Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Eilinis beprasmis pinigų mėtymas menkaverčiam projektams kurie nieko nesprendžia iš esmės. Kiek dieną per 1 val ten pravažiuoja? Gal 40 auto? ir?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Maumedžių gatvės dalies tarp Braškių g. ir Rugių g. rekonstravimo ir viešosios erdvės abipus Maumedžių g. sutvarkymo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Projekto vieta iš www.mapy.cz
Gatvės schema
Projktiniai pasiūlymai
Projekte numatoma įrengti 5,50 m pločio gatvės važiuojamąją dalį. Iš abiejų gatvės pusių bus įrengiami šaligatviai. Šaligatvių plotis numatomas 2,25 m. Šaligatvio danga bus įrengiama iš betoninių plytelių. Atsižvelgiant į esamus tinklus bei želdinius, bus įrengiamos automobilių stovėjimo vietos.
Ties stovėjimo vietomis yra numatomas 0,50 m pločio techninis šaligatvis bei 1,50 m pločio jungtys, kurios sujungs šaligatvius taip užtikrinant sklandų pėsčiųjų judėjimą. Avižų, Miežių, Braškių bei Rugių gatvių susikirtimuose važiuojamoji dalis yra susiaurinama iki 5,50 m, šios dvejos sankryžos yra pertvarkomos į iškiliąsias.
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąĮrenginėja apšvietimą Žaliųjų ežerų gatvėj nuo Verkių rūmų iki Balsių. Tiksliau dvi seniau neapšviestas apkarpas miške. Visai malonu, kad į kaimą bus keli kilometrai apšviesto kelio per mišką. Įdomu kiek kilovatų išbrangusios elektros bus prisukta per žiemą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš dar turiu minty, kad galbūt vertėtų ir likusias vieno lygio sankryžas ir perėjas padaryti dviejų lygių. Bet tai, manau, ne prioritetiniai darbai. Prioritetas - Mykolo Lietuvio, Šiaurinė, dviejų lygių sankryža ties Gariūnais ir galbūt pėsčiųjų viadukas ties GV ir Didlaukio sankryža. Gal ką praleidau.
Komentuoti:
-
Tai Ozo gatvė (į vakarus nuo Kalvarijų gatvės) jau ir dabar yra greito eismo, tik reiktų ją normaliai sujungti su Laisvės prospektu/VA/Pilaitės prospektu, tada taps normalia miesto arterija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Reikėtu pagaliau pabaigti statyti ozo gatvę (ji turėjo eiti iki aplinkelio).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jums neatrodo, kad žiūrint į ateitį vertėtų Ozo ir Kareivių gatves versti į greito eismo gatvę - kaip Geležinio Vilko? Kad eismas vyktų nepertraukiamas, nes tai vienintelė atkarpa, kuri dalina miestą pusiau ir yra bene pagrindinė jungtis jungianti (jungsianti) VA su Nemenčinės plentu. Be to, tokios kategorijos gatvė galbūt leistų ir įtraukti LKAD ir / ar ES lėšas, nes tai nebebūtų vien tik miesto svarbos gatvė. Gal aš klystu, bet tokios mintys kilo.
https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15Paskutinis taisė spekas; 2022.03.28, 16:51.
Komentuoti:
-
Nesugalvojau į kurią kitą temą patalpinti, tai talpinu į šią.
Labai reikalingas žiedukas nusimato
Šalia Bajorų numatoma įrengti žiedinę sankryžą
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...dine-sankryza/
Komentuoti:
-
Pėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostos
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąĮkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį
https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
Mokslininkų gatvėje yra tik po vieną juostą. Visoriuose pastačius gyvenamųjų ir komercinių ("mokslo") pastatų, o Bajorų - Bukiškių kryptimi plėtojant individualių anmų statybą ir komercinių pastatų automobilių srautai išaugo, bet infrastruktūra liko 2007 m. lygio.
Kurioje vietoje pasibaigs darbų zona Mokslininkų gatvėje, kol kas nėra aišku.
Komentuoti:
-
Įkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
Įdomus aspektas, kad siūlomas dviračių takas abipus per beveik visą ilgį (Nuo G.Vilko iki S.Neries)
Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
Įdomūs sprendiniai ir ties S.Neries sankryža, nėra kairiųjų posūkių - tranzito potencialo mažinimas?
Paskutinis taisė Riedis; 2022.01.14, 08:51.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė molis666 Rodyti pranešimąO kur visas Visorių rajono pėsčiųjų srautas, judantis iki santariškių/ jeruzalės, bei darbuotojai, kurie atvyksta su 1g ir paskui eina iki kokio BOD'o dings? Rajonas gi atkirstas GV. Nemanau, kad kas naikins pėsčiųjų perėjas GV/Mokslininkų g.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O kur visas Visorių rajono pėsčiųjų srautas, judantis iki santariškių/ jeruzalės, bei darbuotojai, kurie atvyksta su 1g ir paskui eina iki kokio BOD'o dings? Rajonas gi atkirstas GV. Nemanau, kad kas naikins pėsčiųjų perėjas GV/Mokslininkų g.
Komentuoti:
-
Šviesoforas iš apatinės pažymėtos vietos dingo po viršutinės įrengimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mano galva ši atkarpa yra apskritai multipakopinė disfunkcija, nes GV yra bene svarbiausia miesto arterija ir ja eismas turi vykti nepertraukiamas; šioje atkarpoje (žiūrint nuo centro link Utenos) yra, man atrodo, geros sąlygos situaciją išspręsti iš esmės įrengus dviejų lygių GV / Mokslininkų sankryžą ir, jei reikia, tolėliau nutiesus pvz tunelį pėstiesiems su dviratininkais , o dar tolėliau taip pat įrengus du lygius (tuneliu ar viaduku) - tuomet būtų galima panaikinti visas tas šviesoforines perėjimines pynes (pažymėta raudonais x):
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai yra neišvystyto gatvių tinklo išdava. Visorių g. - akligatvis, Kairiūkščio g. - akligatvis, Skersinės g. - akligatvis, žinoma M.Lietuvio g. situacija.
Todėl viskas ir grūdasi į G.Vilko.
Kol vadovauja gatvių luditai, tai padėtis negerės. Gi vyrauja mitas, kad gatvės yra automobiliams. Gerai, kad beveik iki 20 a. vidurio gyventojai to nežinojo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNumatomi pralaidumo koregavimai Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje:
Šiek tik paradoksalu, kad tie "mokslo slėniai" ir "žinių ekonomikos branduoliai" sėdi kamščiuose, nes koncentruotoje teritorijoje pristatyta naujų pastatų ir sukurta tūkstančiai darbo vietų. Šalia esančiose teritorijose per 15 metų gyventojų padidėjo kellis kartus, o gatvelių pralaidumas liko 1985 ar 2007 m. lygyje.
Nykiai atrodo, kad Mokslininkų gatvė iki šiol yra tik vienos juostos pločio. Kažkada buvo įspūdinga pažiūrėti, koks kamštis ten susidarė ryte, kai Mokslininkų gatvėje sugedo kažkokia mašina.
Miesto valdžia davė leidimus pastatyti Visoriuose dar du pastatus, bet nieko negalvojo apie įvažiavimus / išvažiavimus iš Visorių slėnio.
(c) @Globalus
Bet ši Vilniaus valdžia tesugeba tik dalinti statybos leidimus, siaurinti gatves ir diegti "darnų nejudumą".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir kaip po tokių bajerių žmonės rinksis VT arba kitas alternatyvas??? Nuo jokių kamščių tokie sprendiniai neišgalbės.
Vos išsteni darželį pastatyti, nei naujų VT maršrutų, nei mokyklų, vien tik asfalto plotus numato...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
(Nesugalvojau tinkamesnės temos)
Numatomi pralaidumo koreagavimai Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje:
Numatyti Mokslininkų gatvėje prieš sankryžą su Geležinio Vilko gatve nereguliuojamą šviesoforais dešinįjį posūkį į Geležinio Vilko gatvę (centro kryptimi) su greitėjimo juosta Geležinio Vilko gatvėje.
Geležinio Vilko gatvėje nuo centro prailginti papildomą kairiojo posūkio į Mokslininkų gatvę eismo juostą.
Paskutinis taisė Riedis; 2021.12.06, 10:56.
- 12 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: