Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Kauno pietrytinis aplinkkelis būtų artimesnis Berliner Ring pagal bendrą aplinką (miškai, reti sandėliai, priemiesčių namai), o ne Berlyno centro aplinkkeliui. 90 km/h pats tas,
- 3 patinka
-
Na, nereikia, net Vokietijoj miestų aplinkkeliuose-autobanuose pasitaiko mažesni apribojimai: https://maps.app.goo.gl/J3JbhtQLM6DT2B296Parašė spekas Rodyti pranešimąO kalbant apie greitį, pralaidumą, funkcionalumą tai visas šis ruožas turi būti bent 90 kmh ir be susikirtimų viename lygyje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Duok Dieve tegu jie bent 1+1 įrengia, o tai neaišku kiek gali nusikelti apskritai įrengimas dėl biurokratijos, politikos ir visų kitų panašių dalykų.
O kalbant apie greitį, pralaidumą, funkcionalumą tai visas šis ruožas turi būti bent 90 kmh ir be susikirtimų viename lygyje:
- 8 patinka
Komentuoti:
-
strongiukas nuotraukoje aiškiai matyti milžiniškas talpos poreikisParašė Gator Rodyti pranešimą
Ne dėl greičio, o dėl talpos, manau, dauguma rūpinasi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gerai kad atitvarai yra, o tai baisu būtų lėkti tokiu greičiu.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąKo Jūs pergyvenat dėl tų 2 juostų? manot 4 kažkiek padėtų?
Šioje vietoje yra 4 juostos. Greitis 50km/h su vidutinio greičio radarais!
Komentuoti:
-
Ne dėl greičio, o dėl talpos, manau, dauguma rūpinasi.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąKo Jūs pergyvenat dėl tų 2 juostų? manot 4 kažkiek padėtų?
Šioje vietoje yra 4 juostos. Greitis 50km/h su vidutinio greičio radarais!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ko Jūs pergyvenat dėl tų 2 juostų? manot 4 kažkiek padėtų?
Šioje vietoje yra 4 juostos. Greitis 50km/h su vidutinio greičio radarais!
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Viskas bus ok su tuo aplinkkeliu - nebus autostrada, kur galima lėkti ant 100, bet savo misiją atliks. Kelias yra koridorinis (t. y. tiesiai važiuojantis transportas nesusidurs su kamščiais), tik eismas vyks kiek lėčiau nei daug kas norėtų. Problema, kaip kažkas pastebėjo, bus Garliavos sankryža, bet 2x2 kelias aplink Petrašiūnus jos vis tiek nebūtų išsprendęs, nes vis tiek kelias susiveda į ribotą erdvę kertant hidroelektrinę, nebent daromos milžiniškos investicijos tiesiant antrą tiltą per Nemuną.
Spėju, greičio limitas bus 70 km/h.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pagerėjimas einant nuo 0+0 į 1+1 yra naudingesnis / neša daugiau naudos nei einant iš 1+1 į 2+2.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tame ir liūdnumas. Kas čia per aplinkelis 1+1.
Liūdnumas "o galėjo būti dar geriau" yra keistokas jausmas.
Visada gali būti geriau, bet jei projektas būtų strigęs dar keliem metam dėl to, kad būtų 2+2 tai neverta.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dalis Klaipėdos, Palangos, Šiaulių, Panevėžio ir kitų miestų aplinkelių irgi yra 1+1, tai vis tiek geriau nei jokio aplinkelio. Tas aplinkkelis tarnaus tik vietiniam eismui, nes tokios vietos bus nuolatiniai kamščiai:Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tame ir liūdnumas. Kas čia per aplinkelis 1+1.
https://www.google.com/maps/@54.8156...oASAFQAw%3D%3DPaskutinis taisė Lettered; 2025.10.27, 09:37.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kol kas tai galima bus vadinti Petrašiūnų (Kalantos) žiedo aplinkelis.Parašė RamasN Rodyti pranešimąLiūdna, kad tai vadinama "aplinkeliu", kai tik po 1 juostą į kiekvieną pusę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad jau n kartų diskutuota ir spaudoje rašyta, kad pradiniu įgyvendinimo etapu bus tik 1+1 kelias. Ateityje, pagal poreikį, bus įgyvendinamas sekantis etapas įrengiant 2+2 kelią...Parašė RamasN Rodyti pranešimąLiūdna, kad tai vadinama "aplinkeliu", kai tik po 1 juostą į kiekvieną pusę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tame ir liūdnumas. Kas čia per aplinkelis 1+1.Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimąTai kad bendrai 20km prieš ir po šio ruožo yra 1+1, kokio velnio čia reikia plačiau?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad bendrai 20km prieš ir po šio ruožo yra 1+1, kokio velnio čia reikia plačiau?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Liūdna, kad tai vadinama "aplinkeliu", kai tik po 1 juostą į kiekvieną pusę.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Tik atsitiktinai peržiūrėjau ar pakeitė adresus, tai nors dabar vadinasi Ateities gatvė, bet adresai liko Ateities plento. Situacija savotiška. Kažkiek galima pritempti prie Islandijos pl. situacijos kai adresai buvo pasiekiami tik iš Šiaurės pr., bet ir ten dabar suteikti nauji gatvių pavadinimai (Šiauriečių akligatvis, Žiobrikio gatvė, etc.).Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Tikras oficialu yra teisės aktas, ir jis pasirašytas dar gegužės mėnesį.
Komentuoti:
-
Tikras oficialu yra teisės aktas, ir jis pasirašytas dar gegužės mėnesį.Parašė PoDV Rodyti pranešimąRegia.lt (kaip ir oficialu) visą pietrytinio aplinkkelio atkarpą iki pat Kauno HE ir Raudonojo Kryžiaus g. sankryžos vadina Ateities pl., o senoji atkarpa ties Amalių sodais pervadinta į Ateities gatvę (trumpinys - Ateities g.).
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: