkiai pravažiuojamas.
Viena šio viaduko eismo juosta išardyta, o judėjimą per kitą eismo juostą reguliuoja šviesoforai, prie kurių nutįsta didžiulės automobilių eilės. Dažniau šiuo viaduku važiuoti turintys vairuotojai kraipo galvą, kodėl čia darbai nevyksta jau beveik metus laiko.
Objekto rangovo UAB „Tilsta“ direktorius Gediminas Gribulis sako, kad viskas yra kitaip – objektą įvertinę ekspertai nustatė, kad jam reikia kur kas rimtesnio remonto.
Pasiūlė gerokai mažesnę kainą
Vykdant Panevėžio aplinkkelio rekonstrukciją Nausodės viaduką buvo numatyta tik šiek tiek paremontuoti: nudažyti turėklus, pakeisti asfalto dangą. Tačiau įdėmiau viaduką apžiūrėję specialistai pastebėjo, kad jo laikančiosios konstrukcijos yra pažeistos ir turi didelių defektų. Kadangi šių defektų kosmetiniu remontu pašalinti nebuvo įmanoma, buvo nuspręsta atlikti viaduko rekonstrukciją: iš esmės jį perstatyti ir išplatinti. Pernai rudenį buvo paskelbtas viešas viaduko rekonstrukcijos darbų pirkimo konkursas, kurį pasiūliusi milijonu eurų mažesnę kainą laimėjo UAB „Tilsta“.
(...)
Brangina įmonės vardą
Pasak UAB „Tilsta“ direktoriaus, ekspertams įdėmiai apžiūrėjus viaduką paaiškėjo, kad reikia keisti visas sijas. „Viešo pirkimo dalyviai turėjo vertinti tik LAKD nurodytus darbus, o per rekonstrukciją atsirasti galinčių papildomų darbų vertinti nereikėjo. Paaiškėjus, kad apverktinos būklės yra ir kitos viaduko sijos, kurių remontas kontrakte nenumatytas, mes atsidūrėme nepavydėtinoje situacijoje. Galėjome nesukti galvos ir atlikti LAKD nurodytus darbus – viaduko rekonstrukcija ta apimtimi, kuri nurodyta konkurso sąlygose, tikrai gali būti įgyvendinta. Tačiau tuomet vartotojas būtų gavęs pusiau skustą pusiau luptą produktą.
(...)
Viską spręs „įstatymų nustatyta tvarka“
Paklaustas, kodėl Nausodės viadukas nėra rekonstruojamas naujasis LAKD vadovas R.Lipkevičius atsakė, kad buvo rengiamas techninis projektas, atliekamos techninės ekspertizės:
„Kai projektas bus suderintas, darbai bus vykdomi toliau, kaip numatyta“. R.Lipkevičius tvirtino, kad šis projektas nėra paprastas. „Pagal techninę užduotį numatyta viaduką platinti, todėl reikėjo atlikti ir projektavimo darbus. Techninis projektas yra parengtas, jis buvo pateiktas ekspertizei. Buvo gautos pastabos. Į jas bus atsižvelgta, bus išimtas leidimas leidžiantis statybą ir bus vykdomi darbai. Čia yra normalu“, – sakė naujasis LAKD vadovas.
Paklaustas apie ekspertų išvadas dėl viešame pirkime nenurodytų viaduko konstrukcijų avarinės būklės R.Lipkevičius patikino, kad „susitarimas jau pasiektas“, bet pabrėžė, kad už papildomus darbus mokėti nesiruošia.
(..)
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...aika-16115687/
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Užtat kaip bus lengva tokią PAV rengti, tik copy/paste ir jau yra, o pinigėliai tai kaip už naują ir gerą
---- Always look at the bright side of life
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVargu ar be objekto aprašymo (viaduko) nauja PAV atrankos išvada kuo nors daugiau skirsis nuo anksčiau patvirtintos PAV atrankos išvados, kuri buvo parengta, kai buvo planuojamas viso aplinkkelio rekonstrukcija.
---- Always look at the bright side of life
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkas su PAV procedūroms yra netvarkoje - turbūt nenumatytas toks atvejis, kai vieną nagrinėjamo didelio objekto elementą reikės papildomai tobulinti - tuo labiau, kad po rekonstrukcijos nenumatomi transporto intensyvumo pokyčiai (vidutiniški 7832 automobiliai per parą ir 2808 sunkiosios transporto priemonės).
Komentuoti:
-
Antrame etape buvo planuota viaduko per A9 rekonstrukcija, tik per bandymus išryškėjo problemos.
Kažkas su PAV procedūroms yra netvarkoje - turbūt nenumatytas toks atvejis, kai vieną nagrinėjamo didelio objekto elementą reikės papildomai tobulinti - tuo labiau, kad po rekonstrukcijos nenumatomi transporto intensyvumo pokyčiai (vidutiniški 7832 automobiliai per parą ir 2808 sunkiosios transporto priemonės).
Šiuo atveju procesas tampa panašus į procedūras dėl procedūrų.
Vargu ar be objekto aprašymo (viaduko) nauja PAV atrankos išvada kuo nors daugiau skirsis nuo anksčiau patvirtintos PAV atrankos išvados, kuri buvo parengta, kai buvo planuojamas viso aplinkkelio rekonstrukcija.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPanevėžio aplinkkelio A17 viaduko per kelią A9 Panevėžys-Šiauliai dar teks palaukti.
Šį mėnesį (2019.11.08) priduoti dokumentai atrankos dėl poveikio aplinkai vertimo išvadai.
Kažkas yra netvarkoje su procedūromis.
Pirmiau nutiestas visas aplinkkelis (beje apgailėtino formato, tik 2+1 juostų, visai neatitinkančiu net esamo eismo intensyvumo)
Rekonstruojant kelią A17 išaiškėjo problemos su viaduku per kelią A9
Kam reikalinga dar viena PAV atrankos išvada? Negi PAV vertinimas ar atrankos išvada nebuvo padarytą prieš porą metų - tiesiant patį kelią A17?
O ar kas nors pasikeis, jei bus kitokios išvados - juk kelio vien dėl PAV'o niekas neperdarinės.
Dėl prie viaduko esančios 242 metrų atkarpos beprasmėms procedūroms reikia sugaišti kelias savaites ar mėnesius.
Per tas dienas, kol vyks "aplinkosaugos procedūros", mašinos dėl stovėjimo kamščiuose ir važinėjimo aplinkui pridarys daugiau žalos gamtai, nei sukurs naudos ta mažai kam reikalinga PAV atrankos išvada.
Komentuoti:
-
Panevėžio aplinkkelio A17 viaduko per kelią A9 Panevėžys-Šiauliai dar teks palaukti.
Šį mėnesį (2019.11.08) priduoti dokumentai atrankos dėl poveikio aplinkai vertimo išvadai.
Kažkas yra netvarkoje su procedūromis.
Pirmiau nutiestas visas aplinkkelis (beje apgailėtino formato, tik 2+1 juostų, visai neatitinkančiu net esamo eismo intensyvumo)
Rekonstruojant kelią A17 išaiškėjo problemos su viaduku per kelią A9
Kam reikalinga dar viena PAV atrankos išvada? Negi PAV vertinimas ar atrankos išvada nebuvo padarytą prieš porą metų - tiesiant patį kelią A17?
O ar kas nors pasikeis, jei bus kitokios išvados - juk kelio vien dėl PAV'o niekas neperdarinės.
Dėl prie viaduko esančios 242 metrų atkarpos beprasmėms procedūroms reikia sugaišti kelias savaites ar mėnesius.
Per tas dienas, kol vyks "aplinkosaugos procedūros", mašinos dėl stovėjimo kamščiuose ir važinėjimo aplinkui pridarys daugiau žalos gamtai, nei sukurs naudos ta mažai kam reikalinga PAV atrankos išvada.
Komentuoti:
Komentuoti: