Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • miraged
    replied
    Pėsčiųjų tunelis ties ugniakuro gatve, spėju toks lygus nes čia jau jo viršus - t.y. tunelis jau padarytas.. o toliau matosi įėjimas..
    nuo palemono dabar galima bus nuvykti per vieną tunelį į palemono, naktigonės, ugniakuro gatves, tada per šį tunelį vėl išlįsti r. kalantos gatvėje ir laisvai pasiekti jachtklubą, pažaislį, petrašiūnus ar vičiūnus, panemunę - bus puiki dviračių trąsa.
    p.s. anksčiau taip pat buvo galima tą padaryti, tik kad reikėjo pasistumti šalia 15m gylio šlaito/slėnio kur paskutinėje foto..

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Tunelis virš pietrytinio aplinkkelio, laikina chemijos g. tąsa, rail baltica vėžės tiesimas, pelkės nusausinimas - viskas viename.
    p.s. aprašymai po foto

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Ikeliu foto is pacio aplinkkelio tunelio

    Komentuoti:


  • simsim
    replied
    būsimas tunelis, Palemono g.

    Click image for larger version

Name:	20190617_074907.jpg
Views:	673
Size:	109,3 kB
ID:	1729137

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Manau patiems petrašiūnams lengviau su tuo tuneliu šone (aišku kai tik baigs aplinkelį) - nukris daug bereikalingų važiuotojų ir į PC Šilas išvis vorele galės eiti nes aš kiek metų pastebiu jog ne pervaža piko metu sudaro spūstis o tas žiedas su prieš jį esančia perėja ir bambalių einančiais vietiniais, kurie neturi mados būreliu per perėją eiti, taip ir stovi ateities plentas laukdamas kol 2-4metrų tarpais žmonės palengva į PC ir iš jo vaikšto po darbo... būtų šviesoforinė perėja su mygtuku - jaučiu net tunelio nereikėtų. tik tiek kad žiedas dar pakankamai apkrautas..
    Ten reikia pėsčiųjų šviesoforo.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Manau patiems petrašiūnams lengviau su tuo tuneliu šone (aišku kai tik baigs aplinkelį) - nukris daug bereikalingų važiuotojų ir į PC Šilas išvis vorele galės eiti nes aš kiek metų pastebiu jog ne pervaža piko metu sudaro spūstis o tas žiedas su prieš jį esančia perėja ir bambalių einančiais vietiniais, kurie neturi mados būreliu per perėją eiti, taip ir stovi ateities plentas laukdamas kol 2-4metrų tarpais žmonės palengva į PC ir iš jo vaikšto po darbo... būtų šviesoforinė perėja su mygtuku - jaučiu net tunelio nereikėtų. tik tiek kad žiedas dar pakankamai apkrautas..

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė aviDer Rodyti pranešimą

    Šiuolaikiniam pasaulyje miestai stengiasi vietinį miesto srautą atriboti aplinkkelių. Šiuo atveju turėjo būti atribotas miesto vietinis eismas nuo pietrytinio aplinkkelio, kuriuo pagrinde judės tranzitinis eismas iš Via Balticos, Prienų, Birštono į Vilniaus pusę ir atvirkščiai. Tokia ir yra aplinkkelių paskirtis.
    Tai taip ir bus, iš vietinio srauto (Chemijos g.) galėsi įvažiuoti į aplinkelį ir vėl išvažiuoti iš aplinkelio į vietinį srautą (R. Kalantos g.). Juk nebūna taip, kad aplinkelis būtų be jokių įvažiavimų ir išvažiavimų.

    Komentuoti:


  • aviDer
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Padarius aplinkkelį, Ateities pl. links tik gatvė vietiniam susisiekimui, pagrindinis srautas judės aplinkkeliu. Nepristatysi tunelių kas pora šimtų metrų, tiesa ten tunelis bus pėstiesiems ir spec. transportui.
    Šiuolaikiniam pasaulyje miestai stengiasi vietinį miesto srautą atriboti aplinkkelių. Šiuo atveju turėjo būti atribotas miesto vietinis eismas nuo pietrytinio aplinkkelio, kuriuo pagrinde judės tranzitinis eismas iš Via Balticos, Prienų, Birštono į Vilniaus pusę ir atvirkščiai. Tokia ir yra aplinkkelių paskirtis.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė aviDer Rodyti pranešimą

    Kam daryti tokia apylanką ? Buvo įmanoma daryti tunelį po amalių pervaža ir išlaikyti tiesų kelią. Dabar gaunasi, kad kelias bus kaip apylanka.
    Kitas dalykas ar bus atskiras tunelis tik
    R. Kalantos g. - Ateities pl. eismui ir kitas atskiras tunelis Kauno pietrytinis aplinkkelis ar viskas susikirs vieno lygio sankryžoje, viename tunelyje, neatskiriant srautų kaip dabar daroma A1 kelyje ties Mega ?
    Padarius aplinkkelį, Ateities pl. links tik gatvė vietiniam susisiekimui, pagrindinis srautas judės aplinkkeliu. Nepristatysi tunelių kas pora šimtų metrų, tiesa ten tunelis bus pėstiesiems ir spec. transportui.

    Komentuoti:


  • aviDer
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    dabar judės raudona linija.
    Ateitį yra suplanuotas per čia pietrytinis aplinkkelis (mėlynos linijos)
    Kam daryti tokia apylanką ? Buvo įmanoma daryti tunelį po amalių pervaža ir išlaikyti tiesų kelią. Dabar gaunasi, kad kelias bus kaip apylanka.
    Kitas dalykas ar bus atskiras tunelis tik
    R. Kalantos g. - Ateities pl. eismui ir kitas atskiras tunelis Kauno pietrytinis aplinkkelis ar viskas susikirs vieno lygio sankryžoje, viename tunelyje, neatskiriant srautų kaip dabar daroma A1 kelyje ties Mega ?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė aviDer Rodyti pranešimą
    Niekaip nesuprantu, uždarius Amalių pervažą kaip judės automobiliai R. Kalantos g. - Ateities pl. ?
    dabar judės raudona linija.
    Ateitį yra suplanuotas per čia pietrytinis aplinkkelis (mėlynos linijos)

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė aviDer Rodyti pranešimą
    Niekaip nesuprantu, uždarius Amalių pervažą kaip judės automobiliai R. Kalantos g. - Ateities pl. ?
    Tuneliu kuris eina ties būsima pietrytinio aplinkelio ir railbaltica sankirta.

    Komentuoti:


  • aviDer
    replied
    Niekaip nesuprantu, uždarius Amalių pervažą kaip judės automobiliai R. Kalantos g. - Ateities pl. ?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Iš to straipsnio:

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied


    Per Amalių geležinkelio pervažą Petrašiūnuose dažnai važiuojantys ir spūstis keiksnojantys vairuotojai galės atsipūsti – jos nebeliks, nes įgyvendinant projektą „Rail Baltica“...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Kad tik vienas šviesoforas tėra nuo Taikos žiedo iki Muravos - tai Partizanų. Ir lyg apsaugotais posūkiais.
    Nuo Pramonės pr. apsaugoti, bet neapsaugoti nuo Partizanų g., o Partizanų g., sakyčiau, per dideli srautai neapsaugotiems posūkiams.
    Muravos sankryžoje, Pramonės ir Šiaurės pr. sukantys į kairę srautai neapsaugoti. Apsaugoti tik nuo Savanorių pr.
    Likusios sankryžos apsaugotos iš visų pusių, pvz. Draugystės g.
    Net trys sankryžos yra žiedai. Dainavos rajone labai daug sovietinių žiedinių sankryžų.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Pramonės pr. nuo Taikos žiedo iki Muravos man visada atrodė dar baisesnis piko metu. Toks baisus, kad net šviesoforai turi neapsaugotus kairius posūkius, nors eismo intensyvumas tam per didelis. Taikos pr. dar labiau padidina srautą Pramonės pr. link Muravos.

    Bet ir Taikos žiedas - VI forto žiedas irgi baisi atkarpa, tačiau šviesoforinės sankryžos čia dar sugeba išlaikyti apsaugotus kairius posūkius.
    Kad tik vienas šviesoforas tėra nuo Taikos žiedo iki Muravos - tai Partizanų. Ir lyg apsaugotais posūkiais.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Turėjau omeny ir atkarpą tarp Taikos prospekto ir VI forto žiedo.
    Pramonės pr. nuo Taikos žiedo iki Muravos man visada atrodė dar baisesnis piko metu. Toks baisus, kad net šviesoforai turi neapsaugotus kairius posūkius, nors eismo intensyvumas tam per didelis. Taikos pr. dar labiau padidina srautą Pramonės pr. link Muravos.

    Bet ir Taikos žiedas - VI forto žiedas irgi baisi atkarpa, tačiau šviesoforinės sankryžos čia dar sugeba išlaikyti apsaugotus kairius posūkius.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Pramonės-Partizanų g. ir Muravos sankryžų fazės tokios, kad jei jas reiktų padaryti TIKRAI saugias, reiktų estakados, sujungiančios šias abi sankryžas.
    Turėjau omeny ir atkarpą tarp Taikos prospekto ir VI forto žiedo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Vakarinio piko metu Pramonės pr. važiuoti tragedija. Žodžiu, teks apsišarvuoti labai didele kantrybe.
    Pramonės-Partizanų g. ir Muravos sankryžų fazės tokios, kad jei jas reiktų padaryti TIKRAI saugias, reiktų estakados, sujungiančios šias abi sankryžas.

    Komentuoti:

Working...
X