miestai.net Facebook soc. tinkle
» 6 min Antrasis pasaulinis karas ONV_
» 19 min Vilnius Baltic Center... Depeche
» 24 min Grojaraštis. Tema apie... Prodigal Stranger
» 49 min [VLN] Vilniaus infrastruktūros... k0fis
» 53 min Keleivių srautai LG... Aleksio

Grįžti   Miestai ir architektūra > Bendrosios Diskusijos > Infrastruktūra ir pramonė > Keliai, gatvės, autotransportas
Click to log in with Facebook

Atsakyti
 
Įrankiai Ekrano režimai
Senas 2005.10.04, 22:14   #1
Romas
...
 
Romas avataras
 
Prisijungė: 2004.03.31
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 14.313
[E67] "Via Baltica" Lietuvoje. Ryga-Panevėžys-Kaunas-Varšuva (A10-A17-A8-A5)

www.DELFI.lt
2005 spalio mėn. 4 d. 16:24



AB „Panevėžio keliai“ baigė I-ojo transporto koridoriaus (tarptautinės automagistralės „VIA Baltica“) rekonstrukcijos pirmojo etapo darbus Panevėžio apskrityje, teigiama bendrovės pranešime žiniasklaidai.
Antradienį (10.04) komisija, vadovaujama Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, pripažino tinkamais naudoti rekonstruotus „Via Baltica“ ruožus Panevėžio ir Pasvalio rajonuose.

Rekonstrukcijos metu buvo atnaujintas 4,5 kilometro kelio Panevėžys-Pasvalys–Ryga ruožas ties Įstros gyvenviete Panevėžio rajone: nuo sankirtos su Panevėžio aplinkkeliu Pasvalio link. Antrasis, 5,8 kilometro magistralės ruožas buvo rekonstruotas Pasvalio rajone: nuo Talačkonių gyvenvietės iki sankirtos su Vabalninko keliu ties įvažiavimu į Pasvalį.

Taip pat buvo rekonstruoti tiltai per Įstros ir Svalios upes, įrengta 2,54 kilometro takų pėstiesiems ir dviratininkams, pastatyta 12,7 kilometro apsauginių tinklo tvorų nuo žvėrių, 89 namams sudėti sandarūs langai.

„Via Baltica“ rekonstrukcijos darbai valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai buvo priimti rugsėjo 15 d.

Sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl „Via Baltica“ plėtros 2004-2005 metais darbų vykdymo buvo pasirašyta 2004 metų rugpjūčio 11 d. Kauno, Marijampolės ir Panevėžio apskrityse atliktų darbų vertė - 29,57 milijono litų. 85 proc. iš jų finansavo Europos Sąjungos sanglaudos fondas.

Kitas „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapas, apimantis 2005-2006 metus, pradėtas rugsėjo mėnesio pabaigoje. Bendra sutarties kaina – 59,4 milijono litų. Iš jų ES sanglaudos fondo finansuojama dalis – 40,2 milijono litų.

Šio etapo metu Panevėžio kelininkai kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga sustiprins ir praplatins kelio dangą 17 kilometrų ruože, įdiegs eismo saugumo gerinino priemones.

Įvairūs kelio gerinimo darbai bus atlikti ir Kaunas–Marijampolė-Suvalkai ruože: stiprinama kelio danga, rekonstruojami viadukai, estakada bei tiltas.
Romas yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2005.10.04, 22:31   #2
Edmas
Stebėtojas
 
Edmas avataras
 
Prisijungė: 2005.07.10
Pranešimai: 569
Foto: Canon PS 510, G6, Nikon Coolpix500
Teko važiuoti tom atkarpom, gražu. Džiaugiuosi, kad pagaliau nuims greičio apribojimus.

O kas darosi Latvijos pusėj... Visas kelias nuo Saločių/Grencstalės iki Salacgryvos (netoli Estijos) išknistas. Į Latviją geriau važiuoti kitu keliu (pro Biržus/ Skaistkalnę). Ir taip bus bent iki 2006 m. rudens
Edmas yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2006.01.06, 16:59   #3
Vidma
Panevėžietis
 
Prisijungė: 2005.07.24
Pranešimai: 876
Lietuva sunerimusi dėl greitkelio "Via Baltica" statybų
| 2006 01 06 13:37:20 |
http://www.omni.lt/?i$9359_127772$z_331543
(Sutrumpinta)

Lietuva sunerimusi dėl Lenkijos sprendimo sustabdyti automagistralės "Via Baltica", kuri turėtų sujungti Baltijos valstybes ir Lenkiją, tiesimą. "Lenkijos nutarimas sustabdyti "Via Balticos" statybą kelia nerimą. Tikimės, kad statybos bus atnaujintos, greitkelio poreikis yra akivaizdus", - po penktadienį vykusio susitikimo su prezidentu Valdu Adamkumi sakė užsienio reikalų ministras Antanas Valionis.

Prieš kelias savaites Lenkijos aplinkosaugos ministras pranešė, kad panaikinami prieš pusmetį Palenkės vaivados išduoti leidimai pradėti trijų "Via Baltica" ruožų tiesimo darbus, nes jie esą neatitinka teisinių normų ir pažeidžia gamtosaugos reikalavimus.

Ministras tvirtino, kad tiesiant greitkelį smarkiai nukentėtų Augustavo ir Knišinskio girios bei Biebžansko nacionalinis parkas.

Ketvirtadienį maždaug tūkstantis lenkų iš Lietuvos į Lenkiją einančiame Budzisko-Augustavo-Varšuvos kelyje surengė protesto akciją. Jie reikalavo iš valdžios paspartinti "Via Baltica" statybą, tiesti kuo daugiau aplinkkelių apie miestus.
Vidma yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2006.01.06, 17:01   #4
Ežiukas
Tvarkytojas
 
Ežiukas avataras
 
Prisijungė: 2004.07.18
Miestas: Londonas, JK
Pranešimai: 3.970
Foto: Nikon D7000 / Nikon D50 / iPhone 3G s/ Panasonic SD60
Siųsti žinutę Ežiukas per Skype™


Geras Lenkijos biurokratizmo pavyzdys !
__________________

Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

--------------------------------------------------

Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Ežiukas yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2006.02.04, 18:54   #5
ineta
Naujokas
 
Prisijungė: 2005.10.14
Miestas: PANEVEZYS - VILNIUS
Pranešimai: 1
Tiesiam, tiesiam ir toliau VIA BALTICA... Ir gan intensyviai darbai einasi pirmyn.... Ir nemanau, kad maziau bus atliekama keliu tiesimo darbu....
ineta yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2006.04.13, 11:24   #6
Svecias
Žinovas
 
Svecias avataras
 
Prisijungė: 2006.02.15
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1.222
Foto: nerasta
Lenkai ties greitkelius ir į Lietuvos pusę

BNS ir www.DELFI.LT informuoja

2006 balandžio mėn. 13 d.



Per ateinančius septynerius metus Lenkija žada į transporto tinklą investuoti milijardus eurų ir dalį šių lėšų nukreipti susisiekimui su Lietuva gerinti. Per 2007-2013 metus Lenkija numato 16-18 mlrd. eurų skirti transporto infrastruktūros projektams įgyvendinti.

Lietuvoje viešėjęs Lenkijos transporto ir statybų ministras Jerzy Polaczekas (Jeržis Polačekas) tikino, kad dalis šių pinigų bus skirta transporto projektams, naudingiems ir Lietuvai, rašo "Lietuvos žinios".

Jo teigimu, iš penkių prioritetinių Lenkijos transporto infrastruktūros projektų trys yra svarbūs ir Lietuvai: tai Vyčkovo ir Augustavo miestų aplinkkeliai ir 2007-2013 metais planuojamas nutiesti greitkelis, kuris susijungtų su magistrale "Via Baltica". Nutiesus šį greitkelį pagerėtų Baltijos šalių susisiekimas su Balkanų valstybėmis.

Trečias prioritetinis projektas yra greitkelis, kuris sujungs Gdanską su Čekijos pasieniu. Jį numatyta užbaigti iki 2010 metų.
Svecias yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2006.05.26, 17:55   #7
Miningan
Patyręs
 
Miningan avataras
 
Prisijungė: 2006.05.24
Miestas: Norfolkas
Pranešimai: 171
VIA BALTICA vedukai pries Marijampole ir prie Mauruciu vaziuojant furoms stipriai dreba, jie nepritaikyti tokiam transporto srautui... o ir pati VIA BALTICA kai atidare kelia sake kad remonto nereiks 5 metus bet atskirus ruozus (tarp Garliavos ir Marijampoles) remontavo bent jau kelis kartus, stiprino danga ir pan...Butinai reiktu nutiesti antraja kelio puse pastatyti vedukus, kitaip kelia reikes remontuoti kasdien...
Miningan yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2006.11.17, 19:44   #8
Vidma
Panevėžietis
 
Prisijungė: 2005.07.24
Pranešimai: 876
Baigtas rekonstruoti kelio "Panevėžys–Pasvalys" ruožas
| 2006 11 17 19:09:47 |
http://www.omni.lt/?i$9359_84776$z_382834

Baigtas rekonstruoti pirmojo tarptautinio transporto koridoriaus – „Via Baltica“ kelio – Panevėžys–Pasvalys ruožas. Paskaičiuota, kad šiame ruože per parą vidutiniškai pravažiuoja apie 6-8 tūkst. automobilių. Todėl kelininkai įrengė papildomų eismo saugos priemonių – buvo praplatinta ir sustiprinta kelio danga, pranešė LTV naujienų tarnyba.

Siekiant užtikrinti pėsčiųjų saugumą ties gyvenvietėmis ir sankryžomis įrengtas apšvietimas.

Per dvejus metus kelininkai Panevėžio ir Pasvalio rajonuose įrengė takus pėstiesiems ir dviratininkams, pastatė apsauginius tinklus nuo žvėrių.

Bendra šio projekto suma – daugiau kaip 94 mln. Lt, iš jų 64 mln. Lt – Europos Sąjungos parama, pranešė LTV naujienų tarnyba.
Vidma yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2006.11.25, 23:48   #9
Vidma
Panevėžietis
 
Prisijungė: 2005.07.24
Pranešimai: 876
"Via Balticos" plėtra ties Panevėžiu
http://www.info.lt/index.php?page=na...jiena&id=90150
[2006-11-23]

2004-2006 m. laikotarpiu vykdant tarptautinių kelių plėtrą Lietuvoje įgyvendinti 5 projektai. Tarp jų - I transporto koridoriaus ("Via Baltica") kelio plėtra.

Šių darbų pabaigtuvės iškilmingai paminėtos lapkričio 17 d. kelio Panevėžys-Pasvalys 20-ajame kilometre. Jose dalyvavo Lietuvos Respublikos Seimo pirmininko pavaduotojas Alfredas Pekeliūnas, Susisiekimo ministerijos sekretorius Rimvydas Gradauskas, Latvijos ambasadorius Lietuvoje Hardijus Baumanis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas, Panevėžio apskrities viršininkė Gema Umbrasienė, aplinkinių rajonų savivaldos atstovai.

Modernizacija

Projekto užsakovas - Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. Teisę atlikti darbus įgijo konkursą laimėjusi akcinė bendrovė "Panevėžio keliai". Bendra projekto vertė - 94 mln. 307 tūkst. litų, iš jų ES Sanglaudos fondo parama - 69 mln. 412 tūkst. litų.

Atlikti "Via Balticos" plėtros darbai reikšmingi keletu aspektų.

Iš 2006 metais priimtų naudoti septynių bendrai ES Sanglaudos fondo ir Lietuvos finansuojamų projektų šis yra didžiausias. Be to, Lietuvai atgavus nepriklausomybę pirmą kartą šiame objekte įgyvendinti visi reikalingi darbai, vienas jų - įrengta šiuolaikiška dangos konstrukcija, kuri atlaikys didėjančius sunkiojo transporto su 11,5 t ašies apkrova srautus. Anksčiau dėl didžiulės lėšų stokos net ir svarbiausiuose šalies keliuose dangos būdavo tvirtinamos minimaliai. Vėliau, įrengiant kelius, vietoj asfaltbetonio pagrindo reikėdavo tenkintis tik plonu dėvėjimosi sluoksniu.

2005 metų duomenimis, automobilių srautas šiame "Via Balticos" ruože siekė vidutiniškai 6 tūkst. automobilių per parą. Kai kuriais mėnesiais šis skaičius pakyla iki 8-9 tūkstančių. Dėl šios priežasties ir vadovaujantis Europos Sąjungos patirtimi rekonstrukcijos metu buvo numatyta papildomų eismo saugos priemonių.

Darbai

2005 m. rugsėjo 15 d. buvo baigti darbai pagal projekto "I transporto koridoriaus ("Via Baltica") plėtra 2004-2005 metais" pirmąją sutartį. Tuomet buvo sustiprinta ir paplatinta 10,3 kilometro dangos kelio Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruože, sustiprinta kelio Kaunas-Marijampolė-Suvalkai danga - nuo jo pradžios iki 6,8 kilometro ir nuo 94-ojo iki 95,2 kilometro. Atliktų darbų vertė - 34 mln. 867 tūkst. litų.

2005 m. liepos mėn. buvo pasirašyta antroji minėto projekto sutartis. Ją įgyvendinus sustiprinta 15,5 kilometro kelio dangos, sustiprinta bei paplatinta 18,9 km dangos kelio Panevėžys-Pasvalys ruože nuo 14-ojo iki 32,9 kilometro.

Antrojo etapo atliktų darbų vertė - beveik 59,5 mln. litų.

Per dvejus metus ir tris mėnesius kelininkai Panevėžio ir Pasvalio rajonuose įrengė 2,54 kilometro takų pėstiesiems ir dviratininkams, pastatyta 12,7 kilometro apsauginių tinklo tvorų nuo žvėrių, 89 namams sudėti sandarūs langai.

"Via Balticos" plėtros metu 8 metrų pločio kelio asfaltbetonio danga buvo išplatinta iki 11,5 metro, senoji asfaltbetonio danga pašalinta ir pakloti du sluoksniai naujojo. Be to, ant kelio dangos išpilta bitumo ir skaldelės.

Siekiant užtikrinti pėsčiųjų saugumą Panevėžio rajone įrengtas apšvietimas Ramygalos gyvenvietėje, Pasvalio rajone - Talačkonių ir Pumpėnų gyvenvietėse. Apšviestos ir dvi sankryžos prie Pasvalio, ten, kur "Via Baltica" susikerta su Kiemelių bei su Vabalninko keliais. Iš viso naujai apšviesta daugiau kaip 4 kilometrai kelio.

Antanas Gelgaudas

Dienraštis "Lietuvos žinios"
Vidma yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2006.12.02, 10:29   #10
Romas
...
 
Romas avataras
 
Prisijungė: 2004.03.31
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 14.313
A-8 (E-67 "Via Baltica"). Planuojamas Ramygalos aplinkkelis



Šaltinis: TKTI. Ramygalos aplinkelio poveikio aplinkai vertinimas
http://www.tkti.lt/index.php?id=584
Romas yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2006.12.02, 10:36   #11
Romas
...
 
Romas avataras
 
Prisijungė: 2004.03.31
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 14.313
A5 (E-67) Kaunas - Marijampolė - Suvalkai

Citata:
SANTRAUKA

Projekto galimybių studijoje nustatyta, kad kelio A5 Kaunas – Marijampolė – Suvalkai ruožą 22-56,5 km iš karto tikslinga rekonstruoti į AM (automagistralė) kelio kategoriją. Ruožo rekonstravimą tikslingiausia pradėti 2011 – 2012 metais.

(...)

Esamas kelias

Didesnioji nagrinėjamo ruožo dalis - nuo 21,34 iki 52,63 km - nutiesta 1997 – 2000 metais. Kelias atidarytas eismui 2000 m. lapkričio mėn. Nagrinėjamas ruožas aplenkia Veiverių, Skriaudžių ir Sasnavos gyvenvietes. Ruožo pradžioje ir pabaigoje įrengtos dvi skirtingų lygių sankryžos.
22,00 – 56,50 km ruožas atitinka II kelių kategoriją: dvi eismo juostos, kelio plotis – 12,5 m.

Transporto ir kelių tyrimo instituto Kelių tyrimų skyriaus duomenimis vidutinis metinis paros eismo intensyvumas nagrinėjamame ruože 2005 m. maksimaliai siekė 13 000 aut./parą, sunkaus transporto buvo apie 38 %. Prognozuojama, kad 2020-2021 m. eismo intensyvumas gali išaugti iki 15 000 aut./parą.

A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai kelyje 2004 metais įvyko 59 eismo įvykiai.


Projektas

A5 kelio Kaunas – Marijampolė - Suvalkai 22,0-56,50 km ruožą numatoma rekonstruoti, nutiesiant dar dvi eismo juostas, kelio plotis bus 27,5 m.

Projekte taip pat planuojama:
viena dviejų lygių sankryža (su 189 krašto keliu Prienai – Skriaudžiai /eismo intensyvumas - 687 aut./parą/),
dar vienas viadukas dviejų lygių sankryžoje ruožo pradžioje ties Mauručiais,
5 sankirtos,
apjungiamieji keliai.
TKTI. A5 Kaunas - Marijampolė - Suvalkai 22,00 - 56,50 km kelio ruožo rekonstravimo poveikio aplinkai vertinimas
http://www.tkti.lt/index.php?id=175

Paskutinis taisė Romas (2006.12.02 10:40)
Romas yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2007.01.24, 00:42   #12
Dalyvis
 
Aš avataras
 
Prisijungė: 2006.10.22
Pranešimai: 1.946
Vasario 16-osios gatvės Kaune temą radau o ViaBaltica ne (gal tiesiog nemoku ieškot) Tad įdedu straipsnį čia:

"„Via Baltica“ pakelei - milijonai"
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11908494
__________________
Įžvalgos.lt - FB - G+
Aš yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2007.02.05, 15:34   #13
Opfer
Naujokas
 
Prisijungė: 2007.01.27
Pranešimai: 4
Excuse me, when will be the route Via Baltica from Kaunas to the Polish border a motorway? I drove on that road last year and it was a very good road. When the 2nd lane will be built, the A5 can be an automagistrale.
Opfer yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2007.02.05, 15:59   #14
Mantas
Didmiesčio pojūtis
 
Mantas avataras
 
Prisijungė: 2004.03.01
Miestas: Vilnius | Utena
Pranešimai: 6.666
Foto: Nikon D50
Rašyti Mantas per MSN Siųsti žinutę Mantas per Skype™
Citata:
Parašė Opfer Rodyti pranešimą
Excuse me, when will be the route Via Baltica from Kaunas to the Polish border a motorway? I drove on that road last year and it was a very good road. When the 2nd lane will be built, the A5 can be an automagistrale.
Hey. I personally haven't heard of such plans.
__________________
Mano galerija Flickr'yje
Mantas yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2007.02.05, 16:07   #15
Sula
Nuožmus dalyvis
 
Sula avataras
 
Prisijungė: 2004.06.28
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 3.208
Citata:
Parašė Opfer Rodyti pranešimą
Excuse me, when will be the route Via Baltica from Kaunas to the Polish border a motorway? I drove on that road last year and it was a very good road. When the 2nd lane will be built, the A5 can be an automagistrale.
The construction of second lane is planed until 2015.
Sula yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2007.02.05, 16:09   #16
Opfer
Naujokas
 
Prisijungė: 2007.01.27
Pranešimai: 4
I heard something about that plans and I think that the motorway Riga- Panevezys- Kaunas- Marijampole- Kalvarija is necessary, because I saw that the traffic is very big there and many trucks to Western Europe use that road. Some Germans call the A5 also one- lane motorway, because it goes around all the villages and it has a big bypass of Marijampole and Kalvarija. The roads in Lithuania are too much better that Polish roads, so I think that Via Baltica will be earlier ready on the Lithuanian side that on the Polish side( Kalvarija- Varsuva).
Opfer yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2007.02.05, 16:19   #17
Mantas
Didmiesčio pojūtis
 
Mantas avataras
 
Prisijungė: 2004.03.01
Miestas: Vilnius | Utena
Pranešimai: 6.666
Foto: Nikon D50
Rašyti Mantas per MSN Siųsti žinutę Mantas per Skype™
Citata:
Parašė Sula Rodyti pranešimą
The construction of second lane is planed until 2015.
Gal turi kokių nuorodų, kur būtų galima apie tai plačiau pasiskaityt
__________________
Mano galerija Flickr'yje
Mantas yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2007.02.05, 16:24   #18
Opfer
Naujokas
 
Prisijungė: 2007.01.27
Pranešimai: 4
Why so late, the traffic there is very big now? Are there maybe some projects in Lithuania, which are more important than automagistrale Via Baltia?
Opfer yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2007.02.05, 16:37   #19
Sula
Nuožmus dalyvis
 
Sula avataras
 
Prisijungė: 2004.06.28
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 3.208
Citata:
Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
Gal turi kokių nuorodų, kur būtų galima apie tai plačiau pasiskaityt
John nurodė

Po 2015 varys antrą kryptį iki Panevėžio. Nuo Kauno iki Marijampolės gal bus iš vis lygtais 6 juostos (vietos ten palikta), bet nesu tuo tikras.
Sula yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2007.08.19, 07:44   #20
Romas
...
 
Romas avataras
 
Prisijungė: 2004.03.31
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 14.313
Visą vasarą remeontuojama Via Baltica (A-5) tarp Puskelnių ir Mauručių. Į vieną pusę važiuojama žvyrkeliu, o į kitą - apvažiavu senuoju plentu per Skriaudžius ir Ąžuolų Būdą.

Citata:
Albinas Čaplikas, „Valstiečių laikraštis“
2007 rugpjūčio mėn. 18 d. 00:03
Ąžuolų Būdą „pjauna“ tranzitiniai vilkikai

Ąžuolų Būdos (Kazlų Rūdos r.) gyventojai tikrai kantresni nei jų likimo broliai lenkai Augustave. Lenkai, iškankinti tranzitinių krovininių automobilių dieną ir naktį keliamo triukšmo bei teršalų, jau ne sykį blokavo vienintelį kelią į Vakarų Europos šalis. Lietuviai kol kas kenčia tyliai ir viliasi, kad valdžia išgirs jų prašymus.
(...)
„Gelbėkite, baigiame uždusti, nebegalime į gatvę saugiai išvažiuoti, nes krovininiai vilkikai lekia nenutrūkstamu srautu“, – kviesdamiesi į svečius, sakė Ąžuolų Būdos gyventojai. Išvažiuodami iš Kauno, „Via Baltica“ greitkelio pakelėje, matėme net tris greičio matuokliais apsiginklavusius kelių inspektorių postus. Tačiau nuo Veiverių, kur „Via Baltica“ užstrigusi ir automobiliai rieda siauručiu senuoju keliu į Marijampolę per Ąžuolų Būdą, nė vieno kelių policininko nebuvo matyti...
Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14103120
Romas yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Atsakyti

Žymos
keliai, panevėžys

Įrankiai
Ekrano režimai

Siuntimo taisyklės
You may not post new threads
You may not post replies
Negalite naudoti prisegtukų pranešimuose
You may not edit your posts

BB code: įjungta
Veidukai : įjungta
[IMG] kodas: įjungta
HTML kodas: išjungta

Eiti į skiltį

Panašios temos
Tema Kūrėjas Skiltis Atsakymų Paskutinis pranešimas
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas Edd Bėginis transportas 3215 2014.09.12 19:24
Rail Baltica II Eimantas Bėginis transportas 790 2014.09.12 17:15
Tarpukario architektūra: Kaunas vs Ryga Lettered Prospektas 55 2014.07.13 12:25
Via Baltica Kiaune 2012 1 2012.02.22 00:06
Ar Kaunas tikrai yra antras miestas Lietuvoje ? Tonis Visuomenė ir ūkis 27 2004.12.02 17:29


Visi laikai yra GMT +3. Šiuo metu yra 18:25.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Iš anglų kalbos vertė Mantas Indrašius ir Darius Bisikirskas.
miestai.net