Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    A8 Via Baltica sankryža su keliu RK 1204 Taujėnai -Vadokliai -Ramygala
    Foto 2023.02




    Viskas atrodo taip pat, kaip ir prieš 10 metų


    Vienintelis patobulinimas (kuriam gal 15 ar 20 metų) - po vienos tragiškos avarijos sankryža buvo perstumta, kad šalutiniu keliu nebūtų gali nesustojant lėkti fūroms prieš nosį.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Aš kaltas ištryniau savo postą taupydamas duomenų centro disko vietą ir temų ilgį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A5 temoje buvo parašyta apie blogą A8 kelią.
    Pacituotas ArūnoXpranešimas.A8 temoje
    Kažkodėl originalus ArūnoX pranešimas ne perkeltas į A8 temą (po to būčiau išsitrynęs tą citatą), bet ištrintas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ar čia dėl tokių tarpgijinių citavimų karts nuo karto atsiranda bugovos notifikacijos, kurias paspaudęs gauni "Sorry, you are not authorized to view this page. For assistance contact the site administrator."?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx
    R. Kurtinaitis
    Kai gyvenau Rygoje ir treniravau VEF, vairavau „Hyundai Sonata“ – tai buvo puiki mašina, duota tiesiai iš automobilių salono. Iš Rygos beveik po kiekvienų rungtynių parvažiuodavau namo – 225 km yra nieko verti.
    Tiesa, tuo metu, kai ten dirbau, „Via Baltica“ kelias dar buvo normalus, o dabar jį subjaurojo į Panevėžio–Kėdainių pusę, nes pridėjo kažkokių nereikalingų kuoliukų. Gal jie neturi kur dėti pinigų? Paskui vilkiką 50 kilometrų per valandą greičiu tenka važiuoti ilgiausius atstumus, nes draudžiama lenkti. Tai pats prasčiausias mano matytas kelias Europoje. Ką blogiausio Lietuva galėjo padaryti – nutiesti tokį kelią. Džiugu, kad kelias į Marijampolę jau tikrai geras, bet Kėdainių–Panevėžio link jis yra siaubingas.

    https://www.lrytas.lt/auto/technika/...irkti-24917754
    Čia labiau rašoma ne apie A5, o apie A8

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų savo struktūra labai primena ankstesnę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019.05.30 d. paviešintą Kelių priežiūros ir plėtros strategiją iki 2035 metų,

    Palyginkime, kaip pasikeitė Via Baltiva projekto A8 ir A10 ruožai nuo Sitkūnų iki Latvijos sienos :
    - Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
    - Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.

    LAKD strategija-2019

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
    https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m


    LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
    https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


    Ankstesnėje LAKD strategijoje:
    A8 buvo numatyta rekonstruoti 2025-2030 metais
    A10 buvo numatyta rekonstruoti 2030-2033 metais

    Naujoje LAKD ir ministerijos strategijoje:
    A8 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (pradės metais vėliau, bet atseit baigs tai pačiais terminais))
    A10 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (baigs anksčiau 3 metais)

    Kas čia per "strategija", kai paminėti dar kitos valžios pradėti 2019-2021 m. projektai
    Kaip pasiekimas paminėtas nevykęs A17 Panevėžio aplinkelis, bet net neužsimenama, jog jis kada nors bus 4 juostų
    Neaišku ką veikia A1 jau paminėtas Giraitės mazgas Kaune. Labai gaila , kad bandoma kažką apgauti ir parduoti antrą kartą kitur esančius projektus.

    Jei iki Latvijos rekonstrukcija bus pagreitinta, tai gerai.
    Tačiau šiuo metu dar neaišku, ar bus srautus atitinkantys sprendimai, ar toks pats erzacas, kaip A17 Panevėžio aplinkkelis.

    Tiesa, visai "Via balticai" skiriama suma padiėjo nuo 684 iki 743 mln. EUR.
    Tačiau panašu, kad pinigų suma "padidėjo" ne dėl papildomų darbų, o dėl to "fokuso", kai antrą kartą paminėtas A1 esantįs mazgą prie Giraitės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O kodėl nesvarstomas variantas be atitvarų, o su reversine juosta? Reversiniai šviesoforai jau seniausiai yra KET.
    Todėl, kad trijų juostų be atitvarų keliai yra patys pavojingiausi avaringumo požiūriu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O kodėl nesvarstomas variantas be atitvarų, o su reversine juosta? Reversiniai šviesoforai jau seniausiai yra KET.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Esamas A17 yra daug geriau už prieš rekonstrukciją buvusį. Geriau kas yra nei 10-20 metų važinėt ankstesniu nesaugiu keliu. Taip ir dėl likusios Viabalticos. Gal geriau 2+1 netempiant laiko su žemės paėmimu ir t.t. nei dešimtmečius tampytis su generaline rekonstrukcija ir žudytis esamam kelyje...
    1. Esamas A17 gal ir geriau, bet pagal investuojamus pinigus to gėrio sukuriama ne tiek ir daug. Kodėl nebuvo galima daryti 4 juostų nesuprantu. Aplinkelis nuo magistralės prasideda keturiomis juostomis, pereina į tris, bet apsauginės tvoros kaip eina tokiu pačiu pločiu tolyn taip eina. Pylimo praplatinimui vietos iki tvoros liko.
    2. Atkarpoje Panevėžio aplinkelis-Kėdainiai yra žymiai didesnis žemės ūkio technikos srautas. Todėl 2+1 būtų kažkos nesusipratimas. Tokiame kelyje tarp atitvarų greičius reguliuos traktoriai ir kombainai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2021.10.27
    Kelprojektas“ rengs „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Panevėžio plėtros studiją
    Per 14 mėnesių išrinkus optimaliausią kelio rekonstrukcijos alternatyvą, vyks techninio projektavimo, o vėliau ir rangos darbų etapai, pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija.

    http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve...ja-221-1588236

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą

    Klausimas ar šalia esančios sklypo zonos yra jų ar ne, nes per kaimyno sklypą kelio turbūt negalima tiesti?
    Galima, jei yra servitutas. Servitutai yra planavimo objektas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kas liečia A8 ir A10.

    Pirma reikia pabaigti įgyvendinti A5 iki Lenkijos sienos.
    Manau, kelias turėtų būti 2x2 dėl didelės sunkiasvorio transporto dalies.
    Turint galvoj, kad lenkų pusėj bus greitkelis, ir nuo Mariampolės iki Kauno pilna automagistralė, būtų keista, jei tarpe būtų kažkas paprastesnio. Išvis, apie ką mes čia kalbam? Senai žinoma, kad tas ruožas bus rekonstruojamas iki 130 km/h automagistralės. https://www.vz.lt/transportas-logist...s-iki-pasienio

    Jei tas paskutinis sakinys apie A8 ir A10 (confusingly), tai galioja tas pats: "Numatyta, kad iki 2030 m. visas Via Baltica kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų pagrindiniam TEN-T kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus."
    Paskutinis taisė alga; 2021.06.05, 14:47.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kas liečia A8 ir A10.

    Pirma reikia pabaigti įgyvendinti A5 iki Lenkijos sienos.
    Manau, kelias turėtų būti 2x2 dėl didelės sunkiasvorio transporto dalies.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Bet Lietuvoje kiek briedovo palikimo. Pvz šis variantas A8 prie Ramygalos yra klasikinis: šalia yra rimtesnis kelias besijungiantis su pagrindiniu keliu, o šalia esanti sodyba keliuką išsivedusi ne į keliuką, o tiesiai į pagrindinį kelią. Tokias nesąmones reikia kuo greičiau perdaryti.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2645
Size:	99,8 kB
ID:	1890907
    Klausimas ar šalia esančios sklypo zonos yra jų ar ne, nes per kaimyno sklypą kelio turbūt negalima tiesti?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Manau viskas priklausys nuo ES finansavimo apimties ir prioritetų. Gal dėl žaliojo kurso ES nukreips didesnius pinigus į geležinkelius ir sakys, jog keliams skirs pinigus tik pagal realų poreikį, t.y. gali tekti 2+2 pagrįsti modeliuojant srautus, kas neaišku ar gautųsi tarp Kauno ir Panevėžio.

    Komentuoti:


  • Deus
    replied
    Taip, 2+1 magistralinis kelias yra pigus variantas, bet jeigu bus padaryta taip pat, kaip Panevėžio aplinkkelis, tada reikės kūkuoti už sugedusio automobilio ar lėtaeigių transporto priemonių, kaip traktoriai, be galimybių juos saugiai/išvis aplenkti, nebent jiems bus uždrausta važiuoti, bet tada būs protestai, kad ūkininkai negali atvykti į savo laukus.Taipogi, bus paliekama daug 1 lygio sankryžų iš fermų ar net privačių namų.

    Jeigu bus projektuojama 2+2 automagistralė, tai pagerintų Panevėžio, Kėdainių susisiekimą su Kaunu, eismo saugumą (lėtaeigės transporto priemonės būtų nukreipiamos į kitus kelius, ir išnaikinamos 1 lygio sankryžos bei galimybės nelaimingiems atsitikimams, kaip kaktomuša ir t.t.), karinę, bei ekonominę (Kėdainių LEZ ar net kitų miestų pramoninės zonos galėtų būti šalia šios automagistralės, taip padidinant investicijas į šias vietas) situacija šiuose regionuose. Žinoma, tai kainuotų daugiau už 2+1, su žemės išpirkimais, bei reikiamais aplinkkeliais ir sankryžomis, bet mes turime nepamiršti, kad Via Baltica yra vienas iš svarbesnių infrastruktūros projektų Lietuvoje, nes tai pagerina susisiekimą su kaimynėmis, bei užtikrintu saugu bei sklandų automobilių transportą šiaurės-pietų kryptimi tarp Latvijos ir Lenkijos.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Aš manau kad turi būti 2+1 su perspektyva vėliau į 2+2. Lietuva net nesugeba iki Lenkijos sienos nusitiest, kas gerokai svarbiau. Geriau pataupyt, nes ten daug ilgesnė atkarpa.. Yra svarbesnių projektų ir sutrupėjusių baisios kokybės kelių. Tik reikia tos papildomos juostos aplenkti fūras kas kažkiek km.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Bet Lietuvoje kiek briedovo palikimo. Pvz šis variantas A8 prie Ramygalos yra klasikinis: šalia yra rimtesnis kelias besijungiantis su pagrindiniu keliu, o šalia esanti sodyba keliuką išsivedusi ne į keliuką, o tiesiai į pagrindinį kelią. Tokias nesąmones reikia kuo greičiau perdaryti.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2645
Size:	99,8 kB
ID:	1890907

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Mano galva, kadangi tai yra strateginis kelias, jungiantis kelias valstybes, turėtų būti daromas 2+2.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Na norėtųsi tikėtis, kad bent jau A8 tikrai bus 2+2, ten daug paruoštos infrastruktūros iš anksčiau (keli viadukai su erdve 4-oms juostoms) ir iš akies žiūrint nedaug problemų su turto nusavinimu.

    Komentuoti:

Working...
X