Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Ties viaduku bus praplatinama 2 juostom ir 2 nuvažiavimais, o viadukas statomas 4 juostom. aš taip tekstą supratau.
-
20 m pločio viadukas su persirikiavimo juostomis neskamba kaip 2+2 kelio dalis. Reikės antro tokio jeigu kada nors ten darys magistralinį kelią.
Komentuoti:
-
Pagaliau atviru tekstu pamačiau parašyta, kad bus 2+2 viadukas. Gal kas ir brėžinių matė ir gali pasidalint?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Panevėžio aplinkkelio tiltas virto betono krūva
Jau netrukus ant Panevėžio aplinkkelio ims dygti naujas, europinius standartus atitinkantis viadukas. Senąjį sueižėjusį po magistralinio kelio rekonstrukcijos teko visiškai nugriauti kaip keliantį rimtą pavojų. Tačiau naujojo tilto statybos dar tik pradėtos, o jų peripetijos – jau teisme.
Planuojama ties rekonstruojamu viaduku kelio važiuojamosios dalies plotį padidinti iki 17 metrų, papildomai įrengiant 2 eismo juostas bei 2 persirikiavimo juostas skirtingomis kryptimis. Po rekonstrukcijos paties viaduko plotis sieks 20,1 metro. Bus įrengta 4 eismo juostų važiuojamoji dalis ir techniniai šaligatviai.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=86273521
Paskutinis taisė LinS; 2021.01.20, 12:53.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na dėl 2+2 nepradėkim gal, tikrai reikia daryti 2+2 be vieno lygio sankryžų: dabar saugumas ir karinis mobilumas, vėliau prasidės autonominis transportas ir pan.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Ne visur korupcija, kur ją norisi įžvelgti, kai kur tiesiog pasirinkimo kriterijai ir jų svoriai gali nesutapti su jusiškiais. Labai gali būti kad būtent dabartinių sprendimų pakaks dešimtmečiams ir nebūtinai visi puls daryti 2+2 iškart pabaigus likusias atkarpas, kurios irgi dar bala žino kada bus pabaigtos.
Visumoj didesni projektai yra gerai visiems: ir kelininkams, ir jų draugams valdininkams
Manau šiuo konkrečiu atveju tiesiog neturėjo potencijos pasiruošti projektui ir/ar gauti finansavimą. CEF pinigų tikrai buvo, o kad neparuošė tinkamo projekto, tai patys kalti
Komentuoti:
-
Ne visur korupcija, kur ją norisi įžvelgti, kai kur tiesiog pasirinkimo kriterijai ir jų svoriai gali nesutapti su jusiškiais. Labai gali būti kad būtent dabartinių sprendimų pakaks dešimtmečiams ir nebūtinai visi puls daryti 2+2 iškart pabaigus likusias atkarpas, kurios irgi dar bala žino kada bus pabaigtos.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
Komentuoti:
-
O kas ten bus po dešimtmečių? fūrų padaugės 5 kartus? Automobilių skaičius ir taip didžiausias europoje (vienam gyventojui). Nėra problemos ten dabar važiuojant 2+1 ir netgi nesutikčiau su manual kad ten yra labai ką aplenkinėti. Greičio ribojimas 90, fūros spaudžia iki ribotuvo 90, lenkia tik "skubantys". Na aišku kartais koks traktorius išvažiuoja.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
Komentuoti:
-
Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikrasParašė themanual Rodyti pranešimąNėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.
Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.
Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viadukas 2+2 bus.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąO tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...
Komentuoti:
-
O tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...
Komentuoti:
-
Vilniaus šalia nėra, todėl ir nedaro. Transporto srautų žemėlapiai puikiai parodo kur turi būti 2+2. Nereikia čia būt dideliu specialistu. Krovininis transportas ne visada užtikrina rekomenduotiną srauto greitį. Kitą kartą techniškai neįmanoma to greičio palaikyt, todėl arkliui aišku kam reiktų antros juostos. Net nekalbu apie jungiamuosius kelius, kuriuos seniai buvo galima tiest. Dabar rugiapjūtė ir Pagrindinėje Baltijos Tigrų arterijoje velkiesi paskui Classus, John Deerus, ir Fendtus, kartu su latviais, estais, suomiais ir rusais.
