Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė mayro Rodyti pranešimą

    nu jo zjbs, susipazinimas su projektiniais pasiūlimais Šiauliuose...
    Turėtų būti ir Vilnius.lt įkelta, bet nei tokiai datai yra išvis kažkoks viešinimas, nei tokio projekto nėra paskelbta.

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	P41020-162001.jpg
Views:	993
Size:	1,41 MB
ID:	2162267
    nu jo zjbs, susipazinimas su projektiniais pasiūlimais Šiauliuose...

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Click image for larger version

Name:	P41020-162001.jpg
Views:	993
Size:	1,41 MB
ID:	2162267

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Lazdynėlių g.

    Vyksta intensyviai darbai, formuojama sankasa, klojamos ir tvarkomos komunikacijos.

    Tačiau eilinį kartą liūdina, jog visiškai ignoruojami pėstieji, neusudaromos sąlygos normaliai pereiti gatves, nueiti iki parduotuvių, stotelių, nors net laikinai yra suformuotas kelias nenutrūkstamam eismui (pirmai buvo eismas reguliuojamas šviesoforu, po milžiniškų spūsčių ir gyventojų skundų perdarė).

    Click image for larger version  Name:	20241029_085328.jpg Views:	18 Size:	2,27 MB ID:	2162132

    Click image for larger version  Name:	20241029_085519.jpg Views:	18 Size:	2,88 MB ID:	2162138

    Click image for larger version  Name:	20241029_085522.jpg Views:	18 Size:	2,25 MB ID:	2162137

    Click image for larger version  Name:	20241029_085628.jpg Views:	18 Size:	2,08 MB ID:	2162136

    Click image for larger version  Name:	20241029_085800.jpg Views:	18 Size:	2,35 MB ID:	2162135

    Click image for larger version  Name:	20241029_085831.jpg Views:	18 Size:	2,08 MB ID:	2162134

    Click image for larger version  Name:	20241029_085834.jpg Views:	18 Size:	1,68 MB ID:	2162133
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.10.29, 10:34.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kur jūs išskaitėte "nepatogu"? Ne nepatogu, bet pavojinga, nes matai tolimesnį šviesoforą, o nepamatai artimesnio.
    Nenumatyta to pasekmė - dabar beveik visi vairuotojai stoja iki 5 metrų iki sankryžos STOP linijos, kad nereiktų kaip vieversėliui sėdėt užrietus kaklo. Tai negana to, kad ir taip per pastaruosius kelis metus visas sankryžų STOP linijas atitraukė iki, rodos, 5 metrus nuo pėsčiųjų, bet dabar dažnas vairuotojas dar ir palieka 1-2 automobilių papildomą tarpą.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2024.10.29, 09:35.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Tai vairuotojo atsakomybė, stebėti reikiamą šviesoforą. Nors tokia pavojingesnė vieta yra ir Kudirkos / Čiurliono, kur važiuojant pietų kryptimi užsižiūri į Švitrigailos / Basanavičiaus šviesoforą.
    Man Vilniuje pikta dėl šviesoforų, nes neaišku, pagal kokį standartą jie daromi (žinau, jokį) ir blogiausia, kai pristato "štangų", tačiau kad matyti signalą, tenka lenktis prie priekinio stiklo arba sukti galvą. Tuo pačiu, vairuotojas blogiau stebi pačią sankryžą. JAV daug logiškiau padaryta, kai šviesoforai yra viršuje, bet už sankryžos.
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.29, 08:31.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kur jūs išskaitėte "nepatogu"? Ne nepatogu, bet pavojinga, nes matai tolimesnį šviesoforą, o nepamatai artimesnio.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Svarbiausia, kad važiuojantiems kažkaip nepatogu žiūrėti. Ne tai, kad tai keltų kažkokių realių problemų, tiesiog - nepatogu. O kad pėstiesiems ir dažniausiai senjorams tai kokiais 200 m patrumpina kelią - nusispjaut ir reikia čia matyti kažkokią problemą

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Ką aš ir sakiau! Kažkas gerai pelnosi iš tų perteklinių šviesoforų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Toks gal keistas klausimas. Ar yra koks nors normatyvas, apibrėžiantis, kokiu minimaliu atstumu galima įrenginėti šviesoforus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje yra pėsčiųjų perėjos šviesoforas ties Antakalnio poliklinika, kitas šviesoforas yra už 90 metrų (!) sankryžoje su Žolyno gatve. Kartais važiuojant bent jau man taip gaunasi, žiūri į šviesoforą, kuris yra toliau, o arčiau esančio nepastebi. Grynai psichologiškai, nes jie labai arti vienas kito.
    Obio-Antakalnio Kenobio nuojauta neapgavo:
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.418375/asr
    55. Rekomenduojama, kad šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos būtų įrengtos ne per tankiai. Jeigu poreikis pereiti kelią yra visame kelio ruože, šviesoforais reguliuojamas pėsčiųjų perėjas galima įrengti ir mažesniu atstumu viena nuo kitos, tačiau ne mažesniu kaip nustatyta Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklėse. Dėl saugumo reikia vengti viena po kitos pasikartojančių reguliuojamų ir nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų. Kad pėstieji naudotųsi šviesoforais reguliuojamomis pėsčiųjų perėjomis, kitų priemonių, lengvinančių kelio kirtimą (pavyzdžiui, salelių), arti šių perėjų neturėtų būti.

    PĖSČIŲJŲ PERĖJIMO PER KELIUS IR GATVES ORGANIZAVIMO TAISYKLĖS https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8db9b69006/asr
    21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
    21.5. pėsčiųjų perėja yra 100 m ir mažesniu atstumu iki toje pačioje gatvėje esančios šviesoforais reguliuojamos perėjos, požeminės pėsčiųjų perėjos ar pėsčiųjų perėjos virš kelio;
    21.7. pėsčiųjų perėja yra gatvės ruože, kuriame yra koordinuoto veikimo šviesoforų postai („žalioji banga“);
    21.8. pėsčiųjų perėja yra šviesoforais reguliuojamoje sankryžoje. Šis reikalavimas negalioja dešiniojo posūkio eismo juostai, nuo kitų eismo juostų atskirtai trikampe ar kitos formos iškiliąja saugos salele.

    22. Siekiant išsaugoti esamą pėsčiųjų perėją, ji turi būti atnaujinama pagal šio skyriaus antrojo skirsnio reikalavimus.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    O kas čia per mozaika Tauro g.? Nebus taip, kad dalį bortų upside down sudėjo?

    Click image for larger version

Name:	20241027_153543.jpg
Views:	1374
Size:	1,81 MB
ID:	2162004 Click image for larger version

Name:	20241027_153719.jpg
Views:	1374
Size:	1,65 MB
ID:	2162006 Click image for larger version

Name:	20241027_153553.jpg
Views:	1379
Size:	1,54 MB
ID:	2162007 Click image for larger version

Name:	20241027_153615.jpg
Views:	1358
Size:	1,81 MB
ID:	2162008 Click image for larger version

Name:	20241027_153715.jpg
Views:	1364
Size:	2,20 MB
ID:	2162009 Click image for larger version

Name:	20241027_153625.jpg
Views:	1365
Size:	1,25 MB
ID:	2162005

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Toks gal keistas klausimas. Ar yra koks nors normatyvas, apibrėžiantis, kokiu minimaliu atstumu galima įrenginėti šviesoforus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje yra pėsčiųjų perėjos šviesoforas ties Antakalnio poliklinika, kitas šviesoforas yra už 90 metrų (!) sankryžoje su Žolyno gatve. Kartais važiuojant bent jau man taip gaunasi, žiūri į šviesoforą, kuris yra toliau, o arčiau esančio nepastebi. Grynai psichologiškai, nes jie labai arti vienas kito.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kaip gražiai matosi, kokį rezultatą duoda pataikavimas didiesiems verslams. Dalis mėlynų taškų atsirado būtent dėl to, kad buvo leista verslui tokios kategorijos gatvėse įrenginėti sankryžas ir nuvažiavimus spjaunant į STR.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ar galėtumėt patikslinti - yra planų kažkurią iš šių atkarpų paversti į B kategoriją?

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	111,8 kB ID:	2161753

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Konkrečiai šioje vietoje su Benkunsku sunku nesutikti - Panerių gatvė yra paskutinė, kurią reikia humanizuoti.
    Nebūtina iš karto "humanizuoti" tiek pat kaip kokią Gerosios Vilties gatvę. Pradžiai užtektų bent suvienodinti juostų plotį ir kiekį per visą gatvės ilgį. Galbūt nupiešti kažkokias dviračių juostas šonuose jeigu jau yra tas asfaltas. Arba blogiausiu atveju sužymėti 3 juostas. Kai net apie elementariausius dalykus meras nenori nieko girdėti ir nemato problemų dėl tokio perasfaltavimo koks ten padarytas.. Nusipelno visų paminėtų epitetų.

    Apskritai reikia kuo greičiau pamiršti visus "humanizavimus", "siaurinimus" ir panašius terminus kaip ypatingai toksišką nevykusio praeitos administracijos PR'o palikimą. Ir pradėti Kauno pavyzdžiu tiesiog rekonstruoti gatves pagal galiojančius standartus.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

    Konkrečiai šioje vietoje su Benkunsku sunku nesutikti - Panerių gatvė yra paskutinė, kurią reikia humanizuoti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.
    Nėra čia ko bijot, tai tiesiog faktas. Tie paistalai apie "iš tikrųjų jis taip tik prieš rinkimus sako, o realiai juk Šimašiaus administracijos žmogus, tęs humanizavimą" buvo tik mūsų forumo naivuolių prisigalvojimai, o Asvaldas tiesiog daro tai ką ir žadėjo daryt.

    2 darbų sezonai - 0 naujų projektų. Vien tik multimilijoninės investicijos į sovietinių klaidų "paprastąjį remontą".

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

    Tai kad ir taip per bortus laipo, nes nesugebėjo normaliai įrengti tų įvažiavimo plokščių su normatyviniais posūkio spinduliais. Tai toks atmazas skamba maždaug: "nedarysim nes bijom dar labiau prisidirbti"

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Gatvių kategorijų analizės žemėlapiai iš www.tpdris.lt (TPD Nr. S-RJ-13-21-790 ). Gal kas nežino kaip prieiti tai įkeliu pačius žemėlapius.

    Raudona spalva (plati) žymimos siūlomos mažinti kategorijos.
    Violetine spalva žymimos siūlomos didinti kategorijos.

    Čia tik griaučiai, laukiam sprendinių (ir D kategorijų analizės)

    A kategorijos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093539_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	573,4 kB ID:	2161400

    B kategorijos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093422_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	574,7 kB ID:	2161401

    C kategorijos
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093250_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	691,7 kB ID:	2161402
    Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.25, 09:47.

    Komentuoti:

Working...
X