Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Kažkur yra Lietuvos įsipareigojimas, kad europiniai keliai 2030 metais turi atitikti magistralės reikalavimus.
    Jei to nebūtų, Kelių direkcija turbūt iki šiol miegotųm karts nuo karto kur nors pastatydama kokį radarą.

    Beje, įdomu kad pastaruoju metu viešumoje daugiau reiškaisi ne naujas LAKD vadovas, o buvęs vadovas R.Lipkevičius, dabar tapęs naujo vadovo patarėju

    BNS / Diena.lt 2023.10.20
    Ruošiamasi „Via Balticos“ ruožo nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai
    Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo patarėjas Remigijus Lipkevičius sako, kad iki 2030 metų ši atkarpa turi atitikti europinius reikalavimus magistralėms. „Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai, kad tas kelias atitiktų visus keliamus reikalavimus magistralei“, – sakė R. Lipkevičius. Susisiekimo ministerija parengė Vyriausybės nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą – tai, pasak R. Lipkevičiaus, pirmas žingsnis link rekonstrukcijos.
    Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai. „Čia yra pradžių pradžia, bet laiko ir daug, ir nedaug. Tie septyni metai atrodo ilgas terminas, bet procedūros yra pakankamai ilgos, projektavimas gali būti apie dveji metai, žemės paėmimas apie dveji metai, po to techninis projektas, statybos. Turime spėti iki 2030 metų“, – aiškino LAKD atstovas.
    Priėmus Vyriausybės nutarimus bus pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planai. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais.

    https://www.diena.lt/naujienos/versl...kcijai-1144767
    Paskutinis taisė Romas; 2023.10.21, 14:31. Priežastis: 2030

    Komentuoti:


  • Deus
    replied
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...os-667-2077036

    Pagal ši straipsnį, taip.

    „Pagrindinė žinutė, kad tai bus automagistralė iki Panevėžio – tai yra dvi plius dvi juostos. Daugiau diskusijų neturėtų likti, ar du plius vienas, ar kažkas kito. Automagistralė vientisa nuo pat Lenkijos sienos iki pat Panevėžio“, – penktadienį Panevėžyje „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki Latvijos sienos priešprojektinių sprendinių pristatyme teigė M.Skuodis. „Nuo Panevėžio iki Latvijos sienos lygiai taip pat turėtų būti dvi plius dvi juostos, tik ne automagistralės statusas, bet lygiai taip pat bus paaiškinta. O jeigu ateityje reikės, natūralu, galima būtų tą pritaikyti taip, kaip kažkada visai neseniai buvo pakeltas lygis automagistralės Vilnius–Kaunas“, – kalbėjo ministras.
    Tai kažkiek nudžiūgina.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Automagistralė iki Panevėžio su 130 km/h greičiu, nuo Panevėžio iki LV sienos 2+2 kelias su galimybe ateityje paversti į automagistralę. Kas juokingiausia, kad vėl rekonstruos Panevėžio aplinkelį ir, spėju, tą patį užkeiktą viaduką ant kelio į Šiaulius
    Čia tikra inside informacija?

    A10 Panevėžys-Pasvalys turi didesnį paros vidutinį eismo intensyvumą negu A8 Sitkūnai-Panevėžys. Ši atkarpa galėtų drąsiai irgi tapti automagistrale.

    Dėl Pasvalys-Latvijos siena atkarpos suprantu, kad dėl žemo eismo intensyvumo gali būti žemesnių parametrų 2+2.

    A17 irgi pagal savo eismo intensyvumą turėtų būti 130 km/h kelias. Įdomu ar/kaip bus rekonstruojamas Šilagalio viadukas (A2/A8 sankryža).
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.01, 13:27.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Panevėžyje pristatyti „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos priešprojektiniai sprendiniai, siūloma tiesti keturių juostų magistralę

    ....
    Panevėžyje pristatyti valstybinės reikšmės magistralinių kelių A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,508 km iki 87,861 km ir A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožo nuo 9,0 km iki 66,098 km priešprojektiniai sprendiniai.
    ....
    Per Lietuvą einanti „Via Baltica“ bus svarbi Šiaurės–Pietų kryptimi einančios transporto arterijos dalis, gerinanti susisiekimą su kitomis Baltijos regiono šalimis ir Europa. Remdamiesi atlikta kaštų-naudos analize ir galimybių studijos išvadomis, planuojame, kad šis kelias iki Latvijos sienos bus 2+2 juostų. Atitinkamai jau dabar pradėsime visas būtinas procedūras, reikalingas projekto įgyvendinimui, – Vyriausybėje inicijuosime specialiųjų planų rengimo ir žemės išpirkimo pradžią“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
    ...
    „Šiandien pristatyti pirminiai projektiniai sprendiniai – dar vieno magistralinio kelio „Via Baltica“ rekonstravimo etapo pradžia. Planuojama, kad A8 ir A10 ruožų, kurių bendras ilgis 137,5 km, rekonstrukcija bus baigta iki 2030 m. ...

    https://lakd.lt/naujienos/panevezyje...stu-magistrale

    2+2, bet nekalbama apie automagistralę, tai, tikiuosi, bus bent jau kaip 2+2 Vilnius-Utena atkarpa naujausia - be vieno lygio susikirtimų.
    Automagistralė iki Panevėžio su 130 km/h greičiu, nuo Panevėžio iki LV sienos 2+2 kelias su galimybe ateityje paversti į automagistralę. Kas juokingiausia, kad vėl rekonstruos Panevėžio aplinkelį ir, spėju, tą patį užkeiktą viaduką ant kelio į Šiaulius

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Labai įdomu kaip dėl A2/A8 atkarpos tarp Šilagalio sankryžos ir Panevėžio miesto ribos, kuri nepriklauso Via Baltica ir E-tinklo kelio.
    Pilna apsisukimų vienam lygyje ir pėsčiųjų viadukų/tunelių trūkumas.
    Gal užtektų įkalti tris šviesoforus, kur dabar stotelės, panašiai kaip A6 Karmėlava-Jonava. Būtų pigiau.

    Nebent galvoja iš karto daryt gerai ir planuoja kažką kaip A14 netoli Nemenčinėlės. Deimantinės sankryžos ir jungiamieji keliai.
    Tik jaučiu viskas labai nusikels, kol Via Baltica neatsinaujins, tol turbūt keliai į Panevėžį nebus europiniai.

    Komentuoti:


  • Babta
    replied
    Vyksta, laimėjo 2+2 (130km/h) alternatyva

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    O tai A10 ?
    Kažkoks procesas irgi vyksta (vyko):
    Pradedami rengti magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai priešprojektiniai sprendiniai
    Šį mėnesi [2021-10], gavus pritarimą iš kontroliuojančių institucijų, taip pat planuojama pasirašyti sutartį dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga (Via Baltica ruožo) ruožo nuo 9,1 km iki 66 km priešprojektinių sprendinių parengimo.
    Papildymas:
    Daugiau informacijos apie sudarytas projektavimo sutartis per eviesiejipirkimai.lt
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.06.22, 21:05.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Realiai liktų vienintelė nemodernizuota Via Baltica atkarpa, jei nieko nedarytų/neplanuotų, o daryti yra ką.
    O tai A10 ?

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    15min.lt 2021.10.27
    Kelprojektas“ rengs „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Panevėžio plėtros studiją
    Sveiki, Gal jau yra parengta ši studija?? Pačio tėvai gyvena miestelyje netoli Kėdainių, šalia A8. Kelias vietomis nuo Sitkūnų tragiškas, važiavau prieš savaitę, pilna duobių/asfalto ibyrėjimų (matyt po žiemos), labai stipriai prašosi remonto. Didelė dalis kelio ruožų padaryta su dviguba raudona ištisine, kur lenkti draudžiama, važiuoji fūrai prisikabinęs 15-20km nes nėra kaip aplenkti, o fūrų tikrai daug.. labai prašosi tokio kelio kaip Lenkija-Marijampolė

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Nuo Kauno iki Sitkūnų jau seniai prašosi 3+3. Gaila, kad statant Giraitės viaduką nesugebėjo atkarpos nuo IX forto iš karto suprojektuoti ir pastatyti po tris juostas į kiekvieną pusę.
    Jie toje atkarpoje asfalto pakloti naujo nesugebėjo, paliko ateičiai. 3+3 čia išvis iš kostmoso būtų

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Nuo Kauno iki Sitkūnų jau seniai prašosi 3+3. Gaila, kad statant Giraitės viaduką nesugebėjo atkarpos nuo IX forto iš karto suprojektuoti ir pastatyti po tris juostas į kiekvieną pusę.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jeigu minima, kad A8 bus to pačio statuso kaip A5, tai įsivaizduoju turėtų būti labai panašus projektas kaip A5 tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
    Visas kelias turėtų eiti esama trasa. Vienintelė vieta, kur kelias neis esama trasa turbūt ties Ramygala. Ten numatytas aplinkkelis, kuris turėtų aplenkti miestelį iš Rytų ir priminti Lenkijos S8 kelio Ostrow Maz. aplinkkelį.
    Labai būtų liuks, jei ir toliau bus formuojamos deimanto formos sankryžos. Aišku greičiausiai gali atsirast lokalūs išsukimai į jungiamuosiuose keliuose esančias degalines.
    Ten išvis idealus kelias magistralei, be Ramygalos nesimato jokių esminių gyvenviečių, pastatų ir statinių palei kelią, o ties Kėdainiais kažkokie toliaregiai net sugebėjo dviejuose viadukuose palikti po skylę papildomoms dviems juostoms

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jeigu minima, kad A8 bus to pačio statuso kaip A5, tai įsivaizduoju turėtų būti labai panašus projektas kaip A5 tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
    Visas kelias turėtų eiti esama trasa. Vienintelė vieta, kur kelias neis esama trasa turbūt ties Ramygala. Ten numatytas aplinkkelis, kuris turėtų aplenkti miestelį iš Rytų ir priminti Lenkijos S8 kelio Ostrow Maz. aplinkkelį.
    Labai būtų liuks, jei ir toliau bus formuojamos deimanto formos sankryžos. Aišku greičiausiai gali atsirast lokalūs išsukimai į jungiamuosiuose keliuose esančias degalines.


    +labai įdomu ar kažkas bus vystoma A1 atkarpoj tarp Kauno ir Sitkūnų, kuri yra Via Baltica dalis. Nuo Giraitės link Sitkūnų eina jungiamieji keliai, kurie nutrūksta nepasiekę Sausinės.
    Gal juos pratęs iki Sitkūnų, panaikins mažos reikšmės išsukimus į Sitkūnus ir Sausinę, kurie išsidėstę kas kelis km ir kur nėra jokių degalinių.
    Realiai liktų vienintelė nemodernizuota Via Baltica atkarpa, jei nieko nedarytų/neplanuotų, o daryti yra ką.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Keistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?
    Žemei išpirkti lyg reikia bent specialiojo plano, bet pagal 2021 metų straipsnį (panašus buvo šioje temoje pasidalintas), buvo rengiami priešprojektiniai sprendiniai, tai tikėtina pagal juos ir išpirkinės.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Keistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?
    Ypatingos valstybinės reikšmės projekto statusas?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Keistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Pas ministrą Marių Skuodį FB komentaruose:


    Sveiki, gal galit užsiminti bent, kokia vizija prioritetinė dėl A8 kelio? Yra šansų 2+2 ar labiau koks tarpinis hibridas?

    Marius Skuodis
    (...) taip, analizė rodo, kad reikia tokios pat automagistralės. Dar šiemet startuosim su tam reikalingom visom žemės išpirkimo procedūrom.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A8 Via Baltica sankryža su keliu RK 1204 Taujėnai -Vadokliai -Ramygala
    Foto 2023.02




    Viskas atrodo taip pat, kaip ir prieš 10 metų


    Vienintelis patobulinimas (kuriam gal 15 ar 20 metų) - po vienos tragiškos avarijos sankryža buvo perstumta, kad šalutiniu keliu nebūtų gali nesustojant lėkti fūroms prieš nosį.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Aš kaltas ištryniau savo postą taupydamas duomenų centro disko vietą ir temų ilgį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A5 temoje buvo parašyta apie blogą A8 kelią.
    Pacituotas ArūnoXpranešimas.A8 temoje
    Kažkodėl originalus ArūnoX pranešimas ne perkeltas į A8 temą (po to būčiau išsitrynęs tą citatą), bet ištrintas.

    Komentuoti:

Working...
X