Parašė Draarvys
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
kai ženklai įjungiami 6 valandoms per metus, ir tai ne visi veikia, ar tai ne išmesti į balą pinigai?
Komentuoti:
-
Apie kintamos informacijos ženklus yra atskira tema - ten jau vyksta diskusija apie tai
https://www.miestai.net/forumas/foru...e4
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O kurioj čia vietoj švaistoma?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, pao ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, pao ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsu kelis metus kone kasdien kursavęs Vilnius-Kaunas-Vilnius, tai nepasakyčiau, kad kelias nesaugus, gal tik atkarpa ties Rumšiškėm link Kauno prastoka, visa kita, įskaitant eismo intensyvumą, lakstūnus, sakyčiau vienas geriausių LT kelių. 140km/h važiuodamas antra juosta, gan retai trauktis į pirmą juostą tekdavo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Esu kelis metus kone kasdien kursavęs Vilnius-Kaunas-Vilnius, tai nepasakyčiau, kad kelias nesaugus, gal tik atkarpa ties Rumšiškėm link Kauno prastoka, visa kita, įskaitant eismo intensyvumą, lakstūnus, sakyčiau vienas geriausių LT kelių. 140km/h važiuodamas antra juosta, gan retai trauktis į pirmą juostą tekdavo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip įdomu, kodėl A1 Vilnius-Kaunas vengiama daryti vidutinio greičio ruožus? Juk realiai tai pavojingesnis kelias, nei tarkim A2. Bet kurią dieną pravažiavus A1 sutiksim belenkiek psichų ir kelių vištgaidžių už vairo, kuriems šitie vaistukai labai gerai veikia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAutomagistrales aš kaip tik svarstyčiau daryti neribojamo greičio - eiti Vokietijos keliu arba link to. Jei riboti, tuomet bent pvz 150 kmh ribą pasiekti leistiną.
Prastesnės kokybės - 90/110 km/h
Pamąsčiau, kad John variantas man patinka su Lietuvos ekspresovkizacija ir 120 km/h visus metus (dabar 110 km/h žiemą, 130 km/h vasarą)
Mūsų greitkeliai labai primena prancūzų voie ekspress lygio kelius, ypač Kaunas-Vilnius.
Lenkai lyg neplanuoja atsisakyti savo esamos greitkelių ir autostradų skirstymo tvarkos. Į Lietuvą irgi veda droga ekspresowa S61.
Kaunas-Vilnius būtų žalia autostrada 140 km/h jei visas būtų išplatintas iki 6 juostų, apmažintas įvažiavimų ir išvažiavimų skaičius (įskaitant degalines), perdaryti išvažiavimų/įvažiavimų posūkių spinduliai. Tik tas labai negreitai būtų, dabar metinis paros eismo intensyvumas kažkur vidutiniškai 20-25k, kai 6 juostoms reiktų bent Kauno aplinkkelio srautų (bent 35k, gal net daugiau)Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.08, 17:39.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAutomagistrales aš kaip tik svarstyčiau daryti neribojamo greičio - eiti Vokietijos keliu arba link to. Jei riboti, tuomet bent pvz 150 kmh ribą pasiekti leistiną.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Automagistrales aš kaip tik svarstyčiau daryti neribojamo greičio - eiti Vokietijos keliu arba link to. Jei riboti, tuomet bent pvz 150 kmh ribą pasiekti leistiną.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip įdomu, kodėl A1 Vilnius-Kaunas vengiama daryti vidutinio greičio ruožus? Juk realiai tai pavojingesnis kelias, nei tarkim A2. Bet kurią dieną pravažiavus A1 sutiksim belenkiek psichų ir kelių vištgaidžių už vairo, kuriems šitie vaistukai labai gerai veikia.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip įdomu, kodėl A1 Vilnius-Kaunas vengiama daryti vidutinio greičio ruožus? Juk realiai tai pavojingesnis kelias, nei tarkim A2. Bet kurią dieną pravažiavus A1 sutiksim belenkiek psichų ir kelių vištgaidžių už vairo, kuriems šitie vaistukai labai gerai veikia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Prašau, jei kam nesimato, čia tik vidutinio greičio kontrolės ruožai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVeikianti nuoroda į greičio matuoklių (ir ne tik) žemėlapį: https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/37/
Komentuoti:
-
Tai yra du skirtingi keliai, o tarp jų šiaurinis Kauno aplinkkelis, kuriame yra daug veiksmo.
Nėra prasmės jungti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ši tema skirta tik A1 atkarpai nuo Vilniaus iki Kauno, tai žodis "greitkelis" ir buvo pridėtas, kad lengviau atskirtume nuo likusios atkarpos. Kita tema:
[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda
Kadangi ta tema turi tik kelis puslapius, gal jas verta sujungti?Paskutinis taisė digital; 2022.11.07, 16:20.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGaila neveikia greičio matuoklių žemėlapis, būtų aiškiau tada:
https://gis.eismoinfo.lt/arcgis/home...63ae0d166505a4
Apibendrinant: vidutinio greičio matuoklių A1 nėra, momentinio greičio matuokliai stovi Vilniuje ties Gariūnais ir Klaipėdoje ties viaduku per geležinkelį.
Kadangi mano pastebėjimas išprovokavo diskusiją apie šio kelio teisingą vadinimą (greitkelis/autostrada/automagistralė), siūlau sprendimą: temos pavadinime, prisilaikant kitų forumo temų pavadinimų principo, panaikinti žodį "automagistralė". Lai būna [A1] Vilnius–Kaunas
- 3 patinka
Komentuoti:
-
bet kai pas žmones fantazijos, pamatė kažkokį stulpą ir vienam tai vidutinio greičio matuoklis, kitam sekimo priemonė, trečias jau ir ženklus matė sudėtus, bet kai paprašai foto, nuorodų ar panašių realių įrodymų
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: