Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė newcome Rodyti pranešimą
    Informacija iš Via Baltica vystymo Lietuvoje strategijos, pristatytos LAKD direktoriaus Vitalijaus Andrejevo konferencijoje vykusioje po Via Baltica atkarpos Mauručiai-Marijampolė atidarymo. Visas pristatymas čia: http://lakd.lrv.lt/lt/video/via-balt...oje-strategija
    Trumpai esminė informacija: A8 (Sitkūnai - Panevėžys+ Ramygalos aplinkkelis) numatoma 2x2 iki 2035 metų,
    A10 (Panevėžys - Latvijos siena) numatoma 2x2 iki 2030 metų. Taigi jei viskas bus pagal planą - labiau komfortiškas keliones (turiu omenyje visą atstumą nuo miesto iki sienos) pirmiausia pajaus vilniečiai (gal tai pasitarnaus ir operatyvesniems prezidentiniams vizitams).

    Ką ir kaip jie tada darys su dabartiniu Panevėžio aplinkkeliu?
    Man galva neišneša, kad tokios nesąmonės padaromos be jokio viešo pasiaiškinimo.
    Čia turbūt blogiau nei Rusijoj ar Nigerijoj su tokiu planavimu... Arba nebaudžiamumu.

    Komentuoti:


  • newcome
    replied
    Informacija iš Via Baltica vystymo Lietuvoje strategijos, pristatytos LAKD direktoriaus Vitalijaus Andrejevo konferencijoje vykusioje po Via Baltica atkarpos Mauručiai-Marijampolė atidarymo. Visas pristatymas čia: http://lakd.lrv.lt/lt/video/via-balt...oje-strategija
    Trumpai esminė informacija: A8 (Sitkūnai - Panevėžys+ Ramygalos aplinkkelis) numatoma 2x2 iki 2035 metų,
    A10 (Panevėžys - Latvijos siena) numatoma 2x2 iki 2030 metų. Taigi jei viskas bus pagal planą - labiau komfortiškas keliones (turiu omenyje visą atstumą nuo miesto iki sienos) pirmiausia pajaus vilniečiai (gal tai pasitarnaus ir operatyvesniems prezidentiniams vizitams).

    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.29, 20:51. Priežastis: Nuotraukų dydis

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    ten reiktų išpirkinėti žemes jei būtų tiesiamas normalus greitkelis 2x2 su plačiomis juostomis bei avarinėmis juostomis ir privažiuojamais keliais iš abejų pusių. Klausimas ar būtų buvę problema sutalpinti paprastą 2x2 su siauru barjeru tarp priešingų krypčių ir žemesniu greičio limitu.
    Kopijuojama skandinavija, bet man yra tekę 2+1 kelyje stovėti Švedijoje dvi valandas kamštyje dėl paprasčiausio sunkvežimio gedimo ir tai tikrai nepadėjo tapti 2+1 fanu.
    Galbūt tai ir sprendimas mažesnės svarbos keliams, bet diskutuotina via balticoje ir dar Panevėžio aplinkelyje
    Pritariu, šiandien teko šituo keliu važiuoti, tai nereikia net fūros, net lengvosios auto gedimo atveju ar kokios avarijos, eismas būtų visiškai sustabdytas, čia net regioniniam keliui būtų kvailas sprendimas daryti tokią nesąmonę.
    Click image for larger version

Name:	658D5BC5-91CF-4341-9F48-477D81809F2E.jpeg
Views:	258
Size:	238,6 kB
ID:	1681987

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Sekundė 2018.10.19
    Važiuojantiems Panevėžio aplinkkeliu teks apsišarvuoti kantrybe

    Pastarosiomis dienomis dalis važiuojančiųjų Panevėžio aplinkkeliu ilgam strigo spūstyse. Panaši situacija žadama iki penktadienio. (...)
    Rekonstruojamą aplinkkelį 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 195 Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Ši sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą, kurioje suplanuota įrengti trisluoksnę asfalto dangą.

    https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=79349605
    Praėjusią savaitę teko važiuoti Panevėžio aplinkkeliu.
    Iki Šiaulių plento sankryžos eismas buvo gana normalus, tik sulėtėjimas prie sankryžos su KK195.į Krekenavą
    Tarp kelių A9 į Šiaulius ir A10 į Rygą yra keli šviesoforai, statoma lokalinė apylanka; ten daug fūrų, kai kurios jų užkemša eismą. Tą ruožą įveikinėjome gana ilgai.

    Rekomenduojama važiuoti per Panevėžio miestą, nepaisant tos nesutvarkytos sankryžos ties geležinkeliu, kur formuojasi kamščiai.

    Šiaip ir nutiestas aplinkkelio ruožas su tais metaliniais atitvarais atrodo nekaip. Užtenka vienos lėčiau važiuojančios mašinos kad formuotųsi kamščiai .
    Rekonstrukcija į 2+1 - nevykęs ir gana brangus sprendimas. Vis tiek labai greit aplinkkelį teks rekonstruoti į normalų 2*2 kelią.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Sudėjus "Sitkūnai-Kėdainiai" ir "Kėdainiai-Josvainiai-autostrada" intensyvumą, jis jau dabar prilygsta A1 Kaunas-Klaipėda, ten net du viadukai daug anksčiau pastatyti su keturiom juostom minty, taigi Kėdainių atkarpa tikrai prašosi 2+2 jau šiandien. Tada kiek nustebau, bet Kėdainiai-Panevėžys intensyvumas net kiek mažesnis negu LV-Panevėžys, bet aišku toliaregiška ten daryti iš lėto 2+2 iškart būtų, nors ir nedega.
    Panevėžio aplinkkelis taip pat, mano akimis, dar nebuvo kritinis, aš balsuočiau už tai, kad mažesnėm apimtim, bet iškart daryt gerai ir toliaregiškai.
    O ar čia nebuvo nusikalstamas toks planavimas, tai norėtųsi palikti prokurorams ir STT...
    Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2018.09.03, 09:47.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    ten reiktų išpirkinėti žemes jei būtų tiesiamas normalus greitkelis 2x2 su plačiomis juostomis bei avarinėmis juostomis ir privažiuojamais keliais iš abejų pusių. Klausimas ar būtų buvę problema sutalpinti paprastą 2x2 su siauru barjeru tarp priešingų krypčių ir žemesniu greičio limitu.
    Kopijuojama skandinavija, bet man yra tekę 2+1 kelyje stovėti Švedijoje dvi valandas kamštyje dėl paprasčiausio sunkvežimio gedimo ir tai tikrai nepadėjo tapti 2+1 fanu.
    Galbūt tai ir sprendimas mažesnės svarbos keliams, bet diskutuotina via balticoje ir dar Panevėžio aplinkelyje

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Bet Latvijoje via Baltica apverktinos būsenos ir lygtais nieko jie neplanuoja modernizuoti. Mūsų A8 iki Panevėžio kol kas dar tik planuose ir, ko gero, taip pat bus tik 2+1 (o gal ir to nebus).

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Labiau panašu į pasiteisinimą nei realias priežastis. Išpirkimas prievartiniu savanorišku būdu pas mus normaliai veikia (žr Via Baltica nuo sienos iki Kauno), plius dabar tose vietose kur kelias tiesiamas į abi puses per kelias dešimtis metrų į šonus nukasinėjamis šlaitai, tiesiami privažiavimo keliai, tuneliai, štabeliuojama technika ir statybinės medžiagos t.y ne ant privačios gi visa tai vyksta.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Savaitgalį teko prasivažiuoti jau sutvarkytomis atkarpomis tai likau nesupratęs viso to prasmės - lėšų sutaupymo tiesiant ne 2, o 1 juostą ten nedaug, bet jei kokia fura užges arba įvyks avarija tai nebus įmanoma nei privažiuoti nei patraukti (fiziškai tiesiog nėra kur). Vienintelis logiškas paaiškinimas tai dabar lauks kol tų avarijų ir ko pasekoje eismo stabdymų pusei dienos kiekis pasieks kritinę ribą ir tada viską vėl perdarinės - pelnas.
    Kiek girdėjau, daryti 2x2 kelią trukdė žemės reikalai, būtų reikėję jos labai daug išpirkti, būtų ilgai užtrukę viskas, plius kainavę nemažai, o 2x1 kelias telpa dabartinio rėmuose. Kada nors beabejo vis tiek reiks išpirkti ir remontuoti, Lenkija 2021 turės visą Via Balticą normalų 2x2 greitkelį, o mes kažkokį paprasto kelio ir greitkelio hibridą.
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.09.03, 08:31.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Savaitgalį teko prasivažiuoti jau sutvarkytomis atkarpomis tai likau nesupratęs viso to prasmės - lėšų sutaupymo tiesiant ne 2, o 1 juostą ten nedaug, bet jei kokia fura užges arba įvyks avarija tai nebus įmanoma nei privažiuoti nei patraukti (fiziškai tiesiog nėra kur). Vienintelis logiškas paaiškinimas tai dabar lauks kol tų avarijų ir ko pasekoje eismo stabdymų pusei dienos kiekis pasieks kritinę ribą ir tada viską vėl perdarinės - pelnas.

    P.S Ir patarimas varantiems į Rygą - per aplinkelį dabar neapsimoka, greičiau yra per Panevežį, nes darbų ten likę dar kokiems metams, aišku nebent norite įvertinti naują projektuotojų 'šedebrą'.
    Paskutinis taisė Gladiator; 2018.09.03, 08:21.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rangovo "Panevėžio keliai" puslapyje yra E67 "Via Balticos" ruožų ties Panevežiu (A10-A17) nuotraukos iš oro.

    http://www.paneveziokeliai.lt/isskir...bjektai/2017m/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sekunde 2018.08.29
    Vietos gyventojai piktinasi: aplinkkelis atskyrė nuo miesto
    Prieš kelias savaites atsirado ženklų, draudžiančių iš Berniūnų kaimo sukti į kairę, tad gyventojams tenka kratytis duobėtu žvyrkeliu arba važiuoti kelis kilometrus iki sankryžos į Upytę. (...)


    Kaip pasakojo Berniūnuose gyvenanti savo vardo nenorėjusi viešinti panevėžietė, apie vietos gyventojų laukiančius pokyčius niekas neperspėjo – vieną dieną tiesiog nebeliko ženklų, leidžiančių iš Berniūnų gyvenvietės sukti į kairę, tiesiai į aplinkkelį. Tad gyventojams liko tik du keliai pasiekti Panevėžį – aplinkkeliu važiuoti iki sankryžos į Upytę, kur šiuo metu taip pat vyksta intensyvūs darbai, arba dardėti duobėtu žvyrkeliu, tačiau iš jo išsukti į intensyvaus eismo kelią itin sudėtinga.
    „Dabar turime į darbus keltis valanda anksčiau, kad galėtume pasivažinėti aplinkkeliu. Arba važiuoti žvyrkeliu, kuris jau tapęs greitkeliu, ir laužyti mašinas. Negana to, grįždami į namus nebegalime tiesiai sukti į Berniūnus – tenka kelis kilometrus važiuoti, kad būtų galima apsisukti. Esam atskirti nuo viso pasaulio, o pikčiausia, kad apie tokius pokyčius mūsų niekas neinformavo“, – piktinosi berniūnietė.

    Aplinkkelį rekonstruojančių „Panevėžio kelių“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė teigė, kad berniūniečių bėdos jiems puikiai žinomos. Šie pokyčiai liečia ne tik Berniūnų, bet ir Paviešečių gyventojus. Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija, platinant jį nuo dviejų iki trijų eismo juostų, ir visų sankryžų, esančių aplinkkelyje, rekonstrukcija iš esmės keičia jų įprastus maršrutus.

    Po rekonstrukcijos aplinkkelio sankirtoje su K. Naruševičiaus gatve bus galima sukti tik į dešinę. Nuovažos į kairę panaikintos, siekiant užkirsti kelią automobiliams išvažiuoti iš Paviešečių tiesiogiai į aplinkkelį. Vietiniam transportui nutiestas naujas jungiamasis 783 metrų ilgio kelias. Berniūnų gyventojai, kurie aplinkkelį pasiekdavo Nevėžio ir G. Naruševičiaus gatvėmis, taip pat nebegali sukti kairėn, tik į dešinę. (...)

    Jos teigimu, visi šie nepatogumai bus laikini – netoli aplinkkelio sankirtos su G. Naruševičiaus gatve pastatytas surenkamos plieninės gofruotos konstrukcijos tunelis ir pėsčiųjų bei dviračių takas. Šis tunelis leis Berniūnų gyventojams aplinkkelį kirsti požeminiu keliu ir saugiai be trukdžių išvažiuoti į G. Naruševičiaus gatvę. Tiesa, kad būtų galima naudotis šiuo požeminiu išvažiavimu, iki jo kelią turės nutiesti Panevėžio rajono savivaldybė, mat šie darbai nepriskiriami prie aplinkkelio rekonstrukcijos, išskyrus taką su laiptais, kuriais pėstieji galės prieiti iki tunelio ir saugiai kirsti judrų kelią.

    https://www.alfa.lt/straipsnis/50320...yre-nuo-miesto

    Komentuoti:


  • PNV
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą


    OT: puikiai dera Dominari gamyklos apdaila ir dizainas prie juodai/balto kelio ir tu mazu debeseliu danguje Kur kas fainiau nei tas pilkai-raudonas pastatas su langais sekancioje foto.
    Ten irgi Dominari

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied


    OT: puikiai dera Dominari gamyklos apdaila ir dizainas prie juodai/balto kelio ir tu mazu debeseliu danguje Kur kas fainiau nei tas pilkai-raudonas pastatas su langais sekancioje foto.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Pravažiavau šita atkarpa vakar, nuo A2 iki A9. Prieš pat A9 yra šviesoforas, o vos 50 metrų už nuo - nuvažiavimas į Panevėžį. Keistokas sprendimas
    Bet aš ne apie tai.
    O ar man vienam atrodo, kad vienos juostos zonos metaliniai atitvarai iš abiejų pusių yra per siauri 2 automobiliams ir sustojimo ar, neduok die, įvykio atveju ten būtų kilometrinis paralyžius be jokių šansų apsisukt?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    A17 nuo A9 iki A2.
    Ar A17 atkarpoje nuo A9 iki A10 darbai vyksta?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    A17 nuo A9 iki A2.





























    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Šiandienos atnaujinimas iš 1-ojo etapo. Fotografavimo kryptis iš Vilniaus, link Rygos.

    Pravažiavus viaduką su A8 keliu. Atkarpa taip pat perasfaltuota, sudėti atitvarai. Matant kelio konfigūraciją norėtųsi, kad automagistralės ženklas, atvažiuojant nuo Vilniaus, tęstųsi iki panašiai šios vietos. Dabar gaunasi, kad kai taip anksti prieš viaduką ji baigiasi tai nemažai vairuotojų viršija greitį.


    Anksčiau čia kelias susiaurėdavo iki vienos juostos. Dabar tik dingsta šalikelė, bet pats kelias liekia 2+2




    Pirmasis turbo žiedas


    Už turbo žiedo kelias dar kelis šimtus metrų bus 2+2


    Čia jau 2+1


    Artėjama prie sankryžos su keliu į Kėdainius. Čia tiek prieš sankryžą, tiek už jos jau yra sumontuota atkarpa su skiriamaisiais barjerais


    Pati sankryža dar nelabai ką pasistūmėjusi su darbais. Bus turbo žiedas, o po jo vienos juostos kryoptis taps dviejų juostų kryptimi


    Kolkas nemažai darbų ties Paviešečiais - kelias dar senas, kelias sukasi į laikinąjį kelią, nes upelio vietoje nemenkai giliai iškastas kelias


    Už jo kelias jau gerokai daugiau sutvarkytas. Dešinėje matosi tiesiamas jungiamasis kelias vietiniam eismui


    Viadukas virš A9 kelio Panevėžys - Šiauliai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pilnas "Panevėžio kelių" PiAR pranešimas su eismo pokyčių brėžiniais
    (paspaudus - didesni brėžiniai)

    AB "Panevėžio keliai" 2018.05.24
    Panevėžio aplinkkelyje dėl rekonstrukcijos darbų ribojamas eismas

    Eismas darbų vykdymo zonose organizuotas dviem juostomis, sumažintas leistinas maksimalus greitis, ties statomu tuneliniu viaduku aplinkkelio 9,05 kilometre įrengta apylanka.

    Intensyvūs darbai prasideda aplinkkelio A17 sankirtoje su Upytės keliu. Rekonstruojamą aplinkkelio ruožą 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 195 Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Siekiant užtikrinti eismo saugumą ir sankirtos pralaidumą, ši sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą

    Aplinkkelio A17 dalyje nuo A9 Šiaulių kelio iki A10 Pasvalio kelio eismo situacija sudėtingesnė: dėl šį pavasarį prasidėjusių didelės apimties aplinkkelio antrosios dalies platinimo darbų, leistinas greitis ribojamas iki 50–70 km/val. Keturiuose ruožuose eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais. Kelionė šioje aplinkkelio dalyje gali pailgėti mažiausiai 15 minučių

    http://www.paneveziokeliai.lt/naujie...ojamas-eismas/
    Iliustracija 01. Nuo kelio A8 Panevėžys - Sitkūnai - Kaunas iki kelio A9 Panevėžys - Šiauliai
    Eismo organizavimo 2 plius 1 metodu, kuris po rekonstrukcijos bus taikomas Panevėžio aplinkkelio dalyje nuo Šilagalio sankryžos iki Nausodės sankryžos.


    „Panevėžio keliai“ nuo 2017 metų pavasario vykdo Panevėžio aplinkkelio I etapo rekonstrukcijos darbus, apimančius aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro. Rangos darbų sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija 2017 m. kovo 27 d. Rekonstruojamas ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.
    Iki 2017 metų pabaigos atlikta 50 procentų šio projekto darbų. [/quote]


    Iliustracija 02. Nuo kelio A9 Panevėžys - Šiauliai iki kelio A10 Panevėžys - Saločiai - Ryga
    – Eismo organizavimo 2 plius 1 metodu, kuris po rekonstrukcijos bus taikomas Panevėžio aplinkkelio dalyje nuo Nausodės sankryžos iki greitosios žiedinės sankryžos Pasvalio kelyje (Ūtos sankryža) .


    2018 metais pradėti II etapo, Panevėžio miesto aplinkkelio dalies nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio rekonstrukcijos darbai.

    Iki 2018 metų pabaigos planuojama 11,53 kilometro ilgio aplinkkelio dalį išplatinti iki trijų eismo juostų pagal eismo organizavimo schemą 2+1, rekonstruoti 2 esamus tiltus ir 2 viadukus, įrengti greitąją („turbo“) žiedinę sankryžą, 4 vieno lygio sankryžas rekonstruoti į dviejų lygių, įrengiant tunelinius viadukus su privažiavimo ir jungiamaisiais keliais.

    Projekto vykdymo metu bus rekonstruojamas viadukas per kelią A9 Nausodės sankryžoje. Viaduko ilgis – 110,10 m, plotis – 13 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,5 m. Bus rekonstruotas tiltas per Nevėžio upę aplinkkelio 11,78 kilometre (ilgis 66,20 m, plotis 15,50 m) bei tiltas per Lėvens upę aplinkkelio 19,26 kilometre (ilgis 56,6 m, plotis 17,65 m).
    Bus rekonstruotas ir viadukas per geležinkelį aplinkkelio 12,43 kilometre (ilgis 72,2 m, plotis 14,94 m). Aplinkkelio 15,42 kilometre esanti sankryža bus rekonstruojama į greitąją („turbo“) žiedinę sankryžą.
    Panevėžio aplinkkelio dalyje, vieno lygio sankryžas rekonstruojant į dviejų lygių, numatyta įrengti net keturis tunelinius viadukus. Tarp jų – tunelinį viaduką su jungiamaisiais keliais, kur aplinkkelį 12,12 kilometre pasiekia Janonio gatvė. Būsimo tunelio ilgis – 20,57 m, plotis 11,80 m.
    Tunelinis viadukas bus statomas aplinkkelio 12,85 kilometre, dar vienas tunelinis pravažiavimas su jungiamuoju keliu bus pastatytas aplinkkelio 16,14 kilometre. 104 metrų ilgio ir 4,5 metro pločio tunelinis viadukas bus statomas aplinkkelio 19,592 kilometre, kur aplinkkelį kerta kelias, vedantis į Pakuodžiupių gyvenvietę.

    http://www.paneveziokeliai.lt/naujie...ojamas-eismas/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nekokybiškai, neinformatyviai (nėra kelių numerių , kažkie naujadarai "sankirta netoli Upytės", "Nausodės sankryža") ir su gramatinėmis klaidomis vakar visur išplatinta BNS žinutė, kuri parengta AB "Panevėžio keliai" PiaRinio pranešimo motyvais

    BNS, 2018.05.24
    Vasarą ties Panevėžiu bus ribojamas eismas „Via Baltica“

    22 kilometrų Panevėžio aplinkkelyje šiuo metu įgyvendinami du didelės apimties projektai:
    - nuo Šilagalio sankryžos, kur susilieja į Kauną, Vilnių, Panevėžį, Šiaulius ir Rygą vedantys keliai, iki Nausodės sankryžos Šiaulių kelyje
    - bei aplinkkelio dalyje nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio. Kelias platinamas iki trijų eismo juostų, sankryžos rekonstruojamos į žiedines arba dviejų lygių sankryžas.

    Pasak „Panevėžio kelių“, pastarojoje atkarpoje vairuotojams kils daugiausia laikinų nepatogumų: dėl pavasarį pradėtų darbų greitis jau ribojamas iki 50–70 km/val., keturiuose ruožuose eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais – įspėjama, kad šioje aplinkkelio dalyje gali pailgėti mažiausiai 15 minučių. Prasidėjus asfaltavimo darbams eismo ribojimų daugės.

    Tuo metu aplinkkelio dalyke nuo Šilagalio sankryžos eismas vietomis ribojamas iki dviejų juostų, sumažintas leistinas maksimalus greitis, ties statomu tuneliniu viaduku aplinkkelio 9,05 kilometre įrengta apylanka. Intensyvūs darbai prasideda aplinkkelio sankirtoje netoli Upytės su valstybinės reikšmės keliu Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą. (...)

    Aplinkkelyje turėtų būti įrengta greičio valdymo ir įspėjimo, oro, eismo intensyvumo stebėjimo sistemos ir postai, 25 kintamos informacijos ženklai – darbus atliks projekto subrangovas „Fima“.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78094197
    Paskutinis taisė Romas; 2018.05.27, 23:54.

    Komentuoti:

Working...
X