Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Debiliškiausia, kad vietinis transportas (Ateities - Kalantos) priverstas važiuoti tuo idiotišku aplinkeliu, o ne paliktas tiesus pravažiavimas kur buvo buvusi Amalių pervaža.
    Protu nesuvokiama kas tai sugalvojo.
    Vietinėms kelionėms pas kaimyną/iki parduotuvės yra padarytas tuneliukas po buvusia Amalių pervaža.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Debiliškiausia, kad vietinis transportas (Ateities - Kalantos) priverstas važiuoti tuo idiotišku aplinkeliu, o ne paliktas tiesus pravažiavimas kur buvo buvusi Amalių pervaža.
    Protu nesuvokiama kas tai sugalvojo.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kaip šalimai gyvenantis, tai labai džiaugiuosi, kad 139 aplinkelis paleistas, bent dalinai. Būdavo košmaras su Ateities pl. kamščiais.
    Na "parkingas" piko metu išsikėlė iš gatvės šalia IKI į naują apvažiavimą kelionės laikas nesutrumpėjo - kol neatidarys paskutinės atkarpos per mišką, niekas nepasikeis, Šilo žiedas yra pagrindinė problema. Laukiam nekantriai kada tranzitinis eismas lėks apvažiavimu, o ne Šilo žiedu.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Iš tono skamba, kad "viskas blogai". Nesakau, kad priskiriu jus tiems rėksniams, bet tonas tai arti to.

    Jūs kogero būtumėt OVERENGINEER'intojas perfekcionistas, kuris jei negalima padaryti idealiai, tai nieko nedarytų.

    gal ir su per siaurais žiedais (konkrečias vietas visada galima aptvarkyti).
    Viskas bus gerai, kai magistraliniai keliai ir gatvės bus projektuojamos patogios ir pritaikytos VISIEMS eismo dalyviams. Jei tai riksmas - tiek to, gal kas nors išgirs

    Over ir perfekcionistas... na čia tiesiog pezalai.

    Labai racionalu ir super inžinieriška, atžagariom rankom suprojektuoti tam, kad "konkrečias vietas visada galima aptvarkyt" Apie kiek kartų matuot ir kada pjaut jums priminti? Ir priminti, koks aplamai yra projektavimo tikslas ir užduotys?

    Tamstos nuomone, kad apvažiavimas būtinas, ir pofik jo kokybė? Tikslas pateisina priemones?

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą


    Kaip suprantu vertinat dabartinę padėtį, o ne galutinį projektą (2+2). O ar bandėt pats apgalvot, kad gal sprendimai priimti nebereikalo, atsižvelgiant į ateities planus ir dabartinius biudžetus?

    Dėl 1: kaip turėjo anot jūsų būti? Tiltas virš geležinelio, kad nereiktų kasti? Kokiu būdu galima buvo apsieti be kasimo ir pylimo padaryti "dviejų aukštų" nestatant tiltų?
    Suprantate blogai. Galutinio varianto 2+2 aš labai laukiu, ir esu labai tiesiogiai juo suinteresuotas. Tik akivaizdu, kad ko tikiuosi ir ką mes visi gausime yra stipriai ne tas pats. Nesenai kažkas rašė mintį, kad tokius magistralinius kelius turėtų projektuoti ir įrenginėti ViaLietuva, su riimtais biudžetais ir rimtesniais projektuotojais, nors kartą buvusiais ir mačiusiais Lenkijos kelius.

    Dėl 1: Nerašiau nė žodžio nei apie tunelius(nors keista, kad jie atskiri, mano subjektyvia nuomone bendras tunelis po gatve, po geležinkeliu ir po gatve būtų pigiau nei trys atskiri) nei apie tiltus. Kritika dviems "girto numyžtoms" o ne projektuotoms gatvėms, lygiagrečiomis geležinkeliui, bijau suklysti bet tai Chemijos tęsinys ir R.Kalantos. Pagrinde dėl jų išilginio pjūvio, kuriam neskirta jokio projektavimo, tiesiog nukopijuotas esamas reljefas... Negi sudėtinga nukasti gūbrius ir užpilti duobes?
    Dėl 2: Apie nuolydžius galima būtų tik parodyti grafiškai, čia jums žodžiais nenupasakosiu, bet tikrai ne kosminės technologijos dvi turimas altitudes gatvės galuose sujungti tiesia arba beveik tiesia linija.
    Kritika pagrinde dėl transporto mazgo nepritaikymą krovinio transporto eismui, lyg tai ne miesto apvažiavimas bet gatvės vienaaukščių gyvenamų namų kvartale.
    Dėl 4: žiedus galite apžiūrėti pats. Visi jau nukentėję, mažiausiai - Biruliškių/Ateities didysis, nes jo spindulys yra tikrai pakankamas, bet pažiūrėkite į bortus išvažiavime iš žiedo į Ateities link IKI parduotuvės... kodėl tas kampas toks status? Metrą jį paplatinus visi būtų patenkinti. Kitoj viaduko pusėj esanti žiedas (Palemono/Ateities?) yra absoliuti nesąmonė, ypač nuolat užlenkiamas "pėsčiųjų perėja" kelio ženklas. Jis užlenkiamas ne ratais, o transporto priemonių kėbulais nes ženklas 2m aukštyje. Bravo idiotui projektavusiam.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Dar įdomu koks dabar šio atkarpos kaip gatvės pavadinimas?
    Manau Ateities PLENTO pavadinimą paveldės naujoji atkarpa, o pavadinimą keis senoji
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.06.07, 18:54.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Gal kauniečiai žino kokia situacija su atkarpa nuo geležinkelio iki HES’o? Pagal Google Maps darbai vyksta nuo HES’o iki maždaug Meškeriotojų g. - ar kažkas pasikeitė?
    Jei tiksliau, oficialiai darbai iki M. Gimbutienės gatvės. Šiaip niekas nepasikeitė, ta atkarpa statoma, o likusi atkarpa tarp geležinkelio ir M. Gimbutienės g. tubūt strigusi dėl sklypų, numatomoje trasoje pagal geoportal žemėlapį vis dar yra privačių sklypų (ne valstybinė žemė).

    Beje, įdomu ar Kauno savivaldybė planuoja kažką daryti Kalantos g. pabaigoje nuo Šilelio darželio. Ten kol kas nėra net šaligatvių, o žmonės iki Jachtklubo turi eiti tiesiog gatve. Būtų puiki proga nutiesti bent šaligatvį ir ten, nes vis tiek raus, o pasivaikščiojimų takas iki Jachtklubo visai populiarus.
    Kiek mačiau projektiniuose pasiūlymuose, tai pastatys tik viaduką virš kelio, bet pačio kelio kaip ir nelies. Ten kažkada (gal?) ties kelią nuo Giraitės g. link Jachtklubo (pagal bendrajį planą ten turėtų eiti gatvės tęsinys), tai tada gal kažkas ir bus.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Gal kauniečiai žino kokia situacija su atkarpa nuo geležinkelio iki HES’o? Pagal Google Maps darbai vyksta nuo HES’o iki maždaug Meškeriotojų g. - ar kažkas pasikeitė?

    Beje, įdomu ar Kauno savivaldybė planuoja kažką daryti Kalantos g. pabaigoje nuo Šilelio darželio. Ten kol kas nėra net šaligatvių, o žmonės iki Jachtklubo turi eiti tiesiog gatve. Būtų puiki proga nutiesti bent šaligatvį ir ten, nes vis tiek raus, o pasivaikščiojimų takas iki Jachtklubo visai populiarus.

    Komentuoti:


  • flexterful
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Dar įdomu koks dabar šio atkarpos kaip gatvės pavadinimas?
    Turiu itarima kad pavadinimo teks palaukti, kol bus baigtas ruozas nuo HE iki tuneliu. Tada manau visa trasa vadinsis Mariampoles pl., HE kelias irgi pakeistu pavadinima is T. Masiulio g.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Dar įdomu koks dabar šio atkarpos kaip gatvės pavadinimas?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-06-06 114333.png
Views:	1164
Size:	288,6 kB
ID:	2134725

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Aišku Šilo žiedo pralaidumo problema neišsisprendė kol kas, bet bent jau Ateities pl. prie IKI tuščias būna piko metu, galima net į parduotuvę nuvažiuoti

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Kaip šalimai gyvenantis, tai labai džiaugiuosi, kad 139 aplinkelis paleistas, bent dalinai. Būdavo košmaras su Ateities pl. kamščiais.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied

    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    Pirma. Dvi geležinkeliui lygiagrečios gatvės, jų išilginis profilis - antro semestro studentai mokomi kaip suprojektuoti kelią su nuliniais arba minimaliais žemės darbų kiekiais, t.y, kiek iškasama tiek supilama. Dabar tuos dvi gatvės kaip gyrto pamyžta, rollercoaster, aišku lengviau ženklą 30kmh pastatyti nei įrengti lygias gatves.
    Antra. Išilginiai nuolydžiai. Ši žiema puikiai parodė projektavimo debiliškumą, kai staigiai pasnigus TP nesugebėdavo įveikti įkalnių.
    Trečia. posūkių spinduliai ir juostų pločiai - išvartyti borbiūrai ir nuvažinėtas ženklinimas puikiai parodo, kad spinduliai per maži, juostos posūkiuose per siauros.
    Ketvirta. Žiedų spinduliai - išvartyti bortai, išdraskyta trinkelių danga(Chemijos g žiedas) įrodo, kad žiedai nepritaikyti eismui, per mažų spindulių, eismo juostos per siauros.
    Penkta. "ištrinkelintos" saugumo salelės... Nuo Kalantos g atvažiuojant, iki naujojo apvažiavimo atidarymo, sukdavome į dešinę, kairėje liko salelė, pilna trinkelių... neturime kur dėti pinigų? Antrai juostai lėšų nėra, o gal arui trinkelių- yra. Kodėl ten negalėjo pasėti žolę? O ir pati eismo juosta per siaura - bordiūrai išvartyti.
    Toks vaizdas, kad gatvės projektuotos ne normaliam eismui, bet kaip vidinės gyvenamo kvartalo...
    Kaip suprantu vertinat dabartinę padėtį, o ne galutinį projektą (2+2). O ar bandėt pats apgalvot, kad gal sprendimai priimti nebereikalo, atsižvelgiant į ateities planus ir dabartinius biudžetus? Pagal taupumo kriterijus aš galiu kogero pritarti, tik punktui dėl trinkelių ir tai galvoju, kad galimai racionaliai projektuota ten trinkelės, galbūt pasistatyti aptarnaujantį transportą, gal sugedusį automobolį patrukti (jei žemi bordiūrai) - čia reikia klausti architekto ar skaityti modernius civilinės inžinerijos vadovėlius.

    Dėl 1: kaip turėjo anot jūsų būti? Tiltas virš geležinelio, kad nereiktų kasti? Kokiu būdu galima buvo apsieti be kasimo ir pylimo padaryti "dviejų aukštų" nestatant tiltų?
    Dėl 2: kokį nuolydį pats darytumėt? Ar išsitektumėt projektui skirtame žemės plote? Ar nebūtumėt suprojektavęs dar statesnių nuolydžių aplinkinio reljefo? Ar visi nuolydžiai ar tik vienas?
    Dėl 3: niekada negyniau ir neginsiu siaurinamų jau egizstuojančių gatvių (nebent jos šiaurės korėjos lygio - 4+4 ir 0 transporto) bet čia manau viskas dėl projektui skirtio ploto.
    Dėl 4: vėl abstrakcijos - visi žiedai? Vienas? Kurioje tiksliai vietoje ir ką darytumėt kitaip? Tokios nesąmonės, kaip "visus žieudus platinčiau" yra labiau politikoje naudotinos, ne inžinerijoje. Gal jie yra siauri, bet sprendžiamos konkrečios problemos, o ne "viskas blogai blet", o skamba panašiai.
    Dėl 5: jau rašiau.

    Iš tono skamba, kad "viskas blogai" - lygiai taip pat girdėjom kalbant vietinius ekspertus kai uždarė pervažą, ir padarė ilgai keiktą "kilpą" - vietiniai ekspertai tiesiog neturėjo bendro vaizdo. Nesakau, kad priskiriu jus tiems rėksniams, bet tonas tai arti to. Jūs kogero būtumėt OVERENGINEER'intojas perfekcionistas, kuris jei negalima padaryti idealiai, tai nieko nedarytų. Realybė tokia, kad Kaunui reikia to aplinkelio ir gan smarkiai, nors ir 1+1 pradžioje, gal ir su per siaurais žiedais (konkrečias vietas visada galima aptvarkyti).
    Paskutinis taisė m1ndas; 2024.06.06, 10:23.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Padarysi didesnius, platesnius. Bus paskata didinti greitį, žiedas taps mažiau saugus.

    Jei darytų tokio pat mąstymo, tai žiedai būtų platūs ir nesaugūs, kaip žiedai daryti prie ruso, pažiūrėk kiek juose įvyksta avarijų
    Nesiginčykit. Čia padarė mažą ne dėl greičio, o todėl, kad būtų tekę iškėlinėti tinklus. Simple as that.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Tarsi pas mum visi geri "šokėjai" fūrų vairuotojai. Matyt tokio pačio mąstymo žmonės ir daro tokius planus.
    Padarysi didesnius, platesnius. Bus paskata didinti greitį, žiedas taps mažiau saugus.

    Jei darytų tokio pat mąstymo, tai žiedai būtų platūs ir nesaugūs, kaip žiedai daryti prie ruso, pažiūrėk kiek juose įvyksta avarijų

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Blogam šokėjui ir...
    Tarsi pas mum visi geri "šokėjai" fūrų vairuotojai. Matyt tokio pačio mąstymo žmonės ir daro tokius planus.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    Tuos žiedus įveikiame su 20-21m ilgiu, įsivaizduojate, nė karto neįklimpome jūs nesuprantate, kas yra "ilga fūra", nes ši nuotraukoje gali būti trumpesnė nei standartinė 16,5m. Nebūkit juokdarys - kalba ne apie galimybes, bet apie PATOGUMĄ ir investicijų efektyvumą.
    Blogam šokėjui ir...

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kirstukas nuotraukose kaip tik ir yra užfiksuota ilga fūra žiede. Man neatrodo, kad neišsitektų.

    Click image for larger version Name:	Untitled.png Views:	0 Size:	272,3 kB ID:	2133122
    Tuos žiedus įveikiame su 20-21m ilgiu, įsivaizduojate, nė karto neįklimpome jūs nesuprantate, kas yra "ilga fūra", nes ši nuotraukoje gali būti trumpesnė nei standartinė 16,5m. Nebūkit juokdarys - kalba ne apie galimybes, bet apie PATOGUMĄ ir investicijų efektyvumą.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Na tik nepradėkime kalbėti apie nepravažiuojančius autobusus, užsienyje dar ne tokiais žiedais ir gatvėmis sėkmingai kursuoja VT su armonikomis. Bet šiaip akivaizdu, kad dabartinė infrastruktūra neatitinka dabartinių eismo srautų, bet, kaip ir pats pripažinote, nutiesus atkarpą iki HESo, eismas gerokai sumažės ir didžioji dauguma sunkiojo transporto važiuos tiesiai be jokių žiedų. O dėl pramoninių Petrašiūnų - natūralu, kad kažkoks sunkiasvoris transportas ir toliau važiuos Masiulio ir Kalantos g., bet tiek ten ir yra sunkiosios pramonės rajone - daugiausiai automobilių servisai ir dalių parduotuvės.
    Tamsta labai prastai pažįsta Petrašiūnus ("daugiausiai automobilių servisai ir dalių parduotuvės") prajuokinot kiba pakviesti į svečius ir realiai parodyti situaciją? Mano kaimynystėj trys transporto ir nemaža statybinė įmonė, su gal 30-40 transporto priemonių, ryte išvykstančių vakare grįžtančių. Plius stambi logistika.
    Apie autobusus: ar projektuojame naujas, patogias gatves, ar "meistriškumo trasą"? Man gaila mūsų mokesčių, investuotų į BBZ kokybę, motyvuojant "ai, čia tuoj visi važiuos tiesiai ir nieks į kairę nesuks".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Kažkaip nepastebėjau kažkokių didesnių fotofiksacijų, tik pavienius vaizdus, tai pats pasifotkinau.
    Ačiū už nuotraukas.

    Ar Susisiekimo ministerijos pranešime įdėta Kauno savivaldybės nuotrauka ne to paties autoriaus?
    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ka...rogramos-lesu/

    Komentuoti:

Working...
X