Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    GV - Mokslininkų sankryža turi būti dviejų lygių. Mokslininkų g iki M Lietuvio turi būti 4 juostų.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kame absurdas? GV nevažiuoja turbūt todėl, kad važiuoja lygiagrečia Baltupio g.?
    Nors gal ir galėtų paleisti kokį G7, pvz. Minsko pl. - Tūkstantmečio g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų pl.
    Jeigu Vilniaus m vadų smegenų tankis būtų kiek didesnis, paleistų. Su sustojimu centriniame terminale, kur kertasi pagrindiniai šiaurė-pietūs ir rytai-vakarai maršrutai. Ai, tokio nėra? Na tai dėl tankio.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apykvailis bandymas įžeidinėti.
    Geriau nuvažiuok į Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžą darbo dieną ryte ar vakare.
    Buvau vakare, nusprendžiau daugiau taip nedaryti. Srautas sumažėjo 1 automobiliu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Jau matau kaip Romas sproginėja
    Apykvailis bandymas įžeidinėti.
    Geriau nuvažiuok į Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžą darbo dieną ryte ar vakare.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kame absurdas? GV nevažiuoja turbūt todėl, kad važiuoja lygiagrečia Baltupio g.?
    Nors gal ir galėtų paleisti kokį G7, pvz. Minsko pl. - Tūkstantmečio g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų pl.
    Labai geras maršrutas būtų, tie visi kalnėnų, nemėžio, riešės, gulbinų, baltupių gyventojai galėtų greitai nuvažiuoti iki centro, nes dabar alternatyva VT siauromis gatvelėmis ir dar su persėdimais. Bet kol VT nėra prioritetas kaip greito ir patogaus transporto (o tik alternatyva automobilio, kas neišgali), tai neturėsim nei tramvajaus nei realiai greitųjų autobusų.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.05.04, 09:38.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Pasižiūrėjau Chemijos instituto stotelę. Kas per absurdas yra 57 autobuso maršrutas? Kodėl joks autobusas (pvz., greitasis) iki šiol nevažiuoja per Geležinio Vilko gatvę?
    Kame absurdas? GV nevažiuoja turbūt todėl, kad važiuoja lygiagrečia Baltupio g.?
    Nors gal ir galėtų paleisti kokį G7, pvz. Minsko pl. - Tūkstantmečio g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų pl.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Pasižiūrėjau Chemijos instituto stotelę. Kas per absurdas yra 57 autobuso maršrutas? Kodėl joks autobusas (pvz., greitasis) iki šiol nevažiuoja per Geležinio Vilko gatvę?

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai ten nereikia pralaidumo didinti. Ten reikia alternatyvaus transporto ir automobilių srauto mažinimo.
    Jau matau kaip Romas sproginėja

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai ten nereikia pralaidumo didinti. Ten reikia alternatyvaus transporto ir automobilių srauto mažinimo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mokslinikų gatvė yra vis didėjanti miesto gėda. Pristatyta mokslo insttiutų, gyvenamųjų namų ir komercijos centrų, padaugėjo gyvenvtojų priremisčiuose tarp Visorių, Bajorų ir Bukiškių.
    Atsirado Mykolo Leituvio gatvė - jungtis su Vakariniu aplinkkeliu ir Ukmergės plentu.
    Tuo tarpu Mokslininkų gatvė liko tokai pati kaip ir kokiais 2008 metais.

    Paradoksas tas, nereikia didelio mokslo nustatyti , kad Visorių "mokslo slėnis" nepasirūpina savimi, kad gatvių pralaidumas attiktų didiėjančius srautus srautus. Ačiū savivaldybei, kad bent palopė Mokslininkų gatvę ir ten neliko pusmetrio pločio duobių aštiriais kraštais

    Labai charaktetingas VMS atstovo atsakymas rodantis visišką savivaildybės neįgalumą ir nenorą ką nors daryti,
    Jei toje teritorijoje dalinami statybų laidimai į kairę ir dešinę, tai savivaldybė galėtų bent minimaliai pasirūpinti Mokslininkų gatvės ir sankryžos su Geležinio Vilko gatver pralaidumu gal būtų
    Toks sąmonės srauto su pasakomis apie šviesoforus ir pakartotais palyginimais su Gariūnų - Paneriškių gatvės sankryža buvo pascituotas beveik ištisai.
    Nors vietoj tų pasakų apie sekundes (kai stovėti kamštyje tne tenka gana ilgai) būtų užtekę vienso sakinio: Deja, pastebimų pokyčių didinant sankryžos pralaidumą, nebus.

    Delfi.lt 2023.05.
    Spūstys siauroje gatvėje – vienos didžiausių mieste, bet savivaldybė rekonstrukcijos nė neplanuoja

    Kiekvieną dieną judėjimas Mokslininkų gatve tampa tikrų tikriausiu kantrybės išbandymu, mat dar nė neprasidėjus piko valandoms, čia ima formuotis spūstys, o transporto eilės nusidriekia tokios, jog tenka laukti nuo kelių dešimčių minučių iki valandos ar dar ilgiau.

    Moteris teigė, kad čia gyvenantys vilniečiai jau neapsikentė nuolatinių spūsčių ir kreipėsi į Vilniaus miesto savivaldybę, tačiau gautas atsakymas tik pakurstė gyventojų susierzinimą

    „Atsakyme teigiama, kad duomenų apie tai, kada bus vykdoma Mokslininkų gatvės rekonstrukcija, savivaldybė neturi ir nė negali gyventojų informuoti, kada ši problema bus pradėta spręsti. Atsakyme tik nurodoma, kad šiems darbams prireiks viešojo konkurso, tačiau 2023-ųjų konkursų plane tokio objekto nėra“, – komentavo gyventoja.
    (...)
    . Gyventojai taip pat baiminasi, kad ateityje situacija tik blogės, mat šalia Mokslininkų ir Geležinio Vilko gatvių sankryžos jau statomas naujas verslo centras, tad čia įsikėlus verslams gatvės užimtumas tik dar labiau didės.

    Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus Visuomenės informavimo specialistas Irmantas Kuzas teigė, kad iš tiesų Molėtų pl.–Geležinio Vilko g.–Mokslininkų g. sankryža yra viena iš labiausiai apkrautų miesto sankryžų.
    „Molėtų pl.–Skersinės g, Molėtų pl.–Santaros g., Molėtų pl.–Mokslininkų g. –Geležinio-Vilko g. sankryžos tarpusavyje sukoordinuotos. Rytinio bei vakarinio piko metu jos veikia didžiausiu mieste taikomu ciklo laiku – jis yra 180 sekundžių. Toks darbo režimas taip pat taikomas ir Gariūnų–Paneriškių g. sankryžoje“, – komentavo savivaldybės atstovas.
    I Kuzas nurodė, kad toks ilgas darbo režimo ciklo laikas reiškia, kad kiekviena sankryžos šviesoforų valdoma kryptimi, kurioje žalias signalas įsijungia kas 3 min. per gatvę norintiems eiti pėstiesiems žalio signalo gali tekti palaukti iki 3 min. „Ilginti ciklo laiko dėl sankryžos pralaidumo padidinimo negalima, nes, remiantis atliktais stebėjimais ir moksliniais tyrimais, ciklo laiką ilginant daugiau nei 180 sekundžių, sankryžos pralaidumo efektyvumas nedidėja. Dėl ilgos žalios signalo trukmės didėja transporto priemonių greitis ir atstumas tarp automobilių, vadinasi, žalias signalas išnaudojamas neefektyviai. Tai ypač gerai matoma Gariūnų–Paneriškių g. sankryžoje. Be to, ilginant ciklo laiką, didėja ir pėsčiųjų laukimas, todėl jie provokuojami eiti per raudoną signalą“, – aiškino I. Kuzas.
    Savivaldybės atstovas teigė, kad šiuo metu sankryžoje ruošiamasi įdiegti papildomas saugumo priemones – įrengti papildomą apsaugotą kairįjį posūkį iš Mokslininkų g. į Molėtų pl. „Dėl apsaugoto kairiojo posūkio įrengimo bus atliekami sankryžos darbo režimų kalibravimo darbai, taip pat bus atlikta kiekvienos krypties žalio signalo trukmės korekcija. Deja, pastebimų pokyčių didinant sankryžos pralaidumą, nebus. Sankryžos apkrovimas ir žalio signalo trukmė (ypač piko metu) pasiekė savo maksimumą Palyginimui pavyzdys: žalio signalo trukmė rytinio piko metu Molėtų pl. svyruoja 68–78 s, tuo tarpu Mokslininkų g. yra galimybė išvažiuoti į dešinę į Geležinio Vilko g. du kartus per ciklą, per žalią signalą – 30 s ir per papildomą sekciją – 36 s, bendrai – 66 s. Vakarinio piko metu dėl ypač didelio transporto srauto Geležinio Vilko g. tiesiai ir į kairę (49 s), Mokslininkų g. skiriamos 57 s žalio signalo. Apibendrinant, Mokslininkų g. skiriamas didelis dėmesys ir žalio signalo trukmė yra tikrai didelė lyginant su pagrindinės gatvės žalios signalo trukme ir transporto srautais“, – nurodė I. Kuzas.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...nuoja-93249423

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš turiu nupjautą, kad ir gaisrinės arba autobusai nebegalės prasilenkti toje gatvėje. Nekalbant apie tai, kas bus, jei kokia nors fūra turės apsisukti
    Dviračiai jau dabar neprasilenkia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai taip išeina, kad Romas bando mus apgauti ir gatvė nebus siaurinama?
    Skaityk kas parašyta, o ne tarp eilučių. Siaurinamos bus sankryžos.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai taip išeina, kad Romas bando mus apgauti ir gatvė nebus siaurinama?
    eilinį kartą apsimelavo

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nesuprantu iš kur ta nuojauta gimsta. Juk gatvė bus PLATINAMA nuo esamų 4 metrų (jei nors tiek lieka nuo priparkuoto automobilio iki bordiūro) iki 5,5 metro.
    Tai taip išeina, kad Romas bando mus apgauti ir gatvė nebus siaurinama?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Iš sarkazmo.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš turiu nupjautą, kad ir gaisrinės arba autobusai nebegalės prasilenkti toje gatvėje. Nekalbant apie tai, kas bus, jei kokia nors fūra turės apsisukti
    Nesuprantu iš kur ta nuojauta gimsta. Juk gatvė bus PLATINAMA nuo esamų 4 metrų (jei nors tiek lieka nuo priparkuoto automobilio iki bordiūro) iki 5,5 metro.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Aš turiu nupjautą, kad ir gaisrinės arba autobusai nebegalės prasilenkti toje gatvėje. Nekalbant apie tai, kas bus, jei kokia nors fūra turės apsisukti

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Bus dar vienas eilinis beprasmis pinigų mėtymas. Nei ten kas nors laksto, nei buvo kokių nors įvykių manau. O elementariai jungčiai iš Ateities į GV centro kryptimi šalia kamino aišku pinigų nėra. Būtų tikrai reali nauda nuimant didelę dalį kamščio Ateities ties moki veži. Vietos tam sočiai, tik smegenų VMSA nėra.
    https://www.google.com/maps/@54.7362...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Maumedžių gatvė, kurią artimoje ateityje numatoma "rekonstruoti":
    - įrengti parkavimo kišenes (gal ir reikia, bet tokių kur tilptų mašinos, o ne tos parkavimo parodijos, kuri yra suplanuota
    - iki 2,25 m pločio patinti šaligatvius (neaišku, kam to reikia, nes esamų dviejų šaligatvių abiejose pusėse užtenka su kaupu)
    - susiaurinti abi sankryžas (čia tai absurdiškas pinigų švaistymas, nes ir tap greitis vos sieka 20 km.h).
    - Ir visas šitas grožis bus apkaišytas vienamečiais stagarais, kurie biuroktratine kalba vadinami "dekoratyvinias želdynais".

    Foto 2022.12
    Maumedoų g. žiūrint iš pietų




    Tolumoje matossi atvažiuojanti mašina, kurios teko palaukti platesnėje vietoje prasilenkimui








    Maumedžių - Braškių - Avižų g. sankryža

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Oi, o kiek pėsčiųjų praeina? Tarytum nebūtų šaligatvių kaip Taurupės ar M.Lietuvio. Bullshit

    Komentuoti:

Working...
X