Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vidma
    replied
    Iki žiemos nori baigti darbus
    Vilma KAIRIENĖ
    2009-10-05



    P.Luko nuotr. DARBYMETIS. Kelininkai turi užbaigti remonto darbus, kol neužklupo šalčiai.

    Keliams pinigų atsiranda

    Kai kuriose tarptautinės magistralės „Via Baltica“ vietose tiek daug kelininkų technikos, o darbai nenutrūksta ir savaitgalį, kad gali atrodyti, jog sunkmetis čia – nė motais. Panevėžio apskrityje dviejuose tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožuose ir prasidėjus rudeniui verda darbas.

    „Šiemet dėl du kartus tikslinto valstybės biudžeto nebuvo aiškus Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimas, todėl daug konkursų rangos darbams atlikti persikėlė į antrąją metų pusę, o kelininkams tenka didelės apimties darbus vykdyti per kelis likusius mėnesius. Tai būdinga ir Europos Sąjungos lėšomis iš dalies finansuojamiems projektams, nes visais atvejais būtinas kofinansavimas valstybės biudžeto lėšomis. Pernai per visą sezoną mūsų bendrovė pagamino ir paklojo apie 150 tūkst. tonų asfalto masės, o šiemet 126 tūkst. tonų paklosime per tris mėnesius“, – sakė AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė.

    Vienas iš tokių per labai trumpą laiką vykdomų projektų – stiprinti tarptautinės magistralės „Via Baltica“ du ruožus. Sutartys dėl šių darbų su Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašytos dar liepos mėnesį.

    Pasak R.Čepienės, už 6,5 milijono litų stiprinama danga kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože: nuo 60,9 iki 65,19 kilometro, o 46 ir 47 kilometre įrengta 323 metrai greitėjimo-lėtėjimo juostų. Pasvalio rajone pagrindiniai darbai jau atlikti, liko tik baigiamieji – apdaila, ženklinimas, pastatyti naujus kelio ženklus.

    Skuba išnaudoti gerą orą

    Didelės lėšos investuojamos į kelio ruožą Panevėžys–Aristava–Sitkūnai. Anot R.Čepienės, už 15,3 mln. litų bus atlikta darbų kelio ruože nuo 23,36 iki 44,55 kilometro. Visus darbus skubama užbaigti iki lapkričio 30 dienos.

    „Pusė numatyto laiko darbams atlikti jau praėjo, liko du mėnesiai iš keturių. Jau padaryta 8,8 mln. litų vertės darbų, tai sudaro 48 procentus visos vertės. Abiejuose kelio ruožuose jau įrengta 15 pralaidų“, – teigė Danielius Žigas, bendrovės „Panevėžio keliai“ projekto vadovas.

    Vykstantys Kauno link vairuotojai jau nuo Ramygalos miestelio turi pradėti paisyti eismo apribojimų. Ir taip iki pat Kėdainių rajono ribos. Kelio tvarkymo darbai šiame ruože virte verda. Eismą net keliose tvarkomos magistralės vietose reguliuoja laikinai įrengti šviesoforai.

    Siaurame ir nuolat mašinų pilname tarptautinės reikšmės kelyje net ir savaitgaliais susidaro spūstys, todėl dabar daugelis važinėjančių šia kryptimi vairuotojų vengia gaišaties ir mieliau suka į aplinkkelį, Kėdainius pasiekia važiuodami per Krekenavą.

    Bus saugiau

    Priversti kęsti važiavimo nepatogumus vairuotojai jau žiemą galės džiaugtis geresne kelio kokybe, kelionė bus saugesnė. Šiame ruože bus sustiprintas 9,42 kilometro kelio ruožas – nuo 23,36 iki 32,78 kilometro.

    Pagal projektą bus įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas, užtverta penkių kilometrų ilgio tinklo tvora. Į tvarkomą ruožą patenkančių Ramygalos miestelio gatvių susikirtimuose su vietinės reikšmės keliais bus įrengtos trys sankryžos, jos turės iškilias saleles. Joms įrengti, vadovaujantis pasiteisinusia Europos Sąjungos eismo saugumo priemonių diegimo praktika, bus naudojamos raudonos spalvos trinkelės.

    „Dabar intensyviai rengiamas kelio pagrindo sluoksnis iš skaldos, klojamas asfaltbetonio pagrindo sluoksnis. Šią savaitę pradėsime kloti ir viršutinius asfaltbetonio dangos sluoksnius. Ramygaloje jau rengiamos sankryžos, pradėti trijų kilometrų ilgio pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstravimo ir tinklo tvoros įrengimo darbai“, – sakė projekto darbus koordinuojantis D.Žigas.

    Po rekonstrukcijos kelio per Ramygalą asfalto dangos plotis sieks 8 metrus, o prieš miestelį ir už jo, kur ateityje planuojama sujungti aplinkkelį, asfalto danga sieks 9 metrų plotį.

    „Konkretesnės Ramygalos aplinkkelio tiesimo datos prognozuoti negalime, nes nėra aiškūs finansavimo šaltiniai, nėra ir projekto, tačiau kelias iš karto ruošiamas galimam aplinkkelio sujungimui“, – paaiškino R.Čepienė.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Įtariu eilinius dangos stiprinimo darbus Nebuvo skelbta apie rimtesnius darbus. Be to, automagistralė tarp Panevėžio ir Kauno, įskaitant ir Ramygalos aplinkkelį, planuojama tik maždaug 2015 metais
    O kaip atrodo dangos stiprinimo darbai? Ar būtina išarti visa asfaltą, ir tiesti visiškai naują? Be to, kam tada iš abiejų kelio pusių paruošta viskas papildomai juostai tiesti... Tikiuosi mano prognozės išsipildys, ir darbai judės į priekį iki pat Kauno

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Įtariu eilinius dangos stiprinimo darbus Nebuvo skelbta apie rimtesnius darbus. Be to, automagistralė tarp Panevėžio ir Kauno, įskaitant ir Ramygalos aplinkkelį, planuojama tik maždaug 2015 metais

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Gal kas žinote apie naują projektą, vykdomą prie Ramygalos, važiuojant į Kauno pusę? Atkarpa nemaža, darbai intensyviai juda į priekį, manau platina kelią iki 4 eismo juostų. Projektą vykdo Panevėžio keliai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    2009-04-17. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos paskelbė atvirus darbų pirkimo konkursus pagal du projektus.(...)
    Pagal projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos stiprinimo užbaigimas ir Marvelės sankryžos rekonstrukcija“ sutartį Nr. 3. numatoma darbus atlikti trijuose magistraliniuose keliuose:
    A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga, A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ir A17 Panevėžio aplinkkelis.
    Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože nuo 47,46 iki 65,19 km numatoma sustiprinti 4,29 km kelio dangos ir įrengti 0,323 km ilgio greitėjimo-lėtėjimo juostas.
    Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruože nuo 23,36 iki 44,55 km planuojama sustiprinti 9,42 km kelio dangos, įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką, tinklo tvorą, kanopinių gyvūnų praėjimą ribojančias grotas, nušokimo rampas.
    Kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 21,40 iki 21,85 km numatoma įrengti tinklo tvorą ir kanopinių gyvūnų praėjimą ribojančias grotas.

    Vokų su pasiūlymais atlikti darbus atplėšimas vyks gegužės mėnesį.
    http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...konkursai/5943

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A8 Panevėžys-Aristava-Sitkūnai. Ramygalos aplinkkelis

    Ištraukos iš Ramygalos aplinkkelio specialiojo plano
    Pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos kelio specialiojo plano rengimo užduotį paruoštas magistralinio kelio A 8 Panevėžys-Aristava-Sitkūnai 21,6-29,0 km (Ramygalos aplinkkelio) tiesimo specialusis planas. Nagrinėjamas kelio ruožas yra VIA BALTICA kelio (I visos Europos transporto koridoriaus) dalis.
    Specialiojo plano rengėjas-UAB „Kelprojekto“ Panevėžio skyrius.

    (...)

    Ramygalos miestelio aplinkkelis numatytas iš rytinės pusės. Buvo nagrinėjami du Ramygalos aplinkkelio variantai-rytinio ir vakarinio. Vakarinis variantas ilgesnis, trasa praeina žemomis vietomis, daug durpynų. Rytinis variantas 2,0 km trumpesnis, mažesni išperkamų iš savininkų žemių plotai, be to, esami žinybiniai keliai bus panaudojami kaip jungiamieji keliai. Trasos pradžia-21,6 km, pabaiga-29,0 km.
    (...)
    Planuojamas Ramygalos aplinkkelis bus dviejų eismo juostų magistralinio kelio ruožas. Pirmas statybos etapas planuojamas 2014-2015 metais, kai bus nutiestos dvi eismo juostos. Antras etapas planuojamas po 2025 metų.

    (...)

    Perspektyvoje aplinkkelyje numatytos penkios skirtingų lygių sankryžos:
    -su esamu A 8 Panevėžio-Aristavos-Sitkūnų keliu trasos pradžioje.
    -su keliu Nr.3023 Ramygala-Jotainiai.
    -su keliu nr. 1204 Kavarskas-Vadokliai-Ramygala.
    -su keliu Nr. 3022 Ramygala-Stebeikiai.
    -įsijungimas į A 8 Panevėžio-Aristavos-Sitkūnų kelią trasos pabaigoje.
    http://www.panrs.lt/news/balandis200...plinkkelis.pdf

    Detaliojo plano schema
    http://www.panrs.lt/maps/ramygalos_a...000.html?false

    Daugiau informacijos apie Panevėžio rajone tiesiamų kelių planavimą:
    http://www.panrs.lt/architektura/info.htm

    Beje, ten nėra informacijos apie "Sekundėje" skelbtą aplinkkelio A17 sankryžos su keliu į Rygą A10 rekonstrukciją

    Komentuoti:


  • Aš
    replied
    Vasario 16-osios gatvės Kaune temą radau o ViaBaltica ne (gal tiesiog nemoku ieškot) Tad įdedu straipsnį čia:

    "„Via Baltica“ pakelei - milijonai"
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11908494

    Komentuoti:


  • [E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

    Ramygalos aplinkkelis


    Šaltinis: TKTI. Ramygalos aplinkelio poveikio aplinkai vertinimas
    http://www.tkti.lt/index.php?id=584
    Paskutinis taisė Romas; 2016.11.12, 17:22.
Working...
X