Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Poreikio nera, yra tik fantazijos, kaip pas mus iprasta. Saugos uztikrinimui yra kitos priemones, neprasancios mesti pinigus i bala.
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąManau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
Komentuoti:
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąManau kad 2+1 (1x3) kelias nereikalaus papildomos zemes statybai, nieko ispirkineti neprireiks. Tok kelias daug pigesnis nei 2x2.
Komentuoti:
-
Manau kad 2+1 (1x3) kelias nereikalaus papildomos zemes statybai, nieko ispirkineti neprireiks. Tok kelias daug pigesnis nei 2x2.
Komentuoti:
-
/\ Ačiū už naujieną.
Įdomu, ar iš karto bus išpirkti sklypai 2x2 kelio statybai
Komentuoti:
-
Rengiamasi Panevėžio aplinkkelio rekonstravimui į 2+1:
Paslaugų pavadinimas – „Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas“.
6.1. statybiniai inžineriniai, ekonominiai ir kiti tyrinėjimai ‒ 1 vnt.;
6.2. aplinkos apsaugos reikalavimų įgyvendinimo dokumentecija (PAV ir kt.) ‒ 1 vnt.;
6.3. statinio statybos projektas ‒ 1 vnt.
7. Paslaugų teikimo terminai: 14 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo.
2. Statinio statybos (kelio ruožo rekonstravimo) projektiniai duomenys:
2.1. Kelio kategorija - IIa
2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 22,80
2.3. Kelio dangos tipas asflato danga
2.4. Kelio plotis m 16,75
2.5. Kelio dangos plotis m 13,75
2.6. Važiuojamosios dalies plotis m 12,75
2.7. Eismo juostų skaičius vnt. 3
2.8. Kraštinės saugos juostos plotis vnt./m 2 po 0,5
2.9. Žiedo tipo sankryža vnt. 2
2.10. Viadukas vnt. 2
2.11. Tiltas vnt. 2
2.12. Tunelinis pravažiavimas vnt. 1
Komentuoti:
-
Galėtų Panevėžio aplinkeli geriau automagistralę iškart daryt, o ne 3 juostų... bet yraa kaip yra
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.
Komentuoti:
-
Gal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.
2012-06-19
Prasideda rekonstrukcijos darbai kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože
Transeuropinio tinklo kelio E67 (A10) Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože nuo 47,80 iki 60,90 km AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus pagal 2012 m. birželio 12 d. su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašytą rangos sutartį.
(...)
Planuojama darbų pabaiga – 2013 m. sausio mėn.
http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...a_ruoze_/11753
Komentuoti:
-
Keista, kad VIA Baltica iki šiol dar nėra išskirtinio statuso projektas. Tikiuosi planai duoti išskirtinį statusą nepasibaigs su lyg rinkimų pabaiga.
Mano nuomone dabar automagistralę padaryti svarbiausia Kaunas-Marijampolė-Lenkijos siena, o tada jau dėlioti atkarpas, kaip tarkime Sitkūnai-Kėdainiai ir panašiai ir judėti mažomis atkarpomis į bendrą automagistralės statuso kelią.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą...Iš esmės jeigu būtu didesni srautai...
2+1, arba latvių 11m kelias kaip tik tokiem srautams. Ir kaina nedidele, ir išlaikymas ne toks brangus, ir nereikia sklypų išpirkinėti...
Komentuoti:
-
Gal su laiku ir atsiras poreikis ten 2+2 kelio. Iš esmės jeigu būtu didesni srautai ir visas kelias A9 nuo Šiaulių iki Panevėžio pavirstu greitkeliu, tuomet naudingas būtu ir greitkelis Via Balticos atkarpoje tarp A1 ir Panevėžio. Tada jau šalies mastu susiformuotų geras aukštos kategorijos kelių tinklas.
Komentuoti:
-
Manyčiau, kad logiška būtų padaryti magistralę nuo nuo sienos su Lenkija (ir toliau Lenkijoje) iki Panevėžio, o tai reikštų, kad papildomas juostas reikėtų tiesti nuo sienos iki Mauručių bei nuo Sitkūnų iki Panevėžio.
Komentuoti:
-
Manyčiau, kad logiška būtų padaryti magistralę nuo nuo sienos su Lenkija (ir toliau Lenkijoje) iki Panevėžio, o tai reikštų, kad papildomas juostas reikėtų tiesti nuo sienos iki Mauručių bei nuo Sitkūnų iki Panevėžio.
Komentuoti:
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąAteityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.
Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt
Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?
Komentuoti:
-
Ateityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.
Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt
Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?
Komentuoti:
-
Pirmas prioritetas turėtų būti Kaunas-Lenkijos siena. Tas kelias jau seniai perpildytas (net jei AADT to ir neparodo, nes AADT neįskaičiuoja vilkikų skaičiaus) ir seniai turėjo būti pastatytas AM standartais. Panevėžio aplinkkelis yra antraeilis projektas. Kita vertus gerai, kad bent kas nors juda E67 Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąČia nėra kažkokių pinigų plovimų.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: