Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Debiliškiausia, kad vietinis transportas (Ateities - Kalantos) priverstas važiuoti tuo idiotišku aplinkeliu, o ne paliktas tiesus pravažiavimas kur buvo buvusi Amalių pervaža.
Protu nesuvokiama kas tai sugalvojo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKaip šalimai gyvenantis, tai labai džiaugiuosi, kad 139 aplinkelis paleistas, bent dalinai. Būdavo košmaras su Ateities pl. kamščiais.kelionės laikas nesutrumpėjo - kol neatidarys paskutinės atkarpos per mišką, niekas nepasikeis, Šilo žiedas yra pagrindinė problema. Laukiam nekantriai kada tranzitinis eismas lėks apvažiavimu, o ne Šilo žiedu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimąIš tono skamba, kad "viskas blogai". Nesakau, kad priskiriu jus tiems rėksniams, bet tonas tai arti to.
Jūs kogero būtumėt OVERENGINEER'intojas perfekcionistas, kuris jei negalima padaryti idealiai, tai nieko nedarytų.
gal ir su per siaurais žiedais (konkrečias vietas visada galima aptvarkyti).
Over ir perfekcionistas... na čia tiesiog pezalai.
Labai racionalu ir super inžinieriška, atžagariom rankom suprojektuoti tam, kad "konkrečias vietas visada galima aptvarkyt" Apie kiek kartų matuot ir kada pjaut jums priminti?Ir priminti, koks aplamai yra projektavimo tikslas ir užduotys?
Tamstos nuomone, kad apvažiavimas būtinas, ir pofik jo kokybė? Tikslas pateisina priemones?
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Kaip suprantu vertinat dabartinę padėtį, o ne galutinį projektą (2+2). O ar bandėt pats apgalvot, kad gal sprendimai priimti nebereikalo, atsižvelgiant į ateities planus ir dabartinius biudžetus?
Dėl 1: kaip turėjo anot jūsų būti? Tiltas virš geležinelio, kad nereiktų kasti? Kokiu būdu galima buvo apsieti be kasimo ir pylimo padaryti "dviejų aukštų" nestatant tiltų?
Dėl 1: Nerašiau nė žodžio nei apie tunelius(nors keista, kad jie atskiri, mano subjektyvia nuomone bendras tunelis po gatve, po geležinkeliu ir po gatve būtų pigiau nei trys atskiri) nei apie tiltus. Kritika dviems "girto numyžtoms" o ne projektuotoms gatvėms, lygiagrečiomis geležinkeliui, bijau suklysti bet tai Chemijos tęsinys ir R.Kalantos. Pagrinde dėl jų išilginio pjūvio, kuriam neskirta jokio projektavimo, tiesiog nukopijuotas esamas reljefas... Negi sudėtinga nukasti gūbrius ir užpilti duobes?
Dėl 2: Apie nuolydžius galima būtų tik parodyti grafiškai, čia jums žodžiais nenupasakosiu, bet tikrai ne kosminės technologijos dvi turimas altitudes gatvės galuose sujungti tiesia arba beveik tiesia linija.
Kritika pagrinde dėl transporto mazgo nepritaikymą krovinio transporto eismui, lyg tai ne miesto apvažiavimas bet gatvės vienaaukščių gyvenamų namų kvartale.
Dėl 4: žiedus galite apžiūrėti pats. Visi jau nukentėję, mažiausiai - Biruliškių/Ateities didysis, nes jo spindulys yra tikrai pakankamas, bet pažiūrėkite į bortus išvažiavime iš žiedo į Ateities link IKI parduotuvės... kodėl tas kampas toks status? Metrą jį paplatinus visi būtų patenkinti. Kitoj viaduko pusėj esanti žiedas (Palemono/Ateities?) yra absoliuti nesąmonė, ypač nuolat užlenkiamas "pėsčiųjų perėja" kelio ženklas. Jis užlenkiamas ne ratais, o transporto priemonių kėbulais nes ženklas 2m aukštyje. Bravo idiotui projektavusiam.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąDar įdomu koks dabar šio atkarpos kaip gatvės pavadinimas?Paskutinis taisė Ginthus; 2024.06.07, 18:54.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąGal kauniečiai žino kokia situacija su atkarpa nuo geležinkelio iki HES’o? Pagal Google Maps darbai vyksta nuo HES’o iki maždaug Meškeriotojų g. - ar kažkas pasikeitė?
Beje, įdomu ar Kauno savivaldybė planuoja kažką daryti Kalantos g. pabaigoje nuo Šilelio darželio. Ten kol kas nėra net šaligatvių, o žmonės iki Jachtklubo turi eiti tiesiog gatve. Būtų puiki proga nutiesti bent šaligatvį ir ten, nes vis tiek raus, o pasivaikščiojimų takas iki Jachtklubo visai populiarus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal kauniečiai žino kokia situacija su atkarpa nuo geležinkelio iki HES’o? Pagal Google Maps darbai vyksta nuo HES’o iki maždaug Meškeriotojų g. - ar kažkas pasikeitė?
Beje, įdomu ar Kauno savivaldybė planuoja kažką daryti Kalantos g. pabaigoje nuo Šilelio darželio. Ten kol kas nėra net šaligatvių, o žmonės iki Jachtklubo turi eiti tiesiog gatve. Būtų puiki proga nutiesti bent šaligatvį ir ten, nes vis tiek raus, o pasivaikščiojimų takas iki Jachtklubo visai populiarus.
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąDar įdomu koks dabar šio atkarpos kaip gatvės pavadinimas?
Komentuoti:
-
Aišku Šilo žiedo pralaidumo problema neišsisprendė kol kas, bet bent jau Ateities pl. prie IKI tuščias būna piko metu, galima net į parduotuvę nuvažiuoti
Komentuoti:
-
Kaip šalimai gyvenantis, tai labai džiaugiuosi, kad 139 aplinkelis paleistas, bent dalinai. Būdavo košmaras su Ateities pl. kamščiais.
Komentuoti:
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Pirma. Dvi geležinkeliui lygiagrečios gatvės, jų išilginis profilis - antro semestro studentai mokomi kaip suprojektuoti kelią su nuliniais arba minimaliais žemės darbų kiekiais, t.y, kiek iškasama tiek supilama. Dabar tuos dvi gatvės kaip gyrto pamyžta, rollercoaster, aišku lengviau ženklą 30kmh pastatyti nei įrengti lygias gatves.
Antra. Išilginiai nuolydžiai. Ši žiema puikiai parodė projektavimo debiliškumą, kai staigiai pasnigus TP nesugebėdavo įveikti įkalnių.
Trečia. posūkių spinduliai ir juostų pločiai - išvartyti borbiūrai ir nuvažinėtas ženklinimas puikiai parodo, kad spinduliai per maži, juostos posūkiuose per siauros.
Ketvirta. Žiedų spinduliai - išvartyti bortai, išdraskyta trinkelių danga(Chemijos g žiedas) įrodo, kad žiedai nepritaikyti eismui, per mažų spindulių, eismo juostos per siauros.
Penkta. "ištrinkelintos" saugumo salelės... Nuo Kalantos g atvažiuojant, iki naujojo apvažiavimo atidarymo, sukdavome į dešinę, kairėje liko salelė, pilna trinkelių... neturime kur dėti pinigų? Antrai juostai lėšų nėra, o gal arui trinkelių- yra. Kodėl ten negalėjo pasėti žolę? O ir pati eismo juosta per siaura - bordiūrai išvartyti.
Toks vaizdas, kad gatvės projektuotos ne normaliam eismui, bet kaip vidinės gyvenamo kvartalo...
Dėl 1: kaip turėjo anot jūsų būti? Tiltas virš geležinelio, kad nereiktų kasti? Kokiu būdu galima buvo apsieti be kasimo ir pylimo padaryti "dviejų aukštų" nestatant tiltų?
Dėl 2: kokį nuolydį pats darytumėt? Ar išsitektumėt projektui skirtame žemės plote? Ar nebūtumėt suprojektavęs dar statesnių nuolydžių aplinkinio reljefo? Ar visi nuolydžiai ar tik vienas?
Dėl 3: niekada negyniau ir neginsiu siaurinamų jau egizstuojančių gatvių (nebent jos šiaurės korėjos lygio - 4+4 ir 0 transporto) bet čia manau viskas dėl projektui skirtio ploto.
Dėl 4: vėl abstrakcijos - visi žiedai? Vienas? Kurioje tiksliai vietoje ir ką darytumėt kitaip? Tokios nesąmonės, kaip "visus žieudus platinčiau" yra labiau politikoje naudotinos, ne inžinerijoje. Gal jie yra siauri, bet sprendžiamos konkrečios problemos, o ne "viskas blogai blet", o skamba panašiai.
Dėl 5: jau rašiau.
Iš tono skamba, kad "viskas blogai" - lygiai taip pat girdėjom kalbant vietinius ekspertus kai uždarė pervažą, ir padarė ilgai keiktą "kilpą" - vietiniai ekspertai tiesiog neturėjo bendro vaizdo. Nesakau, kad priskiriu jus tiems rėksniams, bet tonas tai arti to. Jūs kogero būtumėt OVERENGINEER'intojas perfekcionistas, kuris jei negalima padaryti idealiai, tai nieko nedarytų. Realybė tokia, kad Kaunui reikia to aplinkelio ir gan smarkiai, nors ir 1+1 pradžioje, gal ir su per siaurais žiedais (konkrečias vietas visada galima aptvarkyti).Paskutinis taisė m1ndas; 2024.06.06, 10:23.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Padarysi didesnius, platesnius. Bus paskata didinti greitį, žiedas taps mažiau saugus.
Jei darytų tokio pat mąstymo, tai žiedai būtų platūs ir nesaugūs, kaip žiedai daryti prie ruso, pažiūrėk kiek juose įvyksta avarijų
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė drulia Rodyti pranešimą
Tarsi pas mum visi geri "šokėjai" fūrų vairuotojai. Matyt tokio pačio mąstymo žmonės ir daro tokius planus.
Jei darytų tokio pat mąstymo, tai žiedai būtų platūs ir nesaugūs, kaip žiedai daryti prie ruso, pažiūrėk kiek juose įvyksta avarijų
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Blogam šokėjui ir...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Tuos žiedus įveikiame su 20-21m ilgiu, įsivaizduojate, nė karto neįklimpomejūs nesuprantate, kas yra "ilga fūra", nes ši nuotraukoje gali būti trumpesnė nei standartinė 16,5m. Nebūkit juokdarys - kalba ne apie galimybes, bet apie PATOGUMĄ ir investicijų efektyvumą.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąjūs nesuprantate, kas yra "ilga fūra", nes ši nuotraukoje gali būti trumpesnė nei standartinė 16,5m. Nebūkit juokdarys - kalba ne apie galimybes, bet apie PATOGUMĄ ir investicijų efektyvumą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąNa tik nepradėkime kalbėti apie nepravažiuojančius autobusus, užsienyje dar ne tokiais žiedais ir gatvėmis sėkmingai kursuoja VT su armonikomis. Bet šiaip akivaizdu, kad dabartinė infrastruktūra neatitinka dabartinių eismo srautų, bet, kaip ir pats pripažinote, nutiesus atkarpą iki HESo, eismas gerokai sumažės ir didžioji dauguma sunkiojo transporto važiuos tiesiai be jokių žiedų. O dėl pramoninių Petrašiūnų - natūralu, kad kažkoks sunkiasvoris transportas ir toliau važiuos Masiulio ir Kalantos g., bet tiek ten ir yra sunkiosios pramonės rajone - daugiausiai automobilių servisai ir dalių parduotuvės.kiba pakviesti į svečius ir realiai parodyti situaciją? Mano kaimynystėj trys transporto ir nemaža statybinė įmonė, su gal 30-40 transporto priemonių, ryte išvykstančių vakare grįžtančių. Plius stambi logistika.
Apie autobusus: ar projektuojame naujas, patogias gatves, ar "meistriškumo trasą"? Man gaila mūsų mokesčių, investuotų į BBZ kokybę, motyvuojant "ai, čia tuoj visi važiuos tiesiai ir nieks į kairę nesuks".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąKažkaip nepastebėjau kažkokių didesnių fotofiksacijų, tik pavienius vaizdus, tai pats pasifotkinau.
Ar Susisiekimo ministerijos pranešime įdėta Kauno savivaldybės nuotrauka ne to paties autoriaus?
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ka...rogramos-lesu/
Komentuoti:
Komentuoti: