Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
-
Gal każkas żino, kad numatoma baigti Pietrytinį aplinkkelį bent nuo geleżinkelio (Amalių) iki Vilniaus autostrados?
Komentuoti:
-
Cia yra apsoliutus padejimas skerso ant gyventoju... ten viskas buvo naujai isasfaltuota viska vel isgrauze ir paliko tik viena juosta, nors realiai galejo pasistengti kad tilptu abi, kiek galima raustis sitoj duobej ir nesimato progreso jokioo, kodel mes visada taip stipriai atsiliekam nuo kaimynu lenku keliu tiesime
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąSpėju eismas viena juosta vyksta ne dėl „daudų“, o dėl to, kad nukasė po vieną juostą prieš „daudas“ ir prijunginėja nusukimus/įsukimus nuo/į aplinkelį.
Tokios šviesoforinės improvizacijos atrodo labai nekaip, ypač jei tie šviesoforai veikia net ir piko metu. Čia gi uždaromas ne žvyrkelis kažkur miškuose, o viena iš pagrindinių miesto gatviųPaskutinis taisė Romas; 2023.10.16, 19:25.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Spėju eismas viena juosta vyksta ne dėl „daudų“, o dėl to, kad nukasė po vieną juostą prieš „daudas“ ir prijunginėja nusukimus/įsukimus nuo/į aplinkelį.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKas yra daudos?
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Savaitagalį važiavau KK139.
Nuustebino eismo organizavimas. "Alkūnėje" prie buv. Amalių pervažos pastatyti eismą reguluuojantys šviesoforai kaip kokiame laukuose rekonstruojamame siaurame kelyje.
Po geležinkeliu įrengtos 4 daudos, yra pakankamai vietos padaryti laikiunas apylankas, jei vienoje iš juostų vyksta darbai
Įdomu, kokis ten kamščiai būna darbo dieną, jei tie šviesofoorai dar veikia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimąKas vyksta Kaune 2023.10.05
VTPSI: Kauno pietrytinio aplinkkelio statybų leidimai išduoti neteisėtai
R.Tenio nuotraukos
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...teisetai-foto/
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Norėtųsi, kad išsukimai į skirtingų lygių sankryžas turėtų ir kryptis ties lėtėjimo juostos pradžia.
Dėl dviračių takai. Manau, kad savivaldybė turėtų juos pratęsti. Ateities pl. sujungti Amalių pervažos tunelio dviračių taką. Biruliškių g. irgi nutiesti dviračių taką ir sujungti su Pramonės pr. taku per Elektrėnų g.
Nebenaudojama atkarpa spėju bus kiemas, dalį atkarpos tarp dab. Biruliškių g. trasos ir Biruliškių 1 namo gal net panaikis, o šalia galbūt nuties raudoną taką, nes ten kur žiedas liko 1/4 tarpas be dviračių tako paminėto kiemo pusėje.Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.07, 16:58.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
1 atkarpa (Palemono–Kalantos g.) 2023-10-02 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)
Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. sankryža.
Panašu, jog darbai čia beveik baigti, trūksta tik ženklų ir kelio ženklinimo.
Palemono g. žiedas ir įvažiavimas į teritoriją.
Lyginant su viešai prieinamu projektu, žiedas buvo padidintas, o įvažiavimas į teritoriją perkeltas dešiniau (žiūrint pagal nuotrauką).
Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. žiedas su nauja Biruliškių g. trasa.
Padaryta daugiau dviračių takų negu buvo numatyta pradiniame projekte (abipus Ateities pl. link geležinkelio ir link Biruliškių g.)
Naujos Biruliškių g. trasos jungtis su esama gatve.
Įdomu ką darys su nebenaudojama atkarpa, nes ten yra tik vienas įvažiavimas į daugiabučio kiemą.
Atkarpa tarp dviejų sankryžų.
Nauja jungtis su Intako g. (pirminiame projekte jos nebuvo).
Nuspręsta fiziškai uždrausti judėjimą tarp Intako ir Naktigonės g.
Amalių sankryža iš aukštai.
Šiaurinis sankryžos viadukas.
Nepanašu, jog greitu metu bus išnaudojami įrengti pėsčiųjų praėjimai, tėra tik techniniai laiptai. Turbūt net ir normaliai įrengus praėjimą pėstėsiems, čia nebūtų srauto.
Pietinė sankryža.
Šviesoforai sustatyti dėl saugumo salelių įrengimo.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Na va, išlenda patikros kaip jau pakeisti be griovimuo ir perdarymo nieko negalima.
Komentuoti:
-
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...P82fZrNbQTEUCU
"Kauno pietrytinio aplinkkelio statybos, pasirodo, nėra tokios grandiozinės, kokios galėtų būti. Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija (VTPSI) nustatė, kad šiuo metu nuo Palemono iki T. Masiulio gatvės tiesiamas aplinkkelis suprojektuotas žemesnės kategorijos negu numatyta esminiuose miesto planavimo dokumentuose. Išvertus į žmonių kalbą, vietoje keturių juostų kelio, kuris pratęstų Ateities plentą, turėsime dvi juostas"
"Inspekcija vertino ilgą sąrašą projekto parametrų – daugelis punktų atitiko galiojančius teisės aktus, tačiau keliose vietose sužibo raudona šviesa, VTPSI privertusi padaryti išvadą, kad du aplinkkelio statybų leidimai išduoti neteisėtai, būtent: Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki sankryžos su geležinkeliu ir Ateities plento tęsinio nuo M. Gimbutienės g."
"Antra, aplinkkelis suprojektuotas dviejų 4,25 m pločio eismo juostų ir neatitinka detaliajame plane numatytų A kategorijos gatvės parametrų, pagal kuriuos reikėtų įrengti mažiausiai keturias 3,75 m pločio eismo juostas. Dalies aplinkkelio projekto, anot VTPSI, taip pat nepasirašė penki jį privalėję pasirašyti asmenys."Paskutinis taisė Atpildas; 2023.10.05, 11:43.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąŠitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)
Susiradau anksčiau darytą foto. Šiaip labai įdomus sprendimas fiziškai uždrausti judėjimą tarp Naktigonės g. (neasfaltuotas kelias iš apačios kairės) ir Intako g. (vingiuojantis aplink baltą pastatą).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)Paskutinis taisė m1ndas; 2023.10.01, 18:53.
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą[...] ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąO šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
Tikriausiai suprantat, kad čia aplinkelis, kuriame tikimės, bent 70 km/h greičio jungiantis HESą su ateities plentu - ten nelabai yra žmonės kur eiti, ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?
Komentuoti:
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
Ten tokio mąsto pėstiesiems skirtas statinys, kad net centre tokių neturim. Pastatytas ir pamirštas - šviesų nėra, ant žemės pilna žvyro ir paliktos visokios statybinės šiukšlės. Sveikinu tuos kelis žvejus, bet manau yra vietų kur geriau galima pinigus panaudoti. Per daug nepykstu, kadangi tuos pinigus gavom nemokamai.
Komentuoti:
Komentuoti: