Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Kad pats nesinaudosi tuo praėjimu, nereiškia, kad kiti nesinaudos. Kad ir ne tūkstančiai gyventojų juo naudosis, bet vietiniai žvejai manau ten dažnai eis.
Komentuoti:
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąO šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
Kita vertus matosi, kad RailBaltica masto plačiau, racionaliau ir saugiau.
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąNeseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
https://www.google.com/maps/@54.8967...4352?entry=ttu
Komentuoti:
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąNeseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
Komentuoti:
-
Diena.lt 2023.09.22
Ties Amalių pervaža dviem mėnesiams bus apribotas eismas
Nuo rugsėjo 25 d. Ateities plento kilpoje, ties Amalių geležinkelio pervaža, dėl Pietrytinio aplinkkelio statybos dviem mėnesiams transporto srautą reguliuos abipus pastatytas šviesoforas. Vykdant kasimo darbus ir statant viadukus, automobiliai judės viena eismo juosta. Vairuotojams už kantrybę bus atsidėkota – iki žiemos numatyta visiškai įrengti ir iš naujo išasfaltuoti atkarpą iki pat Palemono gatvės. (..)
Pirmajame etape, kurį sudaro trys atkarpos, tarp Palemono ir T. Masiulio gatvių numatyta įrengti daugiau kaip 3,5 km ilgio atkarpą. Užbaigę viadukų statybą ties Amalių geležinkelio pervaža, rangovai šį transporto mazgą sujungs su naujai nutiestu dviejų eismo juostų keliu iki pat Palemono gatvės.
https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...ervaza-1140990
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Kas vyksta Kaune: Vienas didžiausių Kauno susisiekimo projektų „išlindo“ iš po žemės
Pernai pavasarį pradėtas tiesti Pietrytinis aplinkkelis ima panėšėti į transporto arteriją – intensyviausi darbai dabar vyksta tarp Amalių pervažos ir Palemono gatvės.
Kauno miesto savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas <...> informavo, kad baigti įrengti pagrindinės gatvės trasos pagrindai, pastatyta akustinė sienelė, paklota dalis asfalto ten, kur tai buvo galima padaryti.
„Kad nereikėtų visiškai uždaryti eismo, iki birželio 1 d. įrengsime vieną pusę žiedo, tuomet naująja dalimi paleidę eismą, įrenginėsime kitą žiedo pusę.
<...> Taip pat darbai pradėti atkarpoje nuo Kauno hidroelektrinės iki M. Gimbutienės gatvės.
Kaip vasarį rašė „Kas vyksta Kaune“, čia iškirsta dalis pušyno, nukasami šlaitai, vykdomi žemės darbai. Prie T. Masiulio gatvės statybos tik prasideda.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu, ta juosta iki lukoil išplatėjimo labai pagelbėtų, kaip ir kitoje Mariampolės pl pusėjė - vietoj kito apkasais virtusio kelkraščio. Bet tikėkimės kada nors antro pagal dydį miesto apvažiavimo vertos dviejų lygių sankryžos...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Tai Rokelių sankryža nė kiek ne geriau, kol neįrengs dviejų lygių sankryžos ten bus amžina bėda. Susisiekimo ministerija giriasi numetus 5M pietrytiniam apvažiavimui ir Vandžiogalos gatvės remontui, tikisi, kad po 4 etapų pabaigimo pietrytinis nukraus apvažiavimą pro Megą... taip ir matau kaip nukraus prie šių dviejų sankryžų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė flexterful Rodyti pranešimąPo to, kai pabaigs pradetus etapus kamstis atsiras virs HES, vaziuojant link Roku. Priezastis - sukantys i/is Viciunu, eismo tvarka toje sankryzoje nebus pakeista
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Po to, kai pabaigs pradetus etapus kamstis atsiras virs HES, vaziuojant link Roku. Priezastis - sukantys i/is Viciunu, eismo tvarka toje sankryzoje nebus pakeista
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė miraged Rodyti pranešimą
Tiesos yra, tačiau iki naujosios atkarpos ateities plentas turi 2+2 ir ~70-80 srautinį greitį, labai panašiai kaip tūkstantmečio ar geležinio vilko gatvės vilniuje. po to rikiuojasi į 1+1 ir šiek tiek kamščiuojasi. Kolkas naujasis 1+1 už paskutinio tunelio panašės į ant HES esantį eismą, dar pakenčiamas, nors ganėtinai intensyvus, tačiau nuo ateities plento iki tunelio reikėtų 2+2. Tiesiog automobilių kiekis yra nesuvokiamas, kad ir kaip bandytum teisint šviesoforais ar kt.Paskutinis taisė eigh; 2023.02.19, 23:40.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąO ar tikrai ten tokie srautai, kad reikia 2+2 kelio? Juk nelikus kelyje Petrašiūnų žiedo, T. Masiulio šviesoforų, pėsčiųjų perėjų, sukinėjimosi ties Amalių pervaža (o anksčiau ir pačios eismą užkimšdavusios pervažos), ten neturėtų likti daug priežasčių eismui stoti. O ir greitis, kaip suprantu, per apgyvendintas teritorijas ir draustinį bet kokiu atveju neplanuojamas didesnis nei 70 km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O ar tikrai ten tokie srautai, kad reikia 2+2 kelio? Juk nelikus kelyje Petrašiūnų žiedo, T. Masiulio šviesoforų, pėsčiųjų perėjų, sukinėjimosi ties Amalių pervaža (o anksčiau ir pačios eismą užkimšdavusios pervažos), ten neturėtų likti daug priežasčių eismui stoti. O ir greitis, kaip suprantu, per apgyvendintas teritorijas ir draustinį bet kokiu atveju neplanuojamas didesnis nei 70 km/h.Paskutinis taisė eigh; 2023.02.19, 15:40.
Komentuoti:
-
Nors ir dvi juostos bus, labai gerai. Svarbu, kad gatvė (aplinkkelis) būtų nepertraukiamo eismo - susikirtimai vyktų dviejuose skirtinguose lygiuose. Na, net jei ir bus kur susikirtimai viename lygyje - vien dviejų eismo juostų gatvės nutiesimas bus labai didelis laimėjimas.
Ir ačiū už nuotraukas.
PS.
Labai laukiu momento, kuomet važiuojant iš Vilniaus bus galima iš A1 magistralės greitai ir sklandžiai patekti prie pat buriavimo klubų. Bus liuks.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimąDėl 2+2 kaip ir aišku - nėr babkių, teks laukti. Bet ta sienelė iš kart turėjo stoti ten, kur ji stovės galutinai... nes dabar vėl ubagiški sprendimai, pastatom tam kad vėliau nugiautume.
1+1 jau bus didžiulis žingsnis pirmyn, tikras atokvėpis Petrašiūnams ir visiems bandantiems įveikti šią atkarpą piko metu.
Dar žiūriu į tas būsimo požeminio pravažiavimo arkas. Pradžiai kausta įrengė tik po geležinkeliu, dabar tiltai prideda po gabalą iš abiejų esamo tunelio pusių... Atrodo, kad vienas bendras tunelis būtų pigiau įrengti nei dabartiniai trys... ką duos tie tarpai tarp esamo ir būsimų tunelių? Šviesos dieną?
Mano žiniomis pravažiavimai po geležinkeliu buvo finansuojami iš RailBaltikos pinigų, toliau darbai vykdomi iš kitų šaltinių (berods savivaldybė).
Komentuoti:
-
Dėl 2+2 kaip ir aišku - nėr babkių, teks laukti. Bet ta sienelė iš kart turėjo stoti ten, kur ji stovės galutinai... nes dabar vėl ubagiški sprendimai, pastatom tam kad vėliau nugiautume.
1+1 jau bus didžiulis žingsnis pirmyn, tikras atokvėpis Petrašiūnams ir visiems bandantiems įveikti šią atkarpą piko metu.
Dar žiūriu į tas būsimo požeminio pravažiavimo arkas. Pradžiai kausta įrengė tik po geležinkeliu, dabar tiltai prideda po gabalą iš abiejų esamo tunelio pusių... Atrodo, kad vienas bendras tunelis būtų pigiau įrengti nei dabartiniai trys... ką duos tie tarpai tarp esamo ir būsimų tunelių? Šviesos dieną?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neatremiama atmazkė - kelias nr. 139 yra krašto kelias, ne magistralinis, todėl 2+2 nereikia.
Iš kitos pusės, kol nebus naujo tilto, apeinančio HE kiek žemiau per Nemuną, tol HE tiltas liks 1+1 butelio kakliukas. O tas tiltas jaučiu dar labai negreit bus, tuo labiau kad ir egzistuojantys tiltai sunkiai laikosi.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: