Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Picusiaubas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Konkrečiai šioje vietoje su Benkunsku sunku nesutikti - Panerių gatvė yra paskutinė, kurią reikia humanizuoti.
    Nebūtina iš karto "humanizuoti" tiek pat kaip kokią Gerosios Vilties gatvę. Pradžiai užtektų bent suvienodinti juostų plotį ir kiekį per visą gatvės ilgį. Galbūt nupiešti kažkokias dviračių juostas šonuose jeigu jau yra tas asfaltas. Arba blogiausiu atveju sužymėti 3 juostas. Kai net apie elementariausius dalykus meras nenori nieko girdėti ir nemato problemų dėl tokio perasfaltavimo koks ten padarytas.. Nusipelno visų paminėtų epitetų.

    Apskritai reikia kuo greičiau pamiršti visus "humanizavimus", "siaurinimus" ir panašius terminus kaip ypatingai toksišką nevykusio praeitos administracijos PR'o palikimą. Ir pradėti Kauno pavyzdžiu tiesiog rekonstruoti gatves pagal galiojančius standartus.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

    Konkrečiai šioje vietoje su Benkunsku sunku nesutikti - Panerių gatvė yra paskutinė, kurią reikia humanizuoti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.
    Nėra čia ko bijot, tai tiesiog faktas. Tie paistalai apie "iš tikrųjų jis taip tik prieš rinkimus sako, o realiai juk Šimašiaus administracijos žmogus, tęs humanizavimą" buvo tik mūsų forumo naivuolių prisigalvojimai, o Asvaldas tiesiog daro tai ką ir žadėjo daryt.

    2 darbų sezonai - 0 naujų projektų. Vien tik multimilijoninės investicijos į sovietinių klaidų "paprastąjį remontą".

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

    Tai kad ir taip per bortus laipo, nes nesugebėjo normaliai įrengti tų įvažiavimo plokščių su normatyviniais posūkio spinduliais. Tai toks atmazas skamba maždaug: "nedarysim nes bijom dar labiau prisidirbti"

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Gatvių kategorijų analizės žemėlapiai iš www.tpdris.lt (TPD Nr. S-RJ-13-21-790 ). Gal kas nežino kaip prieiti tai įkeliu pačius žemėlapius.

    Raudona spalva (plati) žymimos siūlomos mažinti kategorijos.
    Violetine spalva žymimos siūlomos didinti kategorijos.

    Čia tik griaučiai, laukiam sprendinių (ir D kategorijų analizės)

    A kategorijos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093539_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	573,4 kB ID:	2161400

    B kategorijos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093422_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	574,7 kB ID:	2161401

    C kategorijos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093250_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	691,7 kB ID:	2161402
    Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.25, 08:47.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Ypač neatitnka B kategorijos gatvės, pagal savo funkcija, nes pilna įvažiavimų ir sankryžėlių su kairiniais posūkiais: Žemaitės, Kauno, V. Šopeno g., Kareivių, Saltoniškių, Žalgirio, Liepkalnio, Ateities, Olandų, Vilkpedės, Naugarduko, Žirmūnų g, Eišiškių pl. Nu realiai visos...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    23, 30, 47 Žemėlapiuose. Bet jie tragiškai suspausti ir sunku įskaityti legendą. Bet pasistengus galima iššifruoti (atitinka Str, neatitinka str, siūloma keisti)

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Riedis kuriame to dokumento puslapyje matai rekomendacijas dėl kategorijų keitimų?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pagaliau juda iš mirties taško - gal su šiuo planu bene vienintelė artimiausia proga bus koreaguoti gatvių kategorijas? TPDRIS pagal šį numerį yra 2022m esamos padėties aiškinamasis raštas su labai prastos rezoliucijos žemėlapiais, bet ten nemažai gatvių kategorijų keitimų rekomendacijų atvaizduota. Ir tvarkytinų vietų pagal STR. Bet ten berods neatlikta buvo D kategorijos gatvių analizė

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Plane nematau daugiau esminių skirtumų su tuo, kas yra dabar. Dar atsiranda vėl Ozo - Šešuolių g. jungtis per Viršuliškių skverą.

    Iš esmės yra visiškai neaišku kodėl Laisvės pr. toliau lieka B kategorijos g., kai visiškai paraleliai eina 6 juostų greitkelis - aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    nezinau ar tinkamiausia tema, taciau pasirode atnaujintas ir pritarimas Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano koncepcijos antrajam variantui

    detaliai nesinagrinejau, bet kas iskart krito i aki - Siaurines g. yra svarstomas alternatyvus variantas treciajam etapui.

    https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...pcijos-antraj/

    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1874
Size:	261,8 kB
ID:	2160777

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Gerai, kad panaikino niekam nereikalingą techninį šaligatvį prie bordiūro. Minusas – dviračių tako nėra.

    Įdomu, kad juostos perbraižytos šiek tiek kitaip, atsirado daugiau vingiavimo nei buvo, taip pat daugiau pločio duota VT juostoms. Įdomu, ar tyčia, ar tiesiog matavo nuo vidurio ir davė VT kiek liko iki bordiūro?

    Šiaip aš esu prieš kelio kreivinimus vien horizontaliu ženklinimu, nes tai sukelia visai nereikalingų avarinių situacijų kai oro sąlygos sudėtingos ar ženklinimas padengtas sniegu.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tenka sutikti, jog iš mero darbovietos perspektyvos puikiai atrodo naujas asfaltas ir balti bordiūrai.
    Click image for larger version

Name:	20241018_110819.jpg
Views:	1916
Size:	2,42 MB
ID:	2160128

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Nevisi skaito Vilnius.wtf, todel pakartosiu post'a cia:

    Tai jau tikrai "blogiau nei maratonas".
    Benkunsko asfaltvaldybė nusprendė "pataisyti" Smalinės gatvę Pilaitėje, pakeisti visą dangą, perėjų saleles ir bordiūrus. Smalinės gatve net du kartus per valandą juda
    117 autobusas, todėl anksčiau nenaudojamos stotelių įvažos, tapusios parkingais tapo vėl stotelėmis, kas aišku nuostabu. Bet kam jos ten reikalingos?
    Smalinės yra daugiau nei 16 metrų pločio DVIEJŲ EISMO JUOSTŲ (1+1) C kategorijos gatvė. Joje žmonės matant, kad pločio tiek, kad logiška parkuotis tiesiog statmenai, kažkada pradėjo palikinėti auto tiesiog 90 lapsniu kampu. Taip dabar jos gale ir vyksta. Kažkada buvo padarytos ir kišenės parkavimui "eglute", šalia kurių dėl per didelio pločio vistiek palikinėjamos mašinos ir paraleliai gatvei.
    Visą tai galima buvo tinkamai pataisyti su dabartiniais darbais, kuriais keičiama bene viskas apart šaligatvių. Panaikinti visiškai nereikalingas VT įvažas, nes kai ji tieiog nereikalinga 16 metrų gatvėje, tai absurdas. Autobusams tenka išsukinėti per dvi juostas, o ištisi asfalto gabalai lieka nenaudojami. Taip pat kuo autobusams toliau judėjimo krypties yra sotelės bortas, tuo labiau prie jo vairuotojai tingi privažiuoti ir tuo toliau nuo jo jie sustoja.
    Toje pusėje, kur yra parkavimas eglute lieka ir paralelinis parkavimas. Reiškia išvazžiuojant iš jo reikės judėti atbulai dar kelis papildomus metrus, kad pamatyti ar neartėja kita mašina, bei turime dar kelis šimtus m2 metrų nenaudojamo asfalto.
    Vilnius turi ryškiai perdaug pinigų. Už nenaudojamo asfalto ploto perklojimą galima buvo pataisyti aplinkinius kiemus ar visą kokią nors kitą gatvę. Aš jau nekalbu apie tai, kad joks STR neleidžia daryti tokių fintų, kaip čia prikolchozinta.
    Smalinės gatvės lankas bus puikus gabalas padriftint. Gal tokia mintis ir buvo.
    Lazdynuose lygiai tas pats. Perasfaltuoja visą gatvę kaip buvo, su visom stotelių įvažom ir kitais nuostabiais sprendimais.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Ar kas nors gali man paaiškinti šitą fenomeną? Paklojo Naugarduko g. ilgai lauką šaligatvį, padėjo taktilines trinkeles, nuleido gražiai ir štai po 2 mėn. pagaliau tvarko Mindaugo g. (kurią reikia tvarkyti) ir viską užvaro taip, kad iš naujo reikės tvaryti viską ir iškelti šaligatvį:

    Click image for larger version

Name:	2foto.jpg
Views:	2291
Size:	2,16 MB
ID:	2159407
    Click image for larger version

Name:	1foto.jpg
Views:	2268
Size:	2,26 MB
ID:	2159408
    butent naujoviskas lietaus vandens nuvedimas

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Click image for larger version  Name:	1foto.jpg Views:	39 Size:	2,26 MB ID:	2159408
    nugremz sluoksni prie saligatvio ir bus puikiausia duobe balai - butent tai ko ir buvo siekiama

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Po lietaus ar snygio čia bus taktinis prieštankinis griovys.
    Dar ežių reikėtų ant šaligatvio sustatyti.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Ar kas nors gali man paaiškinti šitą fenomeną? Paklojo Naugarduko g. ilgai lauką šaligatvį, padėjo taktilines trinkeles, nuleido gražiai ir štai po 2 mėn. pagaliau tvarko Mindaugo g. (kurią reikia tvarkyti) ir viską užvaro taip, kad iš naujo reikės tvaryti viską ir iškelti šaligatvį:
    Po lietaus ar snygio čia bus taktinis prieštankinis griovys.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Ar kas nors gali man paaiškinti šitą fenomeną? Paklojo Naugarduko g. ilgai lauką šaligatvį, padėjo taktilines trinkeles, nuleido gražiai ir štai po 2 mėn. pagaliau tvarko Mindaugo g. (kurią reikia tvarkyti) ir viską užvaro taip, kad iš naujo reikės tvaryti viską ir iškelti šaligatvį:
    Tai vadinasi planavimas

    Komentuoti:

Working...
X