Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Kažkoks projektas ar statybos vyksta HE, gal žinote kas ten?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Tada aplinkelis neteks prasmes, visi lys i senaja trasa nes sioji bus trumpesne. Furos gal ir nevaziuos, bet lengvuju transportas butu toks pats intensyvus. Amaliai toliau dustu nuo automobiliu.
    Trumpesnis variantas būtų tik tiems, kurie važiuoja į Petrašiūnus (Kalantos + Masiulio g.). O tai yra pagrinde vietiniams. Dauguma ne vietinių turbūt ne ten užbaigia kelionę Kaune, o važiuoja arba link Marijampolės, arba link 6 forto žiedo ir nuo ten kažkur jau toliau.
    Tie, kurie važiuoja link 6 forto žiedo ir toliau vis tiek važiuos pro Amalius, tik ne Ateities>Kalantos>6 fortas, bet Ateities>Chemijos>6 fortas.
    Tie, kurie važiuos link Marijampolės net ir leidžiant senąja trasa, vis tiek važiuotų nauju aplinkeliu.

    Bet visa tai net neturi reišsmės, nes aplinkelis reiškia, kad ten nukreipiamas tranzitinis transportas norint sumažinti apkrovimą vietinėsm gatvėms.
    Tai nereiškia, kad reikia tuo pačiu ir prastinti vietinų gyventojų susisiekimą verčiant juos važinėti ratais. Tai neefektyvu miestiečių laiko ir kuro išlaidų atžvilgiu.

    Dabar yra padaroma taip, kad 2 puikios miesto arterijos tampa akligatviais - kur čia infrastruktūrinė logika?
    Panaši logika būtų kur nors Šiaurės prospekto viduryje padaryti akligatvį tam, kad žmonės važinėtų aplinkui aplinkeliu ir džiaugtis, kad sumažėjo transporto Šiaurės prospekte...
    Paskutinis taisė Gator; 2016.02.09, 22:46.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Iš tos pačios serijos, tik jau turbūt ne vizija, o galutinis variantas:
    http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...-Model-1-2.pdf

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar kelios atskirų pietrytinio aplinkkelio mazgų vizijos iš PAV (Infraplanas, 2013)
    Naujas tiltas per Nemuną žemiau HESo.



    Sankryža su Taikos prospektu


    Amaliai, Ateities pl.


    Palemonas, Pažaislis


    http://gamta.lt/files/Kauno_pietryti..._26%20%202.pdf

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Keli brėžiniai iš poveikio aplinkai vertinimo (PAV) ataskaitos, kurią parengė UAB "Infraplanas 2013 metais

    Numatomi etapai


    Turbūt viskas įvyks kur kas vėliau. PAV ataskaitoje buvo numatyti tokie terminai:



    http://gamta.lt/files/Kauno_pietryti..._26%20%202.pdf

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ir kur būtų problema?
    Ir kaip pvz. viešasis transportas, prarandamas Palemono, Neveronių, Amalių gyventojų susisiekimas su visais Petrašiūnais?
    Kadangi tunelis nestabdo eismo, kaip pervaža, tai neturėtų būti problemos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Na žinai neatfiltruosi kurie vietiniai, bet jeigu padarytų tunelį visiems, tai tada dalis eismo vyktų būsimu aplinkeliu, dalis čia. Čia tik klausimas kaip pasiskirstytų procentaliai tas eismas.
    Ir kur būtų problema?
    Ir kaip pvz. viešasis transportas, prarandamas Palemono, Neveronių, Amalių gyventojų susisiekimas su visais Petrašiūnais?

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Absurdas. Staripsnyje rašoma, kad senos pervažos vietoje bus tunelis dviratininkams, policijai, greitąjai. Kodėl tada ten negalėtų važiuoti vietiniai?
    Aplinkelis statomas pravažiuojančiam tranzitiniam serautui nukreipti, o ne tam, kad vietinius galima būtų uždaryti.
    Tada aplinkelis neteks prasmes, visi lys i senaja trasa nes sioji bus trumpesne. Furos gal ir nevaziuos, bet lengvuju transportas butu toks pats intensyvus. Amaliai toliau dustu nuo automobiliu.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Na žinai neatfiltruosi kurie vietiniai, bet jeigu padarytų tunelį visiems, tai tada dalis eismo vyktų būsimu aplinkeliu, dalis čia. Čia tik klausimas kaip pasiskirstytų procentaliai tas eismas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Absurdas. Staripsnyje rašoma, kad senos pervažos vietoje bus tunelis dviratininkams, policijai, greitąjai. Kodėl tada ten negalėtų važiuoti vietiniai?
    Aplinkelis statomas pravažiuojančiam tranzitiniam serautui nukreipti, o ne tam, kad vietinius galima būtų uždaryti.
    Paskutinis taisė Gator; 2015.11.10, 14:12.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Dviračiu arba pėsčiomis bus greičiausia. Automobiliu reikės ratą apsukti pro šeštą fortą arba būsimu aplinkeliu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Nesu tikras ar ir aš gerai supratau. Pavyzdžiui kaip važiuos Amalių gyventojas iki Petrašiūnų žiedo?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Aplinkkelio trasą supratau netaip, tai mano minėtos kapinaitės netrukdys. Bet kiek prireiks griovimų ir Pažaislio miško darkymo, kol kas galima spėlioti. Ir dar vandenvietė ten yra.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Pagal šitą matosi (neryški dviguba punktyrinė juosta), kad eina šalia kapinių, t.y. pagal geležinkelį.



    https://www.openstreetmap.org/#map=1....0208&layers=D

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Ar yra žemėlapis-planas kur nors, būtų įdomu.
    Asmeniškai nemanau, kad projektuotojai nežinojo, kad yra kapinės...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Greitieji traukiniai iš mirties taško pajudins aplinkkelį?

    Jeigu miesto politikai pritars, 40 m pločio tunelis po geležinkeliu turėtų sujungti rekonstruotas Chemijos ir R.Kalantos g. atkarpas maždaug už 600 m nuo dabartinės Amalių pervažos Kauno marių link. Automobiliai per probleminę Amalių pervažą nebevažinės, o šalia jos ketinama įrengti tunelį pėstiesiems, dviratininkams ir specialiajam transportui – policijos bei greitosios medicinos pagalbos automobiliams.

    Palemono ir Marių g. sujungs mažesnis tunelis po geležinkelio bėgiais, o 1,3 km ilgio Marių g. atkarpa nuo šio tunelio bus iš esmės sutvarkyta iki tos geležinkelio pervažos, kuri dabar veda į Palemoną. Šios pervažos nebeliks visai.



    Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3quP7kHee
    Manau, kad tokiam variantui kelią pastos Petrašiūnuose tarp žiedo ir pervažos esančios senosios kapinaitės. Amžinybėje besiilsinčių žmonių ramybę trikdydi nevalia!

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Greitieji traukiniai iš mirties taško pajudins aplinkkelį?

    Jeigu miesto politikai pritars, 40 m pločio tunelis po geležinkeliu turėtų sujungti rekonstruotas Chemijos ir R.Kalantos g. atkarpas maždaug už 600 m nuo dabartinės Amalių pervažos Kauno marių link. Automobiliai per probleminę Amalių pervažą nebevažinės, o šalia jos ketinama įrengti tunelį pėstiesiems, dviratininkams ir specialiajam transportui – policijos bei greitosios medicinos pagalbos automobiliams.

    Palemono ir Marių g. sujungs mažesnis tunelis po geležinkelio bėgiais, o 1,3 km ilgio Marių g. atkarpa nuo šio tunelio bus iš esmės sutvarkyta iki tos geležinkelio pervažos, kuri dabar veda į Palemoną. Šios pervažos nebeliks visai.



    Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3quP7kHee

    Komentuoti:


  • GediminasJa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ne smarkiai per vėlu tam?
    Manau kad gal jau ir per vėlu, tam turėjo būti pakankama politinė valia iš tam tikrų institucijų. Nors pagal šią info tai gal dar ne..? http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3071
    Nors realiai tikrai nežinau, tiesiog samprotauju.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
    O jei rimtai tai manau kad tai butų galima prijungti prie Rail baltica I projekto
    Ne smarkiai per vėlu tam?

    Komentuoti:


  • GediminasJa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Amalių gyventojams jis ne tiek reikalingas, nes jie į daugumą miesto vietų gali važiuoti ir Chemijos gatve be didesnio lanksto. Tunelis kur kas didesnės reikšmės nei Amalių bendruomenė, didelė dalis kauniečių ir ne tik ten reguliariai degina savo laiką ir pinigus. Tai turėtų būti vienas iš top3 miesto prioritetų kelių infrastruktūroje.
    Žodžiu kalbėjau apie Kauno, o ne Amalių gyventojų iniciatyvą
    Na aš čia su sarkazmu taip pasakiau, bet šeip jau tai ir jiems kamščiai trukdo, plius daugiau žalos oro užterštumui turbūt padaro kamštyje stovinčios mašinos nei ta atliekų deginimo katilinė.
    O jei rimtai tai manau kad tai butų galima prijungti prie Rail baltica I projekto, juk vėžė iš Kauno stoties į Palemoną pro ten eis? Kažkur kažkas buvo minėjęs kai tai jau ne tik miesto bet ir Lietuvos geležinkelių reikalas ši pervaža.

    Komentuoti:

Working...
X