Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • booraz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Yra milžiniškas intensyvumas kaip tokios techninės būklės ir standartų keliui. Taip, ne visur, kai kurie neilgi ruožai galėtų būti ir su didesniu greičiu, bet geriau nereikia greičio kaitaliojimo...
    O su Kaunas - Klaipėda lyginti neverta, čia srautai iš tiesų gerokai mažesni, išskyrus Kaunas - Via Baltica ir ties Klaipėda.
    Kaunas - Sitkūnai turėtų būti po tris juostas į abi puses, nes dabar dažnai ten tenka vilktis 90km/h paskui fūras.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Sudėjus "Sitkūnai-Kėdainiai" ir "Kėdainiai-Josvainiai-autostrada" intensyvumą, jis jau dabar prilygsta A1 Kaunas-Klaipėda, ten net du viadukai daug anksčiau pastatyti su keturiom juostom minty, taigi Kėdainių atkarpa tikrai prašosi 2+2 jau šiandien. Tada kiek nustebau, bet Kėdainiai-Panevėžys intensyvumas net kiek mažesnis negu LV-Panevėžys, bet aišku toliaregiška ten daryti iš lėto 2+2 iškart būtų, nors ir nedega.
    Panevėžio aplinkkelis taip pat, mano akimis, dar nebuvo kritinis, aš balsuočiau už tai, kad mažesnėm apimtim, bet iškart daryt gerai ir toliaregiškai.
    O ar čia nebuvo nusikalstamas toks planavimas, tai norėtųsi palikti prokurorams ir STT...

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Dar įdomiau:

    Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti

    Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.

    Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.

    Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
    32-53 km ir Ramygalos aplinkkelio projektai esą pripažįstami kaip "netinkamais".
    Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
    Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    2014 m. „Via Baltica“ kelio A8 ruožo nuo 32 iki 53 km parengto projekto sprendiniai neužtikrina dabartinių transporto srautų pralaidumo ir saugumo reikalavimų, nors visi projektai privalo būti rengiami atsižvelgiant į 20 metų transporto srautų prognozes ir t.t.

    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5JRVnDQBX
    O, pagaliau tikriausiai prasideda kalba apie tai, kad A8 reikia projektuoti 2x2. Čia kalba eina apie Ramygalos-Kėdainių atkarpą, bet Sitkūnai-Kėdainiai dar svarbiau daryti 2x2, ten net po viadukais ties Kėdainiais tam vietos palikta.

    Komentuoti:


  • Jemelia
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    ...mes nežinome, ką būtent planuoja, ar kels iki automagistralės lygio.
    Tai kad žinome. Buvo gi jau anksčiau temoje informacija: Via Baltica Lietuvoje, tai dviejų juostų (abiem kryptim) automagistralė nuo Lenkijos sienos iki Kauno, nuo Panevėžio iki Latvijos - 2+1 greitkelis. Tarp Kauno ir Panevėžio jau neprisimenu Ko gero irgi greitkelis, ar net tik dabartinės kelio būklės renovacija.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Update iš LAKD

    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/magi...rokai-saugesne

    Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti:

    Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Kaunas-Marijampolė ruožo rekonstravimo:

    ruožo nuo 17,34 iki 23,4 km rekonstravimas užbaigtas 2016 m. pabaigoje;
    ruožo nuo 35,4 iki 45,15 km darbai jau vyksta. Numatyta darbų pabaiga – 2017 m. liepos 28 d.;
    ruožo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimo viešasis pirkimas jau paskelbtas. Vokų su pasiūlymais atplėšimas numatytas 2017 m. gegužės 3 d. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.;
    ruožo nuo 23,4 iki 23,4-35,4 km rekonstravimo techninis projektas jau parengtas, viešasis pirkimas bus paskelbtas 2017 m. gegužės mėn. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.
    Dėl kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimo:

    šių metų kovo 27 d. pasirašyta darbų sutartis dėl ruožo nuo 0,0 iki 10,53 km rekonstravimo. Darbų pabaiga – 2018 m. liepos 4 d.;
    parengti pirkimo dokumentai, kelio ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km. Artimiausiu laiku bus skelbiamas pirkimas. Darbų pabaiga – 2018 m.
    Dėl kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruožo rekonstravimo:

    šiuo metu vykdomi darbai šio kelio ruože nuo 65,19 iki 66,091 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
    šiuo metu vykdomi sankryžos įrengimo darbai šio kelio 9,507 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
    parengti techniniai sprendiniai kelio ruožo nuo 9,507 iki 65,19 km rekonstrukcijai 2+1 atlikti. Ieškoma galimų finansavimo šaltinių.
    Dėl kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstravimo:

    kelio Nr.A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 8,32 iki 23,36 rekonstravimas užbaigtas 2016 m.;
    šiame ruože 7,508 km esančio Šilagalio viaduko kapitalinis remontas bus pradėtas 2017 m. (vokai su pasiūlymais atplėšti, vyksta vertinimas);
    ruožo nuo 32,78 iki 53,54 km rekonstravimo techninis projektas parengtas 2016 m. 2016-11-18 gautas statybą leidžiantis dokumentas;
    ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas numatytas 2017 m. (rengiami viešųjų pirkimų dokumentai, II ketvirtį bus vykdomos pirkimo procedūros).
    Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Marijampolė – Lietuvos/Lenkijos siena ruožo rekonstravimo:

    artimiausiu laiku bus skelbiamas viešasis pirkimas rekonstravimo specialiojo teritorijų planavimo dokumento ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo paslaugoms atlikti. Po to bus skelbiamas viešasis pirkimas techniniam projektui parengti. Rekonstravimo darbus planuojama pabaigti 2021 m.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    #696 pranešimas - galimai painiojama su Panevėžys - valstybės siena ruožu.

    Kai diskutuot (pasisakyt) norisi labiau nei yra apie ką - taip ir gaunasi
    Atsiprašau. Iš tikro 2+1 planuojamas Kaunas - Panevėžys atkarpoje:

    "....Jis jau ruošiamas atkarpai nuo Kauno iki Panevėžio. Vis dėlto dėl mažesnio eismo intensyvumo (6 tūkst. automobilių per parą) šis ruožas bus pertvarkomas pagal skandinavišką modelį. Taupymo sumetimais po rekonstrukcijos čia bus ne keturių eismo juostų, o „2+1“ tipo magistralė, kokių nemažai yra Skandinavijos šalyse. Tuomet numatytą atstumą viena kryptimi bus dvi eismo juostos, o priešinga – viena. Tokie ruožai kaitaliojami reguliariais intervalais. Maksimalus leistinas greitis čia bus 120 km/val...."
    Paskutinis taisė miraged; 2016.12.12, 10:36.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Iš kur jūs apskritai ištraukėt 2+1 šiam keliui?
    #696 pranešimas - galimai painiojama su Panevėžys - valstybės siena ruožu.

    Kai diskutuot (pasisakyt) norisi labiau nei yra apie ką - taip ir gaunasi

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Iš kur jūs apskritai ištraukėt 2+1 šiam keliui?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kaip tokiame kelyje aplenkti kokį nors traktorių arba sugedusią fūrą? Suprantu, kai toks kelias daromas kokiuose kalnuose, kur trūksta vietos, bet laukuose geriau iš karto darytų 2x2 kelią, nelabai ten ką sutaupo dėl kelių metrų.
    Dar ir kaip sutaupo. 2+1 telpa dabartinėje kelio juostoje, todėl nereikia vykdyti žemės paėmimo proceso ir kitų procedūrų, kurios rekonstrukciją nutęstų ne vieniems metams. Bet žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą, naudingiau iškart tiesti 2+2.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    2+1 kelio pvz: street view
    Kaip tokiame kelyje aplenkti kokį nors traktorių arba sugedusią fūrą? Suprantu, kai toks kelias daromas kokiuose kalnuose, kur trūksta vietos, bet laukuose geriau iš karto darytų 2x2 kelią, nelabai ten ką sutaupo dėl kelių metrų.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    2+1 kelio pvz: street view

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema

    Kelio [E67] Via Baltica temai išsiplėtus, ji suskaidyta:
    - Senoje temoje liko pranešimai apie kelią A5 Kaunas-Marijampolė-Kalvarija-(Varšuva)

    Sukurtos dvi naujos temos:
    - Ši tema apie A8 Sitkūnai - Aristava - Panevėžys
    - A10 Panevėžys-Pasvalys-Saločiai-(Ryga) ir A17 Panevėžio aplinkkelis

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied


    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Siaip as apie kamscius Panevezio aplinkkelyje... jei ka...
    Vasarą Panevėžyje buvau tris kartus. "Via Baltica" keliu važiavau du kartus. Tarp Panevėžio ir Ramygalos vyko dideli darbai, važiuojant kamavo dideli greičių apribojimai. Ir labai nustebau, kad tie rekonstrukcijos darbai nedaro kelią su skiriamąja juosta. Tokio pat kelio taip pat tikėjausi mazgų su Ramygalos ir Šiaulių keliais. DEJA... Kol kas nė projektėlio jokio paskelbto nemačiau. Ar tikrai nėra?

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Kelininkų prioritetai: Vilnius-Kaunas, Vilnius-Panevėžys ir „Via Baltica“
    15min.lt

    Siekiant gerinti eismo saugą, artimiausiais metais itin daug rekonstrukcijos darbų bus vykdoma intensyviausio eismo šalies magistralėse. Daugiausia dėmesio sulauks magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys ir avaringumu išsiskirianti magistralė „Via Baltica“.........



    ................ Daugiausia rekonstrukcijos darbų planuojama magistralėje „Via Baltica“, kurioje 2009–2014 m. įvyko 294 įskaitiniai eismo įvykiai, iš jų beveik 60 proc. sudarė transporto priemonių susidūrimai.

    Atsižvelgiant į tai, šiai magistralei rekonstruoti numatoma skirti didelę dalį 2014–2020 m. Lietuvos keliams numatytų Europos Sąjungos sanglaudos ir CEF fondų lėšų. Iki 2017 m. magistralės dalyje Kaunas–Marijampolė (17,34–23,40 km ir 35,40–45,15 km ruožuose) kelias bus praplatintas iki 4 eismo juostų, taip pat planuojama rekonstruoti „Via Balticai“ priklausantį Panevėžio aplinkkelį, magistralės dalies Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožus. Taip pat numatomi ir smulkesni eismo saugos gerinimo darbai – naujai susidariusių „juodųjų dėmių“ ir kitų avaringų ruožų inžinerinis tobulinimas.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2015-08-18 Via balticos danga juostomis pakeista nuo nusukimo į Šėtą iki Ramygalos. Galiu ir klysti dėl atkarpos pradžios-pabaigos.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    VIA BALTICA: vakar, šiandien ir rytoj

    Kokius darbus yra įsipareigojus atlikti Lietuva?

    Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti: – visame kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože (nuo 9 iki 66,1 km); – kelio A17 (Panevėžio aplinkkelis) ruože nuo 0,00 iki 22,06 km; – kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruože 8,32–87,86 km; – kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože 17,34–56,83 km ir 56,83–97,06 km.

    Ruože nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio (A10 ir A17 keliai), numatoma rekonstruoti esamą kelio dangą – ją paplatinti įrengiant 3 (2+1) eismo juostas, atitvarais atskiriant priešingus transporto srautus, rekonstruojant vieno lygio sankryžas (į skirtingų lygių ir žiedines), pagal poreikį įrengiant jungiamuosius kelius ir apšvietimą. Darbų pirkimą planuojama pradėti dar 2015 m., šiuo metu rengiamas techninis darbo projektas.

    Kelių direkcija 2015 m. vasario mėn. pabaigoje buvo pateikta paraiška Europos Komisijai, siekiant A17 kelio (Panevėžio aplinkkelio) rekonstrukcijai gauti ES paramą (pagal priemonę Connecting Europe Facilitiy 2014–2020) – 36.536.126,39 Eur. Šiuo metu derinamas finansavimo sutarties, kurią planuojama pasirašyti dar 2015 metais, tekstas. Be to yra rengiama dar viena paraiška A10 kelio 56 km rekonstrukcijai.

    Ruože nuo Panevėžio iki Kauno (A8 kelias) numatoma sustiprinti kelio dangos konstrukciją, rekonstruoti sankryžas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles, pėsčiųjų takus, apšvietimą ir apjungiamuosius kelius, rekonstruoti tunelinį viaduką ir įdiegti aplinkosaugos priemones. 2015 m. kovo 24 d. buvo pasirašyta rangos sutartis, pagal kurią darbus planuojama atlikti per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo, t.y. iki 2015 m. pabaigos. Darbų kaina – 23,6 mln. eurų. Rekonstravus šį ruožą, dar reikėtų rekonstruoti A8 ruožą nuo 23,36 km iki 87,86 km. Tam reikėtų dar 202 mln. eurų.

    Ruože nuo Kauno iki Lietuvos–Lenkijos sienos (A5 kelias) numatoma rekonstruoti esamą kelią į AM kategoriją – rekonstruojant dvi esamas eismo juostas ir nutiesiant 2 naujas (2+2), taip pat rekonstruojant skirtingų lygių sankryžas ir įrengiant naujas, rekonstruojant tiltus ir viadukus ir įrengiant tunelinis pravažiavimus ir jungiamuosius kelius, diegiant aplinkosaugos ir kitas saugaus eismo priemones.

    Šiuo metu yra perkami ruožo 35,4-45,15 km rekonstrukcijos darbai. Darbai kituose dvejuose ruožuose bus pradėti 2016 (A5 45,15-56,83 km) ir 2016 m.(A5 23,40-35,40 km).

    Rengiami priešprojektiniai pasiūlymai kelio ruožui nuo 56,83 km iki Lietuvos –Lenkijos sienos. Bendra darbų kaina – 354,8-500 mln. eurų.
    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...ir_rytoj/19864

    Komentuoti:


  • PNV
    replied
    Liūdnoka matyti rekonstrukciją nuo Panevėžio iki Aristavos. Kelio neplatina, nors tikrai reiktų ten. Vėl lauksim avarijų.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Trečdalis visų mirčių Lietuvos magistralėse įvyksta „Via Baltica“
    Autorius: Jevgenijus Bardauskas, LRT televizijos laida „Savaitė“
    GAZAS.LT


    Tarptautinis greitkelis nuo Prahos per Varšuvą, Marijampolę, Kauną, Panevėžį, Rygą, Taliną ir keltu iki Helsinkio ruože nuo Varšuvos iki Talino yra vadinamas „Via Baltica“. Ruožas, esantis Lietuvoje, šiandien vadinamas mirtininkų keliu. Vien šią savaitę šiame kelyje žuvo du žmonės, o iš viso nuo metų pradžios – 11, pernai per šį laikotarpį žuvo buvo 12.

    „Mirtininkų kelias“ – tiesmukai rėžia kelininkai, kalbėdami apie svarbiausią Lietuvos transporto vėžę – „Via Baltica“. O policininkai, vienintelį sausumos kelią, kuriuo sunkiasvoriam transportui galima pakliūti į Europą neišvažiuojant iš Šengeno erdvės, vadina kruvinu keliu.

    „Tam kelyje per penkių metų laikotarpį būna nuo 17 iki 22 žuvusiųjų. Palyginti, jeigu pernai keliuose žuvo 265 žmonės, tai nesiekia 10 procentų“, – sako Gintaras Aliksandravičius, Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas.

    Kelininkų skaičiai dar šiurpesni. Per trylika metų „Via Baltica“ žuvo – net 339 žmonės, skaičiuojama, kad net trečdalis žuvusiųjų magistraliniuose šalies keliuose žūsta būtent „Via Baltica“ kelyje, o eismo įvykių skaičius, tenkantis vienam „Via Baltica“ kilometrui yra apie 2 kartus didesnis nei kituose magistraliniuose keliuose..............




    ............ Kelininkai sako, kad didžiausia „Via Baltica“ ruožo Lietuvoje problema – infrastruktūra. Eismo srautas milžiniškas, o kelias jam nėra pritaikytas – trūksta eismo juostų, įvažiavimų ir išvažiavimų į kelią, modernių sankryžų, kitų saugos priemonių. Skaičiuojama, kad visam 274 km ruožui rekonstruoti per Lietuvą reikėtų apie 750 mln. eurų. Tiek lėšų Lietuva neturi, todėl kelią gerinti ruošiamasi etapais, o tai užtruks dar, turbūt, ne vieną dešimtmetį. Automobilių kelių direkcija teigia, kad keliui „Via Baltica“ skiriamas ypatingas dėmesys.

    Jau parengtas projektas rekonstruoti ruožą nuo Latvijos pasienio iki Panevėžio aplinkkelio. Planuojama esamą kelio dangą paplatinti įrengiant 2+1 eismo juostas, atitvarais atskirti priešingus transporto srautus, rekonstruoti vieno lygio sankryžas. Darbų kaina gali siekti 100 mln. eurų, jie galėtų prasidėti jau kitais metais ir baigtųsi 2022 m., tačiau kol kas neturima lėšų. Tačiau Panevėžio aplinkkeliui jau skirta per 60 milijonų eurų, kad kelias būtų rekonstruotas 2+1 principu.

    „Pinigai iš vadinamojo CEF fondo yra numatyti, konkursas turėtų būti paskelbtas šių metų pabaigoje ir tikėtina, kad 22 km ilgio Panevėžio aplinkkelis, kuris įvardijamas kaip vienas pavojingiausių, per ateinančius keletą metų turėtų tapti vienu saugiausiu Lietuvoje“, – sako Egidijus Skrodenis, laikinasis Automobilių kelių direkcijos direktorius.

    Rengiami projektai ir ruožui nuo Panevėžio iki Kauno, tačiau finansavimas čia taip pat kol kas nėra numatytas. Rekonstrukcijos projektai parengti ir atkarpai nuo Kauno iki Marijampolės – žemės išpirktos ir pirmo etapo konkursas dėl Kauno rajone – 6 km automagistralės rekonstrukcijos, galėjo prasidėti jau praėjusiais metais, tačiau pirkimo konkursas yra apskųstas teismuose. Pasak kelininkų, pralaimėjusieji skundžia nuolat, o tai stabdo darbus, investicijas. ................



    .............Teigiama, kad viename avaringiausių Kauno–Marijampolės–Suvalkų ruože eismo saugumas, rekonstravus dvi esamas eismo juostas ir nutiesiant 2 naujas, sutvarkius tiltus ir viadukus, įrengus tunelinius pravažiavimus ir jungiamuosius kelius, turėtų pagerėti iki 2020-ųjų, tačiau ruožui nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio kol kas pinigų nėra.

    „Žinom, kad Lenkija planuoja iki 2020 m., nuo Varšuvos iki Lietuvos pasienio atvesti 4 juostų greitkelio tipo kelią, tai mes tikrai turime susiimti, turime numatyti, rasti finansavimą šiems darbams“, – sako E. Skrodenis.

    Vien šiam ruožui reikėtų apie 170 milijonų eurų. Galbūt, Lietuva sugebės rasti lėšų ir kelias „Via Baltica“, tiksliau jo atkarpa Lietuvoje nebebus vadinama mirtininkų keliu.

    Komentuoti:

Working...
X