Parašė agnette
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąKelprojektas paskelbė atliktą A17 kelio Panevėžio aplinkkelio I ruožo 0,00-10,53 km rekonstravimo projektą.Šaltinis
Geriausiai visas planas matosi šiame faile: http://www.kelprojektas.lt/sites/def...20parasais.pdf
Kas nustebino, kad nors ir kaip buvo tikėtasi didžioji kelio dalis bus 2+1 juostų kelias su reversu, tačiau bus prailgintas ir 2+2 kelio ruožas. Jis tęsis nuo dabartinio 2+2 pabaigos (už A8/A2 kelio viaduko) apie 2,1 km ir tada pereis į 2+1 kelią.
Toks ir "greitkelis", keturių juostų su žiedais ir 70 leistinu greičiu...
Komentuoti:
-
Kelprojektas paskelbė atliktą A17 kelio Panevėžio aplinkkelio I ruožo 0,00-10,53 km rekonstravimo projektą.Šaltinis
Geriausiai visas planas matosi šiame faile: http://www.kelprojektas.lt/sites/def...20parasais.pdf
Kas nustebino, kad nors ir kaip buvo tikėtasi didžioji kelio dalis bus 2+1 juostų kelias su reversu, tačiau bus prailgintas ir 2+2 kelio ruožas. Jis tęsis nuo dabartinio 2+2 pabaigos (už A8/A2 kelio viaduko) apie 2,1 km ir tada pereis į 2+1 kelią.
Komentuoti:
-
Kelininkų prioritetai: Vilnius-Kaunas, Vilnius-Panevėžys ir „Via Baltica“
15min.lt
Siekiant gerinti eismo saugą, artimiausiais metais itin daug rekonstrukcijos darbų bus vykdoma intensyviausio eismo šalies magistralėse. Daugiausia dėmesio sulauks magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys ir avaringumu išsiskirianti magistralė „Via Baltica“.........
................ Daugiausia rekonstrukcijos darbų planuojama magistralėje „Via Baltica“, kurioje 2009–2014 m. įvyko 294 įskaitiniai eismo įvykiai, iš jų beveik 60 proc. sudarė transporto priemonių susidūrimai.
Atsižvelgiant į tai, šiai magistralei rekonstruoti numatoma skirti didelę dalį 2014–2020 m. Lietuvos keliams numatytų Europos Sąjungos sanglaudos ir CEF fondų lėšų. Iki 2017 m. magistralės dalyje Kaunas–Marijampolė (17,34–23,40 km ir 35,40–45,15 km ruožuose) kelias bus praplatintas iki 4 eismo juostų, taip pat planuojama rekonstruoti „Via Balticai“ priklausantį Panevėžio aplinkkelį, magistralės dalies Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožus. Taip pat numatomi ir smulkesni eismo saugos gerinimo darbai – naujai susidariusių „juodųjų dėmių“ ir kitų avaringų ruožų inžinerinis tobulinimas.
Komentuoti:
-
VIA BALTICA: vakar, šiandien ir rytoj
Kokius darbus yra įsipareigojus atlikti Lietuva?
Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti: – visame kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože (nuo 9 iki 66,1 km); – kelio A17 (Panevėžio aplinkkelis) ruože nuo 0,00 iki 22,06 km; – kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruože 8,32–87,86 km; – kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože 17,34–56,83 km ir 56,83–97,06 km.
Ruože nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio (A10 ir A17 keliai), numatoma rekonstruoti esamą kelio dangą – ją paplatinti įrengiant 3 (2+1) eismo juostas, atitvarais atskiriant priešingus transporto srautus, rekonstruojant vieno lygio sankryžas (į skirtingų lygių ir žiedines), pagal poreikį įrengiant jungiamuosius kelius ir apšvietimą. Darbų pirkimą planuojama pradėti dar 2015 m., šiuo metu rengiamas techninis darbo projektas.
Kelių direkcija 2015 m. vasario mėn. pabaigoje buvo pateikta paraiška Europos Komisijai, siekiant A17 kelio (Panevėžio aplinkkelio) rekonstrukcijai gauti ES paramą (pagal priemonę Connecting Europe Facilitiy 2014–2020) – 36.536.126,39 Eur. Šiuo metu derinamas finansavimo sutarties, kurią planuojama pasirašyti dar 2015 metais, tekstas. Be to yra rengiama dar viena paraiška A10 kelio 56 km rekonstrukcijai.
Ruože nuo Panevėžio iki Kauno (A8 kelias) numatoma sustiprinti kelio dangos konstrukciją, rekonstruoti sankryžas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles, pėsčiųjų takus, apšvietimą ir apjungiamuosius kelius, rekonstruoti tunelinį viaduką ir įdiegti aplinkosaugos priemones. 2015 m. kovo 24 d. buvo pasirašyta rangos sutartis, pagal kurią darbus planuojama atlikti per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo, t.y. iki 2015 m. pabaigos. Darbų kaina – 23,6 mln. eurų. Rekonstravus šį ruožą, dar reikėtų rekonstruoti A8 ruožą nuo 23,36 km iki 87,86 km. Tam reikėtų dar 202 mln. eurų.
Ruože nuo Kauno iki Lietuvos–Lenkijos sienos (A5 kelias) numatoma rekonstruoti esamą kelią į AM kategoriją – rekonstruojant dvi esamas eismo juostas ir nutiesiant 2 naujas (2+2), taip pat rekonstruojant skirtingų lygių sankryžas ir įrengiant naujas, rekonstruojant tiltus ir viadukus ir įrengiant tunelinis pravažiavimus ir jungiamuosius kelius, diegiant aplinkosaugos ir kitas saugaus eismo priemones.
Šiuo metu yra perkami ruožo 35,4-45,15 km rekonstrukcijos darbai. Darbai kituose dvejuose ruožuose bus pradėti 2016 (A5 45,15-56,83 km) ir 2016 m.(A5 23,40-35,40 km).
Rengiami priešprojektiniai pasiūlymai kelio ruožui nuo 56,83 km iki Lietuvos –Lenkijos sienos. Bendra darbų kaina – 354,8-500 mln. eurų.
Komentuoti:
-
Parašė PNV Rodyti pranešimąŠiandien teko važiuoti per Via Baltica. Tai susidarė toks įspūdis kad kelio projektuotojai buvo girti. Kaip iš vis buvo galima tiesti kelią tipu 1+1. Pvz. Į Panevėžio LEZ kurioje yra kol kas 1 gamykla buvo tiestas 2+2 tipo kelias, o tai tik kelias į LEZ... O didelės svarbos kelias kaip kaimo keliukas. Didelė gėda.
Lenkai aplenks.
Komentuoti:
-
Šiandien teko važiuoti per Via Baltica. Tai susidarė toks įspūdis kad kelio projektuotojai buvo girti. Kaip iš vis buvo galima tiesti kelią tipu 1+1. Pvz. Į Panevėžio LEZ kurioje yra kol kas 1 gamykla buvo tiestas 2+2 tipo kelias, o tai tik kelias į LEZ... O didelės svarbos kelias kaip kaimo keliukas. Didelė gėda.
Komentuoti:
-
Trečdalis visų mirčių Lietuvos magistralėse įvyksta „Via Baltica“
Autorius: Jevgenijus Bardauskas, LRT televizijos laida „Savaitė“
GAZAS.LT
Tarptautinis greitkelis nuo Prahos per Varšuvą, Marijampolę, Kauną, Panevėžį, Rygą, Taliną ir keltu iki Helsinkio ruože nuo Varšuvos iki Talino yra vadinamas „Via Baltica“. Ruožas, esantis Lietuvoje, šiandien vadinamas mirtininkų keliu. Vien šią savaitę šiame kelyje žuvo du žmonės, o iš viso nuo metų pradžios – 11, pernai per šį laikotarpį žuvo buvo 12.
„Mirtininkų kelias“ – tiesmukai rėžia kelininkai, kalbėdami apie svarbiausią Lietuvos transporto vėžę – „Via Baltica“. O policininkai, vienintelį sausumos kelią, kuriuo sunkiasvoriam transportui galima pakliūti į Europą neišvažiuojant iš Šengeno erdvės, vadina kruvinu keliu.
„Tam kelyje per penkių metų laikotarpį būna nuo 17 iki 22 žuvusiųjų. Palyginti, jeigu pernai keliuose žuvo 265 žmonės, tai nesiekia 10 procentų“, – sako Gintaras Aliksandravičius, Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas.
Kelininkų skaičiai dar šiurpesni. Per trylika metų „Via Baltica“ žuvo – net 339 žmonės, skaičiuojama, kad net trečdalis žuvusiųjų magistraliniuose šalies keliuose žūsta būtent „Via Baltica“ kelyje, o eismo įvykių skaičius, tenkantis vienam „Via Baltica“ kilometrui yra apie 2 kartus didesnis nei kituose magistraliniuose keliuose..............
............ Kelininkai sako, kad didžiausia „Via Baltica“ ruožo Lietuvoje problema – infrastruktūra. Eismo srautas milžiniškas, o kelias jam nėra pritaikytas – trūksta eismo juostų, įvažiavimų ir išvažiavimų į kelią, modernių sankryžų, kitų saugos priemonių. Skaičiuojama, kad visam 274 km ruožui rekonstruoti per Lietuvą reikėtų apie 750 mln. eurų. Tiek lėšų Lietuva neturi, todėl kelią gerinti ruošiamasi etapais, o tai užtruks dar, turbūt, ne vieną dešimtmetį. Automobilių kelių direkcija teigia, kad keliui „Via Baltica“ skiriamas ypatingas dėmesys.
Jau parengtas projektas rekonstruoti ruožą nuo Latvijos pasienio iki Panevėžio aplinkkelio. Planuojama esamą kelio dangą paplatinti įrengiant 2+1 eismo juostas, atitvarais atskirti priešingus transporto srautus, rekonstruoti vieno lygio sankryžas. Darbų kaina gali siekti 100 mln. eurų, jie galėtų prasidėti jau kitais metais ir baigtųsi 2022 m., tačiau kol kas neturima lėšų. Tačiau Panevėžio aplinkkeliui jau skirta per 60 milijonų eurų, kad kelias būtų rekonstruotas 2+1 principu.
„Pinigai iš vadinamojo CEF fondo yra numatyti, konkursas turėtų būti paskelbtas šių metų pabaigoje ir tikėtina, kad 22 km ilgio Panevėžio aplinkkelis, kuris įvardijamas kaip vienas pavojingiausių, per ateinančius keletą metų turėtų tapti vienu saugiausiu Lietuvoje“, – sako Egidijus Skrodenis, laikinasis Automobilių kelių direkcijos direktorius.
Rengiami projektai ir ruožui nuo Panevėžio iki Kauno, tačiau finansavimas čia taip pat kol kas nėra numatytas. Rekonstrukcijos projektai parengti ir atkarpai nuo Kauno iki Marijampolės – žemės išpirktos ir pirmo etapo konkursas dėl Kauno rajone – 6 km automagistralės rekonstrukcijos, galėjo prasidėti jau praėjusiais metais, tačiau pirkimo konkursas yra apskųstas teismuose. Pasak kelininkų, pralaimėjusieji skundžia nuolat, o tai stabdo darbus, investicijas. ................
.............Teigiama, kad viename avaringiausių Kauno–Marijampolės–Suvalkų ruože eismo saugumas, rekonstravus dvi esamas eismo juostas ir nutiesiant 2 naujas, sutvarkius tiltus ir viadukus, įrengus tunelinius pravažiavimus ir jungiamuosius kelius, turėtų pagerėti iki 2020-ųjų, tačiau ruožui nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio kol kas pinigų nėra.
„Žinom, kad Lenkija planuoja iki 2020 m., nuo Varšuvos iki Lietuvos pasienio atvesti 4 juostų greitkelio tipo kelią, tai mes tikrai turime susiimti, turime numatyti, rasti finansavimą šiems darbams“, – sako E. Skrodenis.
Vien šiam ruožui reikėtų apie 170 milijonų eurų. Galbūt, Lietuva sugebės rasti lėšų ir kelias „Via Baltica“, tiksliau jo atkarpa Lietuvoje nebebus vadinama mirtininkų keliu.
Komentuoti:
-
Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąGal kas žino kodėl šiame kelyje kol nebus A kategorijos, nedaroma kaip 50 kelyje (jungtis už Varšuvos tarp A2 ir E67). Ten fiziškai atskirtos juostos, kelias pakaitomis būna tai 1+2 tai 2+1 galima lengvai aplenkti lėtaeigį transportą. Taip pat nėra galimybes lėkti nes tavo pusėje susiaurėjus iki vienos juostos lėtaeigis transportas pristabdo visa srautą. Vizualiai asfalto plotis ten toks pat.
Iki Panevėžio lyg ir planuoja būtent šį variantą, jeigu aš neklystu.
Šiaip tai aš jau pradedu bijoti važiavimo Via Baltica.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už naujieną, nors ir nelabai gerą.
Kažkoks fetišas su ta žeme...
Kelis metus vyko estakados statyba Vilniuje, bet nebuvo praplatintas Čiurlionio viadukas ties Vingio parku.
Neieškosime pavyzdžų neseniai nutiestuose Lenkijos keliuose (S16 ties Olštynu ar S61 Staviskų ir kitų miestelių aplinkkeliuose), kur iš karto numatytos vietos 4 juostų keliui, įskaitant reikiamo pločio viadukus per kelią.
Dar iki II pasaulinio karo Hitlerio autostrada iš Berlyno į Karaliaučių buvo tiesiama su 4 juostų perspektyva.
Atvaizdas
http://de.wikipedia.org/wiki/Reichsa...%C3%B6nigsberg
Atsiprašau už nukrypimą nuo temos.
Grįžtame prie E67 reikalų.
Bet teiginys "rekonstravimo darbai bus vykdomi esamos kelio juostos ribose" tikrai neturėtų būti naudojamas šiaip sau, nes lygiai taip pat teigiama tiesiog atnaujinant dviejų juostų kelio dangą, pvz. A8 8,32 km – 23,36 km atveju.Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.09, 23:10.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąžemė nebus išperkama išvis, nes rekonstrukcija vyks kelio juostos ribose.
http://gamta.lt/files/Atrankos%20i%C...lys%20Riga.pdf
Kažkoks fetišas su ta žeme...
Kelis metus vyko estakados statyba Vilniuje, bet nebuvo praplatintas Čiurlionio viadukas ties Vingio parku.
Neieškosime pavyzdžų neseniai nutiestuose Lenkijos keliuose (S16 ties Olštynu ar S61 Staviskų ir kitų miestelių aplinkkeliuose), kur iš karto numatytos vietos 4 juostų keliui, įskaitant reikiamo pločio viadukus per kelią.
Dar iki II pasaulinio karo Hitlerio autostrada iš Berlyno į Karaliaučių buvo tiesiama su 4 juostų perspektyva.
http://de.wikipedia.org/wiki/Reichsa...%C3%B6nigsberg
Atsiprašau už nukrypimą nuo temos.
Grįžtame prie E67 reikalų.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąA17 - per mažas jau dabar. A8 ir A10 bus per mažas po kelerių metų.
Kažkaip kyyla įtarimas, kad bus išpirkta tik dalis reiklaingos žemės juostos pločio. O kai reikės dar kartą platintį, vėl bus padarytas kelerių metų trukmės procesas.
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga (Via Baltica) nuo 9,1 km iki 66,1 km rekonstravimo darbai bus vykdomi esamos kelio juostos ribose, rekonstruoto kelio trasa sutaps su esamu keliu.Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.09, 22:20.
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąKlausimas ar šitam keliui ne per mažas pralaidumas 1x1 kelio.
A8 ir A10 bus per mažas po kelerių metų.
Kažkaip kyla įtarimas, kad bus išpirkta tik dalis 2x2 juostų keliui reikalingos žemės. O kai reikės dar kartą platinti kelius, vėl bus padarytas kelerių metų trukmės procesas.
Komentuoti:
-
Šitoks kelio įrengimas išties labai geras, pagrindinis privalumas, kad aplenkti galima tik 2 juostų ruože, taip eliminuojant priešpriešinio susidūrimo riziką. Suomijoje teko tokiais važiuoti, išties puikus sprendimas. Klausimas ar šitam keliui ne per mažas pralaidumas 1x1 kelio.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip aplenkti kombainą ar šiaip kokią kliūtį, sugedusį automobilį ir pan.? Nesąmonė kažkokia, panašiai kainavo Šiauliai - Radviliškis greitkelis, o čia iš esmės tik kosmetiniai pagražinimai. Suprantu, kad ne visur įmanoma padaryti greitkelį, bet 2+1 nelabai siauriau už 2+2, o eismas žymiai prastesnis.
• numatoma uždaryti vietinio, ypač lėtaeigio transporto, įvažiavimą per nuovažas tiesiogiai į A10 kelią;
• nuovažos bus sujungtos privažiavimo keliais, eismas iš nuovažų bus nukreiptas į artimiausias sankryžas arba, jei yra tokia galimybė, numatomi alternatyvūs maršrutai;
Ir ką Jūs turite omenyje sakydamas "panašiai kainavo" ? Kaina dar nėra aiški .
Gal Jūs kalbate apie greitai prasidėsiančią A8 8,32 km – 23,36 km rekonstrukciją ? Ji niekuom nesusijusi su 2+1 projektais, tai bus tik dangos rekonstrukcija.Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.07, 22:46.
Komentuoti:
-
Na tai 2+1 nelabai skiriasi nuo 1+1 savo struktūra. Tik tiek, kad vienoje pusėje (arba kai kur net pasikeičiant pusėmis) yra antra juosta. Kaip dabar aplenki kombainą toje vietoje juostoje, taip ir toliau galėsi aplenkinėt Pas mus ko gero nieks nerėmins kelių, ypač vienos juostos.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip aplenkti kombainą ar šiaip kokią kliūtį, sugedusį automobilį ir pan.? Nesąmonė kažkokia, panašiai kainavo Šiauliai - Radviliškis greitkelis, o čia iš esmės tik kosmetiniai pagražinimai.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąIš temos apie kelius Skandinavijoje:
ŠvedijaPaskutinis taisė Lettered; 2015.04.07, 22:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąGal turi paveikslėlį kaip tai atrodo, nes sunkoka įsivaizduoti.
Švedija
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą9. Dvi juostos...
10. ...ir viena juosta.
Komentuoti:
Komentuoti: