Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Buvo planuojama gatvė tarp Balsių ir Ožkinių, numatyta bendrajame plane, matyti anksčiau įkeltame pavyzdyje, bet gyventojai užprotestavo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai gal dauguma ir norėtų, bet užblokuoja įtakinga mažuma. Panašiai kai M.Lietuvio g. atveju.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
Komentuoti:
-
Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
Komentuoti:
-
Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą6. Tiltas per Nerį iš vis kažkokia utopija, reiktų ne tik dešimtis namų išpirkti, bet realiai tiltas jokių eismo problemų nespręstų, tik perkeltų kamščius į kitą vietą.
Aišku kamščiai persikeltų į Nemenčinės plento pradžią ir dar labiau pablogintų situaciją. Kertantys kampą iš Nemenčinės per Balsius grįžtų į Nemenčinės plentą + 10 ar 15k Balsių ir jų apylinkių sodininkų. O tam reikia Ozo ir Šiaurinės su pilnu išpildymu dviejų lygių sankryžom ir t.t. Kita vertus gal tai labiau išsprendžiama nei kosminis viadukas per Verkių riešę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą(Spausti ant mini foto, kad padidinti):
Šiek tiek pasvajosiu.
Kelio į Balsius atkarpos, einančios per saugomą teritoriją, panaikinimas ir alternatyvi trasa.
Svarstau, jei panaikinti kelio atkarpą einančią per saugomą teritoriją ir sukurti alternatyvią trasą, nauda būtų tokią (gal kažko nepagalvojau):
1. Saugoma teritorija apsijungtų - nebebūtų perkirsta keliu
2. Dingtų apie 5 kilometrus kelio, kurio nebereikėtų remontuoti
3. Pagerėtų susisiekimas, nes būtų nutiestas naujas STR atitinkantis kelias (didžioji jo dalis jau yra - reikia tik paremontuoti esančią atkarpą jei tai nedaryta)
Maršrutas iš Balsių į centrą, kol nėra tilto per Nerį, pailgėtų tik apie 1,5 km.
2. Kelias ten jau sutvarkytas, padarytas apšvietimas ir pan. Tai realiai tik papildomos išlaidos būtų daryti visa tai kitame dar ilgesniame kelyje.
3. Susisiekimas pablogėtų, nes ne tik pats kelias pailgėtų, bet dar ir eitų kalnuotu reljefu su n posūkių.
4. Pablogėtų ten gyvenančių žmonių gyvenimo kokybė dėl atsiradusio tranzitinio eismo triukšmo ir taršos.
5. Kelio ilginimas žiauriai kertasi su ES žaliuoju kursu, reiktų paskaičiuoti kiek tonų teršalų ir CO2 sukeltų toks dirbtinio lanko sukūrimas.
6. Tiltas per Nerį iš vis kažkokia utopija, reiktų ne tik dešimtis namų išpirkti, bet realiai tiltas jokių eismo problemų nespręstų, tik perkeltų kamščius į kitą vietą.Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.25, 09:40.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŠiek tiek pasvajosiu.
Kelio į Balsius atkarpos, einančios per saugomą teritoriją, panaikinimas ir alternatyvi trasa.
Maršrutas iš Balsių į centrą, kol nėra tilto per Nerį, pailgėtų tik apie 1,5 km.
Siūlyti uždaryti esamą kelią miške su lygiu reljefu ir pasiūlyti 1,5 km ilgesnę trasa raižytu reljefu palei gyvenamuosius namus yra sunkiai pagrindžiamas dlaykas.
Antra juoda linija per upelį ir tiesiai į dvaro teritoriją yra visiškai nerealistiška.
Ant žemėlapio galima paišyti įvairiais tiesias linijas. Tačiau net modeliuojant buvo galima žvilgtelėti į tai kokios ten yra saugomos teritorijos .Jei nepavyko gauti ar perskaityti žemėlapio su horizontalėmis gal vertėjo bent apsilankyti vietoje,
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pietinė juoda linija nuo Verkių rūmų kertanti kampą į Verkių gatvę eina per kažkokių ropšolių perimviečių draustinį per kurį net mtb varžybų neleido organizuot. Ką jau kalbėt apie gatvės tiesimus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
(Spausti ant mini foto, kad padidinti):
Šiek tiek pasvajosiu.
