O, geras, gan didelis eismas. Reikia greičiau baigti ruožą nuo Palemono gatvės iki užtvankos:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
tai apie kokį ruožą galvoji čia žmonės rašo? Apie mėlyną, kad jau technika dirba.Parašė spekas Rodyti pranešimąO mėlynajame ruože kaip, ar yra koks veiksmas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Prie Palemono g. ir Ateities pl. sankryžos prasidėjo jau paruošiamieji darbai, taip pat prie naujojo tunelio irgi jau technika dirba.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Šita sankryža apskritai jau rekonstruota, padaryta visomis kryptimis daugiau juostų, kamščių irgi nebebūna, tai būtų visiškas absurdas dar dobilą statyti.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintų
Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.
Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Patinka konkretumas - "dvejus trejus metus". Čia jau 50 proc paklaida.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pradedama Kauno pietrytinio aplinkkelio statyba
„Pirmasis etapas jau pradedamas įgyvendinti ir turėtų būti pabaigtas 2024 metų vasarą. Kitų etapų darbai taip pat startuos netrukus. Visas aplinkkelis turėtų būti pabaigtas per dvejus trejus metus", – dienraščiui sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
„Jau pasirašyta pirmo etapo sutartis ir pavasarį prasidės darbai. Pabaigtas antro etapo techninis projektas ir greitu metu tikimasi gauti statybos leidimą. Šio etapo darbus planuojama pradėti šių metų pabaigoje", – teigė V.Abramavičius.
Tikimasi, kad dar šiemet pavyks gauti trečiosios atkarpos statybos leidimą, o kitų metų pradžioje pradėti ir konkrečius darbus.
Planuojama, kad pirmasis etapas kainuos apie 17 mln. eurų, kitų etapų galimos kainos paaiškės vėliau.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad sutartis kaip ir pasirašyta. Bet kažkaip nieko nepasiskelbė apie tai. Gal kokie teismai vyksta?Parašė Effka Rodyti pranešimąYra atnaujinimas. Kauno m. savivaldybė paskelbė viešuosius pirkimus pietrytinio aplinkkelio pirmajai atkarpai. Vokų atplėšimo diena - 2021.08.04. Pridedu nuotraukas kaip turėtų atrodyti:
Daugiau info - https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-676200
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=583100
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-682043
V.2.1) Sutarties sudarymo data
2021-09-30
V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresas
AB „Kauno tiltai“
133729589
Ateities pl. 46
Kaunas
52502
LT
Telefonas: +370 37473935
El. paštas: kaunotiltai@kaunotiltai.lt
NUTS kodas: LT - LIETUVA
Interneto adresas: https://kaunotiltai.lt/
Rangovas yra MVĮ : ne
V.2.4) Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė: 12092537.08 EUR
Komentuoti:
-
Ši vieta nėra top top probleminė, tai turbūt niekas perdaug neskubėsParašė PoDV Rodyti pranešimą
Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintų
Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.
Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintųParašė thomcius Rodyti pranešimą
buvo numatyti tokie pasikeitimai su Taikos prospektu,naikinamas šviesoforas ir įrengiama dviejų lygių sankryžą, o Taikos pr. "pasiekia" EMSI degalinę, bet kas bus toliau, nesimato jokių pasikeitimų:
Šaltinis
Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.
Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.07, 19:07.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
buvo numatyti tokie pasikeitimai su Taikos prospektu,naikinamas šviesoforas ir įrengiama dviejų lygių sankryžą, o Taikos pr. "pasiekia" EMSI degalinę, bet kas bus toliau, nesimato jokių pasikeitimų:Parašė brinkas Rodyti pranešimąO gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
Šaltinis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Negirdėjau jokių planų, bet gal reikalą išspręstų Ateities pl. nedidelis praplatinimas ties Apaščios g. / Perspektyvos g., įrengiant dar vieną šviesoforą su kairiuoju posūkiu į Apaščios g. (į Perspektyvos g. galima patekti per Taikos pr.).Parašė brinkas Rodyti pranešimąO gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
Likusioje atkarpoje iki autostrados iš vis norėčiau kokios nors fiziškai atskirtos skiriamosios juostos, kad nebūtų nelegalių posūkių.
Komentuoti:
-
-
Bent jau galėtų neužtrukti su Amalių aplinkkelio dalimi, galėtų jau už poros metų pradėti. Petrašiūnų etapas būtų sudėtingesnis, bet tikėkimes ir jį įgyvendins, kad ir po tų pačių 5 metų.Parašė Effka Rodyti pranešimą
Kol kas dar negreit nusimato, manau už 4 metų (+/- 1 metai), žinant faktą, kad yra ir svarbesnių infrastruktūros projektų, gali ir dar toliau nusitęst.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kol kas dar negreit nusimato, manau už 4 metų (+/- 1 metai), žinant faktą, kad yra ir svarbesnių infrastruktūros projektų, gali ir dar toliau nusitęst.Parašė disident Rodyti pranešimą
Kada bus ta jungtis?
Komentuoti:
-
Kada bus ta jungtis?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.
Komentuoti:
-
Atstumai nedideli, tai galima ir dviračiu/pėsčiomis susisiekti tarp Petrašiūnų ir Amalių. Daliai gali būti sunkiau nebent dėl sveikatos problemų taip judėti. Didžiajai daliai problemų nebūtų. Kas liečia susisiekimą į prekybcentrius, yra prekybcentriai tiek Amalių, tiek Petrašiūnų pusėje.
Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.
Komentuoti:
Komentuoti: