Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • miraged
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal każkas żino, kad numatoma baigti Pietrytinį aplinkkelį bent nuo geleżinkelio (Amalių) iki Vilniaus autostrados?
    Tai kai uždarinėjo tą juostą nuskustą, rašė kad uždarom iki gruodžio, kad baigtume dar šiemet. Nes jei neuždarysim tai tik pavasarį tipo baigsim.. na iš tikro tai jiems tik tas užpylimas naujų arkų ir užasfaltavimas, juostų išpaišymas likęs.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal każkas żino, kad numatoma baigti Pietrytinį aplinkkelį bent nuo geleżinkelio (Amalių) iki Vilniaus autostrados?

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Cia yra apsoliutus padejimas skerso ant gyventoju... ten viskas buvo naujai isasfaltuota viska vel isgrauze ir paliko tik viena juosta, nors realiai galejo pasistengti kad tilptu abi, kiek galima raustis sitoj duobej ir nesimato progreso jokioo, kodel mes visada taip stipriai atsiliekam nuo kaimynu lenku keliu tiesime

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Spėju eismas viena juosta vyksta ne dėl „daudų“, o dėl to, kad nukasė po vieną juostą prieš „daudas“ ir prijunginėja nusukimus/įsukimus nuo/į aplinkelį.
    Taip, viena juosta išrausta pačioje apačioje, bet šalia yra pakankamai vietos laikinam pravažiavimui.
    Tokios šviesoforinės improvizacijos atrodo labai nekaip, ypač jei tie šviesoforai veikia net ir piko metu. Čia gi uždaromas ne žvyrkelis kažkur miškuose, o viena iš pagrindinių miesto gatvių
    Paskutinis taisė Romas; 2023.10.16, 19:25.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Spėju eismas viena juosta vyksta ne dėl „daudų“, o dėl to, kad nukasė po vieną juostą prieš „daudas“ ir prijunginėja nusukimus/įsukimus nuo/į aplinkelį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kas yra daudos?
    Tos pralaidos - gal yra tikslesnis terminas
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kas yra daudos?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Savaitagalį važiavau KK139.
    Nuustebino eismo organizavimas. "Alkūnėje" prie buv. Amalių pervažos pastatyti eismą reguluuojantys šviesoforai kaip kokiame laukuose rekonstruojamame siaurame kelyje.
    Po geležinkeliu įrengtos 4 daudos, yra pakankamai vietos padaryti laikiunas apylankas, jei vienoje iš juostų vyksta darbai
    Įdomu, kokis ten kamščiai būna darbo dieną, jei tie šviesofoorai dar veikia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tame straipsnyje yra nebloga statybų fotogalerija
    R.Tenio nuotraukos





    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...teisetai-foto/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norėtųsi, kad išsukimai į skirtingų lygių sankryžas turėtų ir kryptis ties lėtėjimo juostos pradžia.

    Dėl dviračių takai. Manau, kad savivaldybė turėtų juos pratęsti. Ateities pl. sujungti Amalių pervažos tunelio dviračių taką. Biruliškių g. irgi nutiesti dviračių taką ir sujungti su Pramonės pr. taku per Elektrėnų g.

    Nebenaudojama atkarpa spėju bus kiemas, dalį atkarpos tarp dab. Biruliškių g. trasos ir Biruliškių 1 namo gal net panaikis, o šalia galbūt nuties raudoną taką, nes ten kur žiedas liko 1/4 tarpas be dviračių tako paminėto kiemo pusėje.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.07, 16:58.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    1 atkarpa (Palemono–Kalantos g.) 2023-10-02 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)

    Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. sankryža.
    Panašu, jog darbai čia beveik baigti, trūksta tik ženklų ir kelio ženklinimo.



    Palemono g. žiedas ir įvažiavimas į teritoriją.
    Lyginant su viešai prieinamu projektu, žiedas buvo padidintas, o įvažiavimas į teritoriją perkeltas dešiniau (žiūrint pagal nuotrauką).


    Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. žiedas su nauja Biruliškių g. trasa.
    Padaryta daugiau dviračių takų negu buvo numatyta pradiniame projekte (abipus Ateities pl. link geležinkelio ir link Biruliškių g.)


    Naujos Biruliškių g. trasos jungtis su esama gatve.
    Įdomu ką darys su nebenaudojama atkarpa, nes ten yra tik vienas įvažiavimas į daugiabučio kiemą.


    Atkarpa tarp dviejų sankryžų.


    Nauja jungtis su Intako g. (pirminiame projekte jos nebuvo).
    Nuspręsta fiziškai uždrausti judėjimą tarp Intako ir Naktigonės g.


    Amalių sankryža iš aukštai.


    Šiaurinis sankryžos viadukas.
    Nepanašu, jog greitu metu bus išnaudojami įrengti pėsčiųjų praėjimai, tėra tik techniniai laiptai. Turbūt net ir normaliai įrengus praėjimą pėstėsiems, čia nebūtų srauto.


    Pietinė sankryža.
    Šviesoforai sustatyti dėl saugumo salelių įrengimo.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Na va, išlenda patikros kaip jau pakeisti be griovimuo ir perdarymo nieko negalima.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Vičiūnų metodai išlindo ir savivaldybėje?

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...P82fZrNbQTEUCU


    "Kauno pietrytinio aplinkkelio statybos, pasirodo, nėra tokios grandiozinės, kokios galėtų būti. Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija (VTPSI) nustatė, kad šiuo metu nuo Palemono iki T. Masiulio gatvės tiesiamas aplinkkelis suprojektuotas žemesnės kategorijos negu numatyta esminiuose miesto planavimo dokumentuose. Išvertus į žmonių kalbą, vietoje keturių juostų kelio, kuris pratęstų Ateities plentą, turėsime dvi juostas"

    "
    Inspekcija vertino ilgą sąrašą projekto parametrų – daugelis punktų atitiko galiojančius teisės aktus, tačiau keliose vietose sužibo raudona šviesa, VTPSI privertusi padaryti išvadą, kad du aplinkkelio statybų leidimai išduoti neteisėtai, būtent: Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki sankryžos su geležinkeliu ir Ateities plento tęsinio nuo M. Gimbutienės g."

    "
    Antra, aplinkkelis suprojektuotas dviejų 4,25 m pločio eismo juostų ir neatitinka detaliajame plane numatytų A kategorijos gatvės parametrų, pagal kuriuos reikėtų įrengti mažiausiai keturias 3,75 m pločio eismo juostas. Dalies aplinkkelio projekto, anot VTPSI, taip pat nepasirašė penki jį privalėję pasirašyti asmenys."
    Paskutinis taisė Atpildas; 2023.10.05, 11:43.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)
    Click image for larger version

Name:	DJI_0697.JPG
Views:	1810
Size:	1,66 MB
ID:	2079564

    Susiradau anksčiau darytą foto. Šiaip labai įdomus sprendimas fiziškai uždrausti judėjimą tarp Naktigonės g. (neasfaltuotas kelias iš apačios kairės) ir Intako g. (vingiuojantis aplink baltą pastatą).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Prie Kauno marių:
    Click image for larger version  Name:	1695712645588.jpg Views:	191 Size:	1,22 MB ID:	2079273
    Ačiū už nuotrauką.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)
    Teisa, tuomet gal ir nelabai geras pavyzdys. TAČIAU perėjos ir takai pėstiesiems liko (mačiau gyvai), todėl argumentas "stovi", nors ir screenshotą reiktų keist
    Paskutinis taisė m1ndas; 2023.10.01, 18:53.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    [...] ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?
    Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.

    Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
    Kokiu dar apendiksu? Pats bent susipažinęs su projektu?
    Tikriausiai suprantat, kad čia aplinkelis, kuriame tikimės, bent 70 km/h greičio jungiantis HESą su ateities plentu - ten nelabai yra žmonės kur eiti, ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

    Ten tokio mąsto pėstiesiems skirtas statinys, kad net centre tokių neturim. Pastatytas ir pamirštas - šviesų nėra, ant žemės pilna žvyro ir paliktos visokios statybinės šiukšlės. Sveikinu tuos kelis žvejus, bet manau yra vietų kur geriau galima pinigus panaudoti. Per daug nepykstu, kadangi tuos pinigus gavom nemokamai.
    tai kur tuos pinigus būtų buvę galima panaudoti, skirtus požemenės perėjos statybai po RailBaltica Palemone, kuriuos gavome "nemokamai"?

    Komentuoti:

Working...
X