Pėsčiųjų tunelis ties ugniakuro gatve, spėju toks lygus nes čia jau jo viršus - t.y. tunelis jau padarytas.. o toliau matosi įėjimas..
nuo palemono dabar galima bus nuvykti per vieną tunelį į palemono, naktigonės, ugniakuro gatves, tada per šį tunelį vėl išlįsti r. kalantos gatvėje ir laisvai pasiekti jachtklubą, pažaislį, petrašiūnus ar vičiūnus, panemunę - bus puiki dviračių trąsa.
p.s. anksčiau taip pat buvo galima tą padaryti, tik kad reikėjo pasistumti šalia 15m gylio šlaito/slėnio kur paskutinėje foto..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Parašė miraged Rodyti pranešimąManau patiems petrašiūnams lengviau su tuo tuneliu šone (aišku kai tik baigs aplinkelį) - nukris daug bereikalingų važiuotojų ir į PC Šilas išvis vorele galės eiti nes aš kiek metų pastebiu jog ne pervaža piko metu sudaro spūstis o tas žiedas su prieš jį esančia perėja ir bambalių einančiais vietiniais, kurie neturi mados būreliu per perėją eiti, taip ir stovi ateities plentas laukdamas kol 2-4metrų tarpais žmonės palengva į PC ir iš jo vaikšto po darbo... būtų šviesoforinė perėja su mygtuku - jaučiu net tunelio nereikėtų. tik tiek kad žiedas dar pakankamai apkrautas..
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Manau patiems petrašiūnams lengviau su tuo tuneliu šone (aišku kai tik baigs aplinkelį) - nukris daug bereikalingų važiuotojų ir į PC Šilas išvis vorele galės eiti nes aš kiek metų pastebiu jog ne pervaža piko metu sudaro spūstis o tas žiedas su prieš jį esančia perėja ir bambalių einančiais vietiniais, kurie neturi mados būreliu per perėją eiti, taip ir stovi ateities plentas laukdamas kol 2-4metrų tarpais žmonės palengva į PC ir iš jo vaikšto po darbo... būtų šviesoforinė perėja su mygtuku - jaučiu net tunelio nereikėtų. tik tiek kad žiedas dar pakankamai apkrautas..
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė aviDer Rodyti pranešimą
Šiuolaikiniam pasaulyje miestai stengiasi vietinį miesto srautą atriboti aplinkkelių. Šiuo atveju turėjo būti atribotas miesto vietinis eismas nuo pietrytinio aplinkkelio, kuriuo pagrinde judės tranzitinis eismas iš Via Balticos, Prienų, Birštono į Vilniaus pusę ir atvirkščiai. Tokia ir yra aplinkkelių paskirtis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Padarius aplinkkelį, Ateities pl. links tik gatvė vietiniam susisiekimui, pagrindinis srautas judės aplinkkeliu. Nepristatysi tunelių kas pora šimtų metrų, tiesa ten tunelis bus pėstiesiems ir spec. transportui.
Komentuoti:
-
Parašė aviDer Rodyti pranešimą
Kam daryti tokia apylanką ? Buvo įmanoma daryti tunelį po amalių pervaža ir išlaikyti tiesų kelią. Dabar gaunasi, kad kelias bus kaip apylanka.
Kitas dalykas ar bus atskiras tunelis tikR. Kalantos g. - Ateities pl. eismui ir kitas atskiras tunelis Kauno pietrytinis aplinkkelis ar viskas susikirs vieno lygio sankryžoje, viename tunelyje, neatskiriant srautų kaip dabar daroma A1 kelyje ties Mega ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
dabar judės raudona linija.
Ateitį yra suplanuotas per čia pietrytinis aplinkkelis (mėlynos linijos)
Kitas dalykas ar bus atskiras tunelis tikR. Kalantos g. - Ateities pl. eismui ir kitas atskiras tunelis Kauno pietrytinis aplinkkelis ar viskas susikirs vieno lygio sankryžoje, viename tunelyje, neatskiriant srautų kaip dabar daroma A1 kelyje ties Mega ?
Komentuoti:
-
Parašė aviDer Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu, uždarius Amalių pervažą kaip judės automobiliai R. Kalantos g. - Ateities pl. ?
Ateitį yra suplanuotas per čia pietrytinis aplinkkelis (mėlynos linijos)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė aviDer Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu, uždarius Amalių pervažą kaip judės automobiliai R. Kalantos g. - Ateities pl. ?
Komentuoti:
-
Niekaip nesuprantu, uždarius Amalių pervažą kaip judės automobiliai R. Kalantos g. - Ateities pl. ?
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Kad tik vienas šviesoforas tėra nuo Taikos žiedo iki Muravos - tai Partizanų. Ir lyg apsaugotais posūkiais.
Muravos sankryžoje, Pramonės ir Šiaurės pr. sukantys į kairę srautai neapsaugoti. Apsaugoti tik nuo Savanorių pr.
Likusios sankryžos apsaugotos iš visų pusių, pvz. Draugystės g.
Net trys sankryžos yra žiedai. Dainavos rajone labai daug sovietinių žiedinių sankryžų.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pramonės pr. nuo Taikos žiedo iki Muravos man visada atrodė dar baisesnis piko metu. Toks baisus, kad net šviesoforai turi neapsaugotus kairius posūkius, nors eismo intensyvumas tam per didelis. Taikos pr. dar labiau padidina srautą Pramonės pr. link Muravos.
Bet ir Taikos žiedas - VI forto žiedas irgi baisi atkarpa, tačiau šviesoforinės sankryžos čia dar sugeba išlaikyti apsaugotus kairius posūkius.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Turėjau omeny ir atkarpą tarp Taikos prospekto ir VI forto žiedo.
Bet ir Taikos žiedas - VI forto žiedas irgi baisi atkarpa, tačiau šviesoforinės sankryžos čia dar sugeba išlaikyti apsaugotus kairius posūkius.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pramonės-Partizanų g. ir Muravos sankryžų fazės tokios, kad jei jas reiktų padaryti TIKRAI saugias, reiktų estakados, sujungiančios šias abi sankryžas.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Vakarinio piko metu Pramonės pr. važiuoti tragedija. Žodžiu, teks apsišarvuoti labai didele kantrybe.
Komentuoti:
Komentuoti: