Reikia atnaujinti nuorodas, nuimti ir pamiršti tas Varšuvas, Rygas, kurių užmiesčio keliuose nenurodoma. Jos nei šių dienų standarto neatitinka, nei yra logiškos.
Kaune situacija dar prastesnė. Nuorodos, atrodo, uždėtos iš vis šiaip sau. Geriausia jas nuimt, nes vis tiek nieko nenurodo. Pakabint tik kelių magistralinių gatvių sankryžose, su kelio numeriais.
Geriausia situacija Klaipėdoje
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Krypties nuroda į Varšuvą čia kabo nuo neatmenamų laikų ir iš visų matomų nuotraukoje atsirado pirmoji. Tais laikais dar pas mus nenaudojo rodyklių vaizduojančių išvažiavimą iš žiedo. Nors iš tiesų nelabai aišku kodėl ji tokia yra. Tolimesnėse sankryžose Varšuvos kryptimi irgi yra likusios kelios tokios nuorodos, bet taip pavyks nuvažiuoti geriausiu atveju iki Vilniaus ribos, o po to jau nebebus aišku kuria kryptimi važiuoti link Varšuvos, nes artimiausia nuoroda bus tik ties Kaunu (už Megos).
Beje berašydamas patikrinau atstumus tai 452 km. būtent labiausiai (+-) ir atitinka atstumą vykstant per Lazdijus.
Man šita lentelė šių laikų kontekste visada atrodė absurdas, dabar dar labiau - magistralinių kelių jungiančių miestus ir nurodančių aiškų ir naudojamą maršrutą nėra, neaišku koks atstumas pasirinktas skaičiuoti ir t.t Žymiai daugiau logikos matyčiau žymint Rygą. O šiaip dar jei reiktų sugalvot atitikmenį šitam nelogiškam atvejui sakyčiau jei Kaune būtų ženklas Šiauliai tik su kilometrų skaičiumi.
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąEi, gal nepradėkim tų sąmokslo teorijų ("įsiteikti svečiui" ir t.t.). Panevėžio ir Utenos rodyklės lygiai tokios pat kaip ir Varšuvos (ir skirtingos nuo Kauno ir Gardino). Klausimas grynai apie ženklinimą skirtingomis rodyklėmis.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVilnius, Konstitucijos pr ir Pedagoginio žiedo sankirta.
Klausimas - kuria kryptimi važiuoti į Varšuvą?
Teisingas atsakymas - o gi ta pačia, kaip ir į Kauną bei Gardiną! Bet kodėl tuomet Varšuvos, Gardino, Panevėžio ir Utenos rodyklės yra kitokios nei Kauno ir Gardino?
Reikia manyti, šitas žymėjimas visiškai atitinka žymėjimo taisykles (kuriomis visada pateisinamas bet koks idiotiškas žymėjimas keliuose)?
Komentuoti:
-
Vilnius, Konstitucijos pr ir Pedagoginio žiedo sankirta.
Klausimas - kuria kryptimi važiuoti į Varšuvą?
Teisingas atsakymas - o gi ta pačia, kaip ir į Kauną bei Gardiną! Bet kodėl tuomet Varšuvos, Gardino, Panevėžio ir Utenos rodyklės yra kitokios nei Kauno ir Gardino?
Reikia manyti, šitas žymėjimas visiškai atitinka žymėjimo taisykles (kuriomis visada pateisinamas bet koks idiotiškas žymėjimas keliuose)?
Komentuoti:
-
Vilniaus savivaldybės atsakymas:
Informuojame, kad Oslo g. prieš nuvažiavimą link Centro ir į Lazdynų pusę, 2019 m. bus įrengtos santvarinės sistemos, ant kurių bus pastatyti informaciniai maršrutinio orientavimo kelio ženklai, nurodantys važiavimo kryptis į gyvenvietes, gatves ir pan.
Galėtų konstrukciją su ženklais uždėti kur nors iš karto pravažiavus tiltą, tuo pačiu pranešant nurodomaisiais ženklais kokia laukia konfigūracija.Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.29, 12:30.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Idealiu atveju kairiosios rodyklės turėtų būti sujungtos. Kad būtų aišku, jog 1 juosta ir 2 juosta (1 juosta važiuojant nuo Gariūnų šviesoforo) nusuka į VA, o kairiausia juosta pasidalina į dvi ir nuvažiuoja link centro. Vizualiai dėl seno/naujo asfalto spalvų skirtumo būnant ant tilto atrodo, kad vidurinė juosta nusuka link centro ir tik pirma juosta važiuoja į VA, pasidalindama į dvi.
Štai kaip iš tikrųjų turėtų (panašiai) atrodyti rodyklė:
Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.12, 14:48.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkreipiau dėmesį ir... pakraupau. Krypčių rodyklės pastatytos ten, kur jau nebegalima rikiuotis, prie ištisinės linijos. Kur bent minimalus 50m atstumas persirikiavimui? Tokios kategorijos gatvėje nepakenktų ir 100m. O dar geriau pradubliuoti kryptis 2 kartus.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.
Galima puikiai sutvarkyti nuorodas, vadovaujantis šiomis taisyklėmis, kaip pvz. A19 kelyje nuorodos į A4/A16.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).
Komentuoti:
-
95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.
Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
Ir tai stabdo eisma, nes kiekvienas persirikiavimas mažina srauto greitį ir užkerta galimybę sklandžiam judėjimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
Komentuoti:
Komentuoti: