Žaliuosius neramina ir tai, kad ši su žmogiškumo ir su teisine logika prasilenkianti praktika turės ne tik aplinkosauginių ir teisinių, bet ir ekonominių bei socialinių pasekmių – dar labiau paskatins gyventojų emigraciją.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Nauja gatvė paskatins emigraciją... Absurdo viršūnė. Gal kaip tik tie medkirčiai džiaugiasi, kad darbo turi čia, o ne svetur. Žodžiu artėjant seimo rinkimams galima kalbėti kaip visada ką nori ir kaip tik nori.
-
Manau problema ne jame. Sankryžą dar galima būtų įtalpinti ir šalia jo, tvoras galima ir pastumti. Tik kad toje vietoje kirsti tektų ir giliau esančius sklypus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąValenčio pastatas trukdo tam normaliai padaryti
Komentuoti:
-
Valenčio pastatas trukdo tam normaliai padarytiParašė abruo Rodyti pranešimąKažkoks keistas sprendimas. Negi nebuvo galima Santaros g. sujungti su Kairiūkščio g.? Dar vieną šviesoforą smeigs...
Komentuoti:
-
Kažkoks keistas sprendimas. Negi nebuvo galima Santaros g. sujungti su Kairiūkščio g.? Dar vieną šviesoforą smeigs...
Komentuoti:
-
Santaros gatvės detalusis planas
Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2014.12.03 d. sprendimas Nr. 1-2150
"Dėl apie 7,6 ha teritorijos tarp Santariškių ir Molėtų plento detaliojo plano tvirtinimo"
https://www.vilnius.lt/vaktai/defaul...DocId=30250670
Brėžinys:
(paspaudus-didesnis)
https://www.vilnius.lt/vaktai/GetFil...1-f8d20166538f
Komentuoti:
-
/\ Labai emocingas straipsnis.Parašė spekas Rodyti pranešimąGal kas ką žinot dėl šitos (būsimai tiesiamos?) gatvės?
Velykų išvakarėse iškirstas Verkių draustinio miškas
Vilniaus m. savivaldybėje patyliukais regztas planas iškirsti 3 ha Verkių regioninio parko miško trenkė tarsi žaibas iš giedro dangaus čaižiam benzopjūklų gausmui sukaukus didžiojo Velykų ketvirtadienio rytą. Miškas kertamas su tikslu nutiesti abejotino reikalingumo gatvę, jungiančią Molėtų plentą su Santariškių gatve.
http://www.zaliojilietuva.lt/zalieli....html#comments
Tas "patyliukais regztas planas" patvirtintas dar 2004 metais
Visorių-Santariškių žinių ekonomikos branduolio raidos programa
Patvirtintas Vilniaus m. tarybos 2004.08.25 d. sprendimu Nr. 1-507

http://www.vilnius.lt/index.php?1703786096
Per tą laiką buvo patvirtintas bendrasis planas, 2014 m. šiek tiek pasikeitė gatvės trasa - ji eina miško pakraščiu, o ne viduriu (buvo planuota kaip B.Dvariono g. tęsinys).
Naujai tiesiama Santaros gatvė pažymėta ir OpenMaps:

Ši gatvė yra reikalinga, gal net labai.
Koncentruojant visas gydymo įstaigas vienoje vietoje Santariškėse buvo mažiausiai galvojama apie susisiekimą ir parkavimą. Prie Santariškių žiedo rytais visuomet būna kamščiai. Nesvarbu, kad ta vieta yra pačiame miesto pakrašyje.
Toks pats nesusipratimas yra ir su susisiekimu rytais Visorių slėnyje; bet tai atskira tema.
Komentuoti:
-
Gal kas ką žinot dėl šitos (būsimai tiesiamos?) gatvės?
2016.03.31
Velykų išvakarėse iškirstas Verkių draustinio miškas
Vilniaus m. savivaldybėje patyliukais regztas planas iškirsti 3 ha Verkių regioninio parko miško trenkė tarsi žaibas iš giedro dangaus čaižiam benzopjūklų gausmui sukaukus didžiojo Velykų ketvirtadienio rytą. Miškas kertamas su tikslu nutiesti abejotino reikalingumo gatvę, jungiančią Molėtų plentą su Santariškių gatve. Nors tebevyksta žaliųjų pradėti teisminiai ginčai, kirtimų akibrokštas šovė likus porai dienų iki teismui paskelbiant verdiktą, prieš tai paskleidus gandus apie projekto atidėjimą ilgam laikui dėl lėšų trūkumo. Pasirodo, tai tebuvo sąmoninga tyla prieš audrą.
http://www.zaliojilietuva.lt/zalieli....html#comments
Komentuoti:
-
Pagerės transporto eismas Vilniaus sankryžose Molėtų kryptimi
Šio pavasario pabaigoje vykusio susitikimo metu SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (SĮSP) ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie LR Susisiekimo ministerijos (LAKD) specialistai aptarė bendradarbiavimo galimybes, dėl transporto srautų valdymo ir koordinavimo Molėtų plente (kelias A14).
Specialistai iškėlė problemą dėl prasto šviesoforinio eismo reguliavimo Molėtų plente. Akcentuotas transporto srautų nesuderinamumas tarp Vilniaus miesto šviesoforinio valdymo sankryžų su Molėtų plente esančiomis sankryžomis. Pastarosios yra už Vilniaus miesto ribų ir priklauso VĮ „Vilniaus regiono keliai“. Kartu buvo nuspręsta atlikti Molėtų plento sankryžų veikimo analizę bei atsižvelgiant į rezultatus, atlikti eismo reguliavimo ir šviesoforinio valdymo pakeitimus. Pokyčiai reikalingi siekiant pagerinti transporto srautų pralaidumą. Tai ypač aktualu vasaros sezono metu, kai automobilių srautas padidėja išvykimo iš miesto kryptimi, o sekmadienio vakarais – grįžtant į miestą.
Šiuo metu SĮ „Susisiekimo paslaugos“ pagal turimus ir iš LAKD gautus transporto srautų statistinius duomenis, atlieka Molėtų plento sankryžų veikimo analizę ir ruošia eismo organizavimo pakeitimų siūlymus, kaip pagerinti šviesoforinį eismo valdymą šiose sankryžose.
Susitikimo metu taip pat susitarta, jog VĮ „Vilniaus regiono keliai“ eksploatuojamas sankryžas būtina sukoordinuoti ir bendrai valdyti kartu su Vilniaus miesto šviesoforais reguliuojamomis sankryžomis, kurių administravimą ir priežiūrą atlieka SĮ „Susisiekimo paslaugos“. Šiuo pagrindu planuojama pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su VĮ „Vilniaus regiono keliai“.
http://www.vilnius.lt/index.php?4041057467
Komentuoti:
-
Jei Didlaukio g. ten esančios mokslo įstaigos pasirūpintų parkavimu, tai tos problemos neliktų. Galėtų savivaldybė paspausti, nes ir taip jos per gerai gyvena, ypač koks Riomeris ar VU. O Baltupio g. jau tektų imtis daugiabučių kiemų - būtų proga Šimašiui savo rinkiminius pažadus vykdyti...Parašė Mettal Rodyti pranešimąDidžiausia problema autobusams - apvažiuoti prie perėjos ties Didlaukio st. numestas mašinas, nes trukdo dar (ne)saugumo salelė. O ir pačiame Didlaukio g. akligatvyje mašinų pristatyta tiek, kad 2 autobusai neprasilenks. Dar žinoma, kad kažkur "vidury" bus prašoma įrengti naują stotelę, kuri visa bus užstatyta, kaip dabar yra Taikos g. ir keleiviai bus išlaipinami tiesiog į važiuojamąją dalį.
Komentuoti:
-
Didžiausia problema autobusams - apvažiuoti prie perėjos ties Didlaukio st. numestas mašinas, nes trukdo dar (ne)saugumo salelė. O ir pačiame Didlaukio g. akligatvyje mašinų pristatyta tiek, kad 2 autobusai neprasilenks. Dar žinoma, kad kažkur "vidury" bus prašoma įrengti naują stotelę, kuri visa bus užstatyta, kaip dabar yra Taikos g. ir keleiviai bus išlaipinami tiesiog į važiuojamąją dalį.
Komentuoti:
-
Šiaip tai kur kas geriau, nei yra dabar, tačiau kodėl Baltupių gyventojams panaikinama jungtis su GV, nesuprantama. Juk laisvai buvo galima padaryti tą nuvažiavimą link centro per naujų namų kvartalėlį...Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKas įdomu, kad GV rodomos 6 eismo juostos, ties šviesoforu dingsta išsukimas iš didlaukio g. į GV ir ateityje išnyks tas debiliškas apsisukimas pavažiavus GV (ojojoj gyventojams nepatiks...). Taip pat nėra didlaukio g. jungties su GV per naujų namų kvartalėlį, tad didlaukio g. gyventojams į centrą reiks važiuoti velnias žino kaip.
Komentuoti:
-
neįtikėtina! sutvarkys tą skylę pagaliau: ir šaligatviai baisūs, asfaltas duobėtas, logikos eismo organizavime ir pakavime nebuvo ir t.t.Dabar pagaliau bus normali didlaukio g. jungtis, bus panaudotas baltupio g. apendiksas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNarių balsavimo rezultatai
Klausimo būsena Priimtas
Bendru sutarimu - Už
Kas įdomu, kad GV rodomos 6 eismo juostos, ties šviesoforu dingsta išsukimas iš didlaukio g. į GV ir ateityje išnyks tas debiliškas apsisukimas pavažiavus GV (ojojoj gyventojams nepatiks...). Taip pat nėra didlaukio g. jungties su GV per naujų namų kvartalėlį, tad didlaukio g. gyventojams į centrą reiks važiuoti velnias žino kaip.
didlaukio autobusų stotelę perkels į normalesnę vietą, atsiras prie kolegijos stotelė (gal ir kokį 10 autobusą nukreips?). Tik kad tada studentai nebesinaudos kitais autobusais, mat jie stos nepalankioje vietoje NEBENT būtų įrengta stotelė baltupio g. dabartinėse įvažose.
Beje įdomu kaip bus su parkavimu, nes kai kurių daugiabučių aikštelė buvo tiesiai didlaukio g. Mano supratimu tarp baltupių progimnazijos ir baltupio g. visoje atkarpoje galėtų būti 6 eismo juostos: 2 viaduko, po 2 iš kraštų, iš kurių po vieną daugmaž visu ilgiu parkavimui. Pagal dabartinį planą jei leis statyti, tai bus kaip dabar - automobiliai (ir ypač autobusai) turės sunkiai manevruoti, kad apvažiuotų visokius ant bet kokių kampų paliekamus automobilius.
bet šiaip okei, man patinka
Komentuoti:
-
Narių balsavimo rezultataiParašė Creatium Rodyti pranešimąIštrauka iš detaliojo plano, kurį savivaldybė tvirtins kitą trečiadienį:
Atvaizdas
http://www.vilnius.lt/index.php?1550989805
Klausimo būsena Priimtas
Bendru sutarimu - Už
Komentuoti:
-
Kaip jau rašiau, faktas, kad detalusis planas apima ir viaduką, gali būti ženklas, jog jo statybą finansuos ne savivaldybė. Arba tiesiog buvo nuspręsta vienu šūviu nušauti du zuikius. T.y. plano rengimą finansuoja Vilniaus kolegija (o taip ir yra), o miestui dovanoja apmokėjimą plano ruošimui. Na, žiūrėsim. Galų gale DP nereiškia, kad viadukas jau ir bus statomas.Paskutinis taisė Creatium; 2015.02.27, 20:44.
Komentuoti:
-
Visiškai pritariu, tą patį turėjau omenyje kritikuodamas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDėl Baltupių viadukų. Manau, kad turi būti pirmiausia skiriamas dėmesys Žalgirio-GV-Ukmergės mazgo rekostrukcijai, tame tarpe GV viadukui per Žalgirio. Ten yra problema. Perėja prie Baltupio tikrai nėra didelė problema.
Taip pat prioritetą matyčiau Šiaurinėje gatvėje. O dabar gaunasi, kad pinigai mėtomi neesminiams projektams kaip pvz.: Goštauto viadukas su 1 juosta.
Komentuoti:
-
Dėl Baltupių viadukų. Manau, kad turi būti pirmiausia skiriamas dėmesys Žalgirio-GV-Ukmergės mazgo rekostrukcijai, tame tarpe GV viadukui per Žalgirio. Ten yra problema. Perėja prie Baltupio tikrai nėra didelė problema.
Taip pat prioritetą matyčiau Šiaurinėje gatvėje. O dabar gaunasi, kad pinigai mėtomi neesminiams projektams kaip pvz.: Goštauto viadukas su 1 juosta.
Komentuoti:
-
Iš brėžinio šviečiasi kiek kitoks variantas. Jeigu atkreipus dėmesį į dešinę pusę, tai ten viadukas baigiasi estakadine dalimi, kurią iš abiejų pusių supa važiuojamosios dalys. Pėstieji tokiu atveju perėję viaduku nebeturėtų kur dingti. T.y jie nueitų į niekur. Todėl pasirinktas racionalesnis variantas, kuriame pėstieji saugiai atskirti ir nuo pėsčiųjų tako patenką į pėsčiųjų taką be jokio pavojingo gatvių kirtimo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąA taip, nepastebėjau antrojo viaduko tiesą sakant.
Kažkada berods Zuoko buvo klausiama kodėl kažkurioje pietų dalyje (ar tai virš geležinkelio ar tai šalia geležinkelio virš pietinio, neatsimenu) buvo įrengti du viadukai: vienas geležinkeliui (ar automobiliams), o kitas dviratininkams. Atsakymas buvo paprastas: yra gerokai pigiau daryti du viadukus, negu vieną platų. Todėl, kad papildomas betoninio viaduko plotis reiškia daugiau betono - to, ko dviračių ar pėsčiųjų eismui visiškai nereikia. Todėl statyti atskirą (metalinį) viaduką pėstiesiems/dviratininkams yra gerokai pigiau. Tas pats, panašu, ir šiuo atveju bus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar įdomu, kad pažymėtas pastatas toje vietoje, kur planuojama Vilniaus kolegijos biblioteka. Tik jo dydis ir forma neatitinka to dažnai eskaluoto projekto. Nenustebčiau, jeigu vienas iš viadukų būtų Vilniaus kolegijos įsipareigojimas pastatyti.
Komentuoti:
Komentuoti: