Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Audrys
    replied
    Jau prasidėjo aplinkelio darbai

    Komentuoti:


  • Jonce
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    eismoinfo.lt atsirado informacija apie darbus atkarpoje iki 2018-03-20.
    Ar atsižvelgiant į Jonce pateiktą informaciją - realu tikėtis darbų pabaigos nurodytai datai? Kokie darbai yra likę?
    Atsiprašau, būsiu sumaišęs su Dariuko minima atkarpa Šeduva-Baisogala...

    Komentuoti:


  • Calabria
    replied
    Siuo metu yra ziemos pertrauka ir jokie darbai A17 kelyje nevyksta. Greiciausiai 03.20 atsinaujins darbai, I etapo rekonstravime. O, iki darbu galo dar toli grazu... viena ziedine sakryza su keliu Nr. 195 dar net nepradeta daryti.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Waze veda per miestą
    Gaunasi miestas yra aplinkkelio aplinkkkelis, kuriuo greičiau.
    eismoinfo.lt atsirado informacija apie darbus atkarpoje iki 2018-03-20.
    Ar atsižvelgiant į Jonce pateiktą informaciją - realu tikėtis darbų pabaigos nurodytai datai? Kokie darbai yra likę?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Waze veda per miestą
    Gaunasi miestas yra aplinkkelio aplinkkkelis, kuriuo greičiau.

    Komentuoti:


  • Jonce
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    Iki pabaigos toli gražu. Važiavau prieš pusantros savaitės. Greitis 50 kmh, danga dar tik kai kur patiesta nauja, daugiausia tai nuskusta nelygi-banguota sena, daug aštrių briaunų tarp dangų, reikia prisistabdyti iki 5-20kmh, nes kitur vos ne kaip ant borto užlipi... Be abejo, jokių eismo juostų, atitvarų, stulpelių, žiedas dar neįrengtas... Tiesiog plynas platus nelygus asfaltas su pakraščiuose išdėstytomis mirgančiomis gairelėmis ir išardytais kelkraščiais.
    Tuo pačiu keliu važiavau gruodžio 10 d. Visa atkarpa lygi, graži. Net nustebino, kad greitis ribojamas iki 50 km/h.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Iki pabaigos toli gražu. Važiavau prieš pusantros savaitės. Greitis 50 kmh, danga dar tik kai kur patiesta nauja, daugiausia tai nuskusta nelygi-banguota sena, daug aštrių briaunų tarp dangų, reikia prisistabdyti iki 5-20kmh, nes kitur vos ne kaip ant borto užlipi... Be abejo, jokių eismo juostų, atitvarų, stulpelių, žiedas dar neįrengtas... Tiesiog plynas platus nelygus asfaltas su pakraščiuose išdėstytomis mirgančiomis gairelėmis ir išardytais kelkraščiais.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    [QUOTE=vėkas;n1605967]Pirmas aplinkkelio etapas baigtas? Bent jau eismoinfo.lt neberodo kelio darbų jame.

    ne visada viskas ten gerai, kas papiešta. pvz.: Šeduva-Baisogala, 144 kelyje jau daugiau kaip mėn eismoinfo.lt nerodo darbu, nors darbai vyksta ir greitis ribojamas iki 50 km/h. tada dar eismoinfo.lt rašė kad ne darbo metu greitis 70, nors papildomos lentelės niekada kelyje nebuvo. klausimas: kas teisus ir kam ta klaidinanti informacija?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Pirmas aplinkkelio etapas baigtas? Bent jau eismoinfo.lt neberodo kelio darbų jame. Gal kas galite plačiau pakomentuoti būklę ar pateikti nuotraukų?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Vakar teko pavažiuoti iki Rygos, tai pasakysiu kaip paprastas žmogus paprastai: tas kelias visiškai perkrautas ir gėdingai-mirtinai nesaugus, taigi nedaryti jo iškart 2x2 yra nusikaltimas :/
    Lietuvoje ar Latvijoje, turite galvoje. Nes mano įspūdis, kad Latvijoje situacija dar prastesnė nei pas mus.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Vakar teko pavažiuoti iki Rygos, tai pasakysiu kaip paprastas žmogus paprastai: tas kelias visiškai perkrautas ir gėdingai-mirtinai nesaugus, taigi nedaryti jo iškart 2x2 yra nusikaltimas :/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    „Panevėžio keliai“ už 30 mln. eurų rekonstruos Panevėžio aplinkkelio ruožą
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76460823

    Nedidelis pabrangimas:
    jau rekonstruojami 10,53 km nuo A2 iki A9 (0-10,53 km) kainuoja apie 14 mln. EUR
    kitas etapas 11,53 km nuo A9 iki A10 (10,53 iki 22,06 km) kainuos 30,4 mln. EUR.



    Turbūt dėl to, kad šių metų etape neliečia nei vieno viaduko, o kitame bus daugiau įdomių darbų

    Aplinkkelyje ketinama rekonstruoti viaduką per kelią A9 Panevėžys–Šiauliai, tunelinį viaduką ir viaduką per geležinkelį, rekonstruoti tiltus per Nevėžio upę ir per Lėvenį; suprojektuoti ir įrengti tunelinius pravažiavimus ir pėsčiųjų-dviračių taką, suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas visame Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 0 iki 22,06 km (25 vietose numatoma įrengti kelio informacinius ženklus). Numatyta ir kitų darbų.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76460823

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    „Panevėžio keliai“ už 30 mln. eurų rekonstruos Panevėžio aplinkkelio ruožą
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76460823

    Nedidelis pabrangimas:
    jau rekonstruojami 10,53 km nuo A2 iki A9 (0-10,53 km) kainuoja apie 14 mln. EUR
    kitas etapas 11,53 km nuo A9 iki A10 (10,53 iki 22,06 km) kainuos 30,4 mln. EUR.




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Jau buvo šioje temoje diskutuota, kad po kelerių metų vis tiek reikės rekonstruoti šį kelią bent tarp kelių A2 ir A9 (tarp Vilniaus ir Šiaulių krypčių) į normalų kelią 2+2.

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Jo, 2+2 Panevėžio aplinkelyje tikrai būtų reikalinga. Bet manau, kaip ir minėjo kolega ankstesnėje žinutėje, tai greičiausiai daroma todėl kad neužsitęstų žemės paėmimo procedūros... Trumpinant laiką daroma (2+1).

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Ačiū LAKD nors už tiek, nors manau ir manysiu, kad nusikalstama yra tą kelią iškart nedaryt 2+2.
    O štai kita įdomybė: LAKD websaite (vėl?) pradėjo skelbti darbotvarkes puslapio apačioje. Ir pirmadienį užfiksavau, kad buvo vadovo ir pavaduotojo susitikimas su "Panevėžio keliais", o štai ketvirtadienį ir pranešta, kad sutartis pasirašyta Lauksim daugiau susitikimų

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Geros zinios is lakd.lrv.lt svetaines, susijusios su Panevezio aplinkelio rekonstrukcija.

    Kelyje VIA BALTICA (Panevezio aplinkelio ruoze nuo 10,53 iki 22,06 km) toliau bus vykdomi rekonstravimo darbai.

    "2017 m. lapkričio 20 d. tarp Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ buvo pasirašyta pirkimo sutartis „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 2“ darbams atlikti. Pagal šią sutartį per 9 mėn. nuo jos įsigaliojimo datos (į šį laikotarpį neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d.) numatyta atlikti šiuos darbus:

    1. Rekonstruoti 11,53 km kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožą nuo 10,53 iki 22,06 km, įrengiant papildomą reversinę eismo juostą (2+1)*..."

    daugiau info galite rasti: http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kely...travimo-darbai

    Panasu, kad kitu metu pabaigoje turetume tureti pilnai rekonstruota (2+1) Panevezio aplinkeli, viso apie 22km

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Šiandienos vaizdai iš rekonstruojamo ruožo. Kryptis - Ryga.

    Paklotas naujas asfaltas dabartiniame 2x2 ruože nuo A2/A8 sankirtos viaduko


    Link pirmojo turbo žiedo. Ši atkarpa turėtų būti 2x2


    Būsimasis pirmasis turbo žiedas


    Toliau atkarpoje padaryta mažiau darbų - formuojama kelio sankasa




    Už sankryžos su 195 keliu nemaža atkarpa, kur kelio plotis jau paruoštas 2+1 konfigūracijai

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    2+1 nereiškia, kad nebus 2+2 atkarpų. Tiesiog, kad nebus 2+2 visu ilgiu. Pvz Suomijoje 2+1 atkarpos nuolat kaitaliojasi. Gabalas 2+2, biški 2+1, kur nėra vietos išvis 1+1 su betoniniu barjeru per vidurį, o po to vėl praplatėja. Aišku klausimas ką mūsiškiai sugalvos...

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Teko skaityti kelininkų komentarą, kad vienas iš argumentų buvo žemės paėmimo problemos. 2+1 be viadukų telpa į dabartinę kelio juostą. Buvo galima arba daryti 2+1 su žiedais, arba n metų stumdyti popierius tiek dėl žemės paėmimo, tiek dėl finansavimo...
    Galbūt. Bet tarkim Sitkūnai - Kėdainiai galima būtų iškart daryti 2x2: srautai dideli, jau du viadukai paruošti, plika akim žiūrint beveik nėra gyvenamųjų namų ir daug valstybinio (?) miško trasoje.

    Komentuoti:

Working...
X