Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Tikrai puikiai sutvarkyta gatvė. Visos vidinės rajonų gatvės turėtų būti sutvarkytos tokiu principu.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Didlaukio g. išvažiavimų "salelė". Išvažiuojantys ir įvažiuojantys laisvai telpa nišoje. Lengvosios prasilenkia tikrai pakankamai lengvai, Volvo tiesiog pralėkė.

    Click image for larger version

Name:	20210325_220150.jpg
Views:	1247
Size:	388,2 kB
ID:	1872679

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Projektuojant Didlaukio gatvės "darnų siaurinimą" buvo pamiršta, kad Lietuvoje kartais sninga.
    Jei sustabdysim klimato atšilimą, tai žiemą snigs visada.

    Bet šiaip atrodo, kad tas sprendinys, kurį visi dabar giria, nėra pats geriausias.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė molis666 Rodyti pranešimą
    Panašu, kad Didlaukio gatvė net pernelyg humaniška, autobusai vos prasilenkia.
    https://www.facebook.com/1376912269/...9715898192756/
    Projektuojant Didlaukio gatvės "darnų siaurinimą" buvo pamiršta, kad Lietuvoje kartais sninga.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Gatvė nėra baigta tvarkyti - pabaigus bus geriau.

    Įsižiūrėjus matosi sustatyti kelio ženklai, atitraukti nuo kelkraščio, kuris dar nėra iki techninio šaligatvio asfaltuotas - ten duobė.

    Taip pat berods toje vietoje ar panašiai bus perėja ir ten automobiliai nebus parkuojami.

    Ir pabaigai per sniegą dalis vairuotojų tik daugmaž įvažiuoja į vietas, nesistengdami tikslingai kuo mažiau važiuojamosios dalies užimti. Tuo pačiu valydami sniegą nuo auto drebia į kelio pusę ir lieka pavojingas kalnelis ant kurio kiti auto slysta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė molis666 Rodyti pranešimą
    Panašu, kad Didlaukio gatvė net pernelyg humaniška, autobusai vos prasilenkia.
    https://www.facebook.com/1376912269/...9715898192756/
    Ir vėl parkingai važiuojamoje dalyje...

    Komentuoti:


  • molis666
    replied
    Panašu, kad Didlaukio gatvė net pernelyg humaniška, autobusai vos prasilenkia.

    https://www.facebook.com/1376912269/...9715898192756/
    Paskutinis taisė Romas; 2021.03.28, 11:02. Priežastis: Pridėta nuotrauka

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Labai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.
    Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
    Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.
    Teisingai sakai del Santaru gatves, nesu daznas tos miesto dalies svecias, nezinojau kad ja naudojasi greitosios. Gerai, Santariskiu kompleksas yra strategine vieta, blogas pavyzdys.
    Ka keicia 7 metrai? Kaip tai ka keicia - papildomos dvi eismo juostos, kurios vizualiai daro is miesto gatves prospekta ir didina jame greiti. Kuo platesne gatve tuo labiau ji "kviecia" ja naudotis ir taip didiname kelioniu automobiliais %, kuris ir taip yra auksciausias EU.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
    Ja važiuoja greitosios iš viso miesto, kad nereiktų gaišti laiko važiuojant per Santariškių žiedą, tai vien dėl to ji reikalinga.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
    Kažkada Vilniaus m. savivaldybės PiaRšcikai vadino Santaros gatvę "strategine gatve", nors tai tik jungiamoji gatvė.
    Tačiau vadinti nereikalinga - tai nelabai argumentuotas emocinis išsireiškimas.

    Visos gatvės yra statomos už mokesčių mokėtojų pinigus ir visada jos kažkam naudingos. Ar Santaros gatvė nutiesta Maximos, ar Infekcinės ligoninės ar Dvirtakių mylėtojų draugijos užsakymu, dar reikia pasitikrinti.

    Lieka tik palinkėti, kad netektų pačiam ar tavo artimiesiems naudotis ta "jokios naudingos funkcijos nenešančia" gatve prijungtam greitojoje prie kokio nors aparato.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
    Labai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.
    Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
    Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kokie įgyvendinti projektai yra nereikalingi šiuo metu tavo manymu?
    Papildomos 1+1 juostos užimtų ~7 m ir tikrai būtų reikalinga kaip rezervas įvykus avarijai ar tiesiog sugedus, kad nesukelti netikėto kataklizmo. Ar tie 7 m yra jau katastrofa?
    oj jau nereikia apie kataklizmAs ir avarijas. Lygtais negalima apvaziuoti A juosta ar priesinga. Tai ir tarybines juostas tuomet reikia palikti po 4 metrus, kad "o tai kur vietos manevrui".
    (...)
    Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.01.12, 21:53. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus architektūros projektai"

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip tik teko pravažiuoti jau ta gatve. Net sunku patikėti, kad tokie projektai iš tikrųjų vyksta. Poderskis ir VMS čia nusipelno didelio pliuso už pastangas ir nebijojimą eiti prieš nusistovėjusias Sovietmečio dogmas. Aišku, lašas jūroje, bet pradžia jau yra.
    Atrodo jie patys nezino kas is to gausis, gal ziuri ar nebus blogiau. Be to jei prades visi suprast kas yra gerai o kas blogai, reikalaus ir kitu gatviu modernizavimo bei prades pastebeti kokie netobuli kiti "remontai". Sito savivaldybei gal nelabai reikia, kur kas lengviau patenkinti nieko neismananciu vartotoju poreiki politiniams taskams uzsidirbti tiesiog perasfaltavus gatve.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.
    Na taip, juk gatvėse nesaugu Kažkoks užburtas ratas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Kaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
    Kaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Ten tokia gatvė, kad norint išvengt kamščio ar kitokių nepatogumų, labai paprasta pasirinkt kitą maršrutą ir ją apvažiuot.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.
    Akcentuoja. Tik sako, kad kuo siauresnės gatvės tuo didesni kamščiai ir tuo pačiu didesnė tarša ir triukšmas.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Kaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.


    Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Kaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Pirmieji komentraai po LRT straipnsių Ir čia net ne Delfis. Gal VSA reikėtų kokį straipsnį su realiai techniniais paaiškinimais kodėl taip daroma. Nes dabar daug kas realiai nesupranta kam tai daroma.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Trečiam komentare ponia viską supranta, nors stengiasi nesuprasti.

    Pvz. ėjau vakar nuo įvažiavimo į kiemus, pro bromą į kiemą. Automobilis nuo gatvės suko į kiemą, vos pasukęs sustojo paimti keleivės, tada „spaudė tapkę” taip, kad mane nuvytų išgasdintą iš tos bromos. Suprask turėjau sprukti bėgte arba prisispausti prie sienos. Sustojau, sustabdžiau automobilį, pažiūrėjau, nuėjau. Po to jau nereikėjo vairuotojui pajudant kelt apsukų iki 3-4 tūkst. apsukų pirmu bėgiu, kol ten apsisukinėjo kieme.

    Komentuoti:

Working...
X