Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Panašu, kad biškiuką siaurėja Žaliųjų ežerų g.



    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Taip, faktas kaip blynas - Vilniuje juostas siaurinti yra būtina. Tai reikia daryti drastiškai, nes šiuo metu gatvės yra nedraugiškos tiek pėstiesiems, tiek automobilių vairuotojams.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Būtent. Pvz Antakalnyje ne viena tokia gatvė kur tereikėtų užbrėžti parkavimo zoną ir eismo juostas pagal STR. Ir būtų tiek tvarkingas P, tiek eismo juostos. Bei tokiu būdu būtų racionaliai sprendžiama sovietinių daugiabučių parkavimo problema tuose kiemuose kur realiai nėra vietos padoresniam P, kuomet dabar P problemos išspręstos sovietinius pakilimo takus paverčiant tiek gatve, tiek P vienu metu.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	196,4 kB ID:	2215167

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Aš tai negiamai vertinu sprendimą nebausti akivaizdžiai nelegaliai statančių (arčiau nei 3m iki ištisinės). Ir ne tik nebausti, bet dar juos ir apdovanoti praplatinant ir įteisinant jų nelegalų parkavimą.
    Su esamu gatvės pločiu nieko kito ir nebuvo galima tikėtis. Ir parkingas ten n+k geriau nei pusantrinio pločio juostos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Kaip ir gerai, kad nesąmonę sutvarkė, ir dar galėtų sužymėti parkavimo vietas. Tik priminkit - rods Baltupio g. pėsčiųjų/dviračių takų tiesimą finansavimo kvartalo vystytojas, bet gatvės perasfaltavimą - savivaldybė? Tai jei buvo naudotos VIEŠOS lėšos pertekliniam gatvės pločiui bei iš jų padarytoms parkingo vietoms (iš esmės patenkintas privataus vystytojo tingėjimas išvystyti trūkstamą infrastruktūrą), tai tada man tokie dalykai nepatinka.
    Gatvė perasfaltuota prieš užbaigiant daugiabučius ir dviračių taką

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Kaip ir gerai, kad nesąmonę sutvarkė, ir dar galėtų sužymėti parkavimo vietas. Tik priminkit - rods Baltupio g. pėsčiųjų/dviračių takų tiesimą finansavimo kvartalo vystytojas, bet gatvės perasfaltavimą - savivaldybė? Tai jei buvo naudotos VIEŠOS lėšos pertekliniam gatvės pločiui bei iš jų padarytoms parkingo vietoms (iš esmės patenkintas privataus vystytojo tingėjimas išvystyti trūkstamą infrastruktūrą), tai tada man tokie dalykai nepatinka.
    Paskutinis taisė Rijikas; 2025.08.13, 09:40.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Aš tai negiamai vertinu sprendimą nebausti akivaizdžiai nelegaliai statančių (arčiau nei 3m iki ištisinės). Ir ne tik nebausti, bet dar juos ir apdovanoti praplatinant ir įteisinant jų nelegalų parkavimą.
    Problema, kad tos stovėjimo vietos įrengtos netinkamai ir kaip rašiau anksčiau - neišskaidytos į segmentus. Visa kita tai nėra blogai: normalizuotas eismo juostų plotis, taip mažiau skatinant greičio viršijimą; jau įrengta infrastruktūra išnaudojama tinkamiau ir racionaliau.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Aš tai negiamai vertinu sprendimą nebausti akivaizdžiai nelegaliai statančių (arčiau nei 3m iki ištisinės). Ir ne tik nebausti, bet dar juos ir apdovanoti praplatinant ir įteisinant jų nelegalų parkavimą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Jei mokėtum skaityti, tai būtum pamatęs, kad sprendimą vertinu teigiamai. Neigiamai vertinamas tik tamstos primityvumas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nes čia pasiaurinus laimi vodzyteliai
    Pasilaikyk savo antipatijas kol praeis pilnatis.
    Jei ką nors parašiau, tai pačiam vien dėl to yra blogai ir reikia rodyti savo didžiasalietiškas emocijas.

    Paaiškinu. Visų pirma laimi autobuso vairuotojai kuriems dabar nereikia pažeidinėti taisyklių ir rizikuoti gauti smūgį. Tuo pačiu saugiau važiuoja ir keleiviai.
    Kadangi ten nevažiuoja tavo troleibusas, tai ir negali palyginti pokyčių, tačiau yra proga paburbėti dėl paburbėjimo
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.12, 22:10.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kaip ir beveik visame mieste yra pakankamai vietos susiaurinti eismo juostas ar važiuojamąją dalį (beveik visais atvejais nesumažinant pačių eismo juostų skaičiaus, t.y. pralaidumo) ir to sąskaita praplatinti šaligatvius, įrengti dviračių takus ar kt.
    Bet kažkaip selektyviai, čia pasiaurinti galima, o kitur, kur eismo juostos yra >4 metrų pločio, jau "siaubingas siaurinimas ir nusikaltimas žmogiškumui"
    Nes čia pasiaurinus laimi vodzyteliai, o kitur lochai pedalistai ir neįperkantys tačkės pėstieji. Akivaizdu, kad pirmas variantas yra geras, o antras - nepateisinamas vairuotojų sąlygų bloginimas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Priešingoje juostoje buvo pakankamai vietos susiaurinti metru.
    Kaip ir beveik visame mieste yra pakankamai vietos susiaurinti eismo juostas ar važiuojamąją dalį (beveik visais atvejais nesumažinant pačių eismo juostų skaičiaus, t.y. pralaidumo) ir to sąskaita praplatinti šaligatvius, įrengti dviračių takus ar kt.
    Bet kažkaip selektyviai, čia pasiaurinti galima, o kitur, kur eismo juostos yra >4 metrų pločio, jau "siaubingas siaurinimas ir nusikaltimas žmogiškumui"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Čia kai nustebini visą forumą menamu atsivertimu
    Tiesiog kai kuriems kolegoms reikėtų pradėti skaityti tai, kas parašyta, o ne matyti tai kas norisi bei nedėti į burną to, kas nebuvo pasakyta.

    Labai blogai, kai dėl keistos ir nenuoseklios (bet nuosekliai naudingos NT vystytojams) savivaldybės politikos leista statyti namus "prie parko be parkingo". Iš karto atsirado problema, kai gatvėje prie ištisinės linijos pradėtos parkuoti mašinos. Tai sukėlė nuolatines avarines situacijas.

    Priešingoje juostoje buvo pakankamai vietos susiaurinti metru.
    Pastūmus ištisinę liniją metru (tam prireikė beveik metų) problema kaip ir išspręsta - bent bus galima važiuoti link "Ventos" nerizikuojant, kad kas nors įvažiuos iš priekio.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Ten buvo platinimas važiuojant link "Ventos".
    Čia kai nustebini visą forumą menamu atsivertimu, o po to sugražini ant žemės - "taigi čia tik dėl to ką aš noriu matyti, o ne ką jūs matot"

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Baltupio gatvė šalia Jamonto parko
    ...
    Visi patenkinti, išskyrus gal kokį kokį prisiekusį skundalių ar induceddemandininką.
    Oho, tranzistoriai nesudegė nuo tokių mandrų žodžių?
    Akivaizdu, kad tokio sprendimo ten reikėjo. Kaip ir minėjo sleader, jei dar pridėtų kelias saleles ties parkingo pradžia ir pabaiga (nebūtinai net viduryje), būtų tikrai geras įgyvendinimas.

    Beje, gal atskleisi, kur yra tas Jamonto parkas?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visi patenkinti, išskyrus gal kokį kokį prisiekusį skundalių ar induceddemandininką.
    Nereikėtų taip absoliutinti, nes tikrai yra kokių antisiaurintojų, kuriems eismo juostos susiaurinimas iššaukė "neįmanoma pravažiuoti" "bus kamščiai" "negalima prasilenkti" ir "daug avarijų" sindromą.
    O šiaip tai toje parko pusėje trūksta salelių iš guminių elementų, kurios paskaidytų tą stovėjimo vietų atkarpą gabalais, nes kai ilgoje atkarpoje nestovi joks automobilis, tai labai absurdiškai plati juosta gaunasi. Tokiu atveju pralaimėjusių tikrai nebūtų.

    Komentuoti:


  • Chiuvakas
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Oho, nemaniau, kad sulauksiu dienos, kai Romas palaikys eismo juostų siaurinimą
    Čia tik dėlto, kad priešpriešinę išplatino, heh

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ten buvo platinimas važiuojant link "Ventos".
    Ir šis poros dažų kibirų vertės mega-projektas įgyvendintas vos per metus nuo problemos paaštrėjimo, kai kažkoks skundikas pradėjo masiškai skųsti eismui trukdančius naujų namų "prie parko bet be parkingo" gyventojus.
    Sprendimas nėra idealus, bet geriau nei buvo prieš tai, kai kasdien buvo sukuriamos avarinės situacijos.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.11, 23:32. Priežastis: prieš tai, kai

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Oho, nemaniau, kad sulauksiu dienos, kai Romas palaikys eismo juostų siaurinimą

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Tai nori pasakyti, kad "suseurino" juostą link IKI ir neįvyko eismo pralaidumo kolapsas? Kur runkeliai su šakėmis prie "Šimašeus" namo?! Nėra?! Stačiai stebuklai.

    Komentuoti:

Working...
X