Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • simsim
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

    1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?

    2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?

    3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?

    4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.

    P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
    Ateities plentas yra visiškas nesusipratimas.

    Neįrengti nei šaligatviai, nei dviračių takai. Jų lengvai ir neįrengsi, nes vietos ant viaduko per geležinkelio pervažos tam nepalikta, deja.

    Autobusų stotelės įrengtos laukuose, prie kurių nei prieisi nei išeisi, ypač žiemą.

    Click image for larger version

Name:	20200716_160821.jpg
Views:	973
Size:	153,2 kB
ID:	1815646

    Pėsčiųjų perėjos veda iš niekur į niekur, o iš pakelių darbininkai neišsivežė statybinio šlamšto.

    Click image for larger version

Name:	20200716_160721.jpg
Views:	949
Size:	96,9 kB
ID:	1815647

    Šiuo keliu matijošius kartais važiuoja į savo Vičiūnus ir mato projektuotojų broką ir pakelėse stovinčius surūdijusius stendus, bet panašu, kad jam atroje kadencijoje jau giliai dzin ir administracija tai jaučia. Dar labiau gaila, kad opozicija Kaune nusilpusi, susikompromitavusi, priėjimo prie miesto spaudos neturi, o ir nesidomi tokiais klausimais jų neviešina ir apie juos nekalba.

    Miestiečiams tokie "mažmožiai" dar giliai dzin, dažniausia opinija yra "nauja valdžia jau bent ką nors daro, o ką ir kaip mažai svarbu, nes ankstesnė iš vis nienko nedarė". Taip ir gyvename, o jeigu jau vadini save Viešpačiu, tai turėtum ir pats žinoti.


    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Būtent, tas "vietinis" srautas, kuriam reikia tiesiau patekti į Ateities pl. ir kurio interesus dažnai aršiai gina gyvenantys kitame miesto gale, gali būti ir pusė Kauno. Tą ir turėjau omeny sakydamas, jog matyt vietiniams bus tik geriau, nes nauda iš mažesnio tranzito bus ženklesnė už galimybę visur nuvykti tiesia linija.
    Kaip vienas iš vietinio srauto galiu tik patvirtinti, kad naujas tunelis tik sumažino vietinių keliones per geležinkelio pervažą. Vietiniams gyventojams svarbiausia būtų, kad nebūtų kamščių. Bet ir su nauju tuneliu kamščiai nesumažėjo, gal net padidėjo. Kol nebus tikrojo aplinkelio (ne tik naujojo tunelio) arba kol nerekonstruos Šilo žiedo su visa periferija, tol proveržio kamščių mažinimo linkme nematyti. Šilo žiedo didžiausia bėda yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos iš visų žiedo įvažiavimo/išvažiavimo pusių. Žinau, kad savivaldybė daro srauto matavimus šitam žiede ir bandys kažkaip jį pertvarkyti, tai ateityje, tikiuosi netolimoje, laukiame pokyčių.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.
    Būtent, tas "vietinis" srautas, kuriam reikia tiesiau patekti į Ateities pl. ir kurio interesus dažnai aršiai gina gyvenantys kitame miesto gale, gali būti ir pusė Kauno. Tą ir turėjau omeny sakydamas, jog matyt vietiniams bus tik geriau, nes nauda iš mažesnio tranzito bus ženklesnė už galimybę visur nuvykti tiesia linija.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nesuprantu ar tu skaitai kas jau du ar tris kartus parašyta.
    Aplinkelis turi būti ten kur pastatytas ir tai yra puiku.

    Kalbame, kad nereikėjo naikinti vietinio pravažiavimo esamoje vietoje (tuo tuneliu, kur dabar padarytas dviračiams galėjo padaryti ir 1+1 gatvelė vetiniam srautui).

    Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
    Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Tai aplinkelis turėtų užsukti vos ne į miesto centrą, nes tik tuomet nereiks važinėtis ratais vietiniams? Jei jų tikslas važinėtis tarp Šilo ir Iki parduotuvių, tada taip, bet tokių vietinių manau nėra daug.
    Nesuprantu ar tu skaitai kas jau du ar tris kartus parašyta.
    Aplinkelis turi būti ten kur pastatytas ir tai yra puiku.

    Kalbame, kad nereikėjo naikinti vietinio pravažiavimo esamoje vietoje (tuo tuneliu, kur dabar padarytas dviračiams galėjo padaryti ir 1+1 gatvelė vetiniam srautui).

    Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Taigi viskas jau aišku kaip bus - vietinis srautas bus priverstas važiuoti ratais bei deginti kurą, deginti laiką, teršti orą.
    Vietoj važiavimo tiesiai.
    Tai aplinkelis turėtų užsukti vos ne į miesto centrą, nes tik tuomet nereiks važinėtis ratais vietiniams? Jei jų tikslas važinėtis tarp Šilo ir Iki parduotuvių, tada taip, bet tokių vietinių manau nėra daug.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Na yra ir kitas požiūris - turi 1 Eur, o tortas kainuoja 2. Nusiperki už vieną Eur bandelę, suvalgai ir galvoji - reikėjo vis tik pirkti tortą. Tada visiems aiškini kaip blogai yra bandelė ir kaip gerai būtų buvęs tortas.
    Visiškai ne taip pritaikyta analogija.
    Kažkas panašiau į šitą absurdinį nelogiškumą (jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai) būtų:
    Jei tau patinka bandelė, vadinasi kitam patiks tortas. Kai iš tiesų jokio ryšio nėra, nes gali ir abiem bandelė, ir abiem tortas patikti.




    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Čia pagal kokią logiką šis teiginys teisingas - jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai?
    Na yra ir kitas požiūris - turi 1 Eur, o tortas kainuoja 2. Nusiperki už vieną Eur bandelę, suvalgai ir galvoji - reikėjo vis tik pirkti tortą. Tada visiems aiškini kaip blogai yra bandelė ir kaip gerai būtų buvęs tortas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
    Čia pagal kokią logiką šis teiginys teisingas - jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...
    Taigi viskas jau aišku kaip bus - vietinis srautas bus priverstas važiuoti ratais bei deginti kurą, deginti laiką, teršti orą.
    Vietoj važiavimo tiesiai.

    Jokiu sveiku protu nepaaiškinamas sprendimas. Suprasčiau nebūtų to vietinio tunelio, dar galėtų sakyti, kad brangu dar vieną tunelį kasti.
    Bet čia bereikėjo tik kiek platesnio tunelio, su 1+1. Net ir 1+0 (kaip yra pvz trap Palemono ir Neveronių vienoje vietoje) būtų pakakę iš bėdos.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.10, 20:57.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
    Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė tms Rodyti pranešimą
    Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.
    Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau

    Komentuoti:


  • tms
    replied
    Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Neabejoju, kad dalis vairuotojų gali pasirinkti kitus maršrutus, ne per Ateities pl. kilpą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Progresyvus sprendimas apkrauti vairuotojus važiuoti papildomais ratais taip teršiant papildomai orą?

    Koks dar tranzitas atidarius aplinkelį? Koks idiotas tranzitu važiuotų ne greitai per aplinkelį, o lėtai per vietinį kelią? Per vietinį kelią važiuotų TIK vietiniai ir nei vienas tranzitinis.

    Už kelionę į darba moka dauguma. Bet net ne tai esmė, nes kalba apie kainą bendrai ekonomikai. Pastudijuok bent pačius pagrinsu kaip grindžiami infrastruktūros obejktų atsiperkamumai.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.06, 23:16.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Progresyvus sprendimas, galima tik pasveikinti Kauną panašiai kaip Vilniuje su viaduku virš Narbuto g., galėjo padaryti ir automobiliams, vietiniams sutrumpėtų kelionė į Akropolį, bet tuo pačiu vyktų pastovus tranzitas ir net kamščiai piko metu. Skaičiuoti taip pinigus nesąmonė, nes mažumai moka už kelionę į darbą, o situacija ir taip pagerės atidarius aplinkkelį, tai reiškia ir taip visi bus turtingesni. Lygtais būtų pastatę aštuonių juostų tunelį, tai išvis visi Kaune taptų milijonieriais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.)
    Tunelis pervažos vietoje (šalia jos) yra padarytas ir nemenko dydžio. Pritaikyti 1+1 keliui šiek tiek praplėtus nebūtų super daugiau kainavę.
    Ir transporto mazgeliai vietiniam srautui irgi ištirptų palyginus su viso projekto kaina.

    Jau nė nekalbant kiek milijonų papildomai turės pradginti vitinis srautas privertas važiuoti ratais (berods 1,2 km tai galite paskaičiuoti pirmyn atgal kokie 210 centų sudeginti vien ant kuro).
    Paskaičiuoti galite kelias minutes - vidutniu atlyginimu imant pirmyn atgal kiek čia 50 centų dar gaunasi.
    Kiek ten vietinio srauto (po aplinkelio atidarymo) būtų, net baisu skaičiuoti kiek milijonų bus paliedžiama vėjais.

    Kai stato infrastruktūrą per kiek laiko skaičiuoja, kad atsipirktų? Čia atsipirkimas turbūt tikrai aplenktų krūvas infrastyktūros projektų.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Gerai padarė, tik ne viską - turi būti išspresta pėščiųjų perėja prie Šilo (žiedo) - parašius savivaldybei - gautas atsakymas: stebime srautus..
    Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.
    Pastačius aplinkkelį niekas nevažiuos senają trasa, ir dalis srauto liks aplinkkelyje tačiau nepadidinus pralaidumo ties šilu - tai tas kamštis drieksis visu aplinkkeliu - bus juokinga žiūrėti..
    Turiu sprendimą: iškart išlindus už tunelio sukite į neasfaltuotą išvažiavimą kairėje (dar būnant duobėje) - išlysite prie šilo tik iš kitos pusės kur nėra perėjų - mačiau nemažai kas ten važiuoja, taip dar turbūt ilgindami gyvatę

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Jei nepatingėtum pasivartyti šią temą rastum, kad ten eis aplinkkelis.
    Jis teisingai kalba, nes net ir aplinkelio atveju privaloma buvo padaryti pravažiavimą vietiniam srautui buvusioj pervažos vietoj (kur dabar ar taip ar taip darė tunelį pėsčiųjų).

    Dabar gi visas vietinis srautas bus priverstas deginti laiką, pinigus bei teršti orą važiuodamas aplinkui, vieto to, kad važiuotų tiesiai buvusia vieta.

    Kolkas niekas nepaaiškino šitokio idiotiško sprendimo motyvų.

    Galima nesunkiai primesti žiant srautą kiek milijonų pinigų vairuotojai papildomai ištaškys ant kuro, kiek laiko sugaiš papildomai ir kiek teršalų į orą bus paleista.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė tms Rodyti pranešimą
    Gal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?
    Jei nepatingėtum pasivartyti šios temos rastum, kad ten eis aplinkkelis.
    Paskutinis taisė skyrma; 2020.07.06, 19:03.

    Komentuoti:

Working...
X