Paskutinis taisė VNS; 2021.01.14, 10:11.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad nemažai kur ten ir yra 2+2, tik kai kur susiaurėja iki 1+1. Bet kadangi ten nėra perėjų, šviesaforų ir pan tai kamščiu nebūna ties susiaurėjimais (bent mano patirtimi) neskaitant užkoncervuoto viaduko remonto.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tiek auto, tiek fūrų intensyvumas labai panašus. Klausimas, kodėl nedarė Panevėžio aplinkkelyje 2+2 kelio, kur susikerta net keli keliai apart tos pačios Via Baltikos? Gautųsi toks savotiškas kaklelis.
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...krovininis.jpg
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...19_bendras.jpg
Komentuoti:
-
Tiek auto, tiek fūrų intensyvumas labai panašus. Klausimas, kodėl nedarė Panevėžio aplinkkelyje 2+2 kelio, kur susikerta net keli keliai apart tos pačios Via Baltikos? Gautųsi toks savotiškas kaklelis.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Lygtais buvo planas nuo Panevėžio iki Latvijos daryti 2+2, visgi srautai ten didesni nei tarp Panevėžio ir Kauno.
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...krovininis.jpg
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...19_bendras.jpg
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lygtais buvo planas nuo Panevėžio iki Latvijos daryti 2+2, visgi srautai ten didesni nei tarp Panevėžio ir Kauno.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.
Beje, ką latviai planuoja?
Komentuoti:
-
Jei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąNieko super įdomaus, bet vis judesiukas: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...mo-221-1435182
Įdomesni sakiniai gale. Reik tikėtis, kad užteks proto bent iki Panevėžio projektuoti 2+2 automagistralę:
Beje, ką latviai planuoja?
Komentuoti:
-
Liūdna, kai darbai tokiais tempais vyksta.Visgi rangovai teigia, jog vairuotojams kliūčių ruožas išliks dar iki kito rudens
Komentuoti:
-
Sekundė 2020.11.10
Viadukas – ant kelio į teismą
Prieš metus baigta Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija ir toliau gaišina skubančius vairuotojus. Dabar painokas kliūčių ruožas atsirado po Nausodės viaduku, kuris neatlaikė ant jo vykdytų darbų ir sutrūkinėjo.

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) skelbia, kad pajudėjęs viaduko remontas bus baigtas dar šįmet. Visgi rangovai teigia, jog vairuotojams kliūčių ruožas išliks dar iki kito rudens
„Jau dveji metai vairuotojai ten turi kliūčių, dar metus teks pakentėti“, – teigė viaduką tvarkančios įmonės „Tilsta“ direktoriaus pavaduotojas Eduardas Grinaveckas.
Negana to, ši įmonė nusiteikusi su LAKD bylinėtis ir dėl darbų kainos.
https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...-kelio-teisma/
Komentuoti:
-
Neaišku kiek galima remtis informacija pateikta eismoinfo.lt, bet kuriuo atveju ten terminai yra:Parašė Romas Rodyti pranešimąLAKD 2020.11.05
Keičiasi eismo organizavimo tvarka per Nausodės viaduką
Kelių direkcijos PiaRo skyrius kažkodėl antraštėje nerašo kelių numerių - jie, matyt, galvoja, kad visa Lietuva žino Nausodę.
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kei...usodes-viaduka
Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
- Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
- Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viadukoi r Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
- Nereikės gudrauti aplenkiant šviesoforą ant viaduko apsisukinėjant ties "Orlen" degaline ar ties"Babilonu".
Apdairiai nenurodyta, kada bus pastatytas Nausodės viadukas.
O gal jo išvis nebereikia?
Kelio remontas
Data
2020-11-05 00:00 - 2021-07-30 23:00
Vieta
A17 (Panevėžio aplinkkelis) 10.6 - 11.5km
Eismo apribojimai
Eismas draudžiamas
Ribojamas greitis, km/h (50)
Eismas draudžiamas
Viaduko remontas. Eismas draudžiamas ir kreipiamas jungiamaisiais keliais Nr. 0009002007, 0009002006, 0009002008, 0009002009 (kai važiuojama iš Vilniaus) bei jungiamaisiais keliais Nr. 0009002014, 0009002012, 0009002010, 0009002001, 0009002003,
Komentuoti:
-
Nesutikčiau, kad tokiam eismo organizavimui tinka teiginys "galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17". Nuo Vilniaus į Šiaulius tokį ratą sukti bus ypač nepatogu.Parašė Romas Rodyti pranešimąLAKD 2020.11.05
Išvertus iš valdiškų Piarščikų kalbos į normalią:
- Iš Vilniaus ir Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
- Iš Vilniaus važiuojant į Šiaulius (link kelio A9) nereikės stovėti ant viadukoi r Kauno į Rygą (link kelio A10) bus galima važiuoti Panevėžio aplinkkeliu A17.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: