Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąTada aplinkelis neteks prasmes, visi lys i senaja trasa nes sioji bus trumpesne. Furos gal ir nevaziuos, bet lengvuju transportas butu toks pats intensyvus. Amaliai toliau dustu nuo automobiliu.
Tie, kurie važiuoja link 6 forto žiedo ir toliau vis tiek važiuos pro Amalius, tik ne Ateities>Kalantos>6 fortas, bet Ateities>Chemijos>6 fortas.
Tie, kurie važiuos link Marijampolės net ir leidžiant senąja trasa, vis tiek važiuotų nauju aplinkeliu.
Bet visa tai net neturi reišsmės, nes aplinkelis reiškia, kad ten nukreipiamas tranzitinis transportas norint sumažinti apkrovimą vietinėsm gatvėms.
Tai nereiškia, kad reikia tuo pačiu ir prastinti vietinų gyventojų susisiekimą verčiant juos važinėti ratais. Tai neefektyvu miestiečių laiko ir kuro išlaidų atžvilgiu.
Dabar yra padaroma taip, kad 2 puikios miesto arterijos tampa akligatviais - kur čia infrastruktūrinė logika?
Panaši logika būtų kur nors Šiaurės prospekto viduryje padaryti akligatvį tam, kad žmonės važinėtų aplinkui aplinkeliu ir džiaugtis, kad sumažėjo transporto Šiaurės prospekte...Paskutinis taisė Gator; 2016.02.09, 22:46.
Komentuoti:
-
Iš tos pačios serijos, tik jau turbūt ne vizija, o galutinis variantas:
http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...-Model-1-2.pdf
Komentuoti:
-
Dar kelios atskirų pietrytinio aplinkkelio mazgų vizijos iš PAV (Infraplanas, 2013)
Naujas tiltas per Nemuną žemiau HESo.
Sankryža su Taikos prospektu
Amaliai, Ateities pl.
Palemonas, Pažaislis
http://gamta.lt/files/Kauno_pietryti..._26%20%202.pdf
Komentuoti:
-
Keli brėžiniai iš poveikio aplinkai vertinimo (PAV) ataskaitos, kurią parengė UAB "Infraplanas 2013 metais
Numatomi etapai
Turbūt viskas įvyks kur kas vėliau. PAV ataskaitoje buvo numatyti tokie terminai:
http://gamta.lt/files/Kauno_pietryti..._26%20%202.pdf
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIr kur būtų problema?
Ir kaip pvz. viešasis transportas, prarandamas Palemono, Neveronių, Amalių gyventojų susisiekimas su visais Petrašiūnais?
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąNa žinai neatfiltruosi kurie vietiniai, bet jeigu padarytų tunelį visiems, tai tada dalis eismo vyktų būsimu aplinkeliu, dalis čia. Čia tik klausimas kaip pasiskirstytų procentaliai tas eismas.
Ir kaip pvz. viešasis transportas, prarandamas Palemono, Neveronių, Amalių gyventojų susisiekimas su visais Petrašiūnais?
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAbsurdas. Staripsnyje rašoma, kad senos pervažos vietoje bus tunelis dviratininkams, policijai, greitąjai. Kodėl tada ten negalėtų važiuoti vietiniai?
Aplinkelis statomas pravažiuojančiam tranzitiniam serautui nukreipti, o ne tam, kad vietinius galima būtų uždaryti.
Komentuoti:
-
Na žinai neatfiltruosi kurie vietiniai, bet jeigu padarytų tunelį visiems, tai tada dalis eismo vyktų būsimu aplinkeliu, dalis čia. Čia tik klausimas kaip pasiskirstytų procentaliai tas eismas.
Komentuoti:
-
Absurdas. Staripsnyje rašoma, kad senos pervažos vietoje bus tunelis dviratininkams, policijai, greitąjai. Kodėl tada ten negalėtų važiuoti vietiniai?
Aplinkelis statomas pravažiuojančiam tranzitiniam serautui nukreipti, o ne tam, kad vietinius galima būtų uždaryti.Paskutinis taisė Gator; 2015.11.10, 14:12.
Komentuoti:
-
Dviračiu arba pėsčiomis bus greičiausia. Automobiliu reikės ratą apsukti pro šeštą fortą arba būsimu aplinkeliu.
Komentuoti:
-
Nesu tikras ar ir aš gerai supratau. Pavyzdžiui kaip važiuos Amalių gyventojas iki Petrašiūnų žiedo?
Komentuoti:
-
Aplinkkelio trasą supratau netaip, tai mano minėtos kapinaitės netrukdys. Bet kiek prireiks griovimų ir Pažaislio miško darkymo, kol kas galima spėlioti. Ir dar vandenvietė ten yra.
Komentuoti:
-
Pagal šitą matosi (neryški dviguba punktyrinė juosta), kad eina šalia kapinių, t.y. pagal geležinkelį.
https://www.openstreetmap.org/#map=1....0208&layers=D
Komentuoti:
-
Ar yra žemėlapis-planas kur nors, būtų įdomu.
Asmeniškai nemanau, kad projektuotojai nežinojo, kad yra kapinės...
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGreitieji traukiniai iš mirties taško pajudins aplinkkelį?
Jeigu miesto politikai pritars, 40 m pločio tunelis po geležinkeliu turėtų sujungti rekonstruotas Chemijos ir R.Kalantos g. atkarpas maždaug už 600 m nuo dabartinės Amalių pervažos Kauno marių link. Automobiliai per probleminę Amalių pervažą nebevažinės, o šalia jos ketinama įrengti tunelį pėstiesiems, dviratininkams ir specialiajam transportui – policijos bei greitosios medicinos pagalbos automobiliams.
Palemono ir Marių g. sujungs mažesnis tunelis po geležinkelio bėgiais, o 1,3 km ilgio Marių g. atkarpa nuo šio tunelio bus iš esmės sutvarkyta iki tos geležinkelio pervažos, kuri dabar veda į Palemoną. Šios pervažos nebeliks visai.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3quP7kHee
Komentuoti:
-
Greitieji traukiniai iš mirties taško pajudins aplinkkelį?
Jeigu miesto politikai pritars, 40 m pločio tunelis po geležinkeliu turėtų sujungti rekonstruotas Chemijos ir R.Kalantos g. atkarpas maždaug už 600 m nuo dabartinės Amalių pervažos Kauno marių link. Automobiliai per probleminę Amalių pervažą nebevažinės, o šalia jos ketinama įrengti tunelį pėstiesiems, dviratininkams ir specialiajam transportui – policijos bei greitosios medicinos pagalbos automobiliams.
Palemono ir Marių g. sujungs mažesnis tunelis po geležinkelio bėgiais, o 1,3 km ilgio Marių g. atkarpa nuo šio tunelio bus iš esmės sutvarkyta iki tos geležinkelio pervažos, kuri dabar veda į Palemoną. Šios pervažos nebeliks visai.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3quP7kHee
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNe smarkiai per vėlu tam?
Nors realiai tikrai nežinau, tiesiog samprotauju.
Komentuoti:
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąO jei rimtai tai manau kad tai butų galima prijungti prie Rail baltica I projekto
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAmalių gyventojams jis ne tiek reikalingas, nes jie į daugumą miesto vietų gali važiuoti ir Chemijos gatve be didesnio lanksto. Tunelis kur kas didesnės reikšmės nei Amalių bendruomenė, didelė dalis kauniečių ir ne tik ten reguliariai degina savo laiką ir pinigus. Tai turėtų būti vienas iš top3 miesto prioritetų kelių infrastruktūroje.
Žodžiu kalbėjau apie Kauno, o ne Amalių gyventojų iniciatyvą
O jei rimtai tai manau kad tai butų galima prijungti prie Rail baltica I projekto, juk vėžė iš Kauno stoties į Palemoną pro ten eis? Kažkur kažkas buvo minėjęs kai tai jau ne tik miesto bet ir Lietuvos geležinkelių reikalas ši pervaža.
Komentuoti:
Komentuoti: