Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • agnette
    replied
    Poreikio nera, yra tik fantazijos, kaip pas mus iprasta. Saugos uztikrinimui yra kitos priemones, neprasancios mesti pinigus i bala.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
    Poreikis yra. Ir yra dabar. Ir buvo nuo pat pradžios. Ir pralaidumai bei srautai čia ne prie ko. To reikia dėl saugumo.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Manau kad 2+1 (1x3) kelias nereikalaus papildomos zemes statybai, nieko ispirkineti neprireiks. Tok kelias daug pigesnis nei 2x2.
    Kadangi tai Via Baltica dalis, gali būti, kad ten kada nors bus norima statyti 2x2, dėl ko gal ir būtų logiška, jeigu žemę išpirktų būtent 2x2, taip išvengiant galimų išlaidų dėl žemės pirkimo ateityje.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Manau kad 2+1 (1x3) kelias nereikalaus papildomos zemes statybai, nieko ispirkineti neprireiks. Tok kelias daug pigesnis nei 2x2.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū už naujieną.
    Įdomu, ar iš karto bus išpirkti sklypai 2x2 kelio statybai

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Rengiamasi Panevėžio aplinkkelio rekonstravimui į 2+1:

    Paslaugų pavadinimas – „Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas“.

    6.1. statybiniai inžineriniai, ekonominiai ir kiti tyrinėjimai ‒ 1 vnt.;
    6.2. aplinkos apsaugos reikalavimų įgyvendinimo dokumentecija (PAV ir kt.) ‒ 1 vnt.;
    6.3. statinio statybos projektas ‒ 1 vnt.
    7. Paslaugų teikimo terminai: 14 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo.


    2. Statinio statybos (kelio ruožo rekonstravimo) projektiniai duomenys:
    2.1. Kelio kategorija - IIa
    2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 22,80
    2.3. Kelio dangos tipas asflato danga
    2.4. Kelio plotis m 16,75
    2.5. Kelio dangos plotis m 13,75
    2.6. Važiuojamosios dalies plotis m 12,75
    2.7. Eismo juostų skaičius vnt. 3
    2.8. Kraštinės saugos juostos plotis vnt./m 2 po 0,5
    2.9. Žiedo tipo sankryža vnt. 2
    2.10. Viadukas vnt. 2
    2.11. Tiltas vnt. 2
    2.12. Tunelinis pravažiavimas vnt. 1
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • lavonbatiss
    replied
    Galėtų Panevėžio aplinkeli geriau automagistralę iškart daryt, o ne 3 juostų... bet yraa kaip yra

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.
    Turbūt per Biržus greičiau važiuot.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.

    2012-06-19
    Prasideda rekonstrukcijos darbai kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože

    Transeuropinio tinklo kelio E67 (A10) Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože nuo 47,80 iki 60,90 km AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus pagal 2012 m. birželio 12 d. su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašytą rangos sutartį.
    (...)
    Planuojama darbų pabaiga – 2013 m. sausio mėn.

    http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...a_ruoze_/11753

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Keista, kad VIA Baltica iki šiol dar nėra išskirtinio statuso projektas. Tikiuosi planai duoti išskirtinį statusą nepasibaigs su lyg rinkimų pabaiga.
    Mano nuomone dabar automagistralę padaryti svarbiausia Kaunas-Marijampolė-Lenkijos siena, o tada jau dėlioti atkarpas, kaip tarkime Sitkūnai-Kėdainiai ir panašiai ir judėti mažomis atkarpomis į bendrą automagistralės statuso kelią.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    ...Iš esmės jeigu būtu didesni srautai...
    Tai va, jeigu būtu... bet nėra...
    2+1, arba latvių 11m kelias kaip tik tokiem srautams. Ir kaina nedidele, ir išlaikymas ne toks brangus, ir nereikia sklypų išpirkinėti...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal su laiku ir atsiras poreikis ten 2+2 kelio. Iš esmės jeigu būtu didesni srautai ir visas kelias A9 nuo Šiaulių iki Panevėžio pavirstu greitkeliu, tuomet naudingas būtu ir greitkelis Via Balticos atkarpoje tarp A1 ir Panevėžio. Tada jau šalies mastu susiformuotų geras aukštos kategorijos kelių tinklas.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Aš manau vietoj 2x2 pilnai užtektu 2+1...

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Manyčiau, kad logiška būtų padaryti magistralę nuo nuo sienos su Lenkija (ir toliau Lenkijoje) iki Panevėžio, o tai reikštų, kad papildomas juostas reikėtų tiesti nuo sienos iki Mauručių bei nuo Sitkūnų iki Panevėžio.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Manyčiau, kad logiška būtų padaryti magistralę nuo nuo sienos su Lenkija (ir toliau Lenkijoje) iki Panevėžio, o tai reikštų, kad papildomas juostas reikėtų tiesti nuo sienos iki Mauručių bei nuo Sitkūnų iki Panevėžio.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Ateityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.

    Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt

    Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?
    Ne visas kelias bus automagistralė. Ir tam straipsnyje rašo, kad dvi važiuojamosios dalys bus atkarpoje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai. Prie Panevėžio nėra tokių transporto srautų, kad reikėtu automagistralės.

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Ateityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.

    Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt

    Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Pirmas prioritetas turėtų būti Kaunas-Lenkijos siena. Tas kelias jau seniai perpildytas (net jei AADT to ir neparodo, nes AADT neįskaičiuoja vilkikų skaičiaus) ir seniai turėjo būti pastatytas AM standartais. Panevėžio aplinkkelis yra antraeilis projektas. Kita vertus gerai, kad bent kas nors juda E67 Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Čia nėra kažkokių pinigų plovimų.
    Tai anekdotas ar tamsta kalbate ne apie kelio tiesimą?

    Komentuoti:

Working...
X