Kelio į Balsius atkarpos, einančios per saugomą teritoriją, panaikinimas ir alternatyvi trasa.
Svarstau, jei panaikinti kelio atkarpą einančią per saugomą teritoriją ir sukurti alternatyvią trasą, nauda būtų tokią (gal kažko nepagalvojau):
1. Saugoma teritorija apsijungtų - nebebūtų perkirsta keliu
2. Dingtų apie 5 kilometrus kelio, kurio nebereikėtų remontuoti
3. Pagerėtų susisiekimas, nes būtų nutiestas naujas STR atitinkantis kelias (didžioji jo dalis jau yra - reikia tik paremontuoti esančią atkarpą jei tai nedaryta)
Maršrutas iš Balsių į centrą, kol nėra tilto per Nerį, pailgėtų tik apie 1,5 km.
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
https://www.maps.lt/3DLietuva/ (pagrindo žemėlapiai - reljefas)
2021 BP:
Paskutinis taisė spekas; 2021.10.24, 19:47.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu, kaip mažins srautus statomas dar vienas pastatas Visorių slėnyje, kuriame dirbs keli šimtai žmonių. Jei tai būtų panašaus dydžio prekybcentris, jo statytojai turėti prisidėti prie gatvių infrastruktūros.
Savivaldybė dalina statybos leidimus šiaurinėje miesto dalyje (tai irgi sukuria papildomus eismo srautus), tačiau infrastruktūra Mokslininkų g. ir Visorių slėnio rajone liko 2007-2008 m. lygio.
Parašė luknas Rodyti pranešimąGatvė jau yra, tik lieka išasfaltuoti nedidelį ruožą ir tada visi į Vilniaus šiaurės rytus važiuos per Vakarinį aplinkelį.
Šimašius jau išasfaltavo dalį gatvės. Manau kitais metais likusią dalį užbaigs.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO gal ne gatvės platinimo reikia o srautų mažinimo?
Savivaldybė dalina statybos leidimus šiaurinėje miesto dalyje (tai irgi sukuria papildomus eismo srautus), tačiau infrastruktūra Mokslininkų g. ir Visorių slėnio rajone liko 2007-2008 m. lygio.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDeja kadangi Mykolo Lietuvio gatvės nebus tai srautus teks mažinti vienaip ar kitaip.
Jei riekia jungties tarp ukmergės ir GV tai verčiau važiuoti ateities gatve, daug patogiau net esant lankui nei per mokslininkų.
Šimašius jau išasfaltavo dalį gatvės. Manau kitais metais likusią dalį užbaigs.
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
kas tas vietinis oligarchas?
Tas deja yra, bet mes darome viską, kad Mykolo Lietuvio gatvė atsirastų bent etapais“, – pabrėžęs, kad besiginčijančių gyventojų tėra kokie penki, sakė M.Pakalnis.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059804?copiedPaskutinis taisė Lettered; 2021.09.23, 12:43.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O koks skirtumas ar ML gatvės projekto atsisakyta? Gatvės nebus nes vietinis oligarchas pasakė kad jo kieme nebus.
Na jeigu prioritetas yra tarša tada tikrai nereikia 2 juostų gatvės o reikia skatinti važiuoti kitais būdais. A juosta irgi nepagelbės, nes ja važiuoja ne tik autobusai bet ir motociklai, elektromobiliai ir kas trečias paprastas ICE.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai ML gatvės projekto atsisakyta? Važiuoti Ateities g. irgi ne variantas, nes be reikalo ne tik laikas gaištamas, bet ir teršiamas oras nuo tokio tranzito.
Na jeigu prioritetas yra tarša tada tikrai nereikia 2 juostų gatvės o reikia skatinti važiuoti kitais būdais. A juosta irgi nepagelbės, nes ja važiuoja ne tik autobusai bet ir motociklai, elektromobiliai ir kas trečias paprastas ICE.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDeja kadangi Mykolo Lietuvio gatvės nebus tai srautus teks mažinti vienaip ar kitaip.
Jei riekia jungties tarp ukmergės ir GV tai verčiau važiuoti ateities gatve, daug patogiau net esant lankui nei per mokslininkų.
Komentuoti:
Komentuoti: