Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Jei neklystu buvo minėta, kad tuneliu galės naudotis spec tarnybų automibiliai. Tad teoriškai jis turėtų būti pakankamai didelis tarkim greitosioms. Gal vistik yra planas jį atidaryti ir vienos juostos vietiniam lengvųjų automobilių eismui kai aplinkelis bus baigtas ir bus galima tiksliau pamatuot vietinius srautus.Paskutinis taisė Luckeris; 2021.08.06, 15:29.
-
Nesvarbu ar tu ten nevažinėji, ar negaila degint papildomai 1.2km pinigus, laiką ir co2.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.
Kalbame apie bendrą masę žmonių, kurie paleis vėjais dešimtis milijonų eurų (lyginant su suma esant ten vietinių tuneliui) sukdami po tą 1.2mln.
Tai yra milžiniškos sumos.
Komentuoti:
-
Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?
Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.
Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.
Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.
Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 km
kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...
Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.
Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.
Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.
Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.Paskutinis taisė Gator; 2021.08.04, 22:09.
Komentuoti:
-
tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 kmParašė Gator Rodyti pranešimą
Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.
Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.
kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.Parašė Austras Rodyti pranešimą
Kaip jums atrodo, į kokią vietą turėtų važiuoti Petrašiūnų gyventojas, nuo žiedo, kad jam būtų nepatogu?
.
Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.
Komentuoti:
-
Kaip jums atrodo, į kokią vietą turėtų važiuoti Petrašiūnų gyventojas, nuo žiedo, kad jam būtų nepatogu?Parašė Gator Rodyti pranešimąIr labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.
Jeigu atsakymas - į IKI parduotuvę Amaliuose, tada sutinku, bet tokių gyventojų vienetai. Jeigu nors kiek arčiau VI forto žiedo, prašau yra Kalantos g. Jeigu link Palemono/Technikos g., tai būsimu aplinkkeliu patogiau. Dabar, kol dar nėra to aplinkkelio, sutinku, nepatogu. Tačiau ne veltui tuneliai pastatyti tokia kryptimi, numatytas visas projektas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei keliu direkcija darė, tai nieko keisto. Jei miestas, tai nustebintų.
Komentuoti:
-
Aš turiu mintyje, kad kur dabar yra dydžio dviračių ir pėsčiųjų tunelis, turėjo padaryt vos vos platesnį, kad tilptų ir vietinio srauto automobiliai.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jei gerai atsimenu tai dėl traukinių naikino pervažą. Tiesiog automobiliai nebuvo focus-point
Komentuoti:
-
Jei gerai atsimenu tai dėl traukinių naikino pervažą. Tiesiog automobiliai nebuvo focus-pointParašė Gator Rodyti pranešimą
Ir labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąJau panaikinta. Dabar tenai padarytas tuneliukas dviračiams, pėstiesiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jau panaikinta. Dabar tenai padarytas tuneliukas dviračiams, pėstiesiems.Parašė spekas Rodyti pranešimąLabai gerai, kad naikins šią pervažą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Brėžiniuose neteisingai orientuotos pasaulio kryptys. Užmečiau greitosiomis ant žemėlapio.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ačiū už brėžinius.
Kurioje vietoje bus mazgas su dviem žiedinėmis sankryžomis?Paskutinis taisė Austras; 2021.07.28, 12:33.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Na taip, dabar pirma atkarpa, poto seks antra ir trečia. Toliau galimi du keliai, arba statyti tiltą, aplenkiantį užtvanką, arba plėsti atkarpą tarp Ateities pl. ir T. Masiulio g. iki 2x2 kelio, kas yra numatyta.Parašė Austras Rodyti pranešimąTai kad I atkarpa, be II ir III, nuo tranzitinio eismo išlaisvins tik dalį Amalių, Petrašiūnuose niekas nepasikeis.
Tas 2x2 priklausys nuo to, kokia bus eismo situacija įgyvendinus visą 3 atkarpų projektą bei kokia finasinė situacija. Galbūt, nepastačius tilto, dar neapsimoka 2x2 kelio daryti.
Komentuoti:
-
Ateities/Palemono/Biruliškių sankryžaParašė Romas Rodyti pranešimą
Ačiū už brėžinius.
Kurioje vietoje bus mazgas su dviem žiedinėmis sankryžomis?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už brėžinius.Parašė Effka Rodyti pranešimąYra atnaujinimas. Kauno m. savivaldybė paskelbė viešuosius pirkimus pietrytinio aplinkkelio pirmajai atkarpai.
Vokų atplėšimo diena - 2021.08.04. Pridedu nuotraukas kaip turėtų atrodyti:
Daugiau info - https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-676200
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=583100
Kurioje vietoje bus mazgas su dviem žiedinėmis sankryžomis?
Komentuoti:
-
Tai kad I atkarpa, be II ir III, nuo tranzitinio eismo išlaisvins tik dalį Amalių, Petrašiūnuose niekas nepasikeis.Parašė Effka Rodyti pranešimą...spėju dabar prioritetas tiesiog išlaisvint Petrašiūnus nuo tranzitinio eismo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O dabar (be aplinkkelio) kur pažymėta „pirma atkarpa“ kartais ne 2x2? Gaunasi vos ne downgrade kol kas (aišku neskaitant kad bus trumpesnė atkarpa). Kaip ten dėl greičio? Leis važiuot greičiau negu 50 iš pradžių?
Komentuoti:
Komentuoti: