Straipsnis, aišku, vienpusiškas ir isteriškas, bet jame yra įdomių momentų. Ypač tai, kad savivaldybė atmeta kitokius sprendimus ir stumia variantą, kuriam reikia išlyginti upės šlaitą, iškirsti miško, išpirkti krūvą sklypų ir išgriauti krūvą trobų. Tas suplanuotas kelias su parinkta tilto vieta labai ne į temą. Vietoje to galėtų sutvarkyti esamas gatves, o tiltui galima parinkti bent dvi geresnes vietas - tarp Ožkinių g. gale esančio "žieduko" ir Karačiūnų g., arba, sutvarkant ir pratęsiant Rudausių gatvę netoliese nuo Veržuvos įtekėjimo į Nerį.
Aišku, labai įroniška, bet čia Balsių gyventojai gali kaltinti tik save, kad nusprendė apsigyventi vardan ramumos rajone, kuriame infrastruktūros lygis nepasikeitė nuo kolektyvinių sodų laikų, nuolat bumba kad negali patogiai nuvažiuoti iki miesto (kas liepė kraustytis į Balsius?), dabar piktinasi, kad norima ten kažką daryti.
Puiku, jei sodininkai nenori investicijų į infrastruktūrą, savivaldybė galės tuos pinigus skirti kitiems projektams. Yra daug gyventojų kitur, kurie infrastruktūros pokyčių nori.
Lrytas magistrale vadina ir Vilnius-Kaunas A1 kelią, ir rajoninio lygio gatvę Balsiuose? Klasika
Straipsnis, aišku, vienpusiškas ir isteriškas, bet jame yra įdomių momentų. Ypač tai, kad savivaldybė atmeta kitokius sprendimus ir stumia variantą, kuriam reikia išlyginti upės šlaitą, iškirsti miško, išpirkti krūvą sklypų ir išgriauti krūvą trobų. Tas suplanuotas kelias su parinkta tilto vieta labai ne į temą. Vietoje to galėtų sutvarkyti esamas gatves, o tiltui galima parinkti bent dvi geresnes vietas - tarp Ožkinių g. gale esančio "žieduko" ir Karačiūnų g., arba, sutvarkant ir pratęsiant Rudausių gatvę netoliese nuo Veržuvos įtekėjimo į Nerį.
Aišku, labai įroniška, bet čia Balsių gyventojai gali kaltinti tik save, kad nusprendė apsigyventi vardan ramumos rajone, kuriame infrastruktūros lygis nepasikeitė nuo kolektyvinių sodų laikų, nuolat bumba kad negali patogiai nuvažiuoti iki miesto (kas liepė kraustytis į Balsius?), dabar piktinasi, kad norima ten kažką daryti.
Na automobiliai, stovintys išvažiavimų šonuose, man niekada nepatiko. Jei jie ten stovi beveik visada, tai išvažiavimas ir taip yra siauresnis. Todėl dabartinis susiaurintas išvažiavimas be stovinčių šonuose automobilių yra geriau.
/\ Šalutinis Didlaukio gatvės susiaurinimo poveikis - mašinos pradėtos statyti ant žolės.
Turbūt labai netikėta, kad parkavimo vietų, bet mašinų nesumažėjo ir jas kažkur reikia statyti
Bet čia turbūt labiau tiktų į parkavimo infrastruktūros ar parkavimo pažeidimų temą
Labiau norėjau nuotrauka pabrėžti kaip pasiekti kiti tikslai tvarkoje ir saugume nei kad sudėtingumas prasilenkti (prie ko tiesiog reikia papildomų įgūdžių ir priprasti)
Lengvosios mašinos Didlaukio gatvėje prasilenkia. Tačiau pagrindinis rezultatas - apsunkintas visų pirma viešojo transporto eismas ir sumažintas eismo saugumas.
Didlaukio gatvė - tai ne tiesi Šaltkalvių gatvelė kažkur Naujininkuose.
Projektuojant nebuvo atsižvelgta, kiek vingiuotoje gatvėje užima vietos autobusai. Kad ten važinėja ir sudvejinti autobusai, tie projektuotojai išvis negalvojo.
Jei tikslas buvo apsunkinti gyvenimą autobusų vairuotojams ir keleiviams, tai jis sėkmingai pasiektas.
Kaip miela. Tikslas pasiektas.
Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".
Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.
Jei "ilgiau važiuotų į darbą" reiškia ne kamštį, o tiesiog važiavimą leistinu greičiu vietoje +20, tai labai teisingas ir geras tikslas pasiektas.
Jeigu prasilenkiant reikia smarkiai prilėtinti tai sakyčiau susiaurinimo tikslas labai sėkmingai pasiektas.
Kaip miela. Tikslas pasiektas.
Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".
Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.
Gatvė susiaurinta iki C kategorijos pločių. Nematau dėl ko čia reikia piktintis. Nepatinka tokie pločiai, rašykit raštus į ministeriją dėl STR keitimo.
Nevykęs susiaurinimas.
Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.
Jeigu prasilenkiant reikia smarkiai prilėtinti tai sakyčiau susiaurinimo tikslas labai sėkmingai pasiektas.
Gatvės neturi būti per plačios. Dažnai tokios gatvės netvarkingai užstatomos, būna pažeidimų. Ne kartą mačiau, kaip 3 mašinų pločio miegamųjų rajonų gatvelėse prieš sankryžą dešiniau stovi tiesiai ir į dešinę, o kairiau į kairę norintys sukti automobiliai. Tokiu atveju reikėtų daryti 2 eismo juostas pirmyn, 1 atgal. Didlaukio gatvė nėra nei per siaura, nei beprasmiškai plati. Pasižiūrėkit geriau į Mileišiškių gatvę, ji atrodo labai siaura, o autobusai lengvai prasilenkia - jau 8 metus.
O kas blogai kad negali lengvai prasilenkti? Vokietijoje tokiose gatvėse vieną pusę visiškai užstatoma, kad viena mašina turėtų praleisti kitą, tam, kad greitis nebūtų didelis tose gatvėse.
Blogai tai, kad čia važiuoja autobusai, kartais ir dvigubi. Vokietijoje tokiose gatvelėse autobusai nevažinėja kas 5 minutes.
O kas blogai kad negali lengvai prasilenkti? Vokietijoje tokiose gatvėse vieną pusę visiškai užstatoma, kad viena mašina turėtų praleisti kitą, tam, kad greitis nebūtų didelis tose gatvėse.
Nevykęs susiaurinimas.
Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.
Komentuoti: