Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)
Teisa, tuomet gal ir nelabai geras pavyzdys. TAČIAU perėjos ir takai pėstiesiems liko (mačiau gyvai), todėl argumentas "stovi", nors ir screenshotą reiktų keist
[...] ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?
Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)
O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
Kokiu dar apendiksu? Pats bent susipažinęs su projektu?
Tikriausiai suprantat, kad čia aplinkelis, kuriame tikimės, bent 70 km/h greičio jungiantis HESą su ateities plentu - ten nelabai yra žmonės kur eiti, ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?
Ten tokio mąsto pėstiesiems skirtas statinys, kad net centre tokių neturim. Pastatytas ir pamirštas - šviesų nėra, ant žemės pilna žvyro ir paliktos visokios statybinės šiukšlės. Sveikinu tuos kelis žvejus, bet manau yra vietų kur geriau galima pinigus panaudoti. Per daug nepykstu, kadangi tuos pinigus gavom nemokamai.
tai kur tuos pinigus būtų buvę galima panaudoti, skirtus požemenės perėjos statybai po RailBaltica Palemone, kuriuos gavome "nemokamai"?
Kad pats nesinaudosi tuo praėjimu, nereiškia, kad kiti nesinaudos. Kad ir ne tūkstančiai gyventojų juo naudosis, bet vietiniai žvejai manau ten dažnai eis.
Ten tokio mąsto pėstiesiems skirtas statinys, kad net centre tokių neturim. Pastatytas ir pamirštas - šviesų nėra, ant žemės pilna žvyro ir paliktos visokios statybinės šiukšlės. Sveikinu tuos kelis žvejus, bet manau yra vietų kur geriau galima pinigus panaudoti. Per daug nepykstu, kadangi tuos pinigus gavom nemokamai.
O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
Aš kiek pastebiu jie yra truputį platesni. Tai gal ir tilps pėstieji bendruose tuneliuose.
Kita vertus matosi, kad RailBaltica masto plačiau, racionaliau ir saugiau.
Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
Kad pats nesinaudosi tuo praėjimu, nereiškia, kad kiti nesinaudos. Kad ir ne tūkstančiai gyventojų juo naudosis, bet vietiniai žvejai manau ten dažnai eis.
Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
Šitoje vietoje daug sumerkta eurų, bet šioje vietoje "visi" Amalių sodų gyventojai eidavo per bėgius link Kauno Marių, tai kaip ir logiškas sprendimas padaryti tunelį pėsčiųjų, kad žmonės nebeitų per bėgius dėl saugumo. Tik tiek, kad kitoje pusėje (marių) nėra infrastuktūros, be per miškelį yra keli takeliai.
O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
Diena.lt 2023.09.22 Ties Amalių pervaža dviem mėnesiams bus apribotas eismas
Nuo rugsėjo 25 d. Ateities plento kilpoje, ties Amalių geležinkelio pervaža, dėl Pietrytinio aplinkkelio statybos dviem mėnesiams transporto srautą reguliuos abipus pastatytas šviesoforas. Vykdant kasimo darbus ir statant viadukus, automobiliai judės viena eismo juosta. Vairuotojams už kantrybę bus atsidėkota – iki žiemos numatyta visiškai įrengti ir iš naujo išasfaltuoti atkarpą iki pat Palemono gatvės. (..)
Pirmajame etape, kurį sudaro trys atkarpos, tarp Palemono ir T. Masiulio gatvių numatyta įrengti daugiau kaip 3,5 km ilgio atkarpą. Užbaigę viadukų statybą ties Amalių geležinkelio pervaža, rangovai šį transporto mazgą sujungs su naujai nutiestu dviejų eismo juostų keliu iki pat Palemono gatvės.
Pernai pavasarį pradėtas tiesti Pietrytinis aplinkkelis ima panėšėti į transporto arteriją – intensyviausi darbai dabar vyksta tarp Amalių pervažos ir Palemono gatvės.
Kauno miesto savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas <...> informavo, kad baigti įrengti pagrindinės gatvės trasos pagrindai, pastatyta akustinė sienelė, paklota dalis asfalto ten, kur tai buvo galima padaryti.
„Kad nereikėtų visiškai uždaryti eismo, iki birželio 1 d. įrengsime vieną pusę žiedo, tuomet naująja dalimi paleidę eismą, įrenginėsime kitą žiedo pusę.
<...> Taip pat darbai pradėti atkarpoje nuo Kauno hidroelektrinės iki M. Gimbutienės gatvės.
Pritariu, ta juosta iki lukoil išplatėjimo labai pagelbėtų, kaip ir kitoje Mariampolės pl pusėjė - vietoj kito apkasais virtusio kelkraščio. Bet tikėkimės kada nors antro pagal dydį miesto apvažiavimo vertos dviejų lygių sankryžos...
Tai Rokelių sankryža nė kiek ne geriau, kol neįrengs dviejų lygių sankryžos ten bus amžina bėda. Susisiekimo ministerija giriasi numetus 5M pietrytiniam apvažiavimui ir Vandžiogalos gatvės remontui, tikisi, kad po 4 etapų pabaigimo pietrytinis nukraus apvažiavimą pro Megą... taip ir matau kaip nukraus prie šių dviejų sankryžų
Rokelių sankryža yra kaip anekdotas. Jos pralaidumas rytais būtų kokie 2x, jei nors kam nors daeitų atvažiuojantiems nuo pervažos ir sukantiems į dešinę link HES padaryti papildomą juostą. Tragedija ten, kelkraštis jau primena apkasus.
Po to, kai pabaigs pradetus etapus kamstis atsiras virs HES, vaziuojant link Roku. Priezastis - sukantys i/is Viciunu, eismo tvarka toje sankryzoje nebus pakeista
Tai Rokelių sankryža nė kiek ne geriau, kol neįrengs dviejų lygių sankryžos ten bus amžina bėda. Susisiekimo ministerija giriasi numetus 5M pietrytiniam apvažiavimui ir Vandžiogalos gatvės remontui, tikisi, kad po 4 etapų pabaigimo pietrytinis nukraus apvažiavimą pro Megą... taip ir matau kaip nukraus prie šių dviejų sankryžų
Po to, kai pabaigs pradetus etapus kamstis atsiras virs HES, vaziuojant link Roku. Priezastis - sukantys i/is Viciunu, eismo tvarka toje sankryzoje nebus pakeista
Tiesos yra, tačiau iki naujosios atkarpos ateities plentas turi 2+2 ir ~70-80 srautinį greitį, labai panašiai kaip tūkstantmečio ar geležinio vilko gatvės vilniuje. po to rikiuojasi į 1+1 ir šiek tiek kamščiuojasi. Kolkas naujasis 1+1 už paskutinio tunelio panašės į ant HES esantį eismą, dar pakenčiamas, nors ganėtinai intensyvus, tačiau nuo ateities plento iki tunelio reikėtų 2+2. Tiesiog automobilių kiekis yra nesuvokiamas, kad ir kaip bandytum teisint šviesoforais ar kt.
Na taip, logiška. Kita vertus, ties aplinkkelio pradžia srautas pasiskirstys, nes dalis automobilių nusuks į Biruliškių g., kiti - į Palemono g., o keliaujantiesiems į Chemijos g. labiau apsimokės toliau važiuoti Ateities pl. - bus mažesnis lankas. Tad aplinkkeliu iki tunelio važiuos tie vairuotojai, kurie vėliau norės nusukti į Kalantos g., o tokių neturėtų būti kritinė masė.
O ar tikrai ten tokie srautai, kad reikia 2+2 kelio? Juk nelikus kelyje Petrašiūnų žiedo, T. Masiulio šviesoforų, pėsčiųjų perėjų, sukinėjimosi ties Amalių pervaža (o anksčiau ir pačios eismą užkimšdavusios pervažos), ten neturėtų likti daug priežasčių eismui stoti. O ir greitis, kaip suprantu, per apgyvendintas teritorijas ir draustinį bet kokiu atveju neplanuojamas didesnis nei 70 km/h.
Tiesos yra, tačiau iki naujosios atkarpos ateities plentas turi 2+2 ir ~70-80 srautinį greitį, labai panašiai kaip tūkstantmečio ar geležinio vilko gatvės vilniuje. po to rikiuojasi į 1+1 ir šiek tiek kamščiuojasi. Kolkas naujasis 1+1 už paskutinio tunelio panašės į ant HES esantį eismą, dar pakenčiamas, nors ganėtinai intensyvus, tačiau nuo ateities plento iki tunelio reikėtų 2+2. Tiesiog automobilių kiekis yra nesuvokiamas, kad ir kaip bandytum teisint šviesoforais ar kt.
Komentuoti: