Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kodėl šiame kelyje kol nebus A kategorijos, nedaroma kaip 50 kelyje (jungtis už Varšuvos tarp A2 ir E67). Ten fiziškai atskirtos juostos, kelias pakaitomis būna tai 1+2 tai 2+1 galima lengvai aplenkti lėtaeigį transportą. Taip pat nėra galimybes lėkti nes tavo pusėje susiaurėjus iki vienos juostos lėtaeigis transportas pristabdo visa srautą. Vizualiai asfalto plotis ten toks pat.
    Vizualiai gal toks pat, bet vis vien reikia iš esmės rekonstruoti kelią.
    Iki Panevėžio lyg ir planuoja būtent šį variantą, jeigu aš neklystu.

    Šiaip tai aš jau pradedu bijoti važiavimo Via Baltica.

    Komentuoti:


  • Emilis Panevėžys
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    ...girdejau, kad platins.
    Tas pats su Panevėžys-Kaunas keliu.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu po rekonstrukcijos bus 4 juostų kelias? Tik ar greitkelio statuso, ar paprastas kelias su apsisukinėjimais ir pan.?
    /\

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
    Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
    pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
    kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
    Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
    ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
    sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
    įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kelių bei geležinkelių projektavimo ir statybos AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus tarptautinėje magistralėje „Via Baltica“: magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai atkarpoje nuo 8,32 km iki 23,36 km. Darbų vertė – 22,79 mln. Eur su PVM.

    Plačiau: http://vz.lt/article/2015/4/7/praded...#ixzz3WckcA2uP
    Kaip suprantu po rekonstrukcijos bus 4 juostų kelias? Tik ar greitkelio statuso, ar paprastas kelias su apsisukinėjimais ir pan.?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kelių bei geležinkelių projektavimo ir statybos AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus tarptautinėje magistralėje „Via Baltica“: magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai atkarpoje nuo 8,32 km iki 23,36 km. Darbų vertė – 22,79 mln. Eur su PVM.

    Plačiau: http://vz.lt/article/2015/4/7/praded...#ixzz3WckcA2uP

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prasidės ir dar vienos Via Baltica atkarpos rekonstrukcija:

    II. PIRKIMO OBJEKTAS:
    II.1. Pirkimo pavadinimas: Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    III.2. Laimėjusio dalyvio pavadinimas ir įmonės kodas arba vardas ir pavardė: AB "Panevėžio
    keliai" (įmonės kodas 147710353)

    III.3. Numatoma bendra sutarties vertė (eurais ir litais arba kita valiuta) (su/be PVM): 22 793 164,39 Eur arba 78 700 238,04 Lt su PVM

    III.4. Priežastys, dėl kurių pasirinktas šis laimėtojas: Ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas
    http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...#content_19104

    Skelbimas apie sutarties sudarymą: čia

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
    Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
    pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
    kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
    Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
    ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
    sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
    įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
    Be to, prie Pasvalio bus įrengtas žiedas:

    Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2

    Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupės pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su grupės atsakingu partneriu AB „Panevėžio keliai“.

    Darbai apims:
    <...>
    - valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 38,7 km sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas rekonstravimą į žiedinę.

    Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. rugpjūčio mėnesį.
    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_2/19328
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 14:52.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    A8:



    http://gamta.lt/files/A8%20kelias1410785932257.pdf

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Teismas leido tęsti Panevėžio ir Sitkūnų kelio atnaujinimo konkursą

    Teismas leido atnaujinti 85,66 mln. litų vertės tarptautinės automagistralės ( ) „Via Baltica“ atkarpos Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstrukcijos konkursą.

    Kelių tiesimo bendrovė „Kauno keliai“ siekė, kad teismas panaikintų Kelių direkcijos sprendimą atmesti jos pretenziją, taip pat pakeisti kvalifikacinis reikalavimą dėl pretendentų patirties. Įmonei palankų Vilniaus apygardos teismo sprendimą Lietuvos Apeliaciniam teismui apskundė Automobilių kelių direkcija.

    „Iš bylos duomenų matyti, kad pirkimo rezultatas yra neabejotinai susijęs su viešuoju interesu. Be to, dėl laikinųjų apsaugos priemonių gali užsitęsti pirkimas, kilti grėsmė prarasti projektui skirtą finansavimą“, - rašoma teismo nutartyje.

    Vilniaus apygardos teismas rugsėjo pabaigoje sustabdė konkurso procedūros, uždraudė Kelių direkcijai atplėšti vokus su pasiūlymais bei pasirašyti sutartį su laimėtojus.
    Lapkričio 7 dieną Vilniaus apygardos teismas jau patenkino „Kauno kelių“ prašymą atsisakyti ieškinio, tačiau nutartis kol kas nėra įsiteisėjusi.

    Konkursą direkcija paskelbė šių metų liepą. Jį laimėjęs rangovas turės atnaujinti 15 km ilgio dviejų eismo juostų kelią, 1,3 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų takus, 18 autobusų sustojimo aikštelių, poilsio aikštelę, 3 autopaviljonų, 0,9 km ilgio elektros ir 3,3 km ilgio apšvietimo tinklus.
    http://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...rsa-221-466914

    Niekaip nepavyksta pradėti vykdyti šį projektą. Pirmą kartą konkursas buvo paskelbtas dar 2013-ųjų vasarį:

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
    Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
    pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
    kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
    Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
    ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
    sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
    įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Iš Kelių direkcijos pristatymo apie A14 rekonstrukciją. Nors pristatymas ir ne apie Via Balticą, bet užsiminta ir apie ją.



    http://www.lakd.lt/files/ppp/a14/pro...2014-09-03.pdf

    Manau, kad yra du variantai, kas galėtų būti ta 2+1 atkarpa.

    1 ) Panevėžio aplinkkelis, nes jau buvo paskelbtas jo rekonstrukcijos dokumentacijos parengimo konkursas.

    2) 35 km ilgio A8 atkarpa, nes LAKD 2014 m. planuojamų pirkimų sąraše buvo toks įrašas:

    "Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km".
    Žinoma, gali būti ir taip, kad planuojama vykdyti ir abu projektus jei jie telpa į tuos 400 mln. Lt. Ir šiaip įdomu kiek gali kainuoti 1 km 2+1 kelio, tuomet būtų aiškiau ar įmanoma įvykdyti abu projektus.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

    Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Panašu į tai. Iškart prisiminiau rugpjutį su Class'ai, Case'ais ir Belarus'ais Via Balticoj. Linksminsimės kitą vasarą šiuose ruožuose.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

    Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Panašu į tai. Iškart prisiminiau rugpjutį su Class'ai, Case'ais ir Belarus'ais Via Balticoj. Linksminsimės kitą vasarą šiuose ruožuose.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

    Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.




    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

    Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar įvyko dar viena avarija, šį kartą Kėdainių rajone.

    Delfi.lt 2014.07.03
    Magistralę „Via Baltica“ užblokavusi didžiulė avarija pareikalavo aukų
    Įspūdį padarė kelio būklė. Ar visur nuo Sitkūnų iki Panevėžio tokios provėžos?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Gal kas zino, apie kuria 15km ViaBaltica atkarpa kalbama? Ar cia ilgai lauktos rekonstrukcijos i 2x2 pradzia?
    Deja, manau, kad čia bus tiesiog dangos rekonstravimas, nuo Panevėžio važiuojant link Kauno. Manau, kad čia tas pats projektas, nes atitinka kilometražas:

    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
    Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m, kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
    Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žinant, kokia vairavimo kultūra, nėra ko stebėtis. Be to ir visokie užsieniečiai (ne vien tik lenkai, rusai, latviai ar pan.) daro tą patį - važiuoja trimis juostomis Via Balticoje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad ne ten, kur buvo suplanuotas konkursas ir jis neįvyko. Bet kokiu atveju, koks debilas suprojektavo tokį kelią, kuriame dvi juostos, bet dėl nesveiko pločio šalikelių faktiškai eismas vyksta trejomis juostomis, o vidurinė reversinė pagal situaciją?
    Tai jau priklauso nuo vairavimo kultūros.
    Jei prisimenate, tai Trakų plentas savo laiku buvo padarytas trijų juostų (vietos ten lyg ir pakanka), bet dėl masinių avarijų perbraižė į dvi dar 70-ųjų pabaigoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad ne ten, kur buvo suplanuotas konkursas ir jis neįvyko. Bet kokiu atveju, koks debilas suprojektavo tokį kelią, kuriame dvi juostos, bet dėl nesveiko pločio šalikelių faktiškai eismas vyksta trejomis juostomis, o vidurinė reversinė pagal situaciją?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Idiotų gauja. Padaryti tokį fail'ą dar reik turėti talento.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Didesnį projektinį fail'a sunku ko gero būtu rasti :facepalm:

    Komentuoti:

Working...
X