Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2021.10.27
„Kelprojektas“ rengs „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Panevėžio plėtros studiją
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimąNuo Kauno iki Sitkūnų jau seniai prašosi 3+3. Gaila, kad statant Giraitės viaduką nesugebėjo atkarpos nuo IX forto iš karto suprojektuoti ir pastatyti po tris juostas į kiekvieną pusę.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nuo Kauno iki Sitkūnų jau seniai prašosi 3+3. Gaila, kad statant Giraitės viaduką nesugebėjo atkarpos nuo IX forto iš karto suprojektuoti ir pastatyti po tris juostas į kiekvieną pusę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąJeigu minima, kad A8 bus to pačio statuso kaip A5, tai įsivaizduoju turėtų būti labai panašus projektas kaip A5 tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
Visas kelias turėtų eiti esama trasa. Vienintelė vieta, kur kelias neis esama trasa turbūt ties Ramygala. Ten numatytas aplinkkelis, kuris turėtų aplenkti miestelį iš Rytų ir priminti Lenkijos S8 kelio Ostrow Maz. aplinkkelį.
Labai būtų liuks, jei ir toliau bus formuojamos deimanto formos sankryžos. Aišku greičiausiai gali atsirast lokalūs išsukimai į jungiamuosiuose keliuose esančias degalines.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu minima, kad A8 bus to pačio statuso kaip A5, tai įsivaizduoju turėtų būti labai panašus projektas kaip A5 tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
Visas kelias turėtų eiti esama trasa. Vienintelė vieta, kur kelias neis esama trasa turbūt ties Ramygala. Ten numatytas aplinkkelis, kuris turėtų aplenkti miestelį iš Rytų ir priminti Lenkijos S8 kelio Ostrow Maz. aplinkkelį.
Labai būtų liuks, jei ir toliau bus formuojamos deimanto formos sankryžos. Aišku greičiausiai gali atsirast lokalūs išsukimai į jungiamuosiuose keliuose esančias degalines.
+labai įdomu ar kažkas bus vystoma A1 atkarpoj tarp Kauno ir Sitkūnų, kuri yra Via Baltica dalis. Nuo Giraitės link Sitkūnų eina jungiamieji keliai, kurie nutrūksta nepasiekę Sausinės.
Gal juos pratęs iki Sitkūnų, panaikins mažos reikšmės išsukimus į Sitkūnus ir Sausinę, kurie išsidėstę kas kelis km ir kur nėra jokių degalinių.
Realiai liktų vienintelė nemodernizuota Via Baltica atkarpa, jei nieko nedarytų/neplanuotų, o daryti yra ką.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKeistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKeistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?
Komentuoti:
-
Keistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?
Komentuoti:
-
Pas ministrą Marių Skuodį FB komentaruose:
Sveiki, gal galit užsiminti bent, kokia vizija prioritetinė dėl A8 kelio? Yra šansų 2+2 ar labiau koks tarpinis hibridas?
Marius Skuodis
(...) taip, analizė rodo, kad reikia tokios pat automagistralės. Dar šiemet startuosim su tam reikalingom visom žemės išpirkimo procedūrom.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
A8 Via Baltica sankryža su keliu RK 1204 Taujėnai -Vadokliai -Ramygala
Foto 2023.02
Viskas atrodo taip pat, kaip ir prieš 10 metų
Vienintelis patobulinimas (kuriam gal 15 ar 20 metų) - po vienos tragiškos avarijos sankryža buvo perstumta, kad šalutiniu keliu nebūtų gali nesustojant lėkti fūroms prieš nosį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš kaltasištryniau savo postą taupydamas duomenų centro disko vietą ir temų ilgį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
A5 temoje buvo parašyta apie blogą A8 kelią.
Pacituotas ArūnoXpranešimas.A8 temoje
Kažkodėl originalus ArūnoX pranešimas ne perkeltas į A8 temą (po to būčiau išsitrynęs tą citatą), bet ištrintas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ArunasxR. Kurtinaitis
Kai gyvenau Rygoje ir treniravau VEF, vairavau „Hyundai Sonata“ – tai buvo puiki mašina, duota tiesiai iš automobilių salono. Iš Rygos beveik po kiekvienų rungtynių parvažiuodavau namo – 225 km yra nieko verti.
