Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
    Čia pagal kokią logiką šis teiginys teisingas - jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...
    Taigi viskas jau aišku kaip bus - vietinis srautas bus priverstas važiuoti ratais bei deginti kurą, deginti laiką, teršti orą.
    Vietoj važiavimo tiesiai.

    Jokiu sveiku protu nepaaiškinamas sprendimas. Suprasčiau nebūtų to vietinio tunelio, dar galėtų sakyti, kad brangu dar vieną tunelį kasti.
    Bet čia bereikėjo tik kiek platesnio tunelio, su 1+1. Net ir 1+0 (kaip yra pvz trap Palemono ir Neveronių vienoje vietoje) būtų pakakę iš bėdos.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.10, 20:57.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
    Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė tms Rodyti pranešimą
    Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.
    Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau

    Komentuoti:


  • tms
    replied
    Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Neabejoju, kad dalis vairuotojų gali pasirinkti kitus maršrutus, ne per Ateities pl. kilpą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Progresyvus sprendimas apkrauti vairuotojus važiuoti papildomais ratais taip teršiant papildomai orą?

    Koks dar tranzitas atidarius aplinkelį? Koks idiotas tranzitu važiuotų ne greitai per aplinkelį, o lėtai per vietinį kelią? Per vietinį kelią važiuotų TIK vietiniai ir nei vienas tranzitinis.

    Už kelionę į darba moka dauguma. Bet net ne tai esmė, nes kalba apie kainą bendrai ekonomikai. Pastudijuok bent pačius pagrinsu kaip grindžiami infrastruktūros obejktų atsiperkamumai.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.06, 23:16.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Progresyvus sprendimas, galima tik pasveikinti Kauną panašiai kaip Vilniuje su viaduku virš Narbuto g., galėjo padaryti ir automobiliams, vietiniams sutrumpėtų kelionė į Akropolį, bet tuo pačiu vyktų pastovus tranzitas ir net kamščiai piko metu. Skaičiuoti taip pinigus nesąmonė, nes mažumai moka už kelionę į darbą, o situacija ir taip pagerės atidarius aplinkkelį, tai reiškia ir taip visi bus turtingesni. Lygtais būtų pastatę aštuonių juostų tunelį, tai išvis visi Kaune taptų milijonieriais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.)
    Tunelis pervažos vietoje (šalia jos) yra padarytas ir nemenko dydžio. Pritaikyti 1+1 keliui šiek tiek praplėtus nebūtų super daugiau kainavę.
    Ir transporto mazgeliai vietiniam srautui irgi ištirptų palyginus su viso projekto kaina.

    Jau nė nekalbant kiek milijonų papildomai turės pradginti vitinis srautas privertas važiuoti ratais (berods 1,2 km tai galite paskaičiuoti pirmyn atgal kokie 210 centų sudeginti vien ant kuro).
    Paskaičiuoti galite kelias minutes - vidutniu atlyginimu imant pirmyn atgal kiek čia 50 centų dar gaunasi.
    Kiek ten vietinio srauto (po aplinkelio atidarymo) būtų, net baisu skaičiuoti kiek milijonų bus paliedžiama vėjais.

    Kai stato infrastruktūrą per kiek laiko skaičiuoja, kad atsipirktų? Čia atsipirkimas turbūt tikrai aplenktų krūvas infrastyktūros projektų.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Gerai padarė, tik ne viską - turi būti išspresta pėščiųjų perėja prie Šilo (žiedo) - parašius savivaldybei - gautas atsakymas: stebime srautus..
    Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.
    Pastačius aplinkkelį niekas nevažiuos senają trasa, ir dalis srauto liks aplinkkelyje tačiau nepadidinus pralaidumo ties šilu - tai tas kamštis drieksis visu aplinkkeliu - bus juokinga žiūrėti..
    Turiu sprendimą: iškart išlindus už tunelio sukite į neasfaltuotą išvažiavimą kairėje (dar būnant duobėje) - išlysite prie šilo tik iš kitos pusės kur nėra perėjų - mačiau nemažai kas ten važiuoja, taip dar turbūt ilgindami gyvatę

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Jei nepatingėtum pasivartyti šią temą rastum, kad ten eis aplinkkelis.
    Jis teisingai kalba, nes net ir aplinkelio atveju privaloma buvo padaryti pravažiavimą vietiniam srautui buvusioj pervažos vietoj (kur dabar ar taip ar taip darė tunelį pėsčiųjų).

    Dabar gi visas vietinis srautas bus priverstas deginti laiką, pinigus bei teršti orą važiuodamas aplinkui, vieto to, kad važiuotų tiesiai buvusia vieta.

    Kolkas niekas nepaaiškino šitokio idiotiško sprendimo motyvų.

    Galima nesunkiai primesti žiant srautą kiek milijonų pinigų vairuotojai papildomai ištaškys ant kuro, kiek laiko sugaiš papildomai ir kiek teršalų į orą bus paleista.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė tms Rodyti pranešimą
    Gal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?
    Jei nepatingėtum pasivartyti šios temos rastum, kad ten eis aplinkkelis.
    Paskutinis taisė skyrma; 2020.07.06, 19:03.

    Komentuoti:


  • tms
    replied
    Gal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Supratau. Keista jei nepagalvota apie neįgaliuosius.
    Aišku, reiktų palaukti kol baigs visus darbus, bet neįgaliesiems judėjimas turėtų būti panašus kaip dviratininkams. Nesusidarytų ir didelės apylankos, pėsčiųjų perėjos yra šalia arčiausiai esančių įvažų nuo tunelio, yra šaligatvis ant viaduko. Tiesa nežinau kaip dėl nuolydžių. Motorizuotoms priemonėms berods neturėtų būti problemų, bet paprastais neįgaliojo vežimėliais judėti, iš pažiūros, atrodo kebloka.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 22:20.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Važiuojant nuo Palemono, dešinėje dviračių takas iš karto už tunelio prieš viaduką nusuka į dešinę ir kyla į viršų, paskui aplenks žiedą ir eis palei Palemono g. Tiesa, ten vietomis net dviračių tako kontūrų dar nėra, vyksta kasimo darbai. Na, o pėstiesiems kairėje laiptukus padarė, dėl neįgaliųjų nežinau, susidaro įspūdis, kad nelabai pagalvota, nebent per dviračių taką galės judėti.
    Supratau. Keista jei nepagalvota apie neįgaliuosius.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Taip, bet važiuojant tuneliu nemačiau vietos pėsčiųjų takams. Ten dvi juostos po vieną į kiekvieną pusę ir pusės metro pločio kelkraštis...Tad nelabai įsivaizduoju kur ten galėtų tilpti dviračių ar pėsčiųjų takai..
    Važiuojant nuo Palemono, dešinėje dviračių takas iš karto už tunelio prieš viaduką nusuka į dešinę ir kyla į viršų, paskui aplenks žiedą ir eis palei Palemono g. Tiesa, ten vietomis net dviračių tako kontūrų dar nėra, vyksta kasimo darbai. Na, o pėstiesiems kairėje laiptukus padarė, dėl neįgaliųjų nežinau, susidaro įspūdis, kad nelabai pagalvota, nebent per dviračių taką galės judėti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 21:48.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Darbai dar nebaigti. Infrastruktūra toje pusėje dar įrenginėja.
    Taip, bet važiuojant tuneliu nemačiau vietos pėsčiųjų takams. Ten dvi juostos po vieną į kiekvieną pusę ir pusės metro pločio kelkraštis...Tad nelabai įsivaizduoju kur ten galėtų tilpti dviračių ar pėsčiųjų takai..
    P.S. peržiūrėjau dar kartą nuotraukas, tai kaip suprantu tunelyje po bėgiais pėsčiųjų takai yra, o siaurame tunelyje virš kurio eina jungiamasis kelias jau nebėrą. Pėstieji laiptais nukreipiami į viršų... o dviračiai, vežimai ir t.t. neaišku kaip pakyla į viršų..
    Attached Files
    Paskutinis taisė iPhone; 2020.06.27, 21:53.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Pravažiavau, bet nemačiau kad būtų pagalvota apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Iš karto už tunelio Palemono pusėje naauji šaligatviai ir dviračių takas berods, o iki tunelio ir per tunelį net pėsčiųjjų tako normalaus nėra...
    Darbai dar nebaigti. Infrastruktūra toje pusėje dar įrenginėja.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Pravažiavau, bet nemačiau kad būtų pagalvota apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Iš karto už tunelio Palemono pusėje naauji šaligatviai ir dviračių takas berods, o iki tunelio ir per tunelį net pėsčiųjjų tako normalaus nėra...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pagal gautas aeronuotraukas atnaujintas mazgo vaizdavimas OpenStreetMap žemėlapyje. Pažymėta kol kas apytikslė dviračių tako trasa (mėlynas punktyras). Gavus atnaujintas ORT10LT palydovines fotografijas arba tikslesnius GPS duomenis, turėtų būti sudarytas tikslus mazgo vaizdavimas žemėlapyje.
    Click image for larger version  Name:	mazgas_mazgas.jpg Views:	1 Size:	158,3 kB ID:	1811550

    Komentuoti:

Working...
X