Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Tai 2x2 nebus išvis? Ar atidedama geresniems laikams?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Trūksta brėžiniuose krypčių atitinkamomis kryptimis gali būti bent viena ar daugiau krypčių: Petrašiūnai, Amaliai, Palemonas.

    Taip kartu būtų lankytinų vietų ženklai. Reikia pagaliau pradėti vengti ženklų miško, ypač lėtėjimo juostuose.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Yra atnaujinimas. Kauno m. savivaldybė paskelbė viešuosius pirkimus pietrytinio aplinkkelio pirmajai atkarpai. Vokų atplėšimo diena - 2021.08.04. Pridedu nuotraukas kaip turėtų atrodyti:

    Daugiau info - https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-676200
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=583100
    Attached Files
    Paskutinis taisė Effka; 2021.07.28, 00:19.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    1. Aplinkkelio gretimybė


    2. Šioje temoje informaciją apie objektą yra kur kas lengviau susirasti nei bendroje temoje apie Kauno infrastruktūros proejktus. Ten, deja, yra labai daug menkavertės informacijos ar tiesiog šlamšto, kur viskas nuskęsta. Pvz. vien šiandien yra bent trys pranešimai apie "bortelį Taikos prospekte".
    Ar kas nors girdėti apie šią atkarpą?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Man atrodo kol nėra tas aplinkelis baigtas, tai aišku tas lankas atrodo kvailai aplink buvusią pervažą, ir norisi kažko tiesiai, bet kai pasidarys jis visas, tai manau bus ir aiškiau, ir tokių diskusijų nebekils. Aš tik bijau, kad gali tekti ilgai laukti jo pabaigos, nebent covidinių investicijų papiltų kas
    Nieko naujo nepasimatys kontekste apie, kurį kalbame - kaip ir dabar, taip ir po to reikės važinėti tą patį lankstą ir deginti pinigus bei teršti orą.
    Na nebent pasimatys tas, kad atlaisvėjus neaplinkelinei gatvei, dar daugiau argumentų paleisti vietinį srautą be idiotiško lanksto nei dabar.

    Naujo pasimatys tik pro miestą važiuojančiam srautui, o šitos naudos nekvestionuoja niekas.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Tai tokie visi aplinkeliai, piko metu visi stovi, ar tai Los Angeles, ar Milano, ar Paris...

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Aš bijau kad stovės pirma juosta tame aplinkkelyje piko metu su sukančiais į petrašiūnus, tai toks ir aplinkkelis bus.. vienos juostos link HES, kita stovi.. (i ta eilę ja juk isilies ir chemijos g atvažiuojantys)

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Man atrodo kol nėra tas aplinkelis baigtas, tai aišku tas lankas atrodo kvailai aplink buvusią pervažą, ir norisi kažko tiesiai, bet kai pasidarys jis visas, tai manau bus ir aiškiau, ir tokių diskusijų nebekils. Aš tik bijau, kad gali tekti ilgai laukti jo pabaigos, nebent covidinių investicijų papiltų kas

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas kaip pavadinau "vietinį" srautą, jei esmė apie ką kalbama aiški. Vietinis tai miesto srautas.

    Miesto aplionkeliai yra statomi tam, kad PRO miestą važiuojantis transportas nekimštų bei neterštų miesto.

    Aplinkeliai nėra statomi tam, kad miesto transportas vietoj x km važiuotų x + y km ir degintų kurą, laiką bei terštų orą. Tai yra kenksimga tiek ekonomikai, tiek išmetamų dujų taršai.

    Vis dar nesuprantu kaip kažkam neaiškūs šie du punktai.
    Punktai aiškūs, neaiškus jų santykis su realybe.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Leisiu sau pašaržuoti - "vietinio maršruto Vilnius - Klaipėda keleiviai pareikalavo sutrumpinti kelionės laiką aplenkiant Panevėžį..."

    Mano nuomone vietinis srautas gali naudotis dviračiais ir judėti pėsčiomis. Tavo minimam "vietiniam" srautui yra statomi "aplinkkeliai" kurie tikimasi nusiurbs didelę dalį srauto iš kitų gatvių. Bent jau taip nutiko Vilniuje, nes kai pastatai "aplinkkelį" kuris eina tarp miesto seniūnijų nieko kito ir nereiktų tikėtis. Visgi reiktų vertinti faktinę situaciją, o ne remtis tuo kaip kas ką pavadino, ypač kai pavadinimai neatitinka esmės.
    Koks skirtumas kaip pavadinau "vietinį" srautą, jei esmė apie ką kalbama aiški. Vietinis tai miesto srautas.

    Miesto aplionkeliai yra statomi tam, kad PRO miestą važiuojantis transportas nekimštų bei neterštų miesto.

    Aplinkeliai nėra statomi tam, kad miesto transportas vietoj x km važiuotų x + y km ir degintų kurą, laiką bei terštų orą. Tai yra kenksimga tiek ekonomikai, tiek išmetamų dujų taršai.

    Vis dar nesuprantu kaip kažkam neaiškūs šie du punktai.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.22, 23:17.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Lygiai taip pat esu daug kartų nuo Amalių IKI iki Molo/Centro važiavęs - koks tikslas į ten važiuoti pro R. Kalantos g., jeigu yra Chemijos pr.?
    Realiai iš tiesų gaunasi, kad kai bus aplinkkelis, šio tunelio pasiges, tik nuo IKI iki Šilo važiuojantys.
    Nu bet jei reikia žmogui auto tunelio, tai reikia, nieko gi nepadarysi, argumentai nesvarbu, svarbu parašyti ilgą tekstą su pajuodinimais, epitetais kitiems ir tada jau vuolia, beveik laimėjau

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Nėra absoliučiai jokio skirtumo ar kaip vietinį srautą imame:
    Nuo IKI iki Šilo atvažiuojantį
    Nuo IKI imi Molo atvažiuojantį.
    Nuo IKI iki Centro atvažiuojantį.
    Lygiai taip pat esu daug kartų nuo Amalių IKI iki Molo/Centro važiavęs - koks tikslas į ten važiuoti pro R. Kalantos g., jeigu yra Chemijos pr.?
    Realiai iš tiesų gaunasi, kad kai bus aplinkkelis, šio tunelio pasiges, tik nuo IKI iki Šilo važiuojantys.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai taip ir privalo būti interpretuojamas. Man nelabai suprantama kas čia dar nėra aisškaus kai kuriems. Ta prasme rimtai kaip gali būti neaišku:
    Leisiu sau pašaržuoti - "vietinio maršruto Vilnius - Klaipėda keleiviai pareikalavo sutrumpinti kelionės laiką aplenkiant Panevėžį..."

    Mano nuomone vietinis srautas gali naudotis dviračiais ir judėti pėsčiomis. Tavo minimam "vietiniam" srautui yra statomi "aplinkkeliai" kurie tikimasi nusiurbs didelę dalį srauto iš kitų gatvių. Bent jau taip nutiko Vilniuje, nes kai pastatai "aplinkkelį" kuris eina tarp miesto seniūnijų nieko kito ir nereiktų tikėtis. Visgi reiktų vertinti faktinę situaciją, o ne remtis tuo kaip kas ką pavadino, ypač kai pavadinimai neatitinka esmės.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.
    Tai taip ir privalo būti interpretuojamas. Man nelabai suprantama kas čia dar nėra aisškaus kai kuriems. Ta prasme rimtai kaip gali būti neaišku:

    Aplinkelis daromas tam, kad mašinos važiuojančios PRO Kauną nevažiuotų per miestą, o pravažiuotų aplinkeliu.

    Aplinkelis nedaromas tam, kad uždaryti miesto gyventojams artimesnį pravažiavimą, kad jie važiuotų ratu ir degintų pinigus, laiką bei terštų orą.


    Nėra absoliučiai jokio skirtumo ar kaip vietinį srautą imame:
    Nuo IKI iki Šilo atvažiuojantį
    Nuo IKI imi Molo atvažiuojantį.
    Nuo IKI iki Centro atvažiuojantį.

    Visais trim atvejais vairuotojams prisideda 1,2 km papildomai, visis trm atvejais vairuotojai papildomai sugaišta laiko, visais trim atvejais miesto oras užteršiamas vienodu papildomu taršalų kiekiu.

    Ir visais trim atvejais tokių absurdiškų praradimų nebūtų jei būtų padarytas auto tunelis kur dabar padarytas tik dviračiams ties Amalių pervaža.

    Nėra jokio logiško paaiškinimo kodėl tai nebuvo padaryta. Čia kažkas nesusivokęs bandė sakyti, kad palikus ten pravažą važiuotų ja ir tranzitinis transportas. Tai ne, nevažiuotų, nes kam jiems būtų važiuoti lėčiau per šią vietą, o ne greičiau aplinkeliu.
    Taip, kad visas srautas idealiai susidėliotų - pro Kauną važiuojantys lėktų aplinkeliu. Vietiniai važiuotų nedegindami papildomai 1,2km kiekviename važiavime į vieną pusę.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.19, 23:02.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Šyvos kumelės sapnas. Esu kažkada gyvenęs daugiabutyje prie Šilo (įvaža į kiemą jau kylant nuo žiedo į Amalių kalną). Niekada, pabrėžiu niekada, nevažiuodavau link Molo/centro per Amalių pervažą.
    Atidžiau skaityk:
    kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro

    Anas veikėjas bandė pasakyt, kad kelias (Amalių pervažos vietoje) reikalingas būtų tik nuo Iki iki šilo važinėjantiems, kai iš tiesų juo važiuotų daug platesniu mastu.
    Ir dabar tie tūkstančiai mašinų degins pnigus, laiką ir terš atmosferą važinėdami ratais.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.19, 22:50.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė simsim Rodyti pranešimą

    Autobusų stotelės įrengtos laukuose, prie kurių nei prieisi nei išeisi, ypač žiemą.

    Click image for larger version

Name:	20200716_160821.jpg
Views:	970
Size:	153,2 kB
ID:	1815646

    Beveik visos ateities plento stoteliu islipimo aiksteles yra per trumpos 12 metru autobusams (trecios durys netelpa), o siuo keliu vazineja autobusai su priekabom (18m.), tie visai netelpa.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
    Šyvos kumelės sapnas. Esu kažkada gyvenęs daugiabutyje prie Šilo (įvaža į kiemą jau kylant nuo žiedo į Amalių kalną). Niekada, pabrėžiu niekada, nevažiuodavau link Molo/centro per Amalių pervažą.

    Komentuoti:


  • simsim
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

    1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?

    2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?

    3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?

    4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.

    P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
    Ateities plentas yra visiškas nesusipratimas.

    Neįrengti nei šaligatviai, nei dviračių takai. Jų lengvai ir neįrengsi, nes vietos ant viaduko per geležinkelio pervažos tam nepalikta, deja.

    Autobusų stotelės įrengtos laukuose, prie kurių nei prieisi nei išeisi, ypač žiemą.

    Click image for larger version

Name:	20200716_160821.jpg
Views:	970
Size:	153,2 kB
ID:	1815646

    Pėsčiųjų perėjos veda iš niekur į niekur, o iš pakelių darbininkai neišsivežė statybinio šlamšto.

    Click image for larger version

Name:	20200716_160721.jpg
Views:	946
Size:	96,9 kB
ID:	1815647

    Šiuo keliu matijošius kartais važiuoja į savo Vičiūnus ir mato projektuotojų broką ir pakelėse stovinčius surūdijusius stendus, bet panašu, kad jam atroje kadencijoje jau giliai dzin ir administracija tai jaučia. Dar labiau gaila, kad opozicija Kaune nusilpusi, susikompromitavusi, priėjimo prie miesto spaudos neturi, o ir nesidomi tokiais klausimais jų neviešina ir apie juos nekalba.

    Miestiečiams tokie "mažmožiai" dar giliai dzin, dažniausia opinija yra "nauja valdžia jau bent ką nors daro, o ką ir kaip mažai svarbu, nes ankstesnė iš vis nienko nedarė". Taip ir gyvename, o jeigu jau vadini save Viešpačiu, tai turėtum ir pats žinoti.


    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Būtent, tas "vietinis" srautas, kuriam reikia tiesiau patekti į Ateities pl. ir kurio interesus dažnai aršiai gina gyvenantys kitame miesto gale, gali būti ir pusė Kauno. Tą ir turėjau omeny sakydamas, jog matyt vietiniams bus tik geriau, nes nauda iš mažesnio tranzito bus ženklesnė už galimybę visur nuvykti tiesia linija.
    Kaip vienas iš vietinio srauto galiu tik patvirtinti, kad naujas tunelis tik sumažino vietinių keliones per geležinkelio pervažą. Vietiniams gyventojams svarbiausia būtų, kad nebūtų kamščių. Bet ir su nauju tuneliu kamščiai nesumažėjo, gal net padidėjo. Kol nebus tikrojo aplinkelio (ne tik naujojo tunelio) arba kol nerekonstruos Šilo žiedo su visa periferija, tol proveržio kamščių mažinimo linkme nematyti. Šilo žiedo didžiausia bėda yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos iš visų žiedo įvažiavimo/išvažiavimo pusių. Žinau, kad savivaldybė daro srauto matavimus šitam žiede ir bandys kažkaip jį pertvarkyti, tai ateityje, tikiuosi netolimoje, laukiame pokyčių.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.
    Būtent, tas "vietinis" srautas, kuriam reikia tiesiau patekti į Ateities pl. ir kurio interesus dažnai aršiai gina gyvenantys kitame miesto gale, gali būti ir pusė Kauno. Tą ir turėjau omeny sakydamas, jog matyt vietiniams bus tik geriau, nes nauda iš mažesnio tranzito bus ženklesnė už galimybę visur nuvykti tiesia linija.

    Komentuoti:

Working...
X