Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Subačiaus trūkstama nenutiesta atkarpa ties Manufaktūrų kvartalu:

    Click image for larger version  Name:	Capture4.JPG Views:	1 Size:	204,9 kB ID:	2151864

    Jau kelintas mėnuo kai pardavinėjamas Subačiaus 104 sklypas trukdantis baigti tiesti trūkstamą atkarpą:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1176
Size:	105,1 kB
ID:	2151867

    Išsiunčiau tokį prašymą tiek pet tvarkaumiesta, tiek savivaldybei įvairiems skyriams (vicemerui, administracijos direktoriui, įvairiems susijusiems specialistams):

    ,,Laba diena. Siekiant užbaigti tiesti trūkstamą Subačiaus g. dalį, pastebėjau, kad šiuo metu kaip tik parduodamas Subačiaus 104 sklypas, kuris trukdo nutiesti trūkstamą atkarpą. Matau tris variantus: 1. nupirkti sklypą, 2. nacionalizuoti, 3. suformuoti kitą sklypą šalia ir jį iškeisti į esamą. Labai prašau nepraleiskite progos ir inicijuokite sklypo perėmimą. Iš anksto dėkoju. Pagarbiai. https://t.ly/lAP9s ''

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	90,8 kB ID:	2151866

    Jei kas žinote kur konkrečiai kreiptis, prašau perduokite žodį. Gal kaip nors pavyks savivaldybę įkalbėti perimti šį sklypą.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Buivydiškių g.

    Šioje kadencijoje pinigai skiriami visų klaidų įprasminimi iš naujo. Net ir visai nesenai tvakytose vietose keičiami geros būklės elementai ir dangos.
    Iki kokio bukumo lygio gali nusileisti infrastruktūros savininkas ir rangovas atliekantis tokius darbus?

    Ruduo
    Click image for larger version  Name:	20240909_192749.jpg Views:	0 Size:	2,63 MB ID:	2150969

    Pavasaris
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240909_192857_Maps.jpg Views:	0 Size:	259,1 kB ID:	2150968

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Dar kartą patvirtina, kad svarbu pasiektų tų savo 100 km, o ne skirti laiko kokybei gerinti.
    Na, dangos kokybė irgi kokybė. Bet, taip, aiškiai buvo nuspręsta ne gerai perprojektuoti kelis kilometrus, o tiesiog perasfaltuot kuo daugiau.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied

    reikia ja ne tik iš naujo suprojektuoti, bet ir suderinti bei gauti leidimą jos pertvarkai
    Dar kartą patvirtina, kad svarbu pasiektų tų savo 100 km, o ne skirti laiko kokybei gerinti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	1,40 MB
ID:	2145753 Liubarto gatvė šiandien:
    Nebus jokių dviračių juostų. Ant prikolo, būtų gerai, jei kas vėl pasiūlytumėt panaikinti dviračių juostas Kęstučio g. ir padaryti A juostą iš cenro. Ats. dėl Liubarto g.:

    Atsiprašome, dėl labai didelių fizinių ir juridinių asmenų prašymų, pasiūlymų ir nusiskundimų kiekio, žmogiškųjų resursų trūkumo, dėl atliekamų apžiūrų ir eismo analizės, kartais atsakymai pareiškėjus pasiekia pavėluotai. Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas ir pasiūlymą. Primename, kad norint rekonstruoti gatvę keičiant jos parametrus, reikia ja ne tik iš naujo suprojektuoti, bet ir suderinti bei gauti leidimą jos pertvarkai. Informuojame, kad šiuo vyksta Liubarto g., dalyje Jasinskio g. gatvės tik dangos remonto darbai, nekeičiant gatvės parametrų. Dviračių trasų planavime dviračių judėjimas bendrame sraute su automobiliais numatytas tik A. Mickevičiaus g., nuoroda: https://maps.vilnius.lt/transportas, kitomis gatvėmis dviratininkai gali taip pat naudotis bet privalu laikytis KET reikalavimų. Papildomai informuojame, kad Liubarto g., Jasinskio g., tilte per upę, Jasinskio g., iki V. Kudirkos g., naujo dviračio tako įrengimas ar juostos pažymėjimas šiuo metu nėra numatytas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pasirodžius Kosciuškos 32 PP, 91 puslapyje radau įdomų brėžinį
    Kosčiuskos g. dabar uždaryta pirma juosta nuo žiedo link centro. Well well well, eismo atžvilgiu nieks net nepasijautė. Net ir dabar po eksvaldavimo laisvai galėtų juostas sužymėti 1 juostą link centro ir 2 + A link žiedo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Šiandien važinėdamas Rygoje suskaičiavau bent 10 asfaltuojamų stotelių įvažų. Kaip jiems pasisekė, kad jų klimatas ir tankis tai leidžia.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Garantija galioja tai ne iki pavasario. Jei pataisys pusmečiui, tai po jo vėl turės taisyti. Kitas klausimas, ar rangovas negalės nurašyti projektavimo klaidai.
    Net neabejoju, kad taip ir bus. Projekte gi buvo parašyta kokia asfalbetonio markė ir kokiu storiu klojama. Jeigu storis paklotas, o laboratorijoje bus nustatyta, kad mišinys toks, koks ir numatyta - rangovas viską padarė teisingai.

    Lygiai tas pats ir su tais visais perasfaltavimais. Pirkimai buvo asfaltbetonio, pagal nurodytas markes klojimui. Kokią nurodė gatvės savininkas, tokią ir klojo.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Garantija galioja tai ne iki pavasario. Jei pataisys pusmečiui, tai po jo vėl turės taisyti. Kitas klausimas, ar rangovas negalės nurašyti projektavimo klaidai.
    Viešojo transporto stotelės iš esmės yra jautriausia gatvių važiuojamosios dalies vieta, nes patiria nuolatinę sunkiasvorio transporto (autobusų ir troleibusų) stabdymo, sustojimo ir greitėjimo apkrovą”, – pakomentavo Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.
    Paiimta citata is straipsnio. Tai patys VMS debilai zino kad cia reikia daugiau demesio kokybiskos medziagos pasirinkimui ir vistiek elini asfalta lieja vietoj to kad padarytu normaliai ir naudotu betona.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Rangovas "sutvarkys" be problemų, iki pavasario gal laikys.
    Garantija galioja tai ne iki pavasario. Jei pataisys pusmečiui, tai po jo vėl turės taisyti. Kitas klausimas, ar rangovas negalės nurašyti projektavimo klaidai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Rangovas "sutvarkys" be problemų, iki pavasario gal laikys.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ties nauja T. Narbuto st. centro link...

    Neseniai suremontuotoje gatvėje susidarė gilios provėžos
    Nors T. Narbuto gatvėje naujas asfaltas buvo paklotas tik prieš metus, A juostą jau teks tvarkyti. Čia susidarė gilios provėžos, kurios gali tapti eismo nelaimių priežastimi. Savivaldybė žada šią problemą tvarkyti.

    Internautai pyksta – gatvė buvo suremontuota neseniai. Gyventojai spėlioja, ar čia kaltas prastos būklės asfaltas, ar rangovai, o gal technologijos. Kažkas net traukia atnaujinimo projektą, kuriame nurodo, kad nieko negalima tikėtis, kai viršutinis asfalto sluoksnis – tik 4 cm...

    ...Anot jo, T. Narbuto gatvei dar galioja garantinis laikotarpis, todėl rangovas bus įpareigotas sutvarkyti atsiradusius trūkumus. Taigi, iš savivaldybės lėšų asfaltas tvarkomas nebus.
    https://madeinvilnius.lt/transportas...lios-provezos/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pasirodžius Kosciuškos 32 PP, 91 puslapyje radau įdomų brėžinį, kuriame ant esamos padėties uždėtas sluoksnis atvaizduojantis kaip pasikeistų infros išdėstymas atlikus Kosciuškos gatvės rekonstrukcijos 2018 projekte numatytus darbus. Užkliuvo tai, kad ne tik ruošiamasi palikti 4 juostas, bet gatvę platinti (įrengiant saugumo salelę bei paliekant 4 juostas) šaligatvių, ir galbūt dar kažkieno, sąskaita. O būtų galima panaikinti 1 juostą...

    Antroje foto:
    Eglute sudėtos stačiakampės plytelės - esama situacija
    Ryškiai juodos linijos ir pilkas fonas - 2018 gatvės projektas
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2024.09.06, 12:08.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė romm Rodyti pranešimą
    Perasfaltuojama Smalinės g. autostrada
    Iš akies tilptų penkios juostos...

    Komentuoti:


  • romm
    replied
    Perasfaltuojama Smalinės g. autostrada

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kaip tą padaryt, kai yra perkama pagal parengtą techninį projektą? Kaip gali pasiūlyt daugiau/geriau negu yra suprojektuota?
    Rangovas ar techninė priežiūra gali siūlyti projekto pakeitimą. Jei pasikeitę teisės aktai, svarūs argumentai ar matydami, jog yra rizikų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Viešųjų pirkimų įstatyme yra punktas kad yra privaloma pasirinkti ekonomiškiausią variantą. Tai pasirinkus ne pigiausią variantą garantuoti teismai 3+ metams su pralaimėjusiais.

    Geriau būtų variantas kaip Šveicarijoje. Pirkimui yra tam tikra kaina, o konkurso dalyviai konkuruoja kuris pasiūlys už tą kainą daugiau/geriau. Kaina bet kokiu atveju nesikeičia.
    Kaip tą padaryt, kai yra perkama pagal parengtą techninį projektą? Kaip gali pasiūlyt daugiau/geriau negu yra suprojektuota?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Viešųjų pirkimų įstatyme yra punktas kad yra privaloma pasirinkti ekonomiškiausią variantą. Tai pasirinkus ne pigiausią variantą garantuoti teismai 3+ metams su pralaimėjusiais.
    Geriau būtų variantas kaip Šveicarijoje. Pirkimui yra tam tikra kaina, o konkurso dalyviai konkuruoja kuris pasiūlys už tą kainą daugiau/geriau. Kaina bet kokiu atveju nesikeičia.
    Taip pat 3+ metai teismuose nes vienas įrodinės kad akmeniniai bordiūrai yra svarbiau nei betoniniai, kitas kad +1cm asfalto, o trečias kad jo kelio pagrindas numatytas tvirtesnis.
    Ir bus pilna šikna.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Nevalstybinių įmonių organizuojamuose konkursuose išdėsto kriterijus ir kitaip, atsižvelgiant ne tik į kainą, bet ir siūlomą kokybę. Aišku sunku įvertinti, bet lyg ir viešuosiuose matėsi kažkas tokio kaip 70% lems kaina, likusius kokybė ir pan. Gal pasirodė
    Viešųjų pirkimų įstatyme yra punktas kad yra privaloma pasirinkti ekonomiškiausią variantą. Tai pasirinkus ne pigiausią variantą garantuoti teismai 3+ metams su pralaimėjusiais.

    Geriau būtų variantas kaip Šveicarijoje. Pirkimui yra tam tikra kaina, o konkurso dalyviai konkuruoja kuris pasiūlys už tą kainą daugiau/geriau. Kaina bet kokiu atveju nesikeičia.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Ne ne, žinoma, kad turėjau omeny ne įmonę, kuri įrengia stoteles, o savivaldybę, kuri pateikia blogą projektą. Akivaizdu, kad kelininkai negali patys nuspręsti dėti betono plokštes, jeigu užsakovas prašo asfalto.

    Komentuoti:

Working...
X