Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Tikras oficialu yra teisės aktas, ir jis pasirašytas dar gegužės mėnesį.
    Tik atsitiktinai peržiūrėjau ar pakeitė adresus, tai nors dabar vadinasi Ateities gatvė, bet adresai liko Ateities plento. Situacija savotiška. Kažkiek galima pritempti prie Islandijos pl. situacijos kai adresai buvo pasiekiami tik iš Šiaurės pr., bet ir ten dabar suteikti nauji gatvių pavadinimai (Šiauriečių akligatvis, Žiobrikio gatvė, etc.).

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Regia.lt (kaip ir oficialu) visą pietrytinio aplinkkelio atkarpą iki pat Kauno HE ir Raudonojo Kryžiaus g. sankryžos vadina Ateities pl., o senoji atkarpa ties Amalių sodais pervadinta į Ateities gatvę (trumpinys - Ateities g.).
    Tikras oficialu yra teisės aktas, ir jis pasirašytas dar gegužės mėnesį.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Regia.lt (kaip ir oficialu) visą pietrytinio aplinkkelio atkarpą iki pat Kauno HE ir Raudonojo Kryžiaus g. sankryžos vadina Ateities pl., o senoji atkarpa ties Amalių sodais pervadinta į Ateities gatvę (trumpinys - Ateities g.).

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2025-09-13 Nuimti pastoliai, panaikintas apvažiavimo kelias. Nutiestas laikinas keliukas iš Kalantos į "Ateities pl".

    Click image for larger version

Name:	20250913_080903.jpg
Views:	937
Size:	1,57 MB
ID:	2220077
    Click image for larger version

Name:	20250913_081037.jpg
Views:	928
Size:	1,75 MB
ID:	2220078
    Click image for larger version

Name:	20250913_081041.jpg
Views:	931
Size:	1,97 MB
ID:	2220079

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Keista, kad jis toks trumpas, tik dviems juostoms... juk statyti vieną keturioms juostoms tikrai pigiau nei du po dvi juostas. O kur dar dvi nereikalingos atraminnės sienelės...

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Keista, kad nepradėjo to viaduko ankščiau konstruoti, dabar atrodo, kad jis vienintelis stabdis.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Atrodo nelabai daug darbų liko. Gal žinoma kada planuojama baigti?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Pradžiai dvi, kažkada gal ir keturios bus.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    tai tik dvi juostos? ar cia tik pirminis toks projektas?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2025-08-31 progresas

    Click image for larger version

Name:	20250831_091455.jpg
Views:	1925
Size:	1,22 MB
ID:	2217851Atsivėrė elektrinės bokštas

    Click image for larger version

Name:	20250831_091451.jpg
Views:	1918
Size:	1,47 MB
ID:	2217852

    Click image for larger version

Name:	20250831_091241.jpg
Views:	1927
Size:	1,54 MB
ID:	2217853

    Click image for larger version

Name:	20250831_091226.jpg
Views:	1928
Size:	1,72 MB
ID:	2217854

    Click image for larger version

Name:	20250831_091620.jpg
Views:	1939
Size:	1,63 MB
ID:	2217855

    Click image for larger version

Name:	20250831_091232.jpg
Views:	1924
Size:	1,67 MB
ID:	2217856

    Click image for larger version

Name:	20250831_091047.jpg
Views:	1924
Size:	2,04 MB
ID:	2217857

    Click image for larger version

Name:	20250831_091256.jpg
Views:	1926
Size:	2,27 MB
ID:	2217858

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Bus nuvažiavimas nuo naujojo plento, nereikės kirsti viaduko po apačia. Bet vistiek liks geležinkelio tiltas.

    2025-08-30 foto
    Man atrodo čia šita nuovaža į R. Kalantos g. 197 sklypą, tai nelabai aktualu uosto naudotojams.
    Click image for larger version

Name:	2025-08-30_22-14-50.png
Views:	2000
Size:	552,9 kB
ID:	2217793

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Bet dabar didesno laivo jau nebeatsiveši į uostą?

    Štai keli pavyzdžiai populiarių katerių, kurie ant priekabos dažniausiai viršija 4,5 m bendrą aukštį ir po tokiu viaduku jau sunkiai tilptų:
    • Bayliner 2855 Ciera (~9 m, aukštas salonas) – ant priekabos apie 4,8–5,0 m.
    • Jeanneau Merry Fisher 855 (~8,7 m, hardtop) – ant priekabos apie 4,7–5,0 m.
    • Bavaria Sport 29/32 – dar aukštesni, ant priekabos virš 5 m.
    • Nimbus 280 Coupe (~9 m, aukšta kabina) – ant priekabos apie 4,9 m.
    • Antares 9 OB (~9 m, hardtop) – ant priekabos apie 5 m.

    Net ir mažesni kruizeriai su uždara kabina gali pasiekti 4,6–4,8 m ant priekabos, ypač jei nenuimtos antenos, stogeliai, turėklai.
    Bus nuvažiavimas nuo naujojo plento, nereikės kirsti viaduko po apačia. Bet vistiek liks geležinkelio tiltas.

    2025-08-30 foto
    Click image for larger version

Name:	20250830_093709.jpg
Views:	2055
Size:	1,46 MB
ID:	2217769

    Click image for larger version

Name:	20250830_093702.jpg
Views:	2086
Size:	1,75 MB
ID:	2217768

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Be šansų, ten vos troleibusas pralenda.
    Per streetview pagal troleibusų laidus panašu kad bus 5m

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Reiks laukt šliužo šalia hidroelektrinės
    Šiužas šalia hidroelektrinės:

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Reiks laukt šliužo šalia hidroelektrinės

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Jaučiu prasidės laivų vežimai pro Pažaislį.
    Be šansų, ten vos troleibusas pralenda.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Jaučiu prasidės laivų vežimai pro Pažaislį.
    Kaži koks ten geležinkelio viaduko aukštis? Neatrodo labai aukštas...

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O šalia esantis geležinkelio viadukas praleisdavo 5m? Kažkaip nepastebėjau jokių riboženklių.
    Jei ant tilto / prieš tiltą nėra nurodytas saugus pravažiavimo aukštis - tiltas yra minimum 5m aukščio. Taip kad šis geležinkelio viadukas neturėjo trukdyti laivų transportui. Teko keletą kartų pro ten su laivu važiuoti.
    Prisiminkime geležinkelio viaduką R. Kalantos g, iškart nusileidus nuo kalno. Kažkada ten stovėjo ženklai 3,5m, bet po juo laisvai tilpdavo standartinė 4m fura. Ir dar ne vieną tokį pvz galėčiau surasti. Todėl ką rodo ženklas ir realus aukštis yra visiškai nesusiję dalykai. Realius aukščius rastume ViaLietuva puslapy, nežinau ar bus savivaldybei priklausančio viaduko aukštis, bet magistraliniai yra visi.
    Buvo ir atvirkštinių variantų - prieš pora metų Vilniuje po tiltu netilpo 480cm nors jis nežymėtas ir turėtų būtų min 5m...

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Jaučiu prasidės laivų vežimai pro Pažaislį.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Bet dabar didesno laivo jau nebeatsiveši į uostą?

    Štai keli pavyzdžiai populiarių katerių, kurie ant priekabos dažniausiai viršija 4,5 m bendrą aukštį ir po tokiu viaduku jau sunkiai tilptų:
    • Bayliner 2855 Ciera (~9 m, aukštas salonas) – ant priekabos apie 4,8–5,0 m.
    • Jeanneau Merry Fisher 855 (~8,7 m, hardtop) – ant priekabos apie 4,7–5,0 m.
    • Bavaria Sport 29/32 – dar aukštesni, ant priekabos virš 5 m.
    • Nimbus 280 Coupe (~9 m, aukšta kabina) – ant priekabos apie 4,9 m.
    • Antares 9 OB (~9 m, hardtop) – ant priekabos apie 5 m.

    Net ir mažesni kruizeriai su uždara kabina gali pasiekti 4,6–4,8 m ant priekabos, ypač jei nenuimtos antenos, stogeliai, turėklai.
    Savo burinį Beneteau 305 veždavomės į Kuršes, po geležinkeliu palysdavom su ~0,5-0,7m atsarga (ant ganėtinai žemos platformos). Įtariu, kad strigom Kaune amžinai

    Komentuoti:

Working...
X