Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Straipsnis, aišku, vienpusiškas ir isteriškas, bet jame yra įdomių momentų. Ypač tai, kad savivaldybė atmeta kitokius sprendimus ir stumia variantą, kuriam reikia išlyginti upės šlaitą, iškirsti miško, išpirkti krūvą sklypų ir išgriauti krūvą trobų. Tas suplanuotas kelias su parinkta tilto vieta labai ne į temą. Vietoje to galėtų sutvarkyti esamas gatves, o tiltui galima parinkti bent dvi geresnes vietas - tarp Ožkinių g. gale esančio "žieduko" ir Karačiūnų g., arba, sutvarkant ir pratęsiant Rudausių gatvę netoliese nuo Veržuvos įtekėjimo į Nerį.

    Aišku, labai įroniška, bet čia Balsių gyventojai gali kaltinti tik save, kad nusprendė apsigyventi vardan ramumos rajone, kuriame infrastruktūros lygis nepasikeitė nuo kolektyvinių sodų laikų, nuolat bumba kad negali patogiai nuvažiuoti iki miesto (kas liepė kraustytis į Balsius?), dabar piktinasi, kad norima ten kažką daryti.
    Puiku, jei sodininkai nenori investicijų į infrastruktūrą, savivaldybė galės tuos pinigus skirti kitiems projektams. Yra daug gyventojų kitur, kurie infrastruktūros pokyčių nori.
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.12, 16:14.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Lrytas magistrale vadina ir Vilnius-Kaunas A1 kelią, ir rajoninio lygio gatvę Balsiuose? Klasika
    Straipsnis, aišku, vienpusiškas ir isteriškas, bet jame yra įdomių momentų. Ypač tai, kad savivaldybė atmeta kitokius sprendimus ir stumia variantą, kuriam reikia išlyginti upės šlaitą, iškirsti miško, išpirkti krūvą sklypų ir išgriauti krūvą trobų. Tas suplanuotas kelias su parinkta tilto vieta labai ne į temą. Vietoje to galėtų sutvarkyti esamas gatves, o tiltui galima parinkti bent dvi geresnes vietas - tarp Ožkinių g. gale esančio "žieduko" ir Karačiūnų g., arba, sutvarkant ir pratęsiant Rudausių gatvę netoliese nuo Veržuvos įtekėjimo į Nerį.

    Aišku, labai įroniška, bet čia Balsių gyventojai gali kaltinti tik save, kad nusprendė apsigyventi vardan ramumos rajone, kuriame infrastruktūros lygis nepasikeitė nuo kolektyvinių sodų laikų, nuolat bumba kad negali patogiai nuvažiuoti iki miesto (kas liepė kraustytis į Balsius?), dabar piktinasi, kad norima ten kažką daryti.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Epic neobjektyvi ir emocinų kupina rašliava nuo lryto:

    Ieškojo ramybės, o gaus judrią magistralę: bus kertami miškai, gyventojai priversti išsikraustyti

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...tyti-18962653/

    Nesuprantu, kodėl žmonės prieš tai nesidomi suformuotomis gatvių raudonosiomis linijomis...
    Lrytas magistrale vadina ir Vilnius-Kaunas A1 kelią, ir rajoninio lygio gatvę Balsiuose? Klasika

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Manau dauguma ne infrastruktūros fanų net nežino kad išvis yra kažkokios raudonos linijos.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Epic neobjektyvi ir emocinų kupina rašliava nuo lryto:

    Ieškojo ramybės, o gaus judrią magistralę: bus kertami miškai, gyventojai priversti išsikraustyti

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...tyti-18962653/

    Nesuprantu, kodėl žmonės prieš tai nesidomi suformuotomis gatvių raudonosiomis linijomis...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na automobiliai, stovintys išvažiavimų šonuose, man niekada nepatiko. Jei jie ten stovi beveik visada, tai išvažiavimas ir taip yra siauresnis. Todėl dabartinis susiaurintas išvažiavimas be stovinčių šonuose automobilių yra geriau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Šalutinis Didlaukio gatvės susiaurinimo poveikis - mašinos pradėtos statyti ant žolės.
    Turbūt labai netikėta, kad parkavimo vietų, bet mašinų nesumažėjo ir jas kažkur reikia statyti

    Bet čia turbūt labiau tiktų į parkavimo infrastruktūros ar parkavimo pažeidimų temą

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Labiau norėjau nuotrauka pabrėžti kaip pasiekti kiti tikslai tvarkoje ir saugume nei kad sudėtingumas prasilenkti (prie ko tiesiog reikia papildomų įgūdžių ir priprasti)

    Click image for larger version

Name:	Didlaukio g.jpg
Views:	1382
Size:	199,5 kB
ID:	1873058

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lengvosios mašinos Didlaukio gatvėje prasilenkia. Tačiau pagrindinis rezultatas - apsunkintas visų pirma viešojo transporto eismas ir sumažintas eismo saugumas.

    Didlaukio gatvė - tai ne tiesi Šaltkalvių gatvelė kažkur Naujininkuose.
    ​​​Projektuojant nebuvo atsižvelgta, kiek vingiuotoje gatvėje užima vietos autobusai. Kad ten važinėja ir sudvejinti autobusai, tie projektuotojai išvis negalvojo.
    ​​​​
    Jei tikslas buvo apsunkinti gyvenimą autobusų vairuotojams ir keleiviams, tai jis sėkmingai pasiektas.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kaip miela. Tikslas pasiektas.
    Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".

    Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.
    Jei "ilgiau važiuotų į darbą" reiškia ne kamštį, o tiesiog važiavimą leistinu greičiu vietoje +20, tai labai teisingas ir geras tikslas pasiektas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Jeigu prasilenkiant reikia smarkiai prilėtinti tai sakyčiau susiaurinimo tikslas labai sėkmingai pasiektas.
    Kaip miela. Tikslas pasiektas.
    Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".

    Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gatvė susiaurinta iki C kategorijos pločių. Nematau dėl ko čia reikia piktintis. Nepatinka tokie pločiai, rašykit raštus į ministeriją dėl STR keitimo.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nevykęs susiaurinimas.
    Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
    Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
    Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.
    Jeigu prasilenkiant reikia smarkiai prilėtinti tai sakyčiau susiaurinimo tikslas labai sėkmingai pasiektas.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Gatvės neturi būti per plačios. Dažnai tokios gatvės netvarkingai užstatomos, būna pažeidimų. Ne kartą mačiau, kaip 3 mašinų pločio miegamųjų rajonų gatvelėse prieš sankryžą dešiniau stovi tiesiai ir į dešinę, o kairiau į kairę norintys sukti automobiliai. Tokiu atveju reikėtų daryti 2 eismo juostas pirmyn, 1 atgal. Didlaukio gatvė nėra nei per siaura, nei beprasmiškai plati. Pasižiūrėkit geriau į Mileišiškių gatvę, ji atrodo labai siaura, o autobusai lengvai prasilenkia - jau 8 metus.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Blogai tai, kad čia važiuoja autobusai, kartais ir dvigubi. Vokietijoje tokiose gatvelėse autobusai nevažinėja kas 5 minutes.
    Na bet ir tokių ten ir neįrengta kardinalių sprendimu.

    Komentuoti:


  • tajus3
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    vaziavau ir kai darbai beveik baigt - nera bedos prasilenkt. Kai darbai buvo nebaigti - buvo sunku prasilenkt.
    Turiu pritarti, pravažiavau šita gatve ir net nustebau kaip gerai padaryta vidinė rajono gatvė. Reikia tikėtis sugebės daugiau tokių įrengti.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    O kas blogai kad negali lengvai prasilenkti? Vokietijoje tokiose gatvėse vieną pusę visiškai užstatoma, kad viena mašina turėtų praleisti kitą, tam, kad greitis nebūtų didelis tose gatvėse.
    Blogai tai, kad čia važiuoja autobusai, kartais ir dvigubi. Vokietijoje tokiose gatvelėse autobusai nevažinėja kas 5 minutes.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    O kas blogai kad negali lengvai prasilenkti? Vokietijoje tokiose gatvėse vieną pusę visiškai užstatoma, kad viena mašina turėtų praleisti kitą, tam, kad greitis nebūtų didelis tose gatvėse.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    vaziavau ir kai darbai beveik baigt - nera bedos prasilenkt. Kai darbai buvo nebaigti - buvo sunku prasilenkt.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nevykęs susiaurinimas.
    Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
    Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
    Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.

    Komentuoti:

Working...
X