Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    Pasivaiksciojau palei ka tik restaurota Seskines D kategorijos 4 juostu gatve. Nuotrauku daug, net nezinau ka cia issirinkt...

    Kas cia padaryta yra visiskas vamzdec. Viskas prasideda sita nuostabia pereja. Kitoj gatves pusej yra dvi juostos. Tam prasme buvo viena, nes pirma yra uzparkuota visa laika (ne, isskyrus 7-9 val darbo dienom!), paskui ties pesciuju pereja isplateja iki 2 juostu, paskui iskart uz jos vel pasidaro viena juosta. Sssssska (kitu zodziu nera, cia bus tokiu daug)

    Click image for larger version

Name:	20230918_141358.jpg
Views:	1378
Size:	1,80 MB
ID:	2076734
    Click image for larger version

Name:	20230918_141537.jpg
Views:	1416
Size:	2,44 MB
ID:	2076735
    Click image for larger version

Name:	20230918_141650.jpg
Views:	1378
Size:	1,85 MB
ID:	2076736

    Del posukio i desine ivaziuoti i Seskines gatve is Ozo, rodos viskas logiska - dvi juostos. Kaire juosta ivaziuoja tie kurie vaziuoja nuo Ukmerges, kiti suka i desine is Ozo. Bet gi ne, pirma juosta uzparkuota ISKART uz sankryzos, ko pasekoje realiai naudojama tik viena, kaire juosta. I ja isuka abu srautai iskart. Pirma juosta uzasfaltuota saip sau, kad pereja butu kuo ilgesne ir sitoje puseje.

    Ok, toliau.
    Ar cia teisingas zenklas? Kodel viena rodykle kiekviena puse, jei judejimas vyksta 2x2? Kitavertus, koks skirtumas, ar tikrai imanoma vaziuojant isidemeti tiek zenklu 50 metru atstumu?
    30 metru pries kiekviena pereja draudžiamas parkavimas (idomu butu paziureti kokia 2 nakties ar tikrai to zenklo kas nors laikosi)

    Click image for larger version

Name:	20230918_142146.jpg
Views:	1397
Size:	2,20 MB
ID:	2076737

    Pereja kitoje puseje atrodo va taip. ISKART uz jos viskas uzparkuota (bet nuo 7-9 val negalima!). Pereja aisku turi eiti per eismo juosta, kurios nera. Perejos turi buti kuo ilgesnes, kad butum kelyje kuo ilgesni laika ir tave numustu bet kas besukant.
    Primenu, kad tam parkavimuisi pasibaigiant vel pereja eina sita puse per dvi juostas, o paskui tiesiai uz jos gatve susiveda i viena juosta jau sukti i Ukmerges. Nes nu, geriausios kegliu musimo praktikos, straikas, t.t.

    Click image for larger version

Name:	20230918_142352.jpg
Views:	1359
Size:	1,39 MB
ID:	2076738

    Svarbiausia pripaisyti kuo daugiau zenklu VAIKAI ant kelio. Va, panaudoti saugumo elementai! Padarem viska ka galejom!


    Click image for larger version

Name:	20230918_142447.jpg
Views:	1392
Size:	2,04 MB
ID:	2076739

    Vaikai nupaisyti begantys. Begioja per kelia, zuikiai zulikai. Na, uzmusi, ka padarysi, padarem viska galejom! Taip jam ir reikia, kur tevai ziuri? Vargsas vairuotojas, paskui po teismus tampytis..

    Sekanti pereja tokia pati:

    Click image for larger version

Name:	20230918_142721.jpg
Views:	1406
Size:	2,43 MB
ID:	2076740

    Ties pereja eismo juostos turi buti 4. Specialiai kad jei koks stabdys sustotu galetum greitai aplenkt ant pacios perejos.

    Trecia pereja saleles NETURI. Nera saleles, Karlai. Per 4 eismo juostas. Nes, per gerai gyvenat ten Seskinej, zinokit savo vieta.

    Click image for larger version

Name:	20230918_143025.jpg
Views:	1409
Size:	2,23 MB
ID:	2076741

    Na, o aplink yra taip:

    - Gal cia irgi reiketu plyteliu, zmones gi vaiksto?
    - Nenumatyta

    Click image for larger version

Name:	20230918_143600.jpg
Views:	1434
Size:	2,79 MB
ID:	2076742

    O ten toliau laiptai kuriuos atnaujinot, bet jais negali palikt nei tevai su vezimeliais, nei neigalieji, galbut cia reiketu uzkilimo kur zmones patys jau padare?
    - Ne, cia paprastas remontas, nenumatyta

    Click image for larger version

Name:	20230918_143718.jpg
Views:	1400
Size:	2,41 MB
ID:	2076743

    - O cia kam tiek plyteliu, cia ju tukstanciai? Jus ka negalejot puse ju paklot tam paciam takelyje kairiau?
    - Cia gali sustoti trys autobusai vorele! Dvigubi! O!, kaip jum? Nieko tokio kad jie apytiksliai tris kartus per valanda cia isvis atvaziuoja? Cia paprastas remontas, nesikabinekit!

    Click image for larger version

Name:	20230918_143757.jpg
Views:	1348
Size:	1,53 MB
ID:	2076744

    Kitoj gatves pusei saligatvis senas ir duobetas. Gal pinigu neuzteko, nu ka padarysi...

    Click image for larger version

Name:	20230918_143249.jpg
Views:	1420
Size:	2,95 MB
ID:	2076745

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Antakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje
    Kai kreipiausi į Tvarkau Vilnių dėl šaligatvio prie Antakalnio stotelės (kur viskas dar labiau išbirę), tai pranešė kad ten 2024-tais numatyta didelė rekonstrukcija. Gal dėl to plytelių nekeičia.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-18 191657.png
Views:	1327
Size:	12,6 kB
ID:	2076674

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Antakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje
    Jei jau asfaltą varo užkeltą iki šaligatvių, tai taip nepaliks - lups ir bordiūrus

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Antakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje Click image for larger version

Name:	20230918_182614.jpg
Views:	1409
Size:	3,13 MB
ID:	2076660
    Click image for larger version

Name:	20230918_182703.jpg
Views:	1407
Size:	3,33 MB
ID:	2076661 Click image for larger version

Name:	20230918_182447.jpg
Views:	1395
Size:	2,55 MB
ID:	2076662 Click image for larger version

Name:	20230918_182602.jpg
Views:	1399
Size:	2,71 MB
ID:	2076663 Click image for larger version

Name:	20230918_182649.jpg
Views:	1395
Size:	2,47 MB
ID:	2076664

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Originaliai Konstitucijos pr. buvo rekonstruotas (ir perasfaltuotas) gal kokiais 2004 m. Atsimenu dar kaip rekonstruojamame ir eismui neatidarytame prospekte riedučiais važinėjau.
    Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.
    Tai vat tame ir esmė, kad asfaltuojant atkarpom greičiausiai buvo perasfaltuotas visas kelias.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Nu nesutikčiau. Jei jau negali padaryti gatvės humanizavimo (o to masiškai nepadarysi, jau ne kartą buvo diskutuota), tai geriau jau tegul sutvarko asfaltą ir šaligatvius iki priimtino lygio. Bent man dabar, su Vilniaus gatvių ir šaligatvių lygiu, geriau 20 gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 humanizuojant.
    Jeigu nereikėtu išleisti tiek daug pinigų pakilimo takų asfaltui, tai galėtum masiškai daryti humanizavimą.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    "Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.
    Klimato argumentas pukiai veikia ir Kanadoje kur jie iš vis išradinėja asfalto mišinį labiau pritaikytą jų sąlygoms, o Lenkija vasara dėl minkšto mišinio draudžia fūrų eismą saulėtomis dienomis, nes taip yra pigiau nei dėti kietą mišinį kuris žiema skilinėja.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Nu tikrai ne dvidešimt metų, aš Vilniuje gyvenu 18 metų ir esu savo akimis matęs ten asfaltavimą atskiromis atkarpomis. Ir tikrai arčiau link 2010-tųjų nei link 2005-tųjų. ]
    Originaliai Konstitucijos pr. buvo rekonstruotas (ir perasfaltuotas) gal kokiais 2004 m. Atsimenu dar kaip rekonstruojamame ir eismui neatidarytame prospekte riedučiais važinėjau.
    Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.18, 08:39.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Matant kas vyksta, naivu tikėtis kažko protingo. Tiesiog įpis juostas po 6 metrus, aftamabilystai skraidys po 80 km/h, 4G vairuotoja Janina pravažiuos be problemų, Romas džiaugsis kad gatvė be radarų, meras bus perrinktas dar 6-ioms kadencijoms.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Žiauru

    Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

    Jakšto g.
    Click image for larger version  Name:	374265096_696086002539786_7941560384122660237_n.jpg Views:	329 Size:	213,3 kB ID:	2075988

    Šaltinis

    Įdomu kaip sužymės linijas - ar gali būti, kad taip pat, kaip buvo? Nenoriu tuo tikėti, nors su automarozu meru nežinau jau ko ir besitikėti. Civilizuotai sužymėjus šitą asfalto lauką, galima kažkiek ir pagerinti buvusią situaciją. Idealiu atveju, čia reiktų įrengti Naugarduko gatvės stiliaus dviračių taką (kurį po to būtų galima pakeisti tikru dviračiu taku). Būtų tikrai naudinga jungtis dviračių takų tinkle. Bet tokie dalykai, spėju, jau praeityje.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.09.17, 21:21.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
    Nu tikrai ne dvidešimt metų, aš Vilniuje gyvenu 18 metų ir esu savo akimis matęs ten asfaltavimą atskiromis atkarpomis. Ir tikrai arčiau link 2010-tųjų nei link 2005-tųjų. Deja, negaliu surasti nieko internete kad pagrįsti savo žodžius.
    Be to, netgi pagal Konstitucijos prospektą matosi kad per 10 metų gali atsirasti stiprūs paviršiaus pažeidimai:

    2012 vs 2022 metai

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-17 144159.png
Views:	753
Size:	3,75 MB
ID:	2076344

    Be kita ko, nereikia kabintis prie tų 10-ties metų - tai labiau iliustracija, pusiau iš lempos paimtas skaičius, nei moksliškai pagrįstas teiginys. Nu tebūnie 15 metų. Mano argumentavimo esmė nuo to nesikeičia - humanizuojant gatves dabartiniu tempu, daugiau kelių susidėvės senų nei bus sutvarkyta naujų. Štai jums paprasta aritmetika:

    1. Kelių Vilniuje yra 1100 km, tarkime, iš jų reikia humanizuoti ketvirtadalį, t.y. 225 km.
    2. Vilniuje nuo 2018-tų yra humanizuota 20 km gatvių (pagal 2023-ių vasario Madeinvilnius duomenis), t.y. po 4 km per metus.
    3. Nesunku paskaičiuoti, kad net jeigu padvigubintume humanizuojamų gatvių skaičių (kas būtų didelis projektavimo/derinimo prasme iššūkis), mums vis tiek reikės 22.5 metų kad sutvarkyti visus potencialiai humanizuojamus kelius. Joks kelias tikrai tiek nelaikys be kapitalinio remonto.

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
    Bent atkarpa nuo Žolyno iki Šilo gatvės buvo pradėta tvarkyti 2018-tais, t.y. toli gražu jam iki 10 metų. Be to, tame pačiame straipsnyje paminėta, kad gatvė nebuvo asfaltuota daugiau kaip 20 metų ir mes visi puikiai prisimename, kaip ta gatvė tuo metu atrodė.
    Straipsnis čia: https://madeinvilnius.lt/transportas...tavimo-darbai/

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Klimato korta metama pridengti apsileidimui. Kai kelio sankasa išplaukusi, kelkraščiai užaukštėję, o drenažiniai grioviai užakę, tai lopyk tą asfaltą nors ir kasmet. Arba kur prie šulinio įgriuva, tai irgi vis asfaltu palopoma, bet po kelių mėnesių vėl įdumba.
    Užtat asfaltas labai patogu dviem aspektais: 1) žymiai greičiau įsisavinamas biudžetas; 2) nereikia daug laiko ir darbo jėgos, kaip žaidžiant su trinkelėm bei kitais gerbūvio elementais

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Nesutinku. Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
    Arčiau upės ties Swedbank banguojas jau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    "Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Deja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų.
    Nesutinku. Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Perteklinio ploto asfaltavimas valgo tuos pačius pinigus, dėl kurių vis rėkiama NėrA PiInGų ŠaligAtVIAms.
    Tie "nėra pinigų šaligatviams" (kaip ir nėra pinigų keliams) yra tiesiog atmazai - visi 2023-čiais daromi rekordiniai gatvių tvarkymai (dėl kurių buvo netgi paleista atskira PR kompanija) Vilniaus miestui tekainuoja vos 40 mln iš 1.3 mlrd metinio biudžeto. Net renginiams išleidžiama per metus daugiau, nei visiems tiems "rekordiniems kelių tvarkymams". Tiesiog daugelį metų miesto valdžiai buvo dzin - kaip ant prastos kokybės kelių, taip ir ant subyrėjusių šaligatvių. Džiugu kad pagaliau atsirado visuomenėje paklausa tokiems dalykams - atkreipkite dėmesį į mero rinkimus, apie tai kad reikia sutvarkyti šaligatvius kalbėjo praktiškai visi kandidatai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Perteklinio ploto asfaltavimas valgo tuos pačius pinigus, dėl kurių vis rėkiama NėrA PiInGų ŠaligAtVIAms.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Žinant realią situaciją su susidevėjimu. Gali būti, kad humanizacijai tiesiog buvom neparuošę biudžetų, tai turėjo būti daroma ant santykinai tvarkingos (lygios) infrastruktūros, ir gerai apgalvojus vietas, todėl ji tapo PR fail'as.
    Geriau tiesiog kaip Taline ar Rygoj. Daugiau su dažais patepliot. Apribot greitį iki 30, įrengt kuoliukų. gumbų, kad neapvažinėtų mašinos per dviračių juostas. Nėra ir turbūt nebus astronominių biudžetų infrastruktūrai Lietuvoje. Su mūsų biudžetais ir tai ką ilgai turėjome anksčiau reikia džiaugtis, kad iš vis turim tvarkomus kelius, o ne tiesiog viskas sugriuvę, nėra pinigų ir t.t.

    Jakšto g. plotis toks, kad galima pagalvot parkingo juostas, dviračių juostas. Reiktų vengt tokių bile punktyras per vidury ir tak sueis.
    Gautume visai padorų (modernų) rezultatą.
    Kažkada būsim pasiruošę ir padoriai humanizacijai, jei viskas bus gerai.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.17, 00:46.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Deja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų. Dėl to ir teigiu, kad geriau 20 išasfaltuotų gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 gatvės humanizuojant, nes tokiais tempais tvarkant gatves jos greičiau nusidėvi senos nei būna sutvarkomos naujos ir normalių kelių nesulauksime niekada.
    Aišku humanizuoti reikia, kad ir tas dvi gatves per metus, bet tai nereiškia kad nereikia asfaltuoti gatvių paprastai, kol kitos gatvės laukia savo eilės. Nes nu argumentas kad "bent automobiliai nelėks" neatlaiko jokios kritikos - čia tas pats kas palikti subirusius šaligatvius Čiurlionio gatvėje kad paspirtukininkai nelakstytų. Gatvės turi būti patogios visiems miestiečiams - pėstiesiems, dviratinikams ir surprise - automobilistams. O saugumui miesto ribose gerinti yra kitokių, visiems gerai žinomų inžinerinių sprendimų.

    Jakšto gatvė iki remonto, kur "galėjo geriau nieko nedaryti". Europos Sąjungos šalies sostinės centras, XXI amžius.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-17 004320.png
Views:	845
Size:	1,24 MB
ID:	2076289

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Su kuo susiję tie lopymai? Ar tai dėl vos platesnio asfaltavimo ploto? Kiek matau, kaip "ant durniaus" viskas daroma, tai manyčiau rezultatas aiškus visais atvejais.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Harlem Rodyti pranešimą
    Kaimietis apsiverke kad gatve istisiniu asfaltu padenge.varyk i savo gimta kutora ir megaukis lopytu asfaltu.ten arklys su vezimu i 8h karta tik pravaziuoja
    Jeigu čia apie mane, tai galiu pasakyti, kad nuo gimimo gyvenu Vilniuje ir tai kas vyksta dabar su gatvėmis yra gėda, grįžom 60 metų atgal, kai bet kokias gatvės užpilame juoda smala.
    Duodu žodį, kad tas lygumas laikys kelis metus, po to prasidės lopymai, šulinių remontai ir pan.
    Pavyzdžiai: Apkasų g. perasfaltuota prieš 3-4 metus, šiai dienai visa danga sutrukinėjusi; Naudarduko g. perasfaltuota prieš 5 metus, šiai dienai danga sutrukinėjusi ir prasidėjai lopymai
    Ar to siekiame? Kad stabiliai remontuotume tas pačias gatvės?
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.09.16, 21:56.

    Komentuoti:

Working...
X