Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Prie Kauno marių:
    Click image for larger version  Name:	1695712645588.jpg Views:	191 Size:	1,22 MB ID:	2079273
    Ačiū už nuotrauką.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)
    Teisa, tuomet gal ir nelabai geras pavyzdys. TAČIAU perėjos ir takai pėstiesiems liko (mačiau gyvai), todėl argumentas "stovi", nors ir screenshotą reiktų keist
    Paskutinis taisė m1ndas; 2023.10.01, 18:53.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    [...] ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?
    Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.

    Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
    Kokiu dar apendiksu? Pats bent susipažinęs su projektu?
    Tikriausiai suprantat, kad čia aplinkelis, kuriame tikimės, bent 70 km/h greičio jungiantis HESą su ateities plentu - ten nelabai yra žmonės kur eiti, ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

    Ten tokio mąsto pėstiesiems skirtas statinys, kad net centre tokių neturim. Pastatytas ir pamirštas - šviesų nėra, ant žemės pilna žvyro ir paliktos visokios statybinės šiukšlės. Sveikinu tuos kelis žvejus, bet manau yra vietų kur geriau galima pinigus panaudoti. Per daug nepykstu, kadangi tuos pinigus gavom nemokamai.
    tai kur tuos pinigus būtų buvę galima panaudoti, skirtus požemenės perėjos statybai po RailBaltica Palemone, kuriuos gavome "nemokamai"?

    Komentuoti:


  • noname
    replied
    Ten teoriškai turėtų būti dviračių takas. Ir tikriausiai kažkada bus

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Kad pats nesinaudosi tuo praėjimu, nereiškia, kad kiti nesinaudos. Kad ir ne tūkstančiai gyventojų juo naudosis, bet vietiniai žvejai manau ten dažnai eis.
    Ten tokio mąsto pėstiesiems skirtas statinys, kad net centre tokių neturim. Pastatytas ir pamirštas - šviesų nėra, ant žemės pilna žvyro ir paliktos visokios statybinės šiukšlės. Sveikinu tuos kelis žvejus, bet manau yra vietų kur geriau galima pinigus panaudoti. Per daug nepykstu, kadangi tuos pinigus gavom nemokamai.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
    Aš kiek pastebiu jie yra truputį platesni. Tai gal ir tilps pėstieji bendruose tuneliuose.
    Kita vertus matosi, kad RailBaltica masto plačiau, racionaliau ir saugiau.

    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
    Kad pats nesinaudosi tuo praėjimu, nereiškia, kad kiti nesinaudos. Kad ir ne tūkstančiai gyventojų juo naudosis, bet vietiniai žvejai manau ten dažnai eis.

    https://www.google.com/maps/@54.8967...4352?entry=ttu

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
    Šitoje vietoje daug sumerkta eurų, bet šioje vietoje "visi" Amalių sodų gyventojai eidavo per bėgius link Kauno Marių, tai kaip ir logiškas sprendimas padaryti tunelį pėsčiųjų, kad žmonės nebeitų per bėgius dėl saugumo. Tik tiek, kad kitoje pusėje (marių) nėra infrastuktūros, be per miškelį yra keli takeliai.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.

    Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Prieš kelias dienas pro traukinio langą:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230921_131632.jpg
Views:	2771
Size:	1,79 MB
ID:	2078664 Click image for larger version

Name:	IMG_20230921_131634.jpg
Views:	2778
Size:	1,95 MB
ID:	2078665

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2023.09.22
    Ties Amalių pervaža dviem mėnesiams bus apribotas eismas
    Nuo rugsėjo 25 d. Ateities plento kilpoje, ties Amalių geležinkelio pervaža, dėl Pietrytinio aplinkkelio statybos dviem mėnesiams transporto srautą reguliuos abipus pastatytas šviesoforas. Vykdant kasimo darbus ir statant viadukus, automobiliai judės viena eismo juosta. Vairuotojams už kantrybę bus atsidėkota – iki žiemos numatyta visiškai įrengti ir iš naujo išasfaltuoti atkarpą iki pat Palemono gatvės. (..)

    Pirmajame etape, kurį sudaro trys atkarpos, tarp Palemono ir T. Masiulio gatvių numatyta įrengti daugiau kaip 3,5 km ilgio atkarpą. Užbaigę viadukų statybą ties Amalių geležinkelio pervaža, rangovai šį transporto mazgą sujungs su naujai nutiestu dviejų eismo juostų keliu iki pat Palemono gatvės.

    https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...ervaza-1140990

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2023-07-02 Keletas foto prie Intako g. ir Palemono g.

    Intako g. tuneliukas

    Click image for larger version

Name:	20230702_133117.jpg
Views:	3745
Size:	465,8 kB
ID:	2061490

    Palemono g. žiedas
    Click image for larger version

Name:	20230702_133443.jpg
Views:	3739
Size:	448,0 kB
ID:	2061491

    Nuo Intako g. link Palemono g.
    Click image for larger version

Name:	20230702_133224.jpg
Views:	3722
Size:	463,2 kB
ID:	2061492

    Intako g. viadukas
    Click image for larger version

Name:	20230702_133214.jpg
Views:	3734
Size:	382,7 kB
ID:	2061493

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Kas vyksta Kaune: Vienas didžiausių Kauno susisiekimo projektų „išlindo“ iš po žemės

    Pernai pavasarį pradėtas tiesti Pietrytinis aplinkkelis ima panėšėti į transporto arteriją – intensyviausi darbai dabar vyksta tarp Amalių pervažos ir Palemono gatvės.

    Kauno miesto savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas <...> informavo, kad baigti įrengti pagrindinės gatvės trasos pagrindai, pastatyta akustinė sienelė, paklota dalis asfalto ten, kur tai buvo galima padaryti.

    „Kad nereikėtų visiškai uždaryti eismo, iki birželio 1 d. įrengsime vieną pusę žiedo, tuomet naująja dalimi paleidę eismą, įrenginėsime kitą žiedo pusę.

    <...> Taip pat darbai pradėti atkarpoje nuo Kauno hidroelektrinės iki M. Gimbutienės gatvės.

    Kaip vasarį rašė „Kas vyksta Kaune“, čia iškirsta dalis pušyno, nukasami šlaitai, vykdomi žemės darbai. Prie T. Masiulio gatvės statybos tik prasideda.



    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.03.23, 08:02. Priežastis: Klaida

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Pritariu, ta juosta iki lukoil išplatėjimo labai pagelbėtų, kaip ir kitoje Mariampolės pl pusėjė - vietoj kito apkasais virtusio kelkraščio. Bet tikėkimės kada nors antro pagal dydį miesto apvažiavimo vertos dviejų lygių sankryžos...

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    Tai Rokelių sankryža nė kiek ne geriau, kol neįrengs dviejų lygių sankryžos ten bus amžina bėda. Susisiekimo ministerija giriasi numetus 5M pietrytiniam apvažiavimui ir Vandžiogalos gatvės remontui, tikisi, kad po 4 etapų pabaigimo pietrytinis nukraus apvažiavimą pro Megą... taip ir matau kaip nukraus prie šių dviejų sankryžų
    Rokelių sankryža yra kaip anekdotas. Jos pralaidumas rytais būtų kokie 2x, jei nors kam nors daeitų atvažiuojantiems nuo pervažos ir sukantiems į dešinę link HES padaryti papildomą juostą. Tragedija ten, kelkraštis jau primena apkasus.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė flexterful Rodyti pranešimą
    Po to, kai pabaigs pradetus etapus kamstis atsiras virs HES, vaziuojant link Roku. Priezastis - sukantys i/is Viciunu, eismo tvarka toje sankryzoje nebus pakeista
    Tai Rokelių sankryža nė kiek ne geriau, kol neįrengs dviejų lygių sankryžos ten bus amžina bėda. Susisiekimo ministerija giriasi numetus 5M pietrytiniam apvažiavimui ir Vandžiogalos gatvės remontui, tikisi, kad po 4 etapų pabaigimo pietrytinis nukraus apvažiavimą pro Megą... taip ir matau kaip nukraus prie šių dviejų sankryžų

    Komentuoti:


  • flexterful
    replied
    Po to, kai pabaigs pradetus etapus kamstis atsiras virs HES, vaziuojant link Roku. Priezastis - sukantys i/is Viciunu, eismo tvarka toje sankryzoje nebus pakeista

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą

    Tiesos yra, tačiau iki naujosios atkarpos ateities plentas turi 2+2 ir ~70-80 srautinį greitį, labai panašiai kaip tūkstantmečio ar geležinio vilko gatvės vilniuje. po to rikiuojasi į 1+1 ir šiek tiek kamščiuojasi. Kolkas naujasis 1+1 už paskutinio tunelio panašės į ant HES esantį eismą, dar pakenčiamas, nors ganėtinai intensyvus, tačiau nuo ateities plento iki tunelio reikėtų 2+2. Tiesiog automobilių kiekis yra nesuvokiamas, kad ir kaip bandytum teisint šviesoforais ar kt.
    Na taip, logiška. Kita vertus, ties aplinkkelio pradžia srautas pasiskirstys, nes dalis automobilių nusuks į Biruliškių g., kiti - į Palemono g., o keliaujantiesiems į Chemijos g. labiau apsimokės toliau važiuoti Ateities pl. - bus mažesnis lankas. Tad aplinkkeliu iki tunelio važiuos tie vairuotojai, kurie vėliau norės nusukti į Kalantos g., o tokių neturėtų būti kritinė masė.
    Paskutinis taisė eigh; 2023.02.19, 23:40.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    O ar tikrai ten tokie srautai, kad reikia 2+2 kelio? Juk nelikus kelyje Petrašiūnų žiedo, T. Masiulio šviesoforų, pėsčiųjų perėjų, sukinėjimosi ties Amalių pervaža (o anksčiau ir pačios eismą užkimšdavusios pervažos), ten neturėtų likti daug priežasčių eismui stoti. O ir greitis, kaip suprantu, per apgyvendintas teritorijas ir draustinį bet kokiu atveju neplanuojamas didesnis nei 70 km/h.
    Tiesos yra, tačiau iki naujosios atkarpos ateities plentas turi 2+2 ir ~70-80 srautinį greitį, labai panašiai kaip tūkstantmečio ar geležinio vilko gatvės vilniuje. po to rikiuojasi į 1+1 ir šiek tiek kamščiuojasi. Kolkas naujasis 1+1 už paskutinio tunelio panašės į ant HES esantį eismą, dar pakenčiamas, nors ganėtinai intensyvus, tačiau nuo ateities plento iki tunelio reikėtų 2+2. Tiesiog automobilių kiekis yra nesuvokiamas, kad ir kaip bandytum teisint šviesoforais ar kt.

    Komentuoti:

Working...
X