Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Toks gal keistas klausimas. Ar yra koks nors normatyvas, apibrėžiantis, kokiu minimaliu atstumu galima įrenginėti šviesoforus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje yra pėsčiųjų perėjos šviesoforas ties Antakalnio poliklinika, kitas šviesoforas yra už 90 metrų (!) sankryžoje su Žolyno gatve. Kartais važiuojant bent jau man taip gaunasi, žiūri į šviesoforą, kuris yra toliau, o arčiau esančio nepastebi. Grynai psichologiškai, nes jie labai arti vienas kito.
    Obio-Antakalnio Kenobio nuojauta neapgavo:
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.418375/asr
    55. Rekomenduojama, kad šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos būtų įrengtos ne per tankiai. Jeigu poreikis pereiti kelią yra visame kelio ruože, šviesoforais reguliuojamas pėsčiųjų perėjas galima įrengti ir mažesniu atstumu viena nuo kitos, tačiau ne mažesniu kaip nustatyta Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklėse. Dėl saugumo reikia vengti viena po kitos pasikartojančių reguliuojamų ir nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų. Kad pėstieji naudotųsi šviesoforais reguliuojamomis pėsčiųjų perėjomis, kitų priemonių, lengvinančių kelio kirtimą (pavyzdžiui, salelių), arti šių perėjų neturėtų būti.

    PĖSČIŲJŲ PERĖJIMO PER KELIUS IR GATVES ORGANIZAVIMO TAISYKLĖS https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8db9b69006/asr
    21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
    21.5. pėsčiųjų perėja yra 100 m ir mažesniu atstumu iki toje pačioje gatvėje esančios šviesoforais reguliuojamos perėjos, požeminės pėsčiųjų perėjos ar pėsčiųjų perėjos virš kelio;
    21.7. pėsčiųjų perėja yra gatvės ruože, kuriame yra koordinuoto veikimo šviesoforų postai („žalioji banga“);
    21.8. pėsčiųjų perėja yra šviesoforais reguliuojamoje sankryžoje. Šis reikalavimas negalioja dešiniojo posūkio eismo juostai, nuo kitų eismo juostų atskirtai trikampe ar kitos formos iškiliąja saugos salele.

    22. Siekiant išsaugoti esamą pėsčiųjų perėją, ji turi būti atnaujinama pagal šio skyriaus antrojo skirsnio reikalavimus.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    O kas čia per mozaika Tauro g.? Nebus taip, kad dalį bortų upside down sudėjo?

    Click image for larger version

Name:	20241027_153543.jpg
Views:	1368
Size:	1,81 MB
ID:	2162004 Click image for larger version

Name:	20241027_153719.jpg
Views:	1368
Size:	1,65 MB
ID:	2162006 Click image for larger version

Name:	20241027_153553.jpg
Views:	1373
Size:	1,54 MB
ID:	2162007 Click image for larger version

Name:	20241027_153615.jpg
Views:	1350
Size:	1,81 MB
ID:	2162008 Click image for larger version

Name:	20241027_153715.jpg
Views:	1357
Size:	2,20 MB
ID:	2162009 Click image for larger version

Name:	20241027_153625.jpg
Views:	1357
Size:	1,25 MB
ID:	2162005

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Toks gal keistas klausimas. Ar yra koks nors normatyvas, apibrėžiantis, kokiu minimaliu atstumu galima įrenginėti šviesoforus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje yra pėsčiųjų perėjos šviesoforas ties Antakalnio poliklinika, kitas šviesoforas yra už 90 metrų (!) sankryžoje su Žolyno gatve. Kartais važiuojant bent jau man taip gaunasi, žiūri į šviesoforą, kuris yra toliau, o arčiau esančio nepastebi. Grynai psichologiškai, nes jie labai arti vienas kito.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kaip gražiai matosi, kokį rezultatą duoda pataikavimas didiesiems verslams. Dalis mėlynų taškų atsirado būtent dėl to, kad buvo leista verslui tokios kategorijos gatvėse įrenginėti sankryžas ir nuvažiavimus spjaunant į STR.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ar galėtumėt patikslinti - yra planų kažkurią iš šių atkarpų paversti į B kategoriją?

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	111,8 kB ID:	2161753

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Konkrečiai šioje vietoje su Benkunsku sunku nesutikti - Panerių gatvė yra paskutinė, kurią reikia humanizuoti.
    Nebūtina iš karto "humanizuoti" tiek pat kaip kokią Gerosios Vilties gatvę. Pradžiai užtektų bent suvienodinti juostų plotį ir kiekį per visą gatvės ilgį. Galbūt nupiešti kažkokias dviračių juostas šonuose jeigu jau yra tas asfaltas. Arba blogiausiu atveju sužymėti 3 juostas. Kai net apie elementariausius dalykus meras nenori nieko girdėti ir nemato problemų dėl tokio perasfaltavimo koks ten padarytas.. Nusipelno visų paminėtų epitetų.

    Apskritai reikia kuo greičiau pamiršti visus "humanizavimus", "siaurinimus" ir panašius terminus kaip ypatingai toksišką nevykusio praeitos administracijos PR'o palikimą. Ir pradėti Kauno pavyzdžiu tiesiog rekonstruoti gatves pagal galiojančius standartus.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

    Konkrečiai šioje vietoje su Benkunsku sunku nesutikti - Panerių gatvė yra paskutinė, kurią reikia humanizuoti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.
    Nėra čia ko bijot, tai tiesiog faktas. Tie paistalai apie "iš tikrųjų jis taip tik prieš rinkimus sako, o realiai juk Šimašiaus administracijos žmogus, tęs humanizavimą" buvo tik mūsų forumo naivuolių prisigalvojimai, o Asvaldas tiesiog daro tai ką ir žadėjo daryt.

    2 darbų sezonai - 0 naujų projektų. Vien tik multimilijoninės investicijos į sovietinių klaidų "paprastąjį remontą".

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

    Tai kad ir taip per bortus laipo, nes nesugebėjo normaliai įrengti tų įvažiavimo plokščių su normatyviniais posūkio spinduliais. Tai toks atmazas skamba maždaug: "nedarysim nes bijom dar labiau prisidirbti"

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Gatvių kategorijų analizės žemėlapiai iš www.tpdris.lt (TPD Nr. S-RJ-13-21-790 ). Gal kas nežino kaip prieiti tai įkeliu pačius žemėlapius.

    Raudona spalva (plati) žymimos siūlomos mažinti kategorijos.
    Violetine spalva žymimos siūlomos didinti kategorijos.

    Čia tik griaučiai, laukiam sprendinių (ir D kategorijų analizės)

    A kategorijos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093539_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	573,4 kB ID:	2161400

    B kategorijos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093422_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	574,7 kB ID:	2161401

    C kategorijos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093250_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	691,7 kB ID:	2161402
    Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.25, 08:47.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Ypač neatitnka B kategorijos gatvės, pagal savo funkcija, nes pilna įvažiavimų ir sankryžėlių su kairiniais posūkiais: Žemaitės, Kauno, V. Šopeno g., Kareivių, Saltoniškių, Žalgirio, Liepkalnio, Ateities, Olandų, Vilkpedės, Naugarduko, Žirmūnų g, Eišiškių pl. Nu realiai visos...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    23, 30, 47 Žemėlapiuose. Bet jie tragiškai suspausti ir sunku įskaityti legendą. Bet pasistengus galima iššifruoti (atitinka Str, neatitinka str, siūloma keisti)

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Riedis kuriame to dokumento puslapyje matai rekomendacijas dėl kategorijų keitimų?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pagaliau juda iš mirties taško - gal su šiuo planu bene vienintelė artimiausia proga bus koreaguoti gatvių kategorijas? TPDRIS pagal šį numerį yra 2022m esamos padėties aiškinamasis raštas su labai prastos rezoliucijos žemėlapiais, bet ten nemažai gatvių kategorijų keitimų rekomendacijų atvaizduota. Ir tvarkytinų vietų pagal STR. Bet ten berods neatlikta buvo D kategorijos gatvių analizė

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Plane nematau daugiau esminių skirtumų su tuo, kas yra dabar. Dar atsiranda vėl Ozo - Šešuolių g. jungtis per Viršuliškių skverą.

    Iš esmės yra visiškai neaišku kodėl Laisvės pr. toliau lieka B kategorijos g., kai visiškai paraleliai eina 6 juostų greitkelis - aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    nezinau ar tinkamiausia tema, taciau pasirode atnaujintas ir pritarimas Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano koncepcijos antrajam variantui

    detaliai nesinagrinejau, bet kas iskart krito i aki - Siaurines g. yra svarstomas alternatyvus variantas treciajam etapui.

    https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...pcijos-antraj/

    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1874
Size:	261,8 kB
ID:	2160777

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Gerai, kad panaikino niekam nereikalingą techninį šaligatvį prie bordiūro. Minusas – dviračių tako nėra.

    Įdomu, kad juostos perbraižytos šiek tiek kitaip, atsirado daugiau vingiavimo nei buvo, taip pat daugiau pločio duota VT juostoms. Įdomu, ar tyčia, ar tiesiog matavo nuo vidurio ir davė VT kiek liko iki bordiūro?

    Šiaip aš esu prieš kelio kreivinimus vien horizontaliu ženklinimu, nes tai sukelia visai nereikalingų avarinių situacijų kai oro sąlygos sudėtingos ar ženklinimas padengtas sniegu.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tenka sutikti, jog iš mero darbovietos perspektyvos puikiai atrodo naujas asfaltas ir balti bordiūrai.
    Click image for larger version

Name:	20241018_110819.jpg
Views:	1916
Size:	2,42 MB
ID:	2160128

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Nevisi skaito Vilnius.wtf, todel pakartosiu post'a cia:

    Tai jau tikrai "blogiau nei maratonas".
    Benkunsko asfaltvaldybė nusprendė "pataisyti" Smalinės gatvę Pilaitėje, pakeisti visą dangą, perėjų saleles ir bordiūrus. Smalinės gatve net du kartus per valandą juda
    117 autobusas, todėl anksčiau nenaudojamos stotelių įvažos, tapusios parkingais tapo vėl stotelėmis, kas aišku nuostabu. Bet kam jos ten reikalingos?
    Smalinės yra daugiau nei 16 metrų pločio DVIEJŲ EISMO JUOSTŲ (1+1) C kategorijos gatvė. Joje žmonės matant, kad pločio tiek, kad logiška parkuotis tiesiog statmenai, kažkada pradėjo palikinėti auto tiesiog 90 lapsniu kampu. Taip dabar jos gale ir vyksta. Kažkada buvo padarytos ir kišenės parkavimui "eglute", šalia kurių dėl per didelio pločio vistiek palikinėjamos mašinos ir paraleliai gatvei.
    Visą tai galima buvo tinkamai pataisyti su dabartiniais darbais, kuriais keičiama bene viskas apart šaligatvių. Panaikinti visiškai nereikalingas VT įvažas, nes kai ji tieiog nereikalinga 16 metrų gatvėje, tai absurdas. Autobusams tenka išsukinėti per dvi juostas, o ištisi asfalto gabalai lieka nenaudojami. Taip pat kuo autobusams toliau judėjimo krypties yra sotelės bortas, tuo labiau prie jo vairuotojai tingi privažiuoti ir tuo toliau nuo jo jie sustoja.
    Toje pusėje, kur yra parkavimas eglute lieka ir paralelinis parkavimas. Reiškia išvazžiuojant iš jo reikės judėti atbulai dar kelis papildomus metrus, kad pamatyti ar neartėja kita mašina, bei turime dar kelis šimtus m2 metrų nenaudojamo asfalto.
    Vilnius turi ryškiai perdaug pinigų. Už nenaudojamo asfalto ploto perklojimą galima buvo pataisyti aplinkinius kiemus ar visą kokią nors kitą gatvę. Aš jau nekalbu apie tai, kad joks STR neleidžia daryti tokių fintų, kaip čia prikolchozinta.
    Smalinės gatvės lankas bus puikus gabalas padriftint. Gal tokia mintis ir buvo.
    Lazdynuose lygiai tas pats. Perasfaltuoja visą gatvę kaip buvo, su visom stotelių įvažom ir kitais nuostabiais sprendimais.

    Komentuoti:

Working...
X