Tiesa, tuo metu, kai ten dirbau, „Via Baltica“ kelias dar buvo normalus, o dabar jį subjaurojo į Panevėžio–Kėdainių pusę, nes pridėjo kažkokių nereikalingų kuoliukų. Gal jie neturi kur dėti pinigų? Paskui vilkiką 50 kilometrų per valandą greičiu tenka važiuoti ilgiausius atstumus, nes draudžiama lenkti. Tai pats prasčiausias mano matytas kelias Europoje. Ką blogiausio Lietuva galėjo padaryti – nutiesti tokį kelią. Džiugu, kad kelias į Marijampolę jau tikrai geras, bet Kėdainių–Panevėžio link jis yra siaubingas.
https://www.lrytas.lt/auto/technika/...irkti-24917754
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų savo struktūra labai primena ankstesnę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019.05.30 d. paviešintą Kelių priežiūros ir plėtros strategiją iki 2035 metų,
Palyginkime, kaip pasikeitė Via Baltiva projekto A8 ir A10 ruožai nuo Sitkūnų iki Latvijos sienos :
- Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
- Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.
LAKD strategija-2019
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m
LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m
Ankstesnėje LAKD strategijoje:
A8 buvo numatyta rekonstruoti 2025-2030 metais
A10 buvo numatyta rekonstruoti 2030-2033 metais
Naujoje LAKD ir ministerijos strategijoje:
A8 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (pradės metais vėliau, bet atseit baigs tai pačiais terminais))
A10 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (baigs anksčiau 3 metais)
Kas čia per "strategija", kai paminėti dar kitos valžios pradėti 2019-2021 m. projektai
Kaip pasiekimas paminėtas nevykęs A17 Panevėžio aplinkelis, bet net neužsimenama, jog jis kada nors bus 4 juostų
Neaišku ką veikia A1 jau paminėtas Giraitės mazgas Kaune. Labai gaila , kad bandoma kažką apgauti ir parduoti antrą kartą kitur esančius projektus.
Jei iki Latvijos rekonstrukcija bus pagreitinta, tai gerai.
Tačiau šiuo metu dar neaišku, ar bus srautus atitinkantys sprendimai, ar toks pats erzacas, kaip A17 Panevėžio aplinkkelis.
Tiesa, visai "Via balticai" skiriama suma padiėjo nuo 684 iki 743 mln. EUR.
Tačiau panašu, kad pinigų suma "padidėjo" ne dėl papildomų darbų, o dėl to "fokuso", kai antrą kartą paminėtas A1 esantįs mazgą prie Giraitės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kodėl nesvarstomas variantas be atitvarų, o su reversine juosta? Reversiniai šviesoforai jau seniausiai yra KET.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O kodėl nesvarstomas variantas be atitvarų, o su reversine juosta? Reversiniai šviesoforai jau seniausiai yra KET.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Esamas A17 yra daug geriau už prieš rekonstrukciją buvusį. Geriau kas yra nei 10-20 metų važinėt ankstesniu nesaugiu keliu. Taip ir dėl likusios Viabalticos. Gal geriau 2+1 netempiant laiko su žemės paėmimu ir t.t. nei dešimtmečius tampytis su generaline rekonstrukcija ir žudytis esamam kelyje...
2. Atkarpoje Panevėžio aplinkelis-Kėdainiai yra žymiai didesnis žemės ūkio technikos srautas. Todėl 2+1 būtų kažkos nesusipratimas. Tokiame kelyje tarp atitvarų greičius reguliuos traktoriai ir kombainai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
15min.lt 2021.10.27
„Kelprojektas“ rengs „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Panevėžio plėtros studiją
Per 14 mėnesių išrinkus optimaliausią kelio rekonstrukcijos alternatyvą, vyks techninio projektavimo, o vėliau ir rangos darbų etapai, pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija.
http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve...ja-221-1588236
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: