Šioje sankryžoje ženkliai mažesnis kiekis sunkiojo ir lengvojo krovininio transporto intensyvumas/procentas ir berods Mykolo Lietuvio g. neleis sunkiajam važiuoti (išskyrus autobusus).
Juk lengvieji automobiliai greičiau įveikia pilną sustojimą ir įsibėgėjimą. Todėl Liepkalnyje pilna "nardytojų" per svetimas juostas prieš sunkujį transportą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Na aš tik bandau logiškai išvesti kaip gali didesnio intensyvumo sankryžoje su panašaus pralaidumo privažiavimais susidaryti mažesnės spūstys (lyginant su Liepkalnio sankryža). Tai mano spėjimas, jog yra pagrindinis srautas, kurio kryptimi sureguliuoti šviesoforai (spėčiau išilgai G.V. gatvės). TIkrai neneigiu, kad situacija kitomis kryptimis prasta ir bus tik blogiau.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuria viena kryptimi? Labai daug srauto važiuoja Bajorai <-> centras. Nuo Bajorų spūstis kažkiek mažina žalia rodyklė. Po rodyklės nuėmimo, jei nebus įrengta pralaidi sekcija, bus įdomu. Eismo sukančio ten kiekis matosi per vakarinį piką pagal tai kokia eilė būna pasukt į kairę važiuojant nuo centro. Ne tik netelpa į savo kišenę, bet kartais būna kone iki pėsčiųjų viaduko ties Mokyklos gatve.
Komentuoti:
-
Kuria viena kryptimi? Labai daug srauto važiuoja Bajorai <-> centras. Nuo Bajorų spūstis kažkiek mažina žalia rodyklė. Po rodyklės nuėmimo, jei nebus įrengta pralaidi sekcija, bus įdomu. Eismo sukančio ten kiekis matosi per vakarinį piką pagal tai kokia eilė būna pasukt į kairę važiuojant nuo centro. Ne tik netelpa į savo kišenę, bet kartais būna kone iki pėsčiųjų viaduko ties Mokyklos gatve.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Ar tikrai intensyvesnė? Na jei ir taip tai tuomet srautas juda pagrinde tik viena kryptimi, nes aplink mazgą spūstys piko metu yra ženkliai mažesnės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nuo klinikų žiedo vienoje pusėje ir nuo nerekonstruotos Mykolo Lietuvio g./Bajorų kelio tolumoje kitoje pusėje susidaro spūstys tam tikrais piko laikais. Kol kas tai lokali bėda iš pastarosios, bet po Mykolo Lietuvio g. rekonstrukcijos kaip jau ne kartą minėjo forumiečiai ištiks kolapsas.
Nutiks tai, kad visos sodų ir naujų gyvenviečių gatvelės taps tranzitinėmis kaip koks senamiestis dabar. Tos saldžios 5-10 minučių sutaupyto laiko "gudriai" apvažiuojant.
Pavyzdys - Pilaitės pr. su Pilaitės apvažiavimu. 15min net video eksperimentą darėPaskutinis taisė Riedis; 2019.11.18, 11:50.
Komentuoti:
-
Ar tikrai intensyvesnė? Na jei ir taip tai tuomet srautas juda pagrinde tik viena kryptimi, nes aplink mazgą spūstys piko metu yra ženkliai mažesnės.Parašė Riedis Rodyti pranešimąLettered
Just saying, bet ši sankryža jau dabar yra intensyvesnė už Žirnių - Liepkalnio, kurią jau tuoj rekonstruos. Tai reikia ir net labai.
Šitokie kiekiai automobilių neturi stabčioti pagrindiniam miesto greitkelyje.
Komentuoti:
-
Kol nebus nutiesta ML gatvė, tos nelabai yra prasmės rekonstruoti ir GV-Mokslininikų sankryžą.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Miesto-rajono riba yra ties Molėtų plento Rimi. Bijau sumeluot, bet rodos perėja prie to Rimi jau rajone. Tiesa ten taip įdomiai miestas-rajonas pasidalinę, kad pvz prie "Link Molėtų" vienoj pusėj rajonas (Riešė), kitoj pusėj miesto bulvių laukai
Bet kelias skaitosi rajone.
Mokslininkų sankryža daug labiau reikalinga miestui. Tiek tranzito sklandžiam nukreipimui į aplinkelį, tiek susisiekimui su ligoninių miestelio. Skersinės sankryža daugiau ne "autostrada rajonui", o labai avaringos miesto sankryžos išsprendimas. Avaringos vietos vienu ar kitu būdu turi būti sprendžiamos nesvarbu kokioje šiknaskylėje jos yra. Jei rajonas susitvarkytų "Link Molėtų" šviesoforą būtų labai gerai. O paskutinis šviesoforas ties Rieše/5210 turbūt ant LAKD sąžinės. Naują atkarpą juk irgi ne miestas ir ne rajonas daro. Nors daugiausia naudos gaus būtent "tikrasis rajonas", o ne ant ribos esantys priemiesčiai.
Komentuoti:
-
Miesto-rajono riba yra ties Molėtų plento Rimi. Bijau sumeluot, bet rodos perėja prie to Rimi jau rajone. Tiesa ten taip įdomiai miestas-rajonas pasidalinę, kad pvz prie "Link Molėtų" vienoj pusėj rajonas (Riešė), kitoj pusėj miesto bulvių laukaiParašė themanual Rodyti pranešimą1. Jeigu laikom, kad ne techninis, tuomet reikia konkrečiai žiūrėti miesto ir rajono ribas, ir iš tų 7 viadukų man rodos tik vienas (prie Riešės su 5210 keliu) realiai yra rajono ribose.
Bet kelias skaitosi rajone.
Mokslininkų sankryža daug labiau reikalinga miestui. Tiek tranzito sklandžiam nukreipimui į aplinkelį, tiek susisiekimui su ligoninių miestelio. Skersinės sankryža daugiau ne "autostrada rajonui", o labai avaringos miesto sankryžos išsprendimas. Avaringos vietos vienu ar kitu būdu turi būti sprendžiamos nesvarbu kokioje šiknaskylėje jos yra. Jei rajonas susitvarkytų "Link Molėtų" šviesoforą būtų labai gerai. O paskutinis šviesoforas ties Rieše/5210 turbūt ant LAKD sąžinės. Naują atkarpą juk irgi ne miestas ir ne rajonas daro. Nors daugiausia naudos gaus būtent "tikrasis rajonas", o ne ant ribos esantys priemiesčiai.Parašė themanual Rodyti pranešimą12. Finansavimas. Paskaičiuojam toje rajono pusėje gyventojų skaičių, kurie naudotųsi (norėtų gerinti "savo" infrastruktūrą) šia magistrale ir tuomet paskaičiuojam 7 viadukų/estakadų kainas. Galbūt per 10 metų ir gautųsi prafinansuoti vieną pėsčiųjų viaduką susispaudus ties visu kitu rajono finansavimu.
Komentuoti:
-
1. Jeigu laikom, kad ne techninis, tuomet reikia konkrečiai žiūrėti miesto ir rajono ribas, ir iš tų 7 viadukų man rodos tik vienas (prie Riešės su 5210 keliu) realiai yra rajono ribose.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl tik techninis? Jei rajono gyventojai nori autostrados privažiuot iki miesto ir tai finansuos iš savo biudžeto.. Kodėl ne? Ypač jei pakeliui didelis P+R. Ir tik pasiryžusieji susimokėti solidžią sumą už parkavimą važiuos iki pat darbo centre. Jei rajono gyventojai nori gerinti savo infrastruktūrą - pirmyn.
2. Finansavimas. Paskaičiuojam toje rajono pusėje gyventojų skaičių, kurie naudotųsi (norėtų gerinti "savo" infrastruktūrą) šia magistrale ir tuomet paskaičiuojam 7 viadukų/estakadų kainas. Galbūt per 10 metų ir gautųsi prafinansuoti vieną pėsčiųjų viaduką susispaudus ties visu kitu rajono finansavimu.
Tiesiog kainos labai išsipūtusios bet kokios rimtesnės infrastruktūros. Reika laukti krizės, bet tuomet kaip tyčia nebebūna pinigų. Tie patys lenkai darė Via Balticos atkarpai pakartotinį konkursą, tai kainos per porą metų išsipūtė 1.5 ar net daugiau karto.Paskutinis taisė themanual; 2019.11.17, 21:30.
Komentuoti:
-
Kodėl tik techninis? Jei rajono gyventojai nori autostrados privažiuot iki miesto ir tai finansuos iš savo biudžeto.. Kodėl ne? Ypač jei pakeliui didelis P+R. Ir tik pasiryžusieji susimokėti solidžią sumą už parkavimą važiuos iki pat darbo centre. Jei rajono gyventojai nori gerinti savo infrastruktūrą - pirmyn.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Na tai gerai tuomet, bet ar miesto ar rajono gyventojai, tai skirtumas tik techninis.
Komentuoti:
-
Na tai gerai tuomet, bet ar miesto ar rajono gyventojai, tai skirtumas tik techninis. Dėl Mokslininkų sankryžos sutinku, bus ML gatvė, šalia ligoninės ir pan., reiktų kad bent jau nebūtų mažiausiai pralaidus mazgas ir jis tikrai prioritetinis visoje atkarpoje nuo miesto iki Riešės. Tikėtina, kad gal ir suplanuos estakadą praėjus keliems metams po ML gatvės nutiesimo.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Niekas ir nesako, kad čia svarbiausias miesto projektas
Beje, už didelę dalį susimestų ne miesto gyventojai, o rajono. Arba visi gyventojai per LAKD. +/- pusė dviejų lygių pbjektų būtų jau už miesto ribos.
Komentuoti:
-
Apie tai ir šneka, kad Mokslininkų-Molėtų sankryža dviejų lygių planuota dar 2005 m. BP, o gal ir anksčiau. O, kaip sakant, vežimas vis tebestovi vietoje. Kol kas jokių konkrečių planų ar net kalbų. Šioje kadencijoje tikrai nieko nebus. Bet bent jau naujame BP ji tebėra..
Komentuoti:
-
Niekas ir nesako, kad čia svarbiausias miesto projektasParašė themanual Rodyti pranešimą
Bet 7 viadukai reikalautų didelių investicijų, o nauda ar būtų didelė? Nevažinėju ta kryptimi, bet pagal google maps tipinio eismo žemėlapį tai panašu, kad vienintelė probleminė sankryža yra tik su Mokslininkų gatve, o kitur šviesoforai matyt pakankamai gerai sureguliuoti.
Saugumo požiūriu Vilniuje yra vis dar nereguliuojamų perėjų, kur reiktų pėsčiųjų viadukų daug labiau, taip pat apsisukimas prie Tarandės. Kamščių požiūriu irgi yra svarbesnių vietų, tas pats Edukologijos žiedas, ar Gariūnų sankryža.
Atleiskit jei klystu bet tokie norai panašesni į svajones turėti greitkelį nuo savo namo kažkur Riešėje iki pat Vilniaus centro ir kad už tą svajonę susimestų visi miesto gyventojai.
Beje, už didelę dalį susimestų ne miesto gyventojai, o rajono. Arba visi gyventojai per LAKD. +/- pusė dviejų lygių pbjektų būtų jau už miesto ribos.
Iš esančių mieste - Mokslininkų sankryža irgi yra probleminė ir taps tik dar labiau problemine nutiesus ML. ML atlaisvins tą patį Pedagoginio žiedą. Mokslininkų sankryžos rekonstrukciją matyčiau kaip dalį ML projekto. Kita probleminė vieta - sankryža su Skersinės gatve. Kuri rodos pernai buvo avaringiausia sankryža mieste. Santaros gatvės pajungimas į Mokslininkų sankryžą būtų gan paprastas. Nemaža dalis to darbo bus padaryta dabar tvarkant išvažiavimą iš daugiaaukščio parkingo į Mokslininkų sankryžą. Po to liks tik pačios Mokslininkų sankryžos pralaidumo klausimas, kurį šiaip ar taip reiks spręsti dėl ML.
Iš esančių rajone - Riešės šviesoforas dėl reljefo turėtų būti gan pigus perdaryti į dviejų lygių. Žiūrint kokie darbai vyksta naujoje atkarpoje, jei šita sankryža būtų įrengiama šiandien, irgi taptų dviejų lygių. Posūkis į Riešę/Link Molėtų taip pat jau rajone. Po truputi vyksta plėtra į rytinę pusę nuo kelio, tad sankryžos perdarymas į keturšalę anksčiau ar vėliau bus. Jei miesto ir rajono savivaldybės turi atitinkamus organus - galėtų priversti vystytojus sutvarkyti infrastruktūrą įrengiant dviejų lygių sankryžą.
Dėl perėjų esančių rajone perdarymo į dviejų lygių irgi tas pats. Ten pėsčiųjų tikrai daugiau nei A1 perdaromose perėjose ir jų tik daugės. Eismo kiekis turbūt panašus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet 7 viadukai reikalautų didelių investicijų, o nauda ar būtų didelė? Nevažinėju ta kryptimi, bet pagal google maps tipinio eismo žemėlapį tai panašu, kad vienintelė probleminė sankryža yra tik su Mokslininkų gatve, o kitur šviesoforai matyt pakankamai gerai sureguliuoti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sklandesnis eismas, saugumas ir t.t. Aišku tuoj kas nors ateis ir paaiškins, kad negalima priemiesčių vairuotojams gerinti sąlygų ir išvis reiktų pastatyt šlagbaumus ir reikalaut vizų iš atvykstančių dirbti iš priemiesčių vilų gasterbaiterių
Saugumo požiūriu Vilniuje yra vis dar nereguliuojamų perėjų, kur reiktų pėsčiųjų viadukų daug labiau, taip pat apsisukimas prie Tarandės. Kamščių požiūriu irgi yra svarbesnių vietų, tas pats Edukologijos žiedas, ar Gariūnų sankryža.
Atleiskit jei klystu bet tokie norai panašesni į svajones turėti greitkelį nuo savo namo kažkur Riešėje iki pat Vilniaus centro ir kad už tą svajonę susimestų visi miesto gyventojai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sklandesnis eismas, saugumas ir t.t. Aišku tuoj kas nors ateis ir paaiškins, kad negalima priemiesčių vairuotojams gerinti sąlygų ir išvis reiktų pastatyt šlagbaumus ir reikalaut vizų iš atvykstančių dirbti iš priemiesčių vilų gasterbaiteriųParašė vėkas Rodyti pranešimą
O koks tikslas? Kokia nauda iš visų šitų investicijų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo metu vykstanti Molėtų plento pradžios rekonstrukcija prieš 5 metus irgi būtų atrodžius už fantastikos ribų. O Mokslininkų sankryža anksčiau ar vėliau bus perdaroma. Ten jau dabar #smagu, o kažkada nutiesus ML bus išvis malonu.Parašė Sula Rodyti pranešimąDeja, bet tai būtų už fantastikos ribų.
Komentuoti:
-
O koks tikslas? Kokia nauda iš visų šitų investicijų?Parašė spekas Rodyti pranešimąTen apskritai nesąmonė daroma su ta atkarpa. Turėtų būti daroma greito eismo gatvė, visi šviesoforai, perėjos ir kairieji posūkiai naikinami ir daroma maždaug taip (schemos žemiau):
1. Daroma lygiagreti gatvė, šviesoforas su perėja ir kairieji posūkiai naikinami, per sankryžą permetamas viadukas:
2. Tunelis arba viadukas - reikia skaičiuoti kas pigiau ir geriau. Tuneliui gera vieta dėl reljefo:
3. Perėjos naikinamos, statomi du pėsčiųjų viadukai:
4. Statomas viadukas arba tunelis - vėlgi, reikia skaičiuoti:
5. Viadukas arba tunelis:
Komentuoti:
-
Ten apskritai nesąmonė daroma su ta atkarpa. Turėtų būti daroma greito eismo gatvė, visi šviesoforai, perėjos ir kairieji posūkiai naikinami ir daroma maždaug taip (schemos žemiau):
1. Daroma lygiagreti gatvė, šviesoforas su perėja ir kairieji posūkiai naikinami, per sankryžą permetamas viadukas:
2. Tunelis arba viadukas - reikia skaičiuoti kas pigiau ir geriau. Tuneliui gera vieta dėl reljefo:
3. Perėjos naikinamos, statomi du pėsčiųjų viadukai:
4. Statomas viadukas arba tunelis - vėlgi, reikia skaičiuoti:
5. Viadukas arba tunelis:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus planas 2019.05
Senojo Molėtų plento jungties su Mokslininkų gatve statybos ir Baltupio - Mokslininkų g. sankryžos, rekonstravimo projektas
Esami ir numatomi eismo srautai
Komentuoti:


Komentuoti: