Parašė vygandazz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Abejoju ar turės priežasčių apie tai galvot daugiau nei vidutinis žmogus (t. y. jei neteks važiuot A8 keliu, tai bus neaktualu).
- 1 patinka
-
Kaip teigiama straipsnyje "Tikimasi, kad šių atkarpų infrastruktūros planai bus parengti iki 2026 m. pabaigos. Vėliau bus pradėtas žemės įsigijimas ir detaliojo projekto projektavimas", tai minimi darbai su projektavimu pagal dabartinį minimą planą ivyks manau iki 2028 metų pabaigos, tai Blin'kevičiūtei nelabai ir bereikės sukti galvą iš kur rasti finansų šios atkarpos statybaiParašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.Parašė bička Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.05, 17:34.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Su Lietuvos finansiniais pajėgumais bei esamais ar projektuojamais srautais papildomo Kauno aplinkelio tiesiomas neatrodo kaip finansiškai logiškas sprendimas. Realesnis variantas yra dabartinio aplinkėlio rekonstrukcija, kiek įmanoma atskiriant vietinius ir tranzitinius eismus, kas iš principo dabar ir svarstoma kažkurioje tai užsakytoje studijoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tikiuosi, kad juokauji. Tavo nuomone rekonstruoti esamą o po to statyti 2+2 yra pigiau, nei tiesiog statyti 2+2?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.
Kaune, reikia rekonstruoti mazgą kur susikerta A1 su A5. kodėl ten yra švaistomi pinigai remontuojant viaduką link Marijampolės- didelis klausimas.
Taip pat norėtųsi ir naujos sankryžos prie Garliavos, bet kadangi ten retai važiuoju, tai negaliu pakomentuoti kamščių/srautų situacijos.
Kaip jau ir minėjau, šitas Kauno aplinkėlis, mano nuomone, greitu laiku praras savo, kaip aplinkelio, paskirtį. Per daug greitai plečiasi Kaunas ir jo apylinkės. Todėl reikia pradėti žiūrėti į šį kelią, kaip vidinę miesto greito eismo arteriją. O tikram Kauno aplinkėliui reikia numatyti naują trasą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąRaudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.
Komentuoti:
-
Nežinau kada paskutinį kartą važiavai A8 keliu dienos metu, bet ten žiauriai reikia kažkokių sprendimų. Eismas didžiulis, belenkoks kiekis fūrų,asfalto danga- kartais net atrodo kad ratą pamesi. Reikia dar nepamiršti kad kombainai traktoriai ir dar visokia žemės ūkio technika ten važinėja 30km/h.Parašė PoDV Rodyti pranešimąManau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai) A8 turėtų būti priešpaskutinis projektas po A10 tarp Panevėžio ir Pasvalio ruožo.
Raudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.
O Kauno aplinkėlis, kuriuo irgi dažnai važiuoju, mano akimis yra pakankamai geros situacijos. Gal tik problema dėl sankryžų. Bet kadangi miestas jau pasiekė tą aplinkėlį- tai laikui bėgant reikės ir daugiau jų. Tokiu atveju gal reiktų pagalvoti ir apie naują trasą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jungiamasis kelias, viadukas, pėsčiųjų tiltas, iškeliamos stotelės, panaikinamas apsisukimas. Paskui prioritetas turėtų išlikti Kauno aplinkkeliams, nes daugybė nesaugių išsukimų. Nelabai pamenu kad kur kitur Lietuvoje būtų taip nesaugiai įrengta infra prie didelio eismo. Klaipėdos aplinkkelis juntamai saugesnis, nors taip pat turi nemažai išsukimų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten apsisukimą ir stoteles panaikinti ir tiek?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten apsisukimą ir stoteles panaikinti ir tiek?Parašė PoDV Rodyti pranešimąManau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai)
Komentuoti:
-
Manau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai) A8 turėtų būti priešpaskutinis projektas po A10 tarp Panevėžio ir Pasvalio ruožo.
Komentuoti:
-
Tai nugriovė ir perstatė, bet atkarpą padarė tokią, kokia buvo vienoje pusėje, tik kad naują asfaltą patiesė, bet paliko vienoje pusėje stoteles + gi kairinis posūkis yraParašė Sula Rodyti pranešimą
O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
Komentuoti:
-
Marijampolė - Kybartai būtų tilpę 2+2 nebent be greitėjimo/lėtėjimo juostų. Kiek pamenu buvo nuspręsta, kad pigiau perstatyt pagyvenusį ir reikalaujantį remonto viaduką, nei iškėlinėt visas greitėjimo/lėtėjimo juostas iš po viaduko.Parašė Sula Rodyti pranešimą
O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
TIes Nociūnais ir Aristava jau kažkas yra pagalvojęs iš praeities, kad kažkada bus autostrada, nes tiltai pastatyti 4 juostom tai tikrai, bet yra aibė posūkių ir reikalingų statyti tiltų toje atkarpoje + žinom, kad viskas "brangsta", tai tempas abejoju ar bus geresnis naujoje valdžioje. Ai... gi reikia dar Via Baltika ištaisyti praeities klaidas kažkieno: Panevėžio aplinkelio ir Garliava-Juragiai atkarpose padarant normaliai autostradas, o ne "chaltūras" prisidengiant, kad nėra pinigų, neina žemių paimti, nėra eismo didelio ir t.t. + dar ir Kauno aplinkelis nepadarytas normaliai.
Komentuoti:
-
TIes Nociūnais ir Aristava jau kažkas yra pagalvojęs iš praeities, kad kažkada bus autostrada, nes tiltai pastatyti 4 juostom tai tikrai, bet yra aibė posūkių ir reikalingų statyti tiltų toje atkarpoje + žinom, kad viskas "brangsta", tai tempas abejoju ar bus geresnis naujoje valdžioje. Ai... gi reikia dar Via Baltika ištaisyti praeities klaidas kažkieno: Panevėžio aplinkelio ir Garliava-Juragiai atkarpose padarant normaliai autostradas, o ne "chaltūras" prisidengiant, kad nėra pinigų, neina žemių paimti, nėra eismo didelio ir t.t. + dar ir Kauno aplinkelis nepadarytas normaliai.Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimąBus įdomu pamatyti ar realiai pajudės šis projektas su naująja vyriausybe, nes kol kas socialdemokratų valdžios, deja, kol kas nepasižymėjo strateginių projektų įgyvendinimu.
2012-2016 m. socdemų valdžia nutiesė 0 autostradų.
2016-2020 m. valstiečių valdžia nutiesė 40 km autostrados, nuo Kauno iki Marijampolės.
2020-2024 m. konservatorių vyriausybė išspaudė prieš pat rinkimus beveik 30 km autostrados nuo Marijampolės iki Kalvarijos.
Aišku yra ir kitų strateginių kelių infrastruktūros objektų, kaip kelias Vilnius - Trakai, pietinis Alytaus aplinkelis su tiltu per Nemuną, pietinis Prienų ir Birštono aplinkelis su tiltu per Nemuną ar kiti.
Komentuoti:
-
Bus įdomu pamatyti ar realiai pajudės šis projektas su naująja vyriausybe, nes kol kas socialdemokratų valdžios, deja, kol kas nepasižymėjo strateginių projektų įgyvendinimu.
2012-2016 m. socdemų valdžia nutiesė 0 autostradų.
2016-2020 m. valstiečių valdžia nutiesė 40 km autostrados, nuo Kauno iki Marijampolės.
2020-2024 m. konservatorių vyriausybė išspaudė prieš pat rinkimus beveik 30 km autostrados nuo Marijampolės iki Kalvarijos.
Aišku yra ir kitų strateginių kelių infrastruktūros objektų, kaip kelias Vilnius - Trakai, pietinis Alytaus aplinkelis su tiltu per Nemuną, pietinis Prienų ir Birštono aplinkelis su tiltu per Nemuną ar kiti.
Komentuoti:
-
Paskelbta „Via Baltica transporto koridoriaus projekto susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planų parengimo paslaugos“ rinkos konsultacija.
Dokumentuose yra A8 ir A10 studijos bei A17 dokumentai.
A8 studijoje numatytos 2 alternatyvos:- I alternatyva – visas kelias I kat. (2+2 greitkelis) su jungiamaisiais keliais.
- II alternatyva – visas kelias AM kat. (2+2 automagistralė) su jungiamaisiais keliais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pabaigs Via Baltica nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos ir naujuoju "mirties keliu" ims vadinti atkarpą nuo Sitkūnų iki Panevėžio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Maždaug 7.40 valandą ryto buvo pranešta, jog magistraliniame kelyje Panevėžys-Kaunas susidūrė keturi vilkikai „Mersedes Benz“, „Daf“, „Volvo“ ir „Man“ bei du lengvieji automobiliai „Hunday“, buvo visiškai užblokuotas ir uždarytas kelias, todėl visas transportas nukreipiamas aplinkiniais keliais.
https://aina.lt/panevezio-rajone-didziule-avarija-uzdaryta-magistrale-via-baltica/
Per Panoramą policijos atstovė pakomentavo: "Galimai pasirinktas nesaugus greitis".
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Žinoma nežinant situacijos, kaip ir nereikėtų kritikuoti. Bet be keliu minučių jau tuoj bus 12 val. kaip uždarytas vienas pagrindinių tranzitinių kelių. Na kaip lyg ir daugoka laiko pašalinti autoįvykio padarinius. Ar pas mus bandoma, kaip visados tik kuo pigiau....
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: