Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kad Via Baltica nebuvo pripažinta strateginiu prioritetiniu objektu dar prieš kokia 30 metų, ir visą laikotarpį einant metams, yra nusikalstamo lygio apsileidimas. Plėstis nenoriu.
    O iš kokių pinigų tada keliukus tiestų iki Skvernelio trobos ir koloradinių telkinių Gudijos kryptimi?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kad Via Baltica nebuvo pripažinta strateginiu prioritetiniu objektu dar prieš kokia 30 metų, ir visą laikotarpį einant metams, yra nusikalstamo lygio apsileidimas. Plėstis nenoriu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
    Nes jei gerai prisimenu tik pernai priėmė politinį strateginį sprendimą, kad ir iki Latvijos sienos bus rekonstruojamas kelias į aukštesnę kategoriją. Po sprendimo įtraukė poreikį planavimui į biudžetą, sekančiame biudžete (t.y. šių metų) skyrė tam lėšų ir paleido pirkimą.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Manau ne multitaskingas, o finansavimas yra klausimas. Vien šiam projektui 4,2 mln. + PVM, tai pakankamai reikšminga suma.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
    Nes Via Lietuva nepalaiko multitaskingo, yra single core smegenys šiknoje.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Bent kiek gaivaus vėjo:

    „Via Lietuva“ pasirašė infrastruktūros planų parengimo sutartis dėl beveik 140 km ilgio kelio atkarpos link Lietuvos-Latvijos sienos. Specialiųjų planų parengimas bus vykdomas keliams Panevėžys-Aristava-Sitkūnai (magistralinis kelias A8) ir Panevėžys-Pasvalys-Ryga (magistralinis kelias A10).

    Tai yra pirmieji žingsniai tęsiant nuo Lietuvos-Lenkijos iki Lietuvos-Latvijos sienų susisiekimo jungčių modernizavimą.

    https://www.bustonaujienos.lt/via-ba...tvijos-sienos/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nėra pinigų...

    Per paskutinius 4 metus valstybės skola išauginta maždaug 10čia milijardų. Taip pat nesugebėta per tą laikotarpį panaudoti ir apie 2 milijardų ES lėšų. Matant tokį pinigų srautą į kairę ir į dešinę, keliu klausimą - kodėl nesiskolinama kokio 1 milijardo ir pagaliau išsprendžiama esminių Lietuvos pagrindinių kelių tinklo problemų?

    Nenori skolintis? Galbūt kaip Lenkija kurk fondą kuris skirtas infrai finansuoti.

    Galbūt įtrauk pensijų pinigus - spec fondas tampa pensinių investicijų dalimi ir už procentus finansuojama infra.

    LT bankuose guli apie 22 milijardai lėšų, kurių, nepamenu, berods apie 75% guli be dividentų. Vien čia galima sukurti fondą ir pasiūlyti LT piliečiams nukreipti savo 1-2 milijardus lėšų (kas sudarytų tik apie 8 -16% nuo viso neįdarbinto kapitalo) čia ir užsidirbti.

    Variantų ir pinigų yra, Ne čia problema, mano matymu.
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2024.11.09, 17:54.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    nemanau, kad kažkas specialiai vilkina. matyt buvo kitų darbų, kitų projektų. dabar pasiruošė šiam ruožui. o pinigai irgi matyt planuojami į priekį. nėra kad lieka šimtai milijonų kurie neišleidžiami
    Nekompetencijai / ciniškumui pasiekus tam tikrą lygį, juos sunku atskirti nuo kenkimo / sabotažo.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

    Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..
    nemanau, kad kažkas specialiai vilkina. matyt buvo kitų darbų, kitų projektų. dabar pasiruošė šiam ruožui. o pinigai irgi matyt planuojami į priekį. nėra kad lieka šimtai milijonų kurie neišleidžiami

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Kai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.
    Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Būtų puiku, jei vyktų darbų tęstinumas.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijai
    žinoma kad šie darbai tęsis, kaip tęsdavosi anksčiau. juk tokie dideli valstybinės reikšmės infrastruktūros projektai įgyvendinami maždaug kokius 5-10 metų, t.y. daugiau nei vieną ministrų kadencijų. plius nepamirškim europiniai įsipareigojimai (TEN-T, RB ir t.t.)

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Kai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

    Kaip teigiama straipsnyje "Tikimasi, kad šių atkarpų infrastruktūros planai bus parengti iki 2026 m. pabaigos. Vėliau bus pradėtas žemės įsigijimas ir detaliojo projekto projektavimas", tai minimi darbai su projektavimu pagal dabartinį minimą planą ivyks manau iki 2028 metų pabaigos, tai Blin'kevičiūtei nelabai ir bereikės sukti galvą iš kur rasti finansų šios atkarpos statybai
    Abejoju ar turės priežasčių apie tai galvot daugiau nei vidutinis žmogus (t. y. jei neteks važiuot A8 keliu, tai bus neaktualu).

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.
    Kaip teigiama straipsnyje "Tikimasi, kad šių atkarpų infrastruktūros planai bus parengti iki 2026 m. pabaigos. Vėliau bus pradėtas žemės įsigijimas ir detaliojo projekto projektavimas", tai minimi darbai su projektavimu pagal dabartinį minimą planą ivyks manau iki 2028 metų pabaigos, tai Blin'kevičiūtei nelabai ir bereikės sukti galvą iš kur rasti finansų šios atkarpos statybai

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Būtų puiku, jei vyktų darbų tęstinumas.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijai
    Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.05, 16:34.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Būtų puiku, jei vyktų darbų tęstinumas.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijai

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Su Lietuvos finansiniais pajėgumais bei esamais ar projektuojamais srautais papildomo Kauno aplinkelio tiesiomas neatrodo kaip finansiškai logiškas sprendimas. Realesnis variantas yra dabartinio aplinkėlio rekonstrukcija, kiek įmanoma atskiriant vietinius ir tranzitinius eismus, kas iš principo dabar ir svarstoma kažkurioje tai užsakytoje studijoje.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.
    Tikiuosi, kad juokauji. Tavo nuomone rekonstruoti esamą o po to statyti 2+2 yra pigiau, nei tiesiog statyti 2+2?

    Kaune, reikia rekonstruoti mazgą kur susikerta A1 su A5. kodėl ten yra švaistomi pinigai remontuojant viaduką link Marijampolės- didelis klausimas.
    Taip pat norėtųsi ir naujos sankryžos prie Garliavos, bet kadangi ten retai važiuoju, tai negaliu pakomentuoti kamščių/srautų situacijos.
    Kaip jau ir minėjau, šitas Kauno aplinkėlis, mano nuomone, greitu laiku praras savo, kaip aplinkelio, paskirtį. Per daug greitai plečiasi Kaunas ir jo apylinkės. Todėl reikia pradėti žiūrėti į šį kelią, kaip vidinę miesto greito eismo arteriją. O tikram Kauno aplinkėliui reikia numatyti naują trasą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Raudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
    Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.
    Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.

    Komentuoti:

Working...
X