LRT.lt 2020.12.12 Sostinėje imtasi siaurinti dar vieną gatvę
Pirmieji komentraai po LRT straipnsių Ir čia net ne Delfis. Gal VSA reikėtų kokį straipsnį su realiai techniniais paaiškinimais kodėl taip daroma. Nes dabar daug kas realiai nesupranta kam tai daroma.
Kaip tik teko pravažiuoti jau ta gatve. Net sunku patikėti, kad tokie projektai iš tikrųjų vyksta. Poderskis ir VMS čia nusipelno didelio pliuso už pastangas ir nebijojimą eiti prieš nusistovėjusias Sovietmečio dogmas. Aišku, lašas jūroje, bet pradžia jau yra.
Didlaukio g. siauriausia vieta, kuria skundėsi tiek autobusų tiek kiti vairuotojai (kol neužasfaltavo iki pat bortelių).
LRT.lt 2020.12.12 Sostinėje imtasi siaurinti dar vieną gatvę
Sostinėje susiaurinus Naugarduko gatvės važiuojamąją dalį vairuotojai reiškė nepasitenkinimą, esą toks sprendimas dar labiau mažina saugumą. Neilgai trukus siaurėti pradėjo ir kita sostinės gatvė. Vilniaus valdžia tikina, kad Didlaukio gatvė buvo per plati, o vietos gyventojai stebisi – rekonstrukcijai net nepasibaigus, autobusai vos prasilenkia.
Į LRT.lt kreipęsis vilnietis Vaidotas tikino, kad darbai buvo pradėti gerokai anksčiau, nei savivaldybė išplatino pranešimą žiniasklaidai (...)
„Į klausimą dėl saugesnio ir patogesnio eismo galimybės ir kaip tai bus užtikrinta siaurinant važiuojamąją dalį atsakymo laukiu jau ne vieną savaitę. Vietoj to po mano klausimo spaudoje ėmė rastis bendro pobūdžio informacinių žinučių apie šiuos darbus“, – teigė vilnietis.
Jis pabrėžia, kad gatvė yra netiesi, kyla į kalną, šalikelėse statomi automobiliai, šia gatve taip pat kursuoja autobusai. Dėl nuokalnės ir kelio vingio vairuotojai ir taip turi mažint greitį, todėl važiuojamosios kelio dalies siaurinimas vyrui atrodo keistokas
„Autobusų stotelių kišenės ties parduotuve „Maxima“ gatvės apačioje ir gatvės viršuje ties kioskais siaurinamos iki tokio absurdo, kad gali susidaryti vaizdas, jog sustojus autobusui už jo esantys automobiliai nebegalės pravažiuoti. Vietoj to neaišku kodėl platinamas šaligatvis“, – nusivylimo neslėpė vietos gyventojas.
Vilniaus m. savivaldybės administracijos patarėjo Raivydo Rakausko LRT.lt pateiktame komentare raštu teigiama, kad (...) šŠiuolaikinės gatvės kuriamos pagal kitokius standartus ir teisės aktai numato, koks turi būti atitinkamų kategorijų gatvių važiuojamosios dalies plotis.
Specialistas pažymi, kad Didlaukio gatvėje, kaip ir Naugarduko gatvėje, siekiama atlikti darbus taip, jog ši gatvė atitiktų dabartinius standartus ir būtų saugi. Šios gatvės pagal savo funkciją bei urbanistinę aplinką šiek tiek skiriasi: Didlaukio gatve, priešingai nei Naugarduko gatve, intensyviau juda viešasis transportas (...)
Jis taip pat tikino, kad viešajam transportui bus pakankamai vietos pasiekti stoteles, o įvažiavimai užims apie 20 metrų.
Tiksliai nežinau.
Tačiau pvz bus tvarkoma ir Skalvos g. (nuo Molėtų plento iki Didžiųjų Gulbinų kaimo). Logiška būtų, kad susijungtų į asfaltuotą vientisą alternatyvą. O kaip bus pamatysim.
Labiau reikia sutvarkyti žvirkelį nuo Santariškių galo per mišką ir tolyn pro šitą kvartalą iki senojo Gulbinų kaimo Vargu ar kadanors Molėtų plento pradžioj įkiš normalų dvirtakį nuo Skersinės iki "Link Molėtų".
Bus įrengta nauja perėja už autobusų stotelės, kur ir taip jau išmintas "magistralinis" takas Tik nesimato, ar ten irgi pagal naują mūsų perėjos "standartą", bus tramplynas?
Bus įrengta nauja perėja už autobusų stotelės, kur ir taip jau išmintas "magistralinis" takas Tik nesimato, ar ten irgi pagal naują mūsų perėjos "standartą", bus tramplynas?
Atrodo Prusų ir Šaltkavių sankryžoje vietoje asfalto bus trinkelės ar akmenų grindinis? Prusų gatvėje šiaip nemažai veitų su kokybišku akmenų grindiniu.
Spėju trinkelės, nes ten numatyta kaip nenutrūkstamas šaligatvis. T.y. automobiliai turės per pandusus pakilt ant šaligatvio.
Kažkas duoda toną statyti "kaip reikia, kaip užsienyje" (šiuo atveju turime Vilnių, galima sakyti, pagr. Lietuvos vartai su Vakarais), tai manau ir visai Lietuvai bus nauda turėti tokius statybos pavyzdžius ir daryti mažiau klaidų
Didlaukio g. ir kitoje pusėje atsiras toks pats dviračių takas+šaligatvis, tik atskiru projektu?
Vilniaus m. savivaldybė 2020.11.26 Rekonstruojama sostinės Didlaukio gatvė
Gerokai per plati dviejų eismo juostų Didlaukio gatvė Vilniuje įgaus naują, humaniškesnį ir patogesnį pėstiesiems vaizdą. Pagal savivaldybės parengtą gatvės humanizavimo schemą jau vyksta Didlaukio g. nuo Baltupio g. iki Kalvarijų g. rekonstrukcijos darbai, o po remonto gatve patogiau judės pėstieji, eismas taps saugesnis, surasti tvarkingesnio automobilių statymo sprendiniai, o pati gatvė įgaus estetiškesnį vaizdą. Didlaukio gatvės atnaujinimo darbams savivaldybė skyrė daugiau kaip 250 tūkst. eurų.
Gerokai per plati dviejų eismo juostų Didlaukio gatvė Vilniuje įgaus naują, humaniškesnį ir patogesnį pėstiesiems vaizdą. Pagal savivaldybės parengtą gatvės humanizavimo schemą jau vyksta Didlaukio g. nuo Baltupio g. iki Kalvarijų g. rekonstrukcijos darbai, o po remonto gatve patogiau judės pėstieji, eismas taps saugesnis, surasti tvarkingesnio automobilių statymo sprendiniai, o pati gatvė įgaus estetiškesnį vaizdą. Didlaukio gatvės atnaujinimo darbams savivaldybė skyrė daugiau kaip 250 tūkst. eurų.
Iš Didlaukio g. schemos matosi, jog planuota nauja iškili perėja su pervaža rytinėje dalyje, netoli Kalvarijų g., o link Geležinio Vilko g. perėja pavirs į iškilią su pervaža kartu.
Komentuoti: