Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei patys gyventojai nenori, kam tą gatvę jiems piršti? Yra krūva infrastruktūros projektų, kurių gyventojai patys prašo.
    Pusė gyventojų jei ne daugiau nori. Blogiausias variantas būtų tiltas be gatvės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Buvo planuojama gatvė tarp Balsių ir Ožkinių, numatyta bendrajame plane, matyti anksčiau įkeltame pavyzdyje, bet gyventojai užprotestavo.
    Jei patys gyventojai nenori, kam tą gatvę jiems piršti? Yra krūva infrastruktūros projektų, kurių gyventojai patys prašo.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.
    Buvo planuojama gatvė tarp Balsių ir Ožkinių, numatyta bendrajame plane, matyti anksčiau įkeltame pavyzdyje, bet gyventojai užprotestavo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai gal dauguma ir norėtų, bet užblokuoja įtakinga mažuma. Panašiai kai M.Lietuvio g. atveju.
    Tikrai ne kelių ar keliolikos gyventojų mažuma. Specifinė publika sakykim. Pavyzdys iš kitos serijos. FB grupėje pasiskundus dėl smarvės iš kaimynų netvarkingų katilų - pasiūlo kraustytis atgal į savo šeškines ir fabus. Jei nori gyvent be smarvės ir neuždūmintas, ne vieta laisvų žmonių rajone kurie kuo nori, tuo degina

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
    Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
    Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    6. Tiltas per Nerį iš vis kažkokia utopija, reiktų ne tik dešimtis namų išpirkti, bet realiai tiltas jokių eismo problemų nespręstų, tik perkeltų kamščius į kitą vietą.
    Išsispręstų Verkių Riešės nuokalnės bėda kur tarp namų nėra pločio normaliam šaligatviui ir autobusams, ką jau kalbėt apie dvirtakį. Taip pat išsispręstų Žaliųjų ežerų / Popieriaus sankryža. Jei pagrindinis srautas būtų iš apačios ir link Balsių, o dabartinė Žaliųjų ežerų gatvės trasa būtų šalutinis.

    Aišku kamščiai persikeltų į Nemenčinės plento pradžią ir dar labiau pablogintų situaciją. Kertantys kampą iš Nemenčinės per Balsius grįžtų į Nemenčinės plentą + 10 ar 15k Balsių ir jų apylinkių sodininkų. O tam reikia Ozo ir Šiaurinės su pilnu išpildymu dviejų lygių sankryžom ir t.t. Kita vertus gal tai labiau išsprendžiama nei kosminis viadukas per Verkių riešę.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    (Spausti ant mini foto, kad padidinti):

    Click image for larger version  Name:	Balsiu kelio ideja.JPG Views:	150 Size:	276,1 kB ID:	1922595


    Šiek tiek pasvajosiu.

    Kelio į Balsius atkarpos, einančios per saugomą teritoriją, panaikinimas ir alternatyvi trasa.

    Svarstau, jei panaikinti kelio atkarpą einančią per saugomą teritoriją ir sukurti alternatyvią trasą, nauda būtų tokią (gal kažko nepagalvojau):

    1. Saugoma teritorija apsijungtų - nebebūtų perkirsta keliu
    2. Dingtų apie 5 kilometrus kelio, kurio nebereikėtų remontuoti
    3. Pagerėtų susisiekimas, nes būtų nutiestas naujas STR atitinkantis kelias (didžioji jo dalis jau yra - reikia tik paremontuoti esančią atkarpą jei tai nedaryta)
    Maršrutas iš Balsių į centrą, kol nėra tilto per Nerį, pailgėtų tik apie 1,5 km.
    1. Saugoma teritorija toliau būtų kertama, tik dar ilgesniu keliu ir būtų tranzitine gatve atkertama dar ir upė.
    2. Kelias ten jau sutvarkytas, padarytas apšvietimas ir pan. Tai realiai tik papildomos išlaidos būtų daryti visa tai kitame dar ilgesniame kelyje.
    3. Susisiekimas pablogėtų, nes ne tik pats kelias pailgėtų, bet dar ir eitų kalnuotu reljefu su n posūkių.
    4. Pablogėtų ten gyvenančių žmonių gyvenimo kokybė dėl atsiradusio tranzitinio eismo triukšmo ir taršos.
    5. Kelio ilginimas žiauriai kertasi su ES žaliuoju kursu, reiktų paskaičiuoti kiek tonų teršalų ir CO2 sukeltų toks dirbtinio lanko sukūrimas.
    6. Tiltas per Nerį iš vis kažkokia utopija, reiktų ne tik dešimtis namų išpirkti, bet realiai tiltas jokių eismo problemų nespręstų, tik perkeltų kamščius į kitą vietą.
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.25, 09:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek pasvajosiu.
    Kelio į Balsius atkarpos, einančios per saugomą teritoriją, panaikinimas ir alternatyvi trasa.
    Maršrutas iš Balsių į centrą, kol nėra tilto per Nerį, pailgėtų tik apie 1,5 km.
    Proto mankšta, bet atsižvelgiant į gautą rezultatą, šiek tiek beprasmiška.
    Siūlyti uždaryti esamą kelią miške su lygiu reljefu ir pasiūlyti 1,5 km ilgesnę trasa raižytu reljefu palei gyvenamuosius namus yra sunkiai pagrindžiamas dlaykas.
    Antra juoda linija per upelį ir tiesiai į dvaro teritoriją yra visiškai nerealistiška.
    Ant žemėlapio galima paišyti įvairiais tiesias linijas. Tačiau net modeliuojant buvo galima žvilgtelėti į tai kokios ten yra saugomos teritorijos .Jei nepavyko gauti ar perskaityti žemėlapio su horizontalėmis gal vertėjo bent apsilankyti vietoje,

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pietinė juoda linija nuo Verkių rūmų kertanti kampą į Verkių gatvę eina per kažkokių ropšolių perimviečių draustinį per kurį net mtb varžybų neleido organizuot. Ką jau kalbėt apie gatvės tiesimus.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    (Spausti ant mini foto, kad padidinti):

    Click image for larger version

Name:	Balsiu kelio ideja.JPG
Views:	719
Size:	276,1 kB
ID:	1922595


    Šiek tiek pasvajosiu.

    Kelio į Balsius atkarpos, einančios per saugomą teritoriją, panaikinimas ir alternatyvi trasa.

    Svarstau, jei panaikinti kelio atkarpą einančią per saugomą teritoriją ir sukurti alternatyvią trasą, nauda būtų tokią (gal kažko nepagalvojau):

    1. Saugoma teritorija apsijungtų - nebebūtų perkirsta keliu
    2. Dingtų apie 5 kilometrus kelio, kurio nebereikėtų remontuoti
    3. Pagerėtų susisiekimas, nes būtų nutiestas naujas STR atitinkantis kelias (didžioji jo dalis jau yra - reikia tik paremontuoti esančią atkarpą jei tai nedaryta)
    Maršrutas iš Balsių į centrą, kol nėra tilto per Nerį, pailgėtų tik apie 1,5 km.

    Click image for larger version  Name:	Balsiu kelio ideja.JPG Views:	1 Size:	276,1 kB ID:	1922589
    https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

    https://www.maps.lt/3DLietuva/ (pagrindo žemėlapiai - reljefas)

    2021 BP:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	303,3 kB ID:	1922592
    Paskutinis taisė spekas; 2021.10.24, 19:47.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomu, kaip mažins srautus statomas dar vienas pastatas Visorių slėnyje, kuriame dirbs keli šimtai žmonių. Jei tai būtų panašaus dydžio prekybcentris, jo statytojai turėti prisidėti prie gatvių infrastruktūros.
    Savivaldybė dalina statybos leidimus šiaurinėje miesto dalyje (tai irgi sukuria papildomus eismo srautus), tačiau infrastruktūra Mokslininkų g. ir Visorių slėnio rajone liko 2007-2008 m. lygio.
    Ne pastatai mažina srautus, o srautų perkėlimas į mažiau užimančias transporto priemones kaip VT ir dviračiai. Tiems keliems šimtams reikėtu į darbą ne automobiliu važiuoti ir sumažės tie srautai.

    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    Gatvė jau yra, tik lieka išasfaltuoti nedidelį ruožą ir tada visi į Vilniaus šiaurės rytus važiuos per Vakarinį aplinkelį.
    Šimašius jau išasfaltavo dalį gatvės. Manau kitais metais likusią dalį užbaigs.
    Saka išsikraustys oligarchai kitur ir tada galėsim gatvę daryti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O gal ne gatvės platinimo reikia o srautų mažinimo?
    Įdomu, kaip mažins srautus statomas dar vienas pastatas Visorių slėnyje, kuriame dirbs keli šimtai žmonių. Jei tai būtų panašaus dydžio prekybcentris, jo statytojai turėti prisidėti prie gatvių infrastruktūros.
    Savivaldybė dalina statybos leidimus šiaurinėje miesto dalyje (tai irgi sukuria papildomus eismo srautus), tačiau infrastruktūra Mokslininkų g. ir Visorių slėnio rajone liko 2007-2008 m. lygio.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Deja kadangi Mykolo Lietuvio gatvės nebus tai srautus teks mažinti vienaip ar kitaip.

    Jei riekia jungties tarp ukmergės ir GV tai verčiau važiuoti ateities gatve, daug patogiau net esant lankui nei per mokslininkų.
    Gatvė jau yra, tik lieka išasfaltuoti nedidelį ruožą ir tada visi į Vilniaus šiaurės rytus važiuos per Vakarinį aplinkelį.
    Šimašius jau išasfaltavo dalį gatvės. Manau kitais metais likusią dalį užbaigs.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    kas tas vietinis oligarchas?
    Tiksliau ne vienas, o visi penki, tiek ten dabar yra tų namų tam mini kvartaliuke šalia ML gatvės.

    Tas deja yra, bet mes darome viską, kad Mykolo Lietuvio gatvė atsirastų bent etapais“, – pabrėžęs, kad besiginčijančių gyventojų tėra kokie penki, sakė M.Pakalnis.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059804?copied
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.23, 12:43.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O koks skirtumas ar ML gatvės projekto atsisakyta? Gatvės nebus nes vietinis oligarchas pasakė kad jo kieme nebus.

    Na jeigu prioritetas yra tarša tada tikrai nereikia 2 juostų gatvės o reikia skatinti važiuoti kitais būdais. A juosta irgi nepagelbės, nes ja važiuoja ne tik autobusai bet ir motociklai, elektromobiliai ir kas trečias paprastas ICE.
    kas tas vietinis oligarchas?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai ML gatvės projekto atsisakyta? Važiuoti Ateities g. irgi ne variantas, nes be reikalo ne tik laikas gaištamas, bet ir teršiamas oras nuo tokio tranzito.
    O koks skirtumas ar ML gatvės projekto atsisakyta? Gatvės nebus nes vietinis oligarchas pasakė kad jo kieme nebus.

    Na jeigu prioritetas yra tarša tada tikrai nereikia 2 juostų gatvės o reikia skatinti važiuoti kitais būdais. A juosta irgi nepagelbės, nes ja važiuoja ne tik autobusai bet ir motociklai, elektromobiliai ir kas trečias paprastas ICE.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Deja kadangi Mykolo Lietuvio gatvės nebus tai srautus teks mažinti vienaip ar kitaip.

    Jei riekia jungties tarp ukmergės ir GV tai verčiau važiuoti ateities gatve, daug patogiau net esant lankui nei per mokslininkų.
    Ar tikrai ML gatvės projekto atsisakyta? Važiuoti Ateities g. irgi ne variantas, nes be reikalo ne tik laikas gaištamas, bet ir teršiamas oras nuo tokio tranzito.

    Komentuoti:

Working...
X