Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Yra skirtingos versijos skirtingoms rinkoms, Pvz. tas pats paspirtukas gamykliškai važiuoja JAV 30 kmh, Vokietijoje 20 kmh, likusioje EU 25 kmh. Modelio ženklinimo gale būna raidė D/E/darkažkokia. Tiekėjams teks išpardavus turimus, pirkti DE versiją.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Tai kad visi parduodami paspirtukai gali važiuoti greičiau Ir padaryti tą didesnį greitį nereikia jokio garažo - tik mobilaus telefono. Tai čia niekaip ne sprendimas.
    O kaip automobiliai, kurių galia apribota? O greičio ribotuvai, diegiami į kai kurias transporto priemones? Yra gi tokie dalykai. Tai jei su automobiliais galima taip padaryti, tai kodėl negalima reikalauti iš pardavėjų, kad pardavinėtų tik tokius paspirtukus, kur tai gamykliškai įgyvendinta?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Ne tai, kad nereguliuojama, bet dar ir katučių visi paploja "dviračių kultūros" propaguotojams. Pictured here pilietis Benediktas Vanagas su kilovatiniu beveik motociklu kažkuriam Velomaratone. Kaži jis jį įregistravęs Regitroj? Nematau valstybinio numerio.

    https://krinona.lt/elektriniai-dvira...ah-juodas.html
    El. variklis: 160 Nm (2-4x nei paprastas miesto el. dviratis)
    Maksimalus greitis: iki 50 km/val. (2x nei paprastas miesto el. dviratis, viršija net L1e-B?)

    Click image for larger version

Name:	IMG_2823 (1).jpg
Views:	540
Size:	733,1 kB
ID:	2051488

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Būtent. Esama situacija leidžia drąsiai sakyti, kad jokios kontrolės nebus (gal tik kokios parodomosios akcijos). O problemų padaugės žymiai, ypač konfliktų tarp eismo dalyvių.

    Mano siūlymas būtų griežčiau reguliuoti pardavimą – reikalauti, kad visuose parduodamuose paspirtukuose galia būtų apribota, būtų tai įrodantys sertifikatai. Kitaip tariant, turėtų būti nelegalu pardavinėti priemones, kurios gali važiuoti greičiau. Jei gali greičiau – tai jau mopedas, o mopedas turėtų turėti numerius, praeiti techninę apžiūrą ir atitikti visus kitus reikalavimus.

    Žinoma, tai galima apeiti paspirtukus perkant ar atsivežant iš užsienio (ar "čipuojant" kokiam garaže), bet efektas būtų žymiai didesnis, manau.
    Tai kad visi parduodami paspirtukai gali važiuoti greičiau Ir padaryti tą didesnį greitį nereikia jokio garažo - tik mobilaus telefono. Tai čia niekaip ne sprendimas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Būtent. Esama situacija leidžia drąsiai sakyti, kad jokios kontrolės nebus (gal tik kokios parodomosios akcijos). O problemų padaugės žymiai, ypač konfliktų tarp eismo dalyvių.

    Mano siūlymas būtų griežčiau reguliuoti pardavimą – reikalauti, kad visuose parduodamuose paspirtukuose galia būtų apribota, būtų tai įrodantys sertifikatai. Kitaip tariant, turėtų būti nelegalu pardavinėti priemones, kurios gali važiuoti greičiau. Jei gali greičiau – tai jau mopedas, o mopedas turėtų turėti numerius, praeiti techninę apžiūrą ir atitikti visus kitus reikalavimus.

    Žinoma, tai galima apeiti paspirtukus perkant ar atsivežant iš užsienio (ar "čipuojant" kokiam garaže), bet efektas būtų žymiai didesnis, manau.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Su normaliu paspirtuku važiuoji 25, kai leidžiamas 20. Matuoklio paklaida + paspirtuko paklaida ir niekas nieko neįrodo.

    Bet šito nebus, nes kiekvieno bomžiuko su vogtu paspirtuku nenubaus, nes net nepagaus, o keliuose mašinas baust jau yra visa infrastruktūra, kuri automatiškai baudas formuoja. Pinigai patys plaukia į biudžetą.

    Jeigu policija nevažiuoja į normalius iškvietimus, nes "labai užsiėmę" tai negi jie gaudys vaikus su paspirtukais kiemais? Pfff, netikiu.

    Taip, kad, niekas nieko nenubaus

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Šiaip būtent šito ir reikia. Čia daug visi šneka kaip viskas nekontroliuojama, bet problema tame, kad jau dabar yra tam tikri ribojimai, bet policija absoliučiai nieko nedaro, kad jie būtų įgyvenditi. Pvz Švedijoje esu ne kartą matęs kaip prie dvirtakio stovi policininkai ir matuoja greitį, išrašo baudas ir konfiskuoja transporto priemones.
    O koks Švedijos dvirtakiuose greičio maksimumas, kad ten policija kažką matuoja?
    LTSA pažadėjo, kad dar šią vasarą imsis matuoti paspirdukų max greitį specialiu įrenginiu, t/y. darys tai, ką dar 2007-ais knygoje rašė CROW ir kas, jų pačių teigimu, nelabai tepadėjo.
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2023-05-17 12-35-32.png
Views:	582
Size:	754,7 kB
ID:	2051454

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Jau matau kaip trikojais paspirtukų greitį šaudo
    Šiaip būtent šito ir reikia. Čia daug visi šneka kaip viskas nekontroliuojama, bet problema tame, kad jau dabar yra tam tikri ribojimai, bet policija absoliučiai nieko nedaro, kad jie būtų įgyvenditi. Pvz Švedijoje esu ne kartą matęs kaip prie dvirtakio stovi policininkai ir matuoja greitį, išrašo baudas ir konfiskuoja transporto priemones.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Įdomu, ar būtų lengviau kontroliuoti, jei paspirtukai turėtų, pvz., būti privalomai registruojami ir turėti numerius. Tokiu atveju užfiksuoji pažeidimą ir pildai e-policijoje.
    Automobiliai ir turi numerius, bet kaip stato ant šaligatvių, kaip viršija greitį, kaip naudojasi telefonais taip naudojasi. Per mažai kontrolės ir baudos per mažos.
    Padarytų "akcijų" keletą su galingų paspirtukų konfiskavimu, kurie važinėja nelegaliai (be numerių, be draudimų, šaligatviais) pasklistų gandai, kad konfiskuoja paspirtukus, manau greit nevažinėtų jais kai žinotų, kad gali konfiskuoti.

    Komentuoti:


  • Pipe
    replied
    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
    Bet šiaip ar pats dėtumeis šalmą, su kuriuo prieš tai neaišku kas naudojosi? Man tai kažkaip labai nehigieniškai tai skamba, svetimų utelių nenoriu prisigaudyt
    Nenorėčiau dėtis. Jeigu pasiūlytų dar papildomai tinklelį-kojinę, tai vis tiek nenorėčiau dėtis.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Yra dabar puikūs įstatymai ir viskas būtų super jei jų kas laikytųsi ar kas prižiūrėtų. Kas iš to jei juos sugriežtins ir toliau niekas nekontroliuos? Dabartiniai įstatymai neleidžia važinėti galingiems paspirtukams ant šaligatvių, neleidžia važinėti po du, bet ar kas tai kontroliuoja? Kas pasikeistų jei priims šiuos pakeitimus?
    Įdomu, ar būtų lengviau kontroliuoti, jei paspirtukai turėtų, pvz., būti privalomai registruojami ir turėti numerius. Tokiu atveju užfiksuoji pažeidimą ir pildai e-policijoje.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė Pipe Rodyti pranešimą
    Na dėl šalmo, tai pvz Izraelyje būna prisegami šalmai prie paspirtukų (ir taip, kartais šalmai "dingsta").
    Bet šiaip ar pats dėtumeis šalmą, su kuriuo prieš tai neaišku kas naudojosi? Man tai kažkaip labai nehigieniškai tai skamba, svetimų utelių nenoriu prisigaudyt

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Yra dabar puikūs įstatymai ir viskas būtų super jei jų kas laikytųsi ar kas prižiūrėtų. Kas iš to jei juos sugriežtins ir toliau niekas nekontroliuos? Dabartiniai įstatymai neleidžia važinėti galingiems paspirtukams ant šaligatvių, neleidžia važinėti po du, bet ar kas tai kontroliuoja? Kas pasikeistų jei priims šiuos pakeitimus?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Jau matau kaip trikojais paspirtukų greitį šaudo

    Komentuoti:


  • MrDarkness
    replied
    Paspirtukus išvaro iš šaligatvių, o dviračiai toliau galės likt?

    Komentuoti:


  • Pipe
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    neįsivaizduoju, kaip bolt paspirtukai veiks su tokiu reguliavimu - negalima važiuoti šaligatviu, o važiuojant keliu reikia šalmo https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...ykles-93366183
    Na dėl šalmo, tai pvz Izraelyje būna prisegami šalmai prie paspirtukų (ir taip, kartais šalmai "dingsta").

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Wow, iškels paspirtukininkus iš šaligatvių į gatves, o maksimalų galimą greitį sumažins iki 20 km/h? Jau matau, kaip smagu bus važiuoti pvz. per Lazdynų tiltą. Visi bus patenkinti ir saugumas triumfuos

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    neįsivaizduoju, kaip bolt paspirtukai veiks su tokiu reguliavimu - negalima važiuoti šaligatviu, o važiuojant keliu reikia šalmo https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...ykles-93366183

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    „Jis mato kraujuojantį vaiką ir toliau nukeliauja“ – mažametį partrenkęs ir pasprukęs paspirtukininkas išryškina neatsargių vairuotojų problemą
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema



    200 sužalojimų per metus ir visiems viskas ok.
    Jei automobilių nereiktų registruoti, drausti civiliniu, juos galėtų vairuoti bet kas, be jokių Regitros egzaminų, nedėvint saugos diržų, vežant 2x daugiau keleivių nei leistina automobilio tech specifikacijoje, policija viešai paskelbtų, kad nebematuos nei greičio, nei blaivumo (nebent jau patys labai akivaizdžiai "užsirausit") ir t.t., tai ir su automobilių avarijomis būtų daug blogiau.

    Paspirtukai patys kaip transporto priemonė nėra problema. Problema yra "laukinių Vakarų" sąlygos, absoliučiai jokio reguliavimo, absoliučiai jokios kontrolės, ir žmonių "laisvė" juos eksploatuoti taip, kaip jiems "užplaukia".

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    200 sužalojimų per metus ir visiems viskas ok.
    Ne visiems ir ne OK.

    Komentuoti:

Working...
X