Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Bet buvo kalbama, kad 4G važiuos pakeista trasa tiesiai Pilaitė pr. ir Karaliaučiaus gatve?
    Man irgi rodos yra planų 4G leisti per Pilaitės pr.

    Comment


      Prasidėjo kažkokie darbai Narbuto g. ten, kur turėtų būti tiesiamas dviračių takas. Ant asfalto/šaligatvio braižomos kažkokios žymos, ant žolės toliau nuo kelio įbetonuotos kažkokios mažos plokštumos. Gal pagaliau prasidės?
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Prasidėjo kažkokie darbai Narbuto g. ten, kur turėtų būti tiesiamas dviračių takas. Ant asfalto/šaligatvio braižomos kažkokios žymos, ant žolės toliau nuo kelio įbetonuotos kažkokios mažos plokštumos. Gal pagaliau prasidės?
        Tiesiama A juostos Ozo gatvė? Kertami krūmai Šiaurinės g. trasoje? Tiesiamas Narbuto takas? Stebuklų metas Vilniuje

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą

          Tiesiama A juostos Ozo gatvė? Kertami krūmai Šiaurinės g. trasoje? Tiesiamas Narbuto takas? Stebuklų metas Vilniuje
          Savivaldos rinkimai kitą pavasarį

          Comment


            Rimtas klausimas: išrinkus kitą merą, vyr. miesto inžinierius lieka tas pats ar meras laisvai gali jį keisti? Ar taip keisdavosi vyr. architektas, admin. direktorius?
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Rimtas klausimas: išrinkus kitą merą, vyr. miesto inžinierius lieka tas pats ar meras laisvai gali jį keisti? Ar taip keisdavosi vyr. architektas, admin. direktorius?
              Keisdavosi, paprastai administracijos direktorius formuoja komandą.

              Comment


                Vyr. Inžinierius ir vyr. architektas lieka, jie yra karjeros tarnautojai. O administracijos direktorius skiriamas politiniu principu

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  Savivaldos rinkimai kitą pavasarį
                  Įdomu ką iš savų bandys prastumt į šiltą kėdę

                  Comment


                    Kodėl šiltą?

                    Comment


                      Gerosios Vilties g. remontas

                      1. Vaizdas nuo Naugarduko g.

                      2. Įvažiavimai į kiemus ir aikšteles visi vienodai įrengti - iš trinkelių ir pakylantys į takų lygį

                      3. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, medžiai susodinti, krūmai dar nepradėti.

                      4. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, daugelis dabar važiuoja gatvės viduriu

                      5. Šioje vietoje nuo parkavimo vietos iki įvažiavimo yra tik metras, kaip reikės išvažiuoti iš kiemo - neaikšku

                      6. Sankryža su Vandentiekio gatve yra įrengta iš trinkelių ir pakelta. Taip pat įrengta ir sankryža link gatvės, kur yra bažnyčia.

                      7.

                      8. Visos perėjos irgi iš trinkelių.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Rimtas klausimas: išrinkus kitą merą, vyr. miesto inžinierius lieka tas pats ar meras laisvai gali jį keisti? Ar taip keisdavosi vyr. architektas, admin. direktorius?
                        Keičiasi be mero tik kas eina politines pareigas, vicemerai, jų pavaduotojai ir administracijos direktorius. Miesto architektas, inžineriai kaip suprantu yra samdomi pagal kontraktą ir nesikeičia per rinkimus. Aišku, ką samdyti sprendžia tas pats meras su komanda, bet anksčiau laiko iš darbo atleisti negali.
                        Flickr

                        Comment


                          Sakykit ką norit, bet atrodo, kad čia visai kita gatvė.

                          Buvo:
                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-05-11 193658.jpg
Views:	1636
Size:	227,3 kB
ID:	1967857

                          Dabar:

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Gerosios Vilties g. remontas
                            4. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, daugelis dabar važiuoja gatvės viduriu
                            Iš nuotraukų panašu, kad tvarkingai pastatytos mašinos telpa parkavimo vietose. O dėl važiavimo gatvės viduriu tai čia ir yra sėkmingas gatvės siaurinimo rezultatas - kad važiuoti didesniu greičiu vairuotojai nori daugiau vietos, ir kai jos nebus dvipusiame eisme, visi ir važiuos ramiai iki 30 km/h saugodami savo geldeles.

                            Comment


                              Vaizdas ir jausmas gatvėje tikrai pagerėjo. Einant pėsčiomis jauti pėsčiojo erdvę, su krūmais bus ir jaukiau.
                              Kas dėl važiavimo viduriu, tai visi intuityviai važiuoja taip, nes eismas dar vienpusis, nėra ženklinimo ir, nors nuotraukose nesimato, bet yra tokių, kurie stovi įstrižai arba užleidę ratą ant asfalto. Laikui bėgant , manau vietiniai išmoks saugiai pasistatyti savo automobilį

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Aš dar paminėčiau šias ''globalias'' gatves/sankryžas:
                                • Pavilionių/Zamenhofo - reikalinga normaliai jungčiai su VA
                                • Gatvių tinklo užbaigimas Pilaitėje (Karaliaučiaus, Smalinės, Gilužio, Taurupės, Šešuolių jungtis su Pilaitės pr.) - reikalinga sutvarkyti susisiekimui su Pilaite, taip pat kad Pilaitėje būtų galima normaliai paleisti VT, o ne tik sovietinėje dalyje
                                • GV/Žalgirio/Ukmergės dviejų lygių sankryžos užbaigimas
                                • Viadukas virš Pedagoginio žiedo
                                Dar žiūrint į BP, tai yra Ozo ir Šešuolių jungtis su tuneliu per Viršuliškes, bet čia pakaktų patobulinimų Laisvės pr./Viršuliškių sankryžoje (pvz. posūkis nuo Lazdynų link Akropolio ne per papildomą sekciją, o per atskirą nereguliuojamą salelę, kaip posūkis iš Žalgirio g. į GV link Santariškių).
                                Tik dar vieną dozę susileisiu ir tada tikrai tikrai viskas. Na OK, gal vis tik:
                                - dozę dabar vieną
                                - rytoj ryte porą
                                - šeštadienį dvi

                                Ir tada jau TIKRAI TIKRAI viskas.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Sakykit ką norit, bet atrodo, kad čia visai kita gatvė.

                                  Buvo:
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-05-11 193658.jpg Views:	31 Size:	227,3 kB ID:	1967857

                                  Dabar:
                                  Atrodo labai gerai, puikūs pasikeitimai. Vienintelis, dėl ko man irgi kyla klausimų yra parkavimo vietų plotis. Pastebėjau ir centre tą tendenciją kai jos atrodo kiek per siauros (pvz. Pylimo gatvėje). Reikės kada nors gal pamatuoti ar atitinka standartus Nieko per daug baisaus aišku nenutiktų jei ir būtų kiek per siauros konkrečiai šioje gatvėje, tad menkniekis čia.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    Atrodo labai gerai, puikūs pasikeitimai. Vienintelis, dėl ko man irgi kyla klausimų yra parkavimo vietų plotis. Pastebėjau ir centre tą tendenciją kai jos atrodo kiek per siauros (pvz. Pylimo gatvėje). Reikės kada nors gal pamatuoti ar atitinka standartus Nieko per daug baisaus aišku nenutiktų jei ir būtų kiek per siauros konkrečiai šioje gatvėje, tad menkniekis čia.
                                    Iš nuotraukos paskaičiavai, kad yra 19-os trineklių eilė, o tai 1,9 m. Jei bordiūrą priskaičiuojame gauname 2,05 m. Minimalus reglamentuojamas plotis 2,00 m, tačiau turi būti numatyta apsaugos zona 0,5 m, o su apsaugos zonomis pas mus visada interpretacijos arba architektas nežino reikalavimų
                                    Paskutinis taisė Kaid; 2022.05.12, 07:47.

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      4. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, daugelis dabar važiuoja gatvės viduriu

                                      5. Šioje vietoje nuo parkavimo vietos iki įvažiavimo yra tik metras, kaip reikės išvažiuoti iš kiemo - neaikšku
                                      4. Nieko, greitai pradės statyti statmenai "kad daugiau tilptų" ir tada gatve eismas bus slalomo principu.
                                      5. Idomu, ar bus parkavimo ženklas. Jei ne gali drąsiai baudas rašyti kas sukels labai didelį konfūzą ten statantiems.


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Iš nuotraukų panašu, kad tvarkingai pastatytos mašinos telpa parkavimo vietose. O dėl važiavimo gatvės viduriu tai čia ir yra sėkmingas gatvės siaurinimo rezultatas - kad važiuoti didesniu greičiu vairuotojai nori daugiau vietos, ir kai jos nebus dvipusiame eisme, visi ir važiuos ramiai iki 30 km/h saugodami savo geldeles.
                                      Taip. toks <30 ir ratais braukimasis į kelkraštį važiavimą galima matyti kiekvieną vakarą Gabijos gatvėje.
                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                      Tik dar vieną dozę susileisiu ir tada tikrai tikrai viskas. Na OK, gal vis tik:
                                      - dozę dabar vieną
                                      - rytoj ryte porą
                                      - šeštadienį dvi

                                      Ir tada jau TIKRAI TIKRAI viskas.
                                      Vaistus reikia vartoti kiek gydytojas paskyrė, o ne baigiu kada man atrodo jog užteks.

                                      Comment


                                        Algirdo gatvės sprendiniai sutarti su gyventojais – bus daugiau stovėjimo vietų ir vienpusis eismas
                                        Algirdo g. eismas bus organizuojamas priešinga kryptimi nei eismas juda Mindaugo g. – tai leis darniai paskirstyti eismo srautus. Vienpusį eismą planuojama organizuoti atkarpoje tarp Panerių ir A.Vivulskio g., kol kas paliekant galimybę ateityje eismą perorganizuoti į dvipusį, jei tik bus toks poreikis.
                                        Vis tik apsigalvojo nuo pirminio plano
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Naujojoje Vilnioje planuojama rekonstruoti vieną pagrindinių gatvių
                                          Naujosios Vilnios seniūnijoje planuojama Džiaugsmo gatvės rekonstrukcija, dėl kurios sprendinių projektuotojai netrukus kvies gyventojus į viešą konsultaciją. UAB „Vilniaus plano” projektiniai pasiūlymai parengti gatvės atkarpai nuo Paeglinės iki Pergalės gatvės žiedinės sankryžos. Rekonstrukcija pagerintų vietos gyventojų susisiekimą pėsčiomis, dviračiais bei viešuoju transportu, užtikrintų visų eismo dalyvių saugumą.

                                          Šiuo metu Džiaugsmo gatvė nėra pritaikyta pėsčiųjų ar dviračių judėjimui – joje nėra nei pėsčiųjų, nei dviračių takų. Gatvėje nėra ir tinkamo apšvietimo, dėl to automobilių vairuotojams tamsiuoju paros metu sudėtinga pastebėti kitus eismo dalyvius. Rekonstruoti planuojamoje atkarpoje siūlomas esamų viešojo transporto stotelių atnaujinimas ir naujų įrengimas, pėsčiųjų perėjų bei apšvietimo įrengimas.

                                          Rekonstruojant gatvę būtų ne tik atnaujinta esama važiuojamoji dalis, bet ir užtikrinta susisiekimo galimybė dviratininkams ir pėstiesiems, įrengiant atitinkamus takus. Projekte siūlomas dviračių tako ilgis siekia apie 2,7 km, pėsčiųjų tako šiaurinėje pusėje – apie 2,7 km, o pėsčiųjų takas pietinėje pusėje tęstųsi apie 3,1 km